Coronavirus آخرین: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد مدارس برای بازگشایی در سوئیس Fauci ارزیابی

رئیس جمهور ایالات متحده همچنان به فشار برای سریع بازگشایی مدارس و کسب و کار با وجود هشدارهای از کارشناسان بیش

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور ایالات متحده همچنان به فشار برای سریع بازگشایی مدارس و کسب و کار با وجود هشدارهای از کارشناسان بیش از خطرات ناشی از نداشتن کنترل در محل. دنبال DW برای آخرین.

  • چه کسی گفته است هر گونه کاهش محدودیت باید "مرحله به مرحله و تدریجی" و این که همه کشورها هنوز هم باید در حالت آماده باش بالا
  • آخرین جهانی شمارش COVID-19 موارد بیش از 4,300,000 و و بیش از 296,000 مرگ و میر
  • آلمان آغاز خواهد شد آرامش بخش کنترل مرزی اقدامات در روز شنبه در حالی که دسترسی نامحدود به چند کشور همسایه است که انتظار می رود در ماه ژوئن 15
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق برای مدارس برای بازگشایی, با وجود بالا بیماری کارشناس ابراز احتیاط

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:19 رئیس Paul-Ehrlich-موسسه آلمان رسمی پزشکی قانونی گفت که او مطمئن است که حداقل سه بالقوه corornavirus واکسن تست خواهد شد در آلمان قبل از پایان سال است.

"اگر تمام این آزمایش های بالینی به نوبه خود مثبت پس از آن ما صحبت در مورد چگونه برای شروع از تایید توسط پایان سال جاری یا اوایل سال آینده" کلاوس Cichutek به این روزنامه گفت: Machinima Morgen, اضافه کردن او با اعتماد به نفس واکسن در نهایت خواهد بود توسعه یافته است.

در ضمن Cichutek گفت: لازم است برای توسعه روش های درمانی برای درمان COVID-19 مانند آنتی بادی درمان با استفاده از پلاسمای خون از بهبود بیماران.

01:03 کوچک قطرات بزاق تولید شده توسط صدای بلند بیان معطل می تواند در هوا در یک فضای محصور شده برای بیش از 10 دقیقه مطالعه نشان داد با برجسته کردن نقش آن در گسترش این رمان coronavirus.

دانشمندان در موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیوی در آمریکا با انجام یک مطالعه که در آن یک فرد با صدای بلند تکرار عبارت "سالم ماندن" در داخل یک جعبه برای 25 ثانیه است.

لیزر نور پیش بینی شده را در جعبه نورانی هزاران نفر از کوچک قطرات بزاق که به طور بالقوه می تواند حمل ذرات ویروس. این قطرات در هوا باقی ماند برای 12 دقیقه مطالعه نشان داد.

محققان تخمین می زنند که هر دقیقه از صدای گفتار یک فرد آلوده می تواند تولید 1,000 ویروس حاوی قطرات که هوا باقی می ماند در حدود هشت دقیقه یا بیشتر در یک فضای محدود است.

بسیاری از کشورها توصیه به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

00:53 ایالات متحده ثبت شده بیشتر 1,813 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع به 84,059 با توجه به آخرین شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز.

ما در حال حاضر تایید کرد در مجموع 1,389,935 موارد بالتیمور-بر اساس گزارش موسسه.

00:05 رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: به نظر او هشدار در مورد شتابزده بازگشایی از این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص و کلید coronavirus وظیفه نیروی, عضو, Anthony Fauci به "قابل قبول نیست" به خصوص وقتی که می آید به مدارس.

"ما در حال باز کردن در کشور ما مردم می خواهید آن را باز مدارس در حال رفتن به" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

قبلا Fauci گفت: آمریکا که شهرها و ایالات متحده می تواند بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی اگر stay-at-home سفارشات در حال برداشته و بدون داشتن پاسخ مناسب قابلیت در محل. "نگرانی من این است که ما شروع به دیدن کمی خوشه که ممکن است به نوبه خود به شیوع بیماری" گفت: Fauci.

وجود دارد در حال رشد شکاف بین تهمت و ما بیماری که کارشناسان هشدار می دهند که, کاهش, اجتماعی فاصله و بازگشایی کسب و کار بدون ظرفيت آهنگ جدید COVID-19 مورد منجر به فاجعه بیشتر در ماه های آینده.

تهمت قرار داده شده است یک اولویت در شروع مجدد اقتصاد آمریکا که در حال حاضر زین با رکورد بیکاری به عنوان کسب و کار در حال تعطیل در طول مستندات. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خوش بینانه رشد خواهد انتخاب کنید تا دوباره. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک فوق العاده در سال آینده."

در همین حال ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن به تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن و در حمایت از Fauci. او در توئیتر خود نوشت: "من اعتماد که یکی از ملت ما را بالا کارشناسان بهداشت عمومی نه کسی که بمب تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن و نگاه مستقیم در یک خورشید گرفتگی."

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: که اگر ایران از کاهش بیش از حد به زودی مستندات

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

wmr/jsi (AP, AFP ساعت و dpa)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن