Coronavirus آخرین: بازگشایی مرز در حال حاضر سیاستمداران آلمانی تقاضا

گروهی از قانونگذاران از آنجلا مرکل حاکم محافظه کار بلوک کرده و فوری برای پایان دادن به چک در آلمان ارائه کرد.

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

گروهی از قانونگذاران از آنجلا مرکل حاکم محافظه کار بلوک کرده و فوری برای پایان دادن به چک در آلمان ارائه کرد. در چین, پکن ساکنان هم اکنون می توانید سفر, اما تنها اگر آنها استفاده از یک برنامه درمانی.

- تیوی جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است و به بیش از 263,000, در حالی که بیش از 3.7 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند

- برزیل گزارش کرده است و بزرگترین آن در افزایش coronavirus مرگ و میر بیش از یک دوره 24 ساعته

- تیوی سازمان ملل متحد هشدار می دهد که مواد مخدر غیر قانونی کمبود می تواند سریع کاربران به نوبه خود به مواد خطرناک و خود را در معرض بیشتر خطر

- آلمان است, پوسته پوسته شدن پشت آن مستند اقدامات و حتی بیشتربا همه مغازه ها مجموعه ای به بازگشایی بعد در مه

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

06:24 افزایش تنش بین چین و ایالات متحده است که مانع جهانی مبارزه با این بیماری همه گیر اتحادیه اروپا سفیر چین گفته است.

نیکولاس Chapuis گفت: در طول یک جلسه رسانه که چین در یک موقعیت منحصر به فرد برای کمک به کاهش فزاینده ای تیره و تار شدن روابط بین واشنگتن و پکن و همچنین پیشبرد اصلاحات اقتصادی خود را برای جلوگیری از مخرب بین المللی زنجیره تامین را جدا از اقتصاد و افزایش حمایت از تولیدات داخلی.

"ما شاهد سطح بالایی از تنش استراتژیک, اقتصادی, سیاسی, در حال رشد روز به روز. آن است که نظر ما این است که این تنش ها منجر به تعاونی روح ما نیاز امروز" Chapuis گفت.

06:00 تعدادی از سیاستمداران آلمانی نوشته شده اند و به وزیر کشور Horst Seehofer (CSU) درخواست برای پایان دادن به کنترل مرز در محل با توجه به همه گیر می تواند با توجه به رسانه های آلمان.

در بیانیه ای مشترک 12 نفر از اعضای آلمان و پارلمان های اروپایی به نام برای سریع بازگشایی گذرگاه های مرزی به عنوان گزارش شده توسط Redaktionsnetzwerk Deutschland (RND). "پس از بیش از هفت هفته باید پایان دادن به نرده خاردار و tollgates در قلب اروپا" بیانیه می خواند.

سیاستمداران می خواهند اقدامات اضطراری برداشته مه 15 در آخرین.

در اوایل این هفته لوکزامبورگ وزیر خارجه ژان Asselborn همچنین نوشت: به Seehofer برای بیان نارضایتی خود را در محدودیت.

"مرز تعطیلی و کنترل باعث رشد نارضایتی در میان مردم در هر دو طرف مرز و خطر به طور دائم آسیب مرزی همزیستی" Asselborn هشدار داد.

ادامه مطلب: نظر: Coronavirus به ارمغان می آورد در اروپا مرزها عقب

05:15 به اقتصاد فیلیپین است قرارداد برای اولین بار در بیش از دو دهه با مقامات هشدار آن است که به احتمال زیاد به بدتر به عنوان ملت در مبارزه با این بیماری همه گیر.

تولید ناخالص داخلی کاهش یافت 0.2 درصد در سه ماهه اول سال به بدترین شکل در فیلیپین از سال 1998 به عنوان کشور می پیوندد متعدد دیگر در بحران مالی با توجه به مستندات گسترده است که تعطیل نیستند.

"شامل گسترش ویروس و صرفه جویی صدها هزار نفر از زندگی هر چند اعمال از (قرنطینه) آمده است در هزینه های بزرگ به اقتصاد فیلیپین," برنامه ریزی اقتصادی وزیر کارل Chua گفت. وی افزود چیز بدتر می تواند قبل از دریافت آنها بهتر است: "در سه ماهه اول سال من فکر می کنم هنوز هم احترام با توجه به محیط بسیار دشوار است که ما در. سه ماهه دوم ممکن است بدتر خواهد بود," او گفت:.

فیلیپین گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد در حالی که در آن مرگ و میر در حال حاضر در بیش از 600.

04:23 در سازمان ملل متحد صادر شده درخواست تجدید نظر برای $4.7 میلیارد دلار (€4.35 میلیارد دلار) به "محافظت از میلیون ها نفر از زندگی و جلوگیری از گسترش coronavirus در شکننده کشور."

این پول خواهد شد در علاوه بر این به 2 میلیارد دلار سازمان ملل متحد به نام برای زمانی که آن را راه اندازی بشردوستانه طرح پاسخ در 25 مارس.

"مخرب ترین و بی ثبات جلوه خواهد بود احساس فقیرترین کشورهای جهان," سازمان ملل متحد تحت-دبیر کل برای امور انسان دوستانه علامت Lowcock گفت. این طرح به صورت کامل $6.7 میلیارد prioritises حدود 20 کشور از جمله افغانستان و سوریه.

"شبح متعدد و قحطی و بافندگی" Lowcock گفت. "اقدامات فوق العاده مورد نیاز هستند."

03:15 نیوزیلند ورزش و تفریح وزیر اعطای رابرتسون می گوید که این کشور می تواند راه اندازی مجدد ورزش حرفه ای به عنوان اوایل هفته آینده. این حرکت را در نیوزیلند عمده راگبی کشور به سر بازی و ورزش در سطح نخبگان.

نیوزیلند را در روز دوشنبه تصمیم گیری که آیا برای حرکت هشدار "سطح 3" به "سطح 2 است." ملت شده است نسبتا موفق حاوی COVID-19 و کاهش برخی از محدودیت ها در هفته گذشته اجازه می دهد 400,000 مردم را به بازگشت به کار.

بیشتر بخوانید: استرالیا, نیوزیلند, در نظر بگیرید 'ترانس تاسمان حباب'

03:00 خارج از ما در اینجا آخرین از آمریکا:

برزیل: این کشور شاهد بزرگترین افزایش در COVID-19 مرگ و میر در روز چهارشنبه با 10,503 موارد جدید و 615 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. برزیل وزیر بهداشت اذعان کرد برای اولین بار است که مستندات لازم برای کنترل گسترش ویروس. در همین حال سخنگوی رئیس جمهور Jair Bolsonaro که به عنوان تهدید ویروس, تست مثبت برای COVID-19, افزایش نگرانی ها در مورد Bolsonaro قرار گرفتن در معرض.

کلمبیا: رئیس جمهور ایوان دوقو اعلام کرد یک دوم وضعیت اضطراری برای کمک به شرکت هایی که تعطیل شد به سرعت گسترش ویروس. دوقو گفت: او را با استفاده از 30 روز اورژانس به تصویب اقدامات برای کمک به کوچک و متوسط شرکت ها از جمله پرداخت یارانه به 40 درصد از حقوق کارکنان و به تعویق انداختن مالیات بر درآمد پرداخت تا پایان این سال است. کلمبیا وارد شده بیش از 8,600 موارد و نزدیک به 400 مرگ و میر.

پاناما: تعداد تایید COVID-19 موارد در پاناما افزایش 208 در مجموع 7,731 روز چهارشنبه وزارت بهداشت گفت. تعداد مرگ و میر صعود و همچنین آوردن زمان در مجموع مرگ و میر در این کشور آمریکای مرکزی به 218.

بیشتر بخوانید: پاناما coronavirus جنسیتی حاشیه مقررات منع رفت و آمد مردم تغییر جنسیت

کاستاریکا: دولت در حال حاضر درگیر در یک مرافعه با السالوادور بیش از تست آمار و ارقام. جوراب ساق بلند, رئیس جمهور نایب Bukele متهم کرده است کاستاریکا از هدفمند انجام تست کمتر به نگه داشتن آن در مورد آمار و ارقام کم است. کاستاریکا وزارت امور خارجه ابراز "نگرانی" بیش از Bukele نظرات خود و دفاع از آن تست شیوه های. کاستاریکا تا به حال موفقیت نسبی در مهار این ویروس گزارش جدید مرگ و میر در بیش از دو هفته — اگر چه آن روزانه آزمون در مجموع تنها نیمی از آنچه در آن بود در پایان ماه مارس.

السالوادور: حمل و نقل عمومی در سراسر السالوادور خواهد بود به حالت تعلیق در شروع روز پنج شنبه. تعلیق را برای 15 روز دولت گفت. ال سالوادور به تصویب برخی از دقیقترین اقدامات در آمریکا برای جلوگیری از گسترش این ویروس شده است و انجام تست های بیشتر از برخی از همسایگان آن است.

مکزیک: مکزیک برنامه های دولت برای کاهش بودجه برای زنان پناهگاه با وجود افزایش موارد خشونت داخلی از مستندات به اثر رفت. کاهش, که بخشی از یک ریاضت درایو برای نرم کردن اقتصادی ضربه ویروس را در درجه اول بر مراکز مشاوره برای زنان بومی. فعالان می گویند برش بودجه را آسیب زنان به دنبال کمک در حالی که تنها صرفه جویی در دولت تا $40,000. رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador صراحت انکار کرد که خشونت علیه زنان افزایش یافته است در طول بحران با وجود داده ها از دولت domestic violence hotline که نشان می دهد در غیر این صورت.

بیشتر بخوانید: Coronavirus بحران: کودکان رنج می برند بیشتر از اینکه قفل شده

کانادا: استان بریتیش کلمبیا شروع خواهد شد بازگشایی اقتصاد خود را در اواسط ماه مه. دولت استانی گفت: این امر با ارائه دستورالعمل در مورد چگونه فروشگاه ها, رستوران ها و سالن های مو می توانید با خیال راحت بازگشایی شده است. ساحل اقیانوس آرام استان ثبت کانادا اولین COVID-19 مرگ اما تعداد موارد جدید است پس کاهش یافته است.

02:48 آلمان گزارش کرده است 1,284 موارد جدید COVID-19 آوردن مجموع آن تعداد از عفونت به 166,091 داده ها از رابرت کخ موسسه نشان داد که در روز پنج شنبه. در این کشور شمار کشته شدگان افزایش یافته است توسط 123 به 7,119. آخرین آمار و ارقام در حال افزایش از 947 موارد جدید وارد شده در روز قبل با تعداد موارد جدید رو به افزایش به طور پیوسته در طول سه روز گذشته.

01:50 آلمان نظامی در بوندسفراهم کرده اداری کمک به دیگر مقامات بیش از 200 بار به عنوان بخشی از تلاش های دولت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس با توجه به گزارش در Rheinische Post روزنامه. کمک در محدوده حمل و نقل ماسک -- بوندس حمل و نقل 10 میلیون ماسک از چین به آلمان در ماه مارس به تولید مواد ضد عفونی کننده و کنترل دسترسی به درمانگاه. هشتاد و دو کمک اقدامات در حال حاضر انجام شده و 121 در حال انجام و 33 بیشتر برنامه ریزی شده با توجه به گزارش روزنامه.

01:00 بیش از 500 مورد از coronavirus در جنوب هند ایالت تامیل نادو و کرالا مرتبط شده اند به یک میوه و تره بار در شهر چنای. مقامات بهداشتی را ترسیم مخاطبین و قرنطینه بیش از 7000 نفر مربوط به Koyambedu عمده فروشی بازار که یکی از بزرگترین بازارهای چنین در آسیا است.

ترس از کمبود مواد غذایی مقامات اجازه داده بود که بازار را باز باقی می ماند در طول هند شش هفته مستند. در حال حاضر برخی از مغازه ها به مهاجرت به این شهر حومه به طوری که عرضه می کند به طور کامل متوقف شود.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: هند تماس با ردیابی نرم افزار می آید در زیر آتش

00:44 شهرهای آلمان و شهرداری برآورد coronavirus بحران منجر به از دست دادن درآمد از €40 به 60 میلیارد دلار ($43.1 به $64.7 میلیارد دلار).

"این درآمدهای مالیاتی به خصوص مالیات کسب و کار هستند کاهش چشمگیری" Gerd لندسبرگ سر از آلمان در انجمن شهرها و شهرداری ها (DStGB) گفت: روزانه بیلد روزنامه.

دیگر منابع بودجه مانند موزه حمل و نقل عمومی و استخرهای شنا نیز خشک شده و پوشش از دست رفته میلیاردها ممکن نخواهد بود برای شهرها به انجام خود را.

دولت های محلی تکیه بر درآمدهای مالیاتی به صندوق خدمات اساسی از جمله ادارات بهداشت محلی که کار کرده اند بدون توقف پس از همه گیر آغاز شد.

لندسبرگ خواست آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دولت به تصویب یک تور ایمنی برای شهرداری های محلی.

او پیشنهاد کرد دولت فدرال را بیش از برخی از هزینه های است که در حال حاضر در حال سقوط تحت مسئولیت رهبران محلی — مانند پوشش هزینه های مسکن برای مردم در رفاه.

00:03 ملل متحد می گوید که این COVID-19 بحران مانع قاچاق مواد مخدر در سراسر جهان منجر به کمبود مواد مخدر غیر قانونی در کشورهای مختلف است.

این کمبود می تواند عواقب جدی برای کاربران به عنوان آنها به نوبه خود خطرناک مصنوعی و مواد مخدر سازمان ملل متحد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم گفت: در گزارش منتشر شده پنج شنبه.

هروئینخاص است در تامین کوتاه مدت در اروپا و آمریکای شمالی و جنوب غربی آسیا است. کمبود دارو در گذشته نیز منجر به افزایش های سوزن که می تواند گسترش HIV و هپاتیت و همچنین COVID-19.

سازمان ملل همچنین هشدار داد که جرم و جنایت سازمان یافته حلقه و قاچاقچیان مواد مخدر در حال بهره برداری از این بیماری همه گیر "به منظور ارتقاء تصویر خود را در میان جمعیت با ارائه خدمات ویژه به افراد آسیب پذیر."

بیشتر بخوانید: مکزیک کارتل های مواد مخدر تبدیل موسسات خیریه در بیماری همه گیر کوروناویروس

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: لهستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs, tg/dr (AP, AFP, dpa, رویترs)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن