Coronavirus آخرین: روسیه گزارش رکورد روزانه مرگ و میر

در جای دیگر برزیل بیش از 26,000 موارد جدید در یک روز در حالی که هند در حال حاضر بیشتر موارد و مرگ و میر از چین

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

در جای دیگر برزیل بیش از 26,000 موارد جدید در یک روز در حالی که هند در حال حاضر بیشتر موارد و مرگ و میر از چین است. در اروپا و چندین کشور را اعلام کرد قصد دارد برای پایان دادن به مستندات. دنبال DW برای آخرین.

  • روسیه گزارش یک رکورد افزایش مرگ و میر 232
  • هند عفونت در ادامه به افزایش با یکی دیگر از تک روز بالا
  • فرانسه و بریتانیا در حال آماده سازی بیشتر برای سهولت مستندات در هفته آینده
  • جهانی موارد در حال نزدیک شدن به 6 میلیون با حداقل 359,000 مرده

09:25 روسیه گزارش کرده است افزایش 232 مرگ و میر یک رکورد به عنوان مقامات مسکو منتشر شد آمار و ارقام مرگ و میر در تلاش برای سرکوب پیشنهادات آنها در حال دستکاری کرد.

در مجموع 4,374 فوت کرده اند از COVID-19 به گفته مقامات بهداشتی.

گفته شده است در مجموع 387,623 موارد تنها ایالات متحده و برزیل بیشتر است.

مقامات پیش بینی بالاتر مرگ و میر در ماه مه نسبت به ماه آوریل نسبت به این مرگ و میر در میان بیمارانی که در بیمارستان بستری شدند در اوج شیوع بیماری چند هفته پیش. سخت ترین-آمار شهرستان در روسیه است که مسکو و مقامات گزارش بیشتر 2,332 موارد است. آنها همچنین اطلاعات منتشر شده در مورد آمار مرگ و میر آوریل در تلاش برای برطرف کردن اتهامات آنها تا به حال شده است در زیر گزارش مرگ و میر.

09:10 در نیوزیلندتنها یک نفر در حال حاضر رمان coronavirus پس از تشخیص هر گونه عفونت های جدید برای هفته گذشته.

این کشور از برخی از پنج میلیون نفر ثبت نام 1,504 عفونت در مجموع با فقط یکی باقی مانده مورد. 1,481 بهبود یافته اند و 22 نفر از COVID-19.

08:55 پاکستان گزارش کرده است 57 مرگ و میر ناشی از رمان ویروس بیش از 24 ساعت گذشته خود را بیشتر در یک روز پس از وقوع اولین ظهور در ماه فوریه است.

در این کشور شمار کشته شدگان در حال حاضر در 1,317. دولت نیز ثبت شده 2,636 جدید, موارد بالا بردن تعداد کل عفونت به 64,028.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

08:34 هند ثبت کرده است یکی دیگر از تک بعد از 7,466 موارد سبقت چین اعداد هر دو از نظر تایید عفونت و مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus.

وزارت بهداشت گفت: تعداد کل موارد در هند است 165,799 که از آن 4,706 نفر کشته شده اند. چین گزارش کرده است 4,634 مرگ و میر و 82,995 موارد کلی.

افزایش عفونت می آید به هند در دو ماهه مستند است به پایان روز یکشنبه.

نخست وزیر نارندرا مودی انتظار می رود که دولت اعلام یک مجموعه ای از دستورالعمل های این آخر هفته احتمالا گسترش مستند در بدترین مناطق ضربه.

ادامه مطلب: قانون تابعیت: هند با استفاده از COVID-19 اورژانس به دستگیری معترضان ...

08:12 در آوریل آلمانی خرده فروشان دچار بدترین ماه-در ماه ضرر و زیان از سال 2007 به عنوان مستند اقدامات در محل برای تمام ماه.

فروش کاهش یافت و 5.1 درصد در مقایسه با ماه مارس و با توجه به اداره آمار فدرال این است که "قوی ترین کاهش در فروش نسبت به یک ماه قبل از ژانویه 2007."

با وجود این واقعیت است که مغازه ها را بازگشایی در ضمن آلمانی خرده فروشان انجمن (HDE) گفت: درآمد هنوز به بازگشت به سطح قبل از بحران. "پس از بحران است و به هیچ وجه بیش از" گفت: HDE مدیر عامل Stefan Genth.

ادامه مطلب: 50,000 آلمانی خرده فروشان می تواند مجسمه نیم تنه

07:55 در سوئدرقابتی و ورزش حرفه ای باز است به رزومه از ژوئن 14, دولت اعلام کرده, اما بدون مخاطب انبوه در حضور.

سوئد تا به حال کمی آرام تر رویکرد به شیوع. کودکان, فعالیت های ورزشی, مثلا ادامه داد و بزرگسالان قادر به حضور در جلسات تمرین.

"در حال حاضر ما نیز در حال باز کردن برای بازی های رقابتی در میان تمام سنین به این معنی که در سطح بالا و ورزشی می توانند رزومه یک بار دیگر" وزیر فرهنگ و ارشاد آماندا لیند به خبرنگاران گفت:.

رویدادهای ورزشی را به جایی خارج از منزل و در مقابل بیش از 50 نفر است. سوئد و لیگ فوتبال در حال حاضر به بازگشت به اقدام هر چند تاریخ دقیق هنوز به تایید شود.

07:44 کره جنوبی مقامات بهداشتی باید گفت: آنها درخواست واردات از جلعاد ضد ویروسی داروی remdesivir برای درمان بیماران مبتلا به رمان coronavirus به عنوان جدید خوشه ظهور.

وزارت غذا و دارو ایمنی هنوز تایید واردات دارو, اما یک دولت پانل نشان داد remdesivir تا به حال نشان داده شده است نتایج مثبت و کره جنوبی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) مدیر Jeong Eun-kyeong گفت.

مستقر در کالیفرنیا شرکت دارویی جلعاد گفت: مواد مخدر به بهبود شرایط برای بیماران مبتلا به COVID-19 و ارائه داده ها نشان می دهد آن را با این نسخهها کار بهتر است که در مراحل اولیه عفونت است.

07:25 تایلند را بیشتر سهولت مستند اقدامات هفته آینده به عنوان دولت به دنبال تحریک اقتصاد کشور است.

همانطور که از دوشنبه, سینما و تئاتر را دوباره باز اما با حداکثر 200 نفر در یک زمان و اجرای دقیق اجتماعی فاصله اقدامات گفت: Somsak Roongsita, دبیر شورای امنیت ملی.

یک حکومت نظامی کاهش خواهد یافت توسط یک ساعت به طوری که آن را در حال حاضر در محل از ساعت 11 شب تا 3 صبح مراکز خرید که دوباره باز برای کسب و کار در اوایل این ماه نیز اجازه داده می شود به گسترش خود را باز ساعت Roongsita اضافه شده است.

"بازگشایی خواهد شد کمک به تحریک اقتصاد و سهولت برخی از بار مالی," Somsak گفت.

باغ وحش کلینیک های زیبایی و چشمه های معدنی و سنتی ماساژ تایلندی سرو خواهد شد و در حال اجرا و البته با اجتماعی فاصله در محل. زمین فوتبال و والیبال و بسکتبال دادگاه در دسترس خواهد بود اما تنها برای آموزش و با محدودیت در تماشاگر. باشگاه های بدنسازی نیز می تواند بازگشایی اما با تعداد محدودی قادر به استفاده از امکانات در هر زمان.

07:00 به ژاپنی, نیروی هوایی را در اسکادران آکروباتیکآبی ضربه شده است را به زور بیش از آسمان توکیو از ادای احترام به پزشکی کارگران مبارزه با شیوع کروناویروس.

به عنوان یک تیم از شش T-4 آموزش هواپیما آرام در سراسر آسمان آبی روشن پزشکان و پرستاران در بیمارستان بام در پایتخت ژاپن دست تکان داد و برگزار شد تا تلفن های همراه برای گرفتن عکس از دیدنی تظاهرات.

"ما کار کرده اند تحت فشار برای چهار ماه گذشته ... من شنیده ام آنها را (پزشکی کارگران) گفت: تظاهرات خود را برداشته ارواح" گفت: Shuichi Mikami سخنگوی توکیو Ebara بیمارستان.

06:30 مقامات در اندونزی شده اند سفارش کسانی که نقض اجتماعی فاصله اقدامات به تلاوت آیاتی از قرآن و دریافت بشود در رسانه های اجتماعی.

جنوب شرقی آسیا الجزایر مستقر شده برخی از 340,000 نیروهای نظامی در سراسر بیش از 20 شهرستانها برای نظارت بر عملیات با هدف مهار شیوع.

در واقع پلیس در غرب استان بنگکولو باید اعزام 40 نفر تیم برای پیدا کردن قفل شکن و آنها را وادار به پوشیدن پلاکارد با وعده به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله. تصاویری از متخلفان هستند قرار داده و سپس در رسانه های اجتماعی برای حداکثر بشود, اثر, با توجه به رسمی. دورتر در شمال در استان آچه کسانی که با شکستن قوانین مجبور شده اند به عنوان خوانده شده معابر از قرآن مرکزی مذهبی متن اسلام است. استان اقلیت غیر مسلمان در امان از عذاب است ،

06:00 یک کار حفاظت از طرح در انگلستان در آورده با توجه به شیوع بیماری نمی تواند به طور نامحدود ادامه, محیط, وزیر جورج Eustice گفت که بریتانیا به نظر می رسد به سهولت مستند اقدامات است.

"این کردند طرح شده است فوق العاده مهم در نظر نگه داشتن مردم در حالت آماده به کار و آماده برای بازگشت به کار" گفت که اخبار آسمان. "واضح است که ما شروع به ظهور از مستند و شروع به گرفتن اقتصاد ما به کار ما نمی تواند نگه داشتن مردم در آن کردند طرح به طور نامحدود."

"ما نیاز به شروع به شناسایی راه های در حال حرکت آنها را خاموش کردند طرح و بازگشت به کار... ما نیاز به یک طرح کردند که می تواند مخروطی پایین به مردم بازگشت به کار."

05:15 نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون گفت: برخی از مناطق از اقتصاد کشور نیاز به محرک. استرالیا دولت و بانک مرکزی در حال حاضر متعهد به صرف AU$250 میلیارد دلار ($166.1 میلیارد €149.8 میلیارد دلار) برای جلوگیری از دراز مدت افسردگی با توجه به همه گیر.

04:45 چین قصد دارد برای گسترش ممنوعیت پروازهای بین المللی تا 30 ژوئن به سفارت آمریکا در پکن گفت: در سفر مشاوره.

این کشور را به شدت کاهش می یابد پروازهای بین المللی از ماه مارس با اجرای به اصطلاح "پنج و یک" سیاست است که اجازه می دهد تا خطوط هوایی خارجی به کار فقط یک پرواز در هفته به چین و سرزمین اصلی حمل برای انجام یک پرواز در هر هفته در یک مسیر به هر کشور است.

چین گزارش کرده است بیش از 84,000 موارد این ویروس با مرگ و میر 4,638.

03:55 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش یافته است و 741 به 180,458 در 24 ساعت گذشته, آلمان, را, بیماری های عفونی آژانس اعلام کرد. رابرت کخ موسسه همچنین اعلام کرد 39 جدید و میر آوردن مجموع تعداد مرگ به 8,450.

آلمان است که در وسط یک دوره طولانی از کاهش محدودیت در زندگی عمومی است. کسب و کار به دنبال جبران سود از دست رفته.

در بیشتر پرجمعیت ایالت شمال راین وستفالن, اخبار آمار و ارقام نشان می دهد که همه انواع نرخ جرم و جنایت کاهش یافته است پس از همه گیر آغاز شد. با وجود ترس است که خشونت نرخ را افزایش می دهد, شده است وجود دارد ثابت کاهش حوادث گزارش شده از مارس 1 در مقایسه با سال های گذشته, آلمانی, روزنامه Rheinische Post گزارش روز جمعه. کارشناسان پیشنهاد کرده اند که این کاهش ممکن است به سادگی به جنایات کمتر بودن گزارش شده است.

03:20 کلمبیا تمدید آن مستند تا پایان ماه ژوئناین کشور رئیس جمهور ایوان دوقو اعلام شده در روز پنج شنبه. این کشور آمریکای لاتین شده است موضوع به محدودیت های اعمال شده از مارس. دوقو گفت که کلمبیا ادامه خواهد داد باز کردن برخی از بخش ها برای احیای اقتصاد خود را با وجود تداوم محدودیت.

کلمبیا است که در حال حاضر خانههای گلی خالی بازگشایی مراکز خرید موزه ها و سالن شیوه ای مرحله به مرحله بسته به اجماع از مقامات محلی. شهردار بوگوتا با این حال گفت که بخش های اقتصادی مانند یک سالن ها و مراکز خرید باز نمی شود تا در پایتخت. دوقو اعلام کرد که پروازهای بین المللی خواهد سر از سپتامبر 1.

02:52 کره جنوبی گزارش کرده است 58 موارد جدیدی از کروناویروس در سئول. مقامات مرتبط با انتقال به تجارت الکترونیکی انبار در نزدیکی پایتخت است.

این کشور بود در حالی که گزارش تقریبا هیچ مورد جدید از COVID-19 اما این هفته آن را ابقاء برخی از مستند محدودیت های پس از مقامات بهداشت و درمان, رشد نگران اطراف جدید خوشه از عفونت. همه در همه, 177 مورد جدید گزارش شده است که بیش از سه روز.

مقامات در حال حاضر می خواهید برای تست کامل بر 4,000 کارگران و بازدید کنندگان به انبار. به طور کلی 11,402 موارد تایید شده اند و 269 نفر کشته شده اند.

02:45 ژاپن تولید صنعتی کاهش یافته است 9.1% در ماه آوریل از ماه گذشته این سومین ماه متوالی کاهش است.

کاهش بود تندتر از پیش بینی 5.7% کاهش است که تحلیلگران پیش بینی است. توکیو سهام نیز باز پایین تر در روز جمعه پیگیری می افتد در وال استریت.

وضعیت اضطراری به پایان رسید و در بسیاری از ژاپن استان در روز دوشنبه از جمله توکیو پیش از انقضای on May 31. کارشناسان امید اقتصاد خواهد بود قادر به انتخاب کنید تا به عنوان کسب و کار شروع به تجارت دوباره. این کشور نرخ بیکاری نیز افزایش یافت به 2.6 درصد نسبت به رقم 2.5% در ماه قبل است.

01:33 استرالیا, خارجه نیو ساوت ولز (NSW) اعلام کرده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس می تواند هزینه تا آنجا که AUS $20 میلیارد دلار (US $13.3 میلیارد دلار تقریبا €12 میلیارد دلار در درآمد از دست رفته در طول چهار سال آینده. جنوب شرقی وضعیت اقتصادی کشور نیروگاه.

"ما در مقابل این نوع از چالش اقتصادی دیده نمی شود در نسل شاید نه از مردم چکش آخرین پرچ به پل بندرگاه سیدنی در 1930s" گفت: NSW دولت خزانه دار Dominic Perrottet.

کسری بودجه برآورد از بین AUS $10 میلیارد و AUS $20 میلیارد دلار افزایش از پیش نمایش برآورد در دسامبر 2019 قبل از همه گیر آغاز شد که برآورد بودجه مازاد AUS $1.9 میلیارد دلار است.

اجتماعی فاصله اقدامات آغاز خواهد شد به برداشته شود در NSW هفته آینده در دولت که تاکنون نیمی از استرالیا coronavirus موارد است. بیش از 7000 موارد تایید شده اند در استرالیا و 103 نفر کشته شده اند.

01:10 ایالات متحده ثبت کرده است 1,297 coronavirus مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع آن به 101,573 پس از همه گیر آغاز شد. شده اند وجود دارد بیش از 1.7 میلیون نفر از COVID-19 در ایالات متحده تا کنون بدترین آمار کشور در جهان به طور کلی از نظر.

شهردار نیویورک, بیل د Blasio مشخص شده برنامه اجازه می دهد صدها نفر از هزاران نفر از نیویورک به بازگشت به کار در روزهای آینده. ایالات متحده پرجمعیت ترین شهرستان شده است بدترین آسیب دیده و نیز تحت یکی از دقیقترین مستندات در کشور است.

00:45 شورشیان حوثی در یمن را تایید کرده اند برای اولین بار است که coronavirus گسترش یافته است به چندین استان تحت کنترل خود را. حوثی وزارت بهداشت گفت: آنها کار را به پیگیری موارد جدا شده است.

شورشیان همچنین متهم به سازمان بهداشت جهانی ارسال آنها را "نادرست" و کمبود آزمون.

بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت جنگ زده یمن است گزارش 278 موارد و 58 مرگ با ترس و نصب بیش از اثرات مخرب عمده شیوع توجه به وضعیت بدی از این کشور به نظام سلامت و شکننده آن عرضه مواد غذایی.

00:30 سرزمین اصلی چین در گزارش جدید تایید موارد از coronavirus تا پایان مارس 28 از دو روز پیش از آن. وجود دارد پنج جدید بدون علامت موارد coronavirus در کشور است.

لی کچیانگ نخست وزیر چین گفت که چین دارای اتاق برای تحریک اقتصاد پس از رکود در پی coronavirus اما نمی خواهید برای باز کردن "floodgates." اقتصاد چین دچار 6.8% انقباض در سه ماهه اول سال با این کشور ضربه سخت با این بیماری همه گیر آغاز شد که در ووهان.

00:05 برزیل ثبت کرده است بالاترین تک-بعد پرش در موارد. این کشور آمریکای جنوبی دوم است-بیشترین تعداد از موارد پس از ما با 26,417 مورد جدید گزارش شده در عرض 24 ساعت. وزارت بهداشت ثبت 1,156 جدید مرگ و میر در مدت زمان مشابه آوردن تعداد کل مرگ و میر به 26,754 و تعداد کل موارد به 438,238.

00:00 شما می توانید گرفتن با ما به روز رسانی نورد از 28 مه تا اینجا

اد/msh (AFP AP dpa رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب