Coronavirus آخرین: هکرها روسیه را متهم به هدف قرار دادن coronavirus واکسن تحقیقات

انگلستان و آمریکا و کانادا متهم هکرها با حمایت دولت روسیه از تلاش برای سرقت اطلاعات از محققان در حال کار بر رو

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

انگلستان و آمریکا و کانادا متهم هکرها با حمایت دولت روسیه از تلاش برای سرقت اطلاعات از محققان در حال کار بر روی یک COVID-19 واکسن. دنبال DW برای آخرین.

  • بریتانیا را متهم کرد روسیه سرویس های اطلاعاتی در تلاش برای سرقت اطلاعات از واکسن ویروس محققان
  • مراسم COVID-19 قربانیان برگزار شده است در مادرید
  • آلمان گزارش بیش از 200 ، 000 مجموع عفونت کروناویروس
  • ونزوئلا ایرلند توقف بازگشایی به عنوان موارد افزایش

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

13:30 سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان و کانادا را متهم به روسیه-حمایت هکرها از تلاش برای سرقت اطلاعات در COVID-19 واکسن تحقیقات از علمی و دارویی موسسات در سراسر جهان است.

انگلستان ملی امنیت سایبر مرکز (NCSC) نسبت به حملات سایبری به یک گروه شناخته شده به عنوان APT29, همچنین شناخته شده به عنوان دنج که در آن گفت: به احتمال زیاد عامل به عنوان بخشی از روسیه سرویس های اطلاعاتی. این گروه گفته است به استفاده از نیزه فیشینگ و نرم افزارهای مخرب سفارشی به هدف های سازمان های تحقیقاتی در حال انجام حملات.

این NCSC در بیانیه ای گفت که آن معتقد است هیچ اطلاعات محرمانه است و در عین حال خطر افتاده است.

در ایالات متحده و بریتانیا گفت که هک شبکه های بودند انجام مبارزات با هدف قرار دادن سازمان های بین المللی در پاسخ به همه گیر اما این اولین بار است که یک گروه به عنوان شده است در ارتباط با روسیه است. در ماه ژوئن ما متهم چین-حمایت هکرها با هدف قرار دادن آمریکا بر اساس COVID-19 پژوهش است.

"این کاملا غیر قابل قبول است که روسیه سرویس های اطلاعاتی در حال هدف قرار دادن کسانی که کار برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس" گفت: انگلستان وزیر امور خارجه این کشور دومینیک Raab.

12:45 لیتوانی خواهد یک بار دیگر تشدید محدودیت های مسافرتی برای کسانی که از خارج از اروپا است. کسانی که سفر از بسیاری از کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا را به آزمایش می شود برای coronavirus و باید به قرنطینه برای 14 روز.

نخست وزیر شناسایی یک حادثه که در آن مسافران از ازبکستان شد و اعتقاد به موجب جزئی شیوع در لیتوانی. حدود 20 نفر آلوده شدند.

"در مورد افراد آلوده از ازبکستان در شهرستان کاوناس به وضوح نشان می دهد که ما باید برای بهبود محدودیت های اعمال شده بر مردم از آمدن به لیتوانی" نخست وزیر Saulius Skvernelis نوشت on Facebook.

12:30 اوکراین "خسته" از coronavirus مستندرئیس ولدیمیر Zelenskiy گفت:, و اضافه کرد که دولت باید محتاط در مورد گسترش اقدامات گذشته ماه اوت است.

این کشور در اعمال دقیق مستندات در ماه مارس که تا حدی کاسته است. قوانین تمدید شده است ماهانه.

در حال حاضر مجموعه ای از مقررات را اجرا خواهد کرد در ماه اوت اما Zelenskiy معتقد است که آنها نباید گذشته دیگر به عنوان "همه خسته از این قرنطینه."

"ما نیاز به یک چارچوب مشخص برای ما چگونه خواهد شد و ادامه آن به طوری که مردم این فرصت را به با خیال راحت زندگی می کنند به طوری که کسب و کار می تواند تابع به طوری که اقتصاد نمی ماند در یک مکث" Zelenskiy گفت.

11:59 ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کرد یک "رادیکال قرنطینه" برای کاراکاس و یک کشور همسایه در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus.

ونزوئلا شده بود یکی از کشورهای آمریکای لاتین حداقل تحت تاثیر این بیماری همه گیر اما در هفته های اخیر در این کشور ثبت یک افزایش قابل توجه در عفونت و مرگ و میر.

آن زمان 70 روز برای ونزوئلا برای رسیدن به 1,000 موارد اما فقط سه تا از 7000 تا 8000 تا.

این کشور در حال حاضر پیشی گرفته 10,000 عفونت هر چند برخی می گویند که محدود به معنی آزمایش از تعداد واقعی بسیار بالاتر است.

10:35, آلمانی, غول صنعتی زیمنس گفت: این برنامه اجازه می دهد تا بیش از 140000 نفر از کارکنان خود را برای ادامه کار از خانه تا سه روز هفته را به صورت دائمی.

مونیخ مبتنی بر شرکت گفت: coronavirus بحران "نشان داده است که کار به طور مستقل از یک محل ثابت ارائه می دهد مزایای بسیاری است و ممکن است در مقیاس بسیار گسترده تر از آنچه در ابتدا تصور." نظرسنجی از کارکنان زیمنس در سراسر جهان نشان داد تمایل برای انعطاف پذیری بیشتر.

زیمنس عمل در 125 مکان در 43 کشور و اثر را بلافاصله.

10:25 آلمان می خواهد به کمک آن بانک ملی از پزشکی تجهیزات حفاظتی به اروپا رزرو, آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn اعلام کرد.

آن را "حس" ایجاد چنین رزرو "هماهنگ" در میان 27 کشورهای عضو اتحادیه اروپا از در سطح ملی به تنهایی Spahn گفت. نظرات خود را قبل از تجمع غیر رسمی از اتحادیه اروپا و وزرای بهداشت در برلین.

"ما اروپایی ها مجبور به ایستادن شانه به شانه برای دفع تهدیدات است که ما باید بهتر آماده به نگه داشتن خود را امن است که ما باید با اعتماد به نفس بیشتری برای نگه داشتن خود ما," او گفت:. "اینکه آیا یا نه ما کافی ماسک محافظ برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در آمستردام و برلین یا رئال مادرید نیست باید مشخص شود در چین است.

"این است که چرا ما می خواهیم به توسعه سازه که ما را کمتر وابسته به تولید داروهای اساسی و محصولات پزشکی" او اضافه شده است.

10:10 آلمان بزرگترین کشتارگاه و بسته بندی گوشت گیاهی تولید از سر گرفته پس از شیوع کروناویروس در میان خود کارگران ایجاد می شود محلی lockdown برای ده ها هزار نفر از ساکنان محلی است.

تولید در Tönnies تسهیلات در شهر Gütersloh در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور متوقف شد در اواسط ماه ژوئن پس از 1400 نفر از کارکنان این کارخانه آزمایش مثبت برای ویروس. منطقه ای مستندات مانند یکی از اعمال دور گیاه شده اند در مرکز یک بحث داغ در میان 16 آلمانی متحده است.

اما تمام 16 وزرای بهداشت به نظر می رسد به اجماع رسیده است که چنین اقداماتی می تواند یک "روش مناسب" برای حاوی محلی شیوع است.

ادامه مطلب: مختصری مهلت برای خوک ها به عنوان COVID-19 خاموش کشتارگاه

09:20 اسپانیا پادشاه باعث شده است تا مراسمی در مادرید به افتخار کسانی که فوت کرده اند در COVID-19 همه گیر در کشور است.

تلویزیونی مراسم در یک گردشگاه در مادرید, کاخ سلطنتی بود با حضور مقام عالی رتبه اتحادیه اروپا و, که مقامات همراه با نمایندگانی از سازمان های مذهبی و بستگان قربانیان.

اسپانیا یکی از کشورهای آمار بدترین توسط pandemic با 28,413 تایید مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

09:00 اسرائیل دیده است آن بیشترین تعداد از عفونت در 24 ساعت گذشته, وزارت بهداشت اعلام کرد. بیش از 1700 مورد جدید ثبت شد. اگر اعداد در ادامه به افزایش یک مستند است که انتظار می رود به در محل قرار داده در چند روز آینده.

سریع کاهش محدودیت از پایان ماه مه ممکن است به سرعت در حال افزایش coronavirus اعداد در کشور است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد یک بار پرداخت 750 مثقال (€192, $218) برای افراد تا 3000 مثقال برای خانواده ها برای کاهش استرس مالی ناشی از این بیماری همه گیر در روز چهارشنبه.

08:55 کره جنوبی نیاز دارد بیشتر در بیمارستان های دولتی برای جلوگیری از بالقوه بیماری های عفونی شیوع بیماری بدتر از coronavirus یک مقام ارشد دولت گفته است.

این کشور در اوایل موفقیت در رام coronavirus تهاجمی از طریق تماس با ردیابی و تست شده و بسیار مورد ستایش کارشناسان بیماری در سراسر جهان به عنوان یک استاندارد طلایی برای چگونه برای مقابله با این بیماری است. اما تنها 10 درصد از تخت های بیمارستانی در بیمارستان های دولتی است که مقامات می گویند می شده اند به مراتب بیش از حد چند اگر این ویروس تا به حال آلوده بیشتر مردم است.

08:45 پاکستان گزارش کرده است که پایین ترین مرگ روزانه نرخ از coronavirus در حدود یک ماه. آن را ثبت و 40 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته در روز پنج شنبه. بالاترین تک روز شمار تلفات شد 153 در ژوئن 19.

ترس مقامات دیگر سنبله اگر مردم چشم پوشی اجتماعی فاصله در ایام تعطیلات عید قربان که جشن گرفته خواهد شد در ژوئیه 31.

07:45 روسیه گزارش کرده است 6,428 موارد جدید و 167 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته با اندکی افزایش از روز قبل. این به ارمغان می آورد تعداد کل عفونت در کشور به بالا 750,000.

روسیه چهارم-بدترین آسیب دیده کشور در جهان پس از آمریکا و برزیل و هند است.

07:38 در ایالت های بیهار و گوا رفته اند به مستند. در شمال بیهار به 125 میلیون نفر بیش از 600 نفر کشته شدند در حالیکه در 24 ساعت. صلیب سرخ به نام گسترش "نگران کننده است."

شاهدان عینی گزارش می گویند ترافیک در پایتخت ایالت پتنا بسیار در نرخ طبیعی با اشاره به دشواری پلیس یک مستند برای بسیاری از مردم است. این مستند را برای 15 روز است.

عدم coronavirus نظم و انضباط در گوا ناشی از دولت برای بازگشت به مستند برای سه روز: دولت برتر گفت: بیش از حد بسیاری از مردم بودند "پله برای دیدار با مردم در احزاب است."

04:43 با وجود برخی از نشانه هایی از بهبود اقتصاد جهانی هنوز با چالش های پیش رو, رئیس صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) گفت.

فعالیت "آغاز شده و به تدریج تقویت می کند...اما ما نه از جنگل هنوز, "رئیس صندوق بین المللی پول Kristalina Georgieva گفت: در یک پیام به G20 وزیران دارایی پیش از اجلاس آخر هفته در عربستان سعودی است.

در ماه ژوئن جهانی بحران وام دهنده خود را کاهش داد پیش بینی رشد گفت: این شرکت انتظار دارد تولید ناخالص داخلی جهانی به سقوط 4.9 درصد در سال 2020 است. Coronavirus مستند اقدامات در سراسر جهان باعث انقباض عمیق تر از پیش بینی و تنها یک "ولرم بهبود است و انتظار می رود برای سال آینده" Georgieva گفت.

ادامه مطلب: خواهد coronavirus همه گیر در نهایت فشار اقتصادهای در حال ظهور به بحران ؟

با ارائه $11 تریلیون (€9.6 تریلیون) در محرک G20 سازمان ملل کمک کرده بود برای جلوگیری از بدتر نتیجه اما "این تورهای ایمنی باید حفظ شود به عنوان مورد نیاز و در برخی موارد گسترش" Georgieva گفت: در یک پست وبلاگ.

از جمله این اقدامات پرداخت مرخصی استعلاجی برای خانواده های کم درآمد و همچنین دسترسی به مراقبت های بهداشتی و بیمه بیکاری, او گفت:.

Georgieva اذعان نگرانی را برای افزایش سطح بدهی اما گفت: "در این مرحله از بحران هزینه خروج زودهنگام بیشتر از ادامه حمایت است که در آن مورد نیاز است."

رئیس صندوق بین المللی پول جلب توجه به کارهایی که از دست داده اند در طول همه گیر احتمالا برای خوب است. کارگران نیاز به حمایت و آموزش به حرکت به بخش های جدید, او گفت:.

"خط پایین این است که این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به افزایش فقر و نابرابری" او گفت:, و اضافه کرد که سیاستگذاران باید "یک بار در یک قرن شات" در ساختمان بهتر و سبزتر و عادلانه جهان.

03:38 آلمان را تایید کرد coronavirus موارد افزایش 534 به 200,260. اطلاعات منتشر شده توسط رابرت کخ موسسه رسمی این کشور برای کنترل بیماری گفت که شمار کشته شدگان افزایش هفت در چهارشنبه آوردن تعداد کل COVID-19 مرگ و میر به 9,078.

ادامه مطلب: خطر از coronavirus موج دوم در آلمان واقعی است اما قابل اجتناب وزیر بهداشت می گوید:

03:26 تولید ناخالص داخلی چین رشد 3.2 درصد در سه ماهه دومو پس از یک عمده رکود در آغاز سال است. به عنوان مستند اقدامات باید به پایان رسید, دولت به ارائه یک محرک برای احیای اقتصاد از شوک از coronavirus بیماری همه گیر.

اقتصاد تا به حال قرارداد 1.6% در سال در سال پایه در مقایسه با سال گذشته است. تولید ناخالص داخلی افزایش 11.5 درصد در ماه آوریل تا ژوئن در مقایسه با سه ماهه قبلی بیش از پیش بینی.

مصرف و سرمایه گذاری هنوز در سطح پایین باقی مانده نشان می دهد که دولت ممکن است به سطح شیب دار تا محرک آن تلاش.

02:15 ایرلند قرار دادن در برگزاری برنامه های برای پایان دادن به آن مستند به دلیل افزایش عفونت های جدید نخست وزیر مایکل مارتین اعلام کرده است.

ایرلند شده وارد چهارمین و آخرین مرحله از آرامش آن محدودیت های این آینده دوشنبه اما در حال حاضر این کار به تعویق افتاده است برای آینده قابل پیش بینی. به عنوان یک نتیجه, ایرلندی شهروندان باید صبر کنید به صورت کامل بازگشایی بارها و بارها.

بیشتر بخوانید: بیات آبجو تبدیل به خوراک دام و فاصله نوشیدن: ایرلندی بارها در سن coronavirus

01:55 ایالت ویکتوریا استرالیا نشان داد دو مرد در 80s, درگذشت یک شبه از COVID-19.

کشور دوم پرجمعیت ترین دولت همچنین گزارش ثبت افزایش روزانه در افراد آلوده به ویروس.

ویکتوریا ثبت نام 317 جدید روزانه عفونت بالاترین از شیوع کروناویروس پدید آمده است. قبلی بالا برای دولت است که به برخی از 6.5 میلیون نفر بود و 288 مورد جدید که هفته گذشته رخ داده است.

در همین حال دولت استرالیا قصد دارد به صرف 1.5 میلیارد دلار ($1.1 میلیارد €964 میلیون دلار) برای کمک به جبران بحران به ارمغان آورد در مورد این بیماری همه گیر. این بودجه استفاده خواهد شد برای تمدید برنامه کمک مالی به دستمزد کارآموزان.

01:12 یک نماینده مجلس در شیلی است به سرعت از طریق کنگره پوشیدن صورتی کیپ به مناسبت عبور از coronavirus اضطراری لایحه در این کشور آمریکای جنوبی پایین تر ،

در حالی که پوشیدن یک ماسک صورت caped crusader پاملا Jiles زد بارها و بارها رئیس جمهور گذشته سباستین Pinera دولت که مخالف این لایحه است.

Pamela Jiles sprints in front of senior ministers in Chile wearing a pink cape (picture-alliance/dpa/Agencia Uno/L. Rubilar)

پاملا Jiles آورده همکار قانونگذاران به پای خود را با او محبوب caped عملکرد

Jiles سابق روزنامه نگار و عضو چپگرای جبهه گسترده ائتلاف که نشان دهنده یک فقیر منطقه پایتخت شیلی سانتیاگو.

او شده است یک ملتهب حامی این پیشنهاد به شهروندان اجازه می دهد تا ضربه سخت توسط lockdown اقدامات برای برداشت 10 درصد از صندوق های بازنشستگی خصوصی برگزار شد. عمل خواهد بود رای دادند توسط سناتور هفته آینده.

00:55 آمریکا تنظیم یک رکورد روزانه از 67,632 موارد در کمتر از 24 ساعتبا توجه به دانشگاه جانز هاپکینز ردیاب. بدترین جهان متاثر از ملت شاهد افزایش از ماه ژوئن به خصوص در جنوب و غرب کشور است.

برای 10 روز گذشته موارد جدیدی شده اند در محدوده 55,000 و 65,000 در هر روز. بیش از 137,000 اند از COVID-19 در ایالات متحده است.

در ضمن ایالت کالیفرنیا گزارش دوم آن-بدترین روز از نظر مرگ و میر در روز شنبه با بیش از 11,000 عفونت های جدید و 140 مرگ و میر. تعدادی از آزمایشات و کسانی که تست مثبت نیز افزایش یافته است در دولت است.

مثبت نرخ به 7 درصد برای دو هفته گذشته. لس آنجلس تا به حال یک رای مثبت بیش از 10%

00:24 بسیاری از کشورها در سراسر جهان را دیدم coronavirus موارد افزایش در روز چهارشنبهو آنها را وادار به تجدید نظر در برنامه های بازگشایی. تعداد موارد عبور کرده 13.4 میلیون و بیش از 579,000 فوت کرده اند در سراسر جهان است.

آمریکای لاتین, جهان دوم سخت ترین ضربه منطقه در صدر 150,000 مرگ و میر در روز چهارشنبه. ونزوئلا اعلام کرد که موضعی محدودیت فقط چهار روز پس از پایان مستند. ایرلند بیش از حد مجبور به توقف بازگشایی برنامه به عنوان موارد رسید.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

 tg jsi/اس ام اس (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب