Coronavirus آخرین: اسپانیا تحمیل دوم محلی مستند

برخی از 70000 نفر در اسپانیا در شمال غربی منطقه گالیسیا جدید داده شده است stay-at-home سفارشات پس از افزایش مو

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

برخی از 70000 نفر در اسپانیا در شمال غربی منطقه گالیسیا جدید داده شده است stay-at-home سفارشات پس از افزایش موارد است. عفونت نیز گزارش شده در کشتارگاه در اتریش. دنبال DW برای آخرین.

  • مکزیک پیشی فرانسه مرگ و میر
  • COVID-19 عفونت گزارش شده در سه کشتارگاه در اتریش
  • بیش از 11.15 میلیون تأييد موارد گزارش شده در سطح جهان
  • آلمان وزیر کشور خواستار رایگان تست های سراسر کشور

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

19:00 در اینجا آخرین به کروناویروس در آمریکا:

COVID-19 مورد در فلوریدا افزایش یافته است بیش از 10 ، 000 برای سه نفر از چهار روز گذشته. دولت ثبت 10,059 موارد تایید شده در یکشنبه فراتر بالاترین روزانه موارد گزارش شده توسط هر کشور اروپایی در طول ارتفاع از شیوع کروناویروس وجود دارد.

در میان خروش عظیم در coronavirus موارد "Sunbelt" دولت شهرداران باید به عقب رانده در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای تطهیر جدیت ویروس.

روز شنبه, تگزاس, گزارش 8,258 تایید coronavirus موارد بالاترین افزایش روزانه. در مصاحبه با سی ان ان, Austin شهردار استیو آدلر دموکرات خواست تگزاس' جمهوریخواه فرماندار گرگ ابوت به قدرت دولت های محلی برای مقابله با این بیماری همه گیر.

در هوستون, شهرستان هریس, قاضی لینا هیدلگو است که یک دموکرات است گفت: stay-at-home منظور مورد نیاز است.

ایالت آریزونا نیز دیده می شود سابقه بستری شدن در بیمارستان به عنوان مقامات می گویند که بخش های مراقبت ويژه وجود دارد که عامل نزدیک به حداکثر ظرفیت.

"پیام های مخلوط" از سران ایالات متحده شده اند یک مشکل شهردار کیت Gallego از شهر فینیکس, آریزونا گفت: ABC "این هفته" برنامه.

این COVID-19 مرگ و میر در آریزونا پیشی گرفته 1,800-مرگ علامت است که بیش از شش بار کلی تلفات در کره جنوبی.

ساکنان این شهر از ایالت سونورا در سراسر از Lukeville آریزونا به طور خلاصه مسدود و جاده اصلی منتهی جنوبی از مرز ایالات متحده بیش از coronavirus نگرانی.

خوزه راموس Arzate شهردار ایالت سونورا بیانیه ای روز شنبه به ما گفتن گردشگران به بازدید از مکزیک است.

18:17 شمال غربی منطقه گالیسیا به اعمال محدودیت های تازه در مورد 70,000 نفر زیر یک جدید COVID-19 شیوع.

تصمیم می آید یک روز پس از کاتالونیا معرفی محلی lockdown برای 200,000 مردم غرب از پایتخت های منطقه ای بارسلونا برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

مردم زندگی در یک مارینا همراه اسپانیا در ساحل شمالی در منطقه Lugo نمی خواهد بود قادر به ترک این منطقه از نیمه شب روز یکشنبه تا روز جمعه دو روز قبل از انتخابات منطقه ای در جولای 12.

دولت منطقه ای گفت: مردم اجازه خواهد داشت به حرکت در اطراف, اما تنها کسانی که نیاز به سفر برای کار خواهد بود اجازه خروج یا ورود به منطقه است.

منطقه ای وزیر بهداشت عیسی Vazquez Almuina یک کنفرانس خبری گفت که بزرگترین شیوع بیماری در ارتباط بودند به چند میله در این منطقه است. منطقه ای مقامات بهداشت گفت: در حال حاضر وجود دارد 258 موارد در گالیسیا که 117 بودند در لوگو.

ظرفیت در کافه ها و رستوران ها خواهد بود به کاهش 50% و مردم را مجبور به پوشیدن یک ماسک صورت حتی اگر در خارج از منزل در سواحل یا در استخرهای شنا, مقامات گفت.

اسپانیایی ها را تحمل یکی از سخت ترین تعمیرات جهان مستندات برای سه ماه از ماه مارس به این کشور رنج می برد یکی از اروپا بدترین coronavirus مرگ عوارض-حداقل 28,385 -- و بیش از 250 ، 000 موارد است.

17:41 دولت هند تصمیم گرفته است نه به بازگشایی تاریخی تاج محل در سایتو به عوامل خطر ابتلا به عفونت کروناویروس در شهر آگرا.

روز یکشنبه مقامات محلی جدید صادر مشاوره, سفارش, تمدید مستند محدودیت در بناهای تاریخی در اطراف شهر شمالی. بناهای تاریخی در آگرا از جمله تاج محل بسته شده اند به پس از ماه مارس است.

"در منافع عمومی آن تصمیم گرفته شده است که باز بناهای تاریخی در آگرا نمی شود بهتر است که از هم اکنون" مقامات منطقه گفت: در اطلاع.

آگرا در اوتار پرادش — پرجمعیت ترین کشور دولت باقی می ماند بدترین آسیب دیده شهرستان توسط COVID-19.

هند coronavirus عفونت افزایش یافته و چند برابر در سه ماه گذشته است. روز یکشنبه وزارت بهداشت گزارش یک رکورد تک-بعد سنبله از 24,850 موارد جدید و بیش از 600 مرگ و میر.

تا کنون هند است ثبت نام بیش از 673,000 coronavirus موارد بسته شدن در روسیه سوم-آسیب دیده ترین کشور در سطح جهان است. بیش از 19,000 که مردم از ویروس.

16:44 صدها نفر از دانشمندان می گویند شواهدی وجود دارد که کروناویروس در ذرات کوچکتر در هوا می تواند آلوده مردم و فراخوان سازمان بهداشت جهانی به تجدید نظر در توصیه های نیویورک تایمز گزارش کرده است.

این که گفته coronavirus گسترش بیماری در درجه اول از فرد به فرد از طریق قطرات کوچک از بینی و یا دهان که اخراج هنگامی که یک فرد با COVID-19, سرفه, عطسه یا صحبت می کند.

در نامه سرگشاده ای به آژانس که پژوهشگران را برای انتشار در یک مجله علمی در هفته آینده 239 دانشمندان در 32 کشور برشمرد شواهد نشان ذرات کوچکتر می تواند آلوده مردم نیویورک تایمز گفت.

آیا انجام شده توسط قطرات بزرگ که زوم از طریق هوا پس از یک عطسه یا بسیار کوچکتر بازدم قطرات است که ممکن است سرش طول یک اتاق coronavirus است منتقله از طریق هوا و می تواند آلوده مردم هنگامی که استنشاق دانشمندان گفت.

با این حال سازمان بهداشت گفته است که شواهد برای این ویروس بودن هوابرد بود قانع کننده نیست با توجه به NYT.

"به خصوص در چند ماه گذشته ما بوده است بیان کرد: چندین بار است که ما در نظر هوابرد انتقال به عنوان امکان پذیر است اما قطعا پشتیبانی نمی جامد و یا حتی پاک کردن شواهد" دکتر Benedetta Allegranzi این که ویژگی های رهبری از عفونت پیشگیری و کنترل به نقل از به نقل از روزنامه.

16:08 آفریقای جنوبی به اعزام ده ها تن از پزشکان نظامی برای مقابله با افزایش عفونت کروناویروس در شرق کیپ کشور سوم آسیب دیده ترین استان توسط COVID-19.

این حرکت در می آید یک روز پس از آفریقای جنوبی ثبت بیش از 10,800 جدید کروناویروس موارد آن بزرگترین واحد-روز پرش از COVID-19 شیوع وارد شده است. تا کنون در کشور به ثبت رسیده 187,977 coronavirus موارد با بیش از 3000 مرگ و میر مرتبط.

"این استان است نه مقابله. آنها پرسنل و تجهیزات مشکلات" نیروی دفاع سخنگوی Thabo Sello گفت: AFP news agency.

"وضعیت در کیپ شرقی است که واقعا بد با عفونت و افزایش سرعت پخش," او اضافه شده است.

آفریقای جنوبی تحمیل کرده است برخی از دقیقترین مستند اقدامات در جهان از مارس 27 در یک پیشنهاد برای جلوگیری از COVID-19 گسترش یافته است.

اما از آنجا که کاهش مستند, قوانین, تعداد روزانه عفونت افزایش یافته است توسط هزاران نفر.

15:30 قزاقستان است منmposed دوم در سراسر کشور مستند به مقابله با یک خروش عظیم در coronavirus موارد است.

دولت تعطیل, مراکز خرید سالن های ورزشی و استخرهای شنا و آرایشگری و سالن زیبایی برای دو هفته آینده.

در ماه مارس دولت تحمیل سخت مستند که دیدم بخش های مهم اقتصاد خرد به توقف و متوقف ترین سفر. قزاقستان, اما یکی از اولین کشورهای آسیای مرکزی به لغو محدودیت در اواخر ماه مه هنگامی که آن را تا به حال ثبت شده کمتر از 9,000 موارد است.

پس از آن, اما, COVID-19 موارد مشخصی بیش از پنج برابر شده و به بیش از 47,000 با 188 مرگ و میر.

محدودیت های جدید هستند به عنوان دقیق به عنوان در اولین مستند — سفر در داخل کشور مجاز است و شهروندان همچنین می توانید پرواز در داخل و خارج از کشور است.

15:02 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هشدار داده است که دولت می تواند با اعمال بیشتر گسترده اقدامات به سرعت coronavirus گسترش در کشور است.

"ما در میان یک تجدید حمله coronavirus یک حمله بسیار قوی است که در حال افزایش است و هر دو در سراسر جهان و در اینجا نیز" بنیامین نتانیاهو گفت: در یک هفته جلسه هیئت دولت در روز یکشنبه.

نخست وزیر گفت: وزیران را دوباره ملاقات در روز دوشنبه به نظر reimposing ملی anti-virus محدودیت.

روز جمعه اسرائیل ثبت بیش از 1000 عفونت های جدید در طول یک دوره 24 ساعته — اولین بار در کشور از COVID-19 شیوع. با توجه به آمار رسمی نزدیک به 30000 نفر آلوده شده اند و 330 نفر از coronavirus.

مقامات در حال حاضر reimposed محدودیت در اجتماعات بزرگتر.

نتانیاهو گفت: "وضعیت اضطراری" نیاز به یک راه جدید برای نزدیک شدن به تصمیم گیری در کنست اسرائیل را کشتند.

"ما نمی توانیم رویکرد کنست قانون ... به عنوان اگر همه چیز عادی بود," او گفت:. "ما می خواهیم برای پیشبرد هر دو وسیله ای برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در مقیاس های مختلف و قدر" به منظور مبارزه با این ویروس گفت: بدون تعیین هر گونه اطلاعات بیشتر از این را شامل.

14:34 کرواسی در حال رفتن به پای صندوق های رای برای انتخاب یک دولت جدید در میان COVID-19 بیماری همه گیر. دریای آدریاتیک گردشگری کشور وابسته به اقتصاد است و رنج می برد به شدت با توجه به شیوع کروناویروس.

محافظه کار کرواتی اتحادیه دموکرات (HDZ) که منجر کرواسی برای بسیاری از آن نزدیک به 30 سال استقلال امیدوار است برای برنده شدن در این رای گیری به عنوان یک نتیجه از آن نسبتا تلاش موفق به مهار COVID-19 گسترش یافته است.

کرواسی تا کنون ثبت شده 3,000 عفونت و 110 مربوط به مرگ و میر این کشور دیده می شود یک چشم انداز مثبت در coronavirus موارد در هفته های اخیر.

سمت چپ متمایل سوسیال دموکرات (SDP) دولت را متهم به خطر انداختن شهروندان توسط "عجله" برای برگزاری انتخابات زود جای خود را به طرح اولیه برای پاییز. اما نخست وزیر Andrej Plenkovic در دفاع از این حرکت گفت: "هر چه زودتر بهتر" به دلایل ایمنی.

"همه توصیه ها و از همه کارشناسان بودند که آن را (ویروس) می تواند خطرناک تر و در تابستان از آن است که در حال حاضر به همین دلیل است که انتخابات امروز" 50 ساله به خبرنگاران گفت: پس از رای گیری.

12:54 گرفتم که بسته بندی شده در مرکز لندن بارها را ساخته اند آن را "شفاف" که مردم مست نمی اجتماعی فاصله در پی انگلستان کافه ها و رستوران ها بازگشایی در روز شنبه رئیس پلیس کشور فدراسیون گفت.

بخش مهمان نوازی گفته شد می تواند بازگشایی پس از سه ماه وقفه در شرایطی که مشتریان نشسته بودند و اجتماعی فاصله اقدامات بودند پایبند به. با این حال تصمیم به انتخاب پنج شنبه به عنوان روز بازگشایی شده است به سوال نامیده می شود.

پیشنهادات که کمتر-روز شلوغ مانند یک شنبه می توانست مناسب تر بودند رد شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون در روز جمعه. جانسون گفت: این مهم نیست که بعد از هفته درهای انگلستان بارها شد پرت باز کردن.

رئیس پلیس فدراسیون انگلستان و ولز گفت که او تا به حال برای مقابله با "مردان برهنه, شاد, drunks, عصبانی, drunks, دعوا و بیشتر عصبانی drunks" در حالی که در شیفت در روز شنبه. "آنچه روشن است این است که مردم مست نمی تواند/نمی اجتماعی فاصله" جان Apter گفت: رادیو لندن.

او گفت: خود را در اداره پلیس در جنوب شهر ساوتهمپتون "موفق به مقابله" اما "از دیگر مناطق بود و مسائل را با ماموران در حال حمله."

Revellers drink outside a bar in the Soho area of London (AFP/J. Tallis)

12:28 مراکش ثبت کرده است اضافی 698 موارد آن بالاترین افزایش روزانه پس از وقوع اولین ظهور در ماه مارس است.

چهره های جدید به معنای رسمی کل در حال حاضر در 14,132 عفونت با 234 مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از COVID-19 با توجه به وزارت بهداشت.

بسیاری از موارد جدید پیدا شد در یک کنسرو ماهی کارخانه در جنوب شهرستان بندر صفی. این شهر پس از قرنطینه شده و خود را از 300.000 نفر در زیر قرار داده شده در مجموع مستند گزارش های رسانه ها به نقل از مقامات محلی عنوان کرد و گفت.

مراکش که دارای جمعیتی حدود 35 میلیون نفر از مردم بازگشایی کافه ها, رستوران ها, هتل ها و سالن های ورزشی در تاریخ 25 ژوئن. گردشگری داخلی و بین شهری سفر نیز از سر همان روز.

اما بهداشت عمومی وضعیت اضطراری در حال حاضر تمدید شده است تا ژوئیه 10. پوشیدن ماسک صورت باقی می ماند اجباری در حالی که مرز بسته شد تا اطلاع ثانوی.

12:04 در ماداگاسکار, یک مستند جدید اجرا شده در آنتاناناریوو بعد از یک افزایش در موارد دو ماه پس از محدودیت بودند کاسته ریاست جمهوری است.

"این منطقه انلمنگا (که تحت پایتخت واقع شده است) در حال بازگشت به کامل مستند" ریاست جمهوری اعلام کرد, در بیانیه ای.

هیچ ترافیک اجازه خواهد داشت در داخل یا خارج از منطقه است. محدودیت اعمال خواهد شد از فردا تا 20 ژوئیه.

علاوه بر این سخت منع رفت و آمد اعمال خواهد شد در حرکت مردم در خیابان.

12:00 در اینجا یک دور-از همه آخرین اخبار در سراسر آسیا:

ژاپن: Yuriko Koike امن دور دوم به عنوان فرماندار توکیو پخش عمومی NHK گزارش با استناد به آن انتخابات به عنوان پایتخت ژاپن هایش با همه گیر و آماده برای سال آینده به تعویق افتاد بازی های المپیک است.

Koike را گشتند تا به حال شده است انتظار می رود پس از او به طور گسترده ای مورد ستایش او را برای دست زدن به شیوع ویروس در شهر.

چین: هشت مورد جدید گزارش شده است که افزایش پنج شنبه را رقم با توجه به طرح ملی سلامت و اقتدار است.

مقامات شهری در پکن گفت: تقریبا تمام عفونت در شیوع اخیر در پایتخت خفيف بود.

پکن شده است مبارزه برای سرکوب شیوع ترسیم وسیع بازار عمده فروشی در این شهر در اوایل ماه گذشته.

از 334 تایید موارد پس از 11 ژوئن در پایتخت 47 درصد کارکنان در Xinfadi بازار اضطراب سخت و ناگهانی Xinghuo ارشد پکن کنترل بیماری رسمی به رسانه ها گفت.

کره جنوبی: بیش از 60 نفر ثبت شده است, برای سومین روز متوالی به عنوان ویروس همچنان به گسترش فراتر از بیشتر سئول منطقه است.

کره مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن گفت: تا به حال تایید 61 موارد اضافی آوردن مجموع در سراسر کشور به 13,091.

آن را گفته شده است نه بیشتر مرگ و میر ناشی از COVID-19 معنی این کشور تلفات باقی مانده در 283.

اندونزی: مردم بالی شده اند انجام جرم نماز به عنوان جزیره روستایی آماده بازگشایی به گردشگران است.

بیش از یک هزار نفر از مردم محلی با حضور در جلسه نماز در Besakih معبد هندو در شهر کرنگسم ابراز قدردانی برای دست زدن به شیوع بیماری در جزیره و به دنبال نعمت برای ظهور یک "طبیعی است."

بالی به گزارش 1,849 موارد و 20 مرگ و میر تا کنون از coronavirus در حالی که اندونزی به عنوان یک کل ثبت کرده است 63,749 عفونت و مرگ و میر در حال حاضر در 3,171.

رفت و آمد مکرر جزیره بالی را به آرامی بازگشایی این ماه برای پروازهای داخلی در حالی که نگه داشتن یک "سخت سلامت پروتکل" برای جلوگیری از گسترش ویروس بالی استانی وزیر دوا ساخته شده ایندرا گفت.

دولت محلی انتظار برای بازگشایی بالی برای گردشگران خارجی زمانی در ماه سپتامبر.

10:50 Coronavirus موارد گزارش شده در سه گوشت پردازش امکانات در اتریشکه در نزدیکی مرز آلمان.

در مجموع 12 نفر را آزمایش مثبت برای COVID-19 بحران تیم ایالت فدرال اوبراسترایش به تایید APA news agency. رسانه های اتریش نیز گزارش شده در این عفونت.

در یک کشتارگاه در منطقه رید ایم اینکرایس و در نزدیکی مرز آلمان وجود داشته است و هفت مورد تأیید در حالی که در منطقه Braunau دو وجود دارد. اضافی سه گزارش شده در ولز-زمین در حدود 50 کیلومتر (31 مایل) جنوب شرقی Ried.

بیشتر آزمايشات انجام شده بر کارکنان دیگر و این آمار ممکن است افزایش یابد.

صنعت گوشت مترادف است با کروناویروس در هفته های اخیر پس از Tönnies در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان تا به حال بیش از 1500 نفر از کارکنان تست مثبت است.

بسیاری از انتقاد شده است با هدف کشتارگاه شرکت به عنوان یک نتیجه, به خصوص ضعیف محیط کار برای کارکنان و همچنین شرایط بد برای حیوانات.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا صنعت گوشت است coronavirus نقطه داغ

10:07 در ایران به ثبت بالاترین تا کنون روزانه مرگ و میر از coronavirus.

یک مقام رسمی تایید کرد که 163 نفر مرده بود از این ویروس بیش از یک دوره 24 ساعته بیش از گذشته بالا روزانه 162 ثبت شده یک هفته پیش.

در مجموع ایران به ثبت رسیده تقریبا 238,000 موارد و 11,408 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

09:33 تعداد عفونت کروناویروس در عربستان سعودی گذرانده است 200,000 میان افزایش در موارد زیر لغو حکومت در ماه گذشته.

مقامات در این کشور بدترین ضربه از شش حوزه خلیج فارس گزارش داد بیش از 4100 مورد روز جمعه و روز شنبه در آوردن مجموع به 205,929. شده اند وجود دارد 1,858 فتح کرد گرفته شد تایید مرگ از COVID-19.

همسایه امارات متحده عربی نیز گذشت یک coronavirus نقطه عطفبا بیش از 1300 مورد روز جمعه و شنبه در نظر گرفتن آن شمارش به 50,857. مرگ و میر 321 است. امارات متحده عربی نیز برداشته حکومت با کسب و کارهای تجاری و مکانهای عمومی بازگشایی.

از دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس کویت را حفظ کرده است بخشی از مقررات منع رفت و آمد در حالی که قطر — که دومین کشور منطقه ای عفونت رای در حدود 100,000 موارد — بحرین و عمان هرگز تحمیل یک.

بیشتر بخوانید: کروناویروس در آمریکا یک کشور در آستانه

08:42 آلمان لیگ برتر فوتبال (DFL) است که با همکاری با وزارت بهداشت به عنوان بخشی از برنامه اجازه می دهد تا طرفداران فوتبال برای تماشای مسابقات در استادیوم فصل آینده است.

DFL رئیس مسیحی Seifert گفت: روزنامه آلمانی Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung که "ایجاد عملیات عادی خواهد بود که بعد از چالش بزرگ است."

تجمع جمعی باقی می ماند ممنوع در آلمان حداقل تا اکتبر 31, مگر اینکه هر فرد در حضور و غیاب می توان به ترسیم. Seifert گفت: گزینه های در حال بررسی در این صورت با فصل آینده با توجه به شروع در اواسط ماه سپتامبر.

"ما در حال کار بر روی چنین دستورالعمل وجود دارد ایده برای اولین بار است که ما در حال تبادل با سلامت وزارت بهداشت" Seifert گفت.

او گفت: مهم نیست که "آیا شما را به 200 نفر به یک تئاتر و یا از 5000 به دورتموند / ورزشگاه: شما همیشه برای پیدا کردن راه حل های خاص مبتنی بر زیرساخت ها و احتمالا وضعیت اپیدمیولوژیک در منطقه نیز هست."

این DFL رئیس افزود: "ما باید به یاد بگیرند که به عنوان سمبل عدم اطمینان به ملاحظات ما. ما فقط باید برای جلوگیری از احساس ناامنی - در غیر این صورت آن را دشوار خواهد بود در آلمان است."

جزئیات بیشتر در مورد این داستان در اینجا: DFL دولت توسعه برنامه برای طرفداران در استادیوم فصل آینده

08:10 نرخ جدید کروناویروس عفونت در آلمان غربی منطقه Gütersloh پس از شیوع در گوشت پردازش کارخانه همچنان به سقوط با توجه به اطلاعات ارائه شده در روز یکشنبه این کشور را بیماری های عفونی آژانس.

رابرت کخ موسسه (RKI) قرار داده و تعدادی از عفونت در هر 100000 نفر جمعیت بیش از هفت روز گذشته در 56 یک قطره از 66.5 در روز شنبه و 76.6 در روز جمعه.

برای زمان مستند در منطقه برداشته شود این رقم باید به 50 است. در اوج شیوع آن رسیده 270.2.

بیشتر بخوانید: آلمان: رومانیایی کارگران آشکار وخیم شرایط در کشتارگاه

منطقه مجبور شد برای تحمیل منطقه ای مستند پس از بیش از 1500 نفر از کارگران عمدتا از اروپای شرقی کشورهای آلوده شد در یک کارخانه اجرا شده توسط غول تولید گوشت Tönnies در شهرستان ردا-Wiedenbrück. شیوع متمرکز کرده است توجه عمومی در بهره کشی از کارگران در صنعت گوشت است که اغلب مجبور به تحمل ساعت های طولانی و زندگی در شرایط اسفناک.

یکی دیگر از منطقه وارندورف است که همچنین به Tönnies کارگران در روزهای اخیر در حال حاضر دیده می شود نرخ آن از عفونت سقوط به زیر سطح مورد نیاز برای آن مستند به برداشته شود.

بیشتر بخوانید: Coronavirus زندگی در: مستند در آلمان فرل

08:05 برتر از ایالت ویکتوریا استرالیا است در دفاع از تصمیم خود برای قرار دادن نه مسکن برج در کامل مستند به موارد همچنان به طاعون ملبورن حومه.

اضافی 74 مورد جدید گزارش شده است, پس از روز شنبه 108 عفونت باعث برتر Daniel Andrews به سفارش برخی از 3,000 شهروندان به ماندن در خانه به مدت حداقل پنج روز و برای قرار دادن پلیس در سپاه پاسداران در خارج از ساختمان.

"این است که نمی تواند یک تجربه لذت بخش برای آن دسته از ساکنان اما من یک پیام برای کسانی که ساکنان: این است که در مورد مجازات نیست اما حفاظت از" اندروز گفت: در یک کنفرانس کنفرانس.

امیدوار کننده دو ماه رایگان اجاره و مشکلات پرداخت به کسانی که به رعایت قوانین جدید اندروز گفت: هر ساکن این مستند خواهد بود آزمایش COVID-19 به جز کسانی که در حال حاضر آزمایش مثبت است.

جمعی از طبیعت برج که در خانه برای افراد کم درآمد است "واقعا انفجاری بالقوه برای گسترش ویروس" گفت: ویکتوریا رئیس بهداشت افسر برت Sutton.

07:25 غنا جمهور نانا Akufo-Addo رفته به انزوا و به مدت دو هفته به عنوان یک اقدام احتیاطی با وجود تست منفی برای coronavirus دولت گفت. تصمیم خود را وادار شد پس از یادگیری او تا به حال تماس با یک فرد که تست مثبت است.

Akufo-Addo خود را آغاز کرد دوره قرنطینه در روز شنبه و کار خواهد شد از ریاست جمهوری ویلا در پایتخت, آکرا, وزیر اطلاعات در بیانیه ای گفت.

"از رئیس جمهور منتخب برای انجام این کار پس از حداقل یک فرد در درون خود نزدیک دایره آزمایش مثبت برای COVID-19" وزیر گفت.

"[رئیس جمهور] است که [از] امروز آزمایش منفی است اما انتخاب به این اندازه گیری فراوانی احتیاط."

غنا ثبت کرده است تقریبا 20,000 موارد در حالی که آن COVID-19 مرگ و میر در حال حاضر در غرفه 117. علاوه بر غنا برداشته شده خود را دقیق مستند اگر چه اجتماعی فاصله اقدامات هنوز هم در جای خود.

اعلام رئیس جمهور خود جداسازی یک روز پس از تاریخ و وزیر استعفا داد و برای خود منزوی پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

بیشتر بخوانید: COVID-19 در آفریقا: نیاز به بهبود ارتباطات

06:50 هند تعداد تایید عفونت کروناویروس در زمان یکی دیگر از رکورد جهش در روز یکشنبه. وزارت بهداشت گزارش 24,850 موارد جدید را به کل به 673,165. مرگ و میر افزایش به 19,268.

هند در حال حاضر چهارمین سخت ترین-آمار کشور در جهان پس از آمریکا و برزیل و روسیه است.

بیش از 400 ، 000 نفر در کشور که تا کنون از بهبود عفونت کروناویروس.

ادامه مطلب: هند HIV و بيماران مبتلا به سل رنج می برند عواقب ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس

06:41 یونان را رد سختگیرانه اتحادیه اروپا, شرایط استفاده از coronavirus اضطراری بسته کمک های این کشور به نخست وزیر, Kyriakos Mitsotakis گفت: بار مالی روزنامه.

"یونانیان بالغ شده زیادی است. و ما می خواهیم به انجام خود ما اصلاحات," او گفت:.

یک عملکرد اقتصادی بررسی انجام شده توسط کمیسیون اروپا هر شش ماه بود به اندازه کافی وجود دارد و بدون نیاز به هر گونه "اضافی سخت مشروط" و در اعتراض به این روزنامه گفت.

Mitsotakis اضافه کرد که یونان تا به حال بسیار "تهاجمی دستور کار اصلاحات" است که تمرکز بر روی سبز "انتقال" و "دیجیتال انتقال."

05:09 آلمان روز یکشنبه گزارش افزایش 239 تایید coronavirus موارد است. که به ارمغان می آورد تعدادی از عفونت ها در کشور به 196,335 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) این کشور را بیماری های عفونی آژانس.

گزارش مرگ و میر افزایش 9,012.

روز یکشنبه ارقام را از روز قبل از زمانی که وجود دارد 422 گزارش موارد جدید و هفت مرگ و میر. مرگ و میر گذشت 9,000 علامت در روز جمعه. با توجه به RKI برآورد برخی از 181,700 مردم از بهبود عفونت است.

02:39 وزیر اقتصاد پیتر Altmaier گفت: اقتصاد آلمان خواهد شروع به رشد دوباره در فقط چند ماه.

"من مطمئن هستم که ما می تواند به توقف سیر نزولی اقتصاد ما پس از تعطیلات تابستانی و اقتصاد آلمان رشد خواهد کرد دوباره اکتبر در آخرین" این سیاستمدار محافظه کار گفت: جرم-گردش بیلد am Sonntag.

در حالی که تولید ناخالص داخلی است به کوچک شدن 6 درصد در این سال وزیر گفت که او انتظار می رود رشد بیش از 5% در سال 2021. Altmaier تقریبا به همان اندازه خوش بینانه هنگام بحث در آلمان به بازار کار.

"من فرض کنیم که ما می بینیم اوج coronavirus مربوط به بیکاری در این سال در جایی در اطراف اکتبر," او گفت:. شماره "می تواند شروع به آمدن در ماه نوامبر است."

Altmaier ادعا می کند در حال نزدیک شدن به آخرین پیش بینی منتشر شده توسط مونیخ-بر اساس Ifo اقتصادی موسسه. معتبر فکر می کنم تانک معتقد است که اقتصاد آلمان خواهد بود کوچک با 6.7 ٪ در این سال و پس از آن رشد 6.4 درصد در سال 2021.

اما کهنه سیاستمدار نیز هشدار داد خطرات ارائه شده توسط گسترش سریع کروناویروس در آمریکا.

"من بسیار نگران افزایش تعداد عفونت های جدید در آمریکا" Altmaier مقاله گفت. "خارج از کنترل بیش از همه گیر وجود دارد که عواقب بزرگ برای اقتصاد جهانی است."

02:37 پکن اخیر افزایش coronavirus موارد به نظر می رسد شده اند تحت کنترل در آورد تنها با دو عفونت های جدید گزارش روز شنبه. چین گزارش کرده است هشت مورد جدید از سه عفونت یک روز پیش از آن.

شش مورد جدید وارد شد آوردن تعداد کل عفونت در چین به 83,553. جدید مرگ و میر گزارش شده از ماه مه به عنوان تلفات همچنان در 4,634.

چین همچنین گزارش داد اندکی افزایش در تعداد بیماران بدون علامت — هفت نسبت به چهار گزارش داد یک روز پیش از آن.

01:07 مکزیک در حال حاضر ثبت نام بیش از 30000 coronavirus مرگ و میربیش فرانسه برای تبدیل شدن به کشور با پنجم-بزرگترین coronavirus مرگ و میر. روز شنبه, مکزیک مقامات گزارش 523 مرگ و میر در مجموع 30,366 و همچنین 6,000 عفونت های جدید در مجموع بیش از 251,000.

دولت هشدار داده است که تعداد واقعی از عفونت است به احتمال زیاد بسیار بالاتر است. مقامات بهداشتی باید تلاش برای محدود کردن گسترش بیماری همه گیر با مکزیک مسئولان شهرستان شل شدن مستند اقدامات در اوایل این هفته اما تغییر دوره در روز جمعه.

آمریکای لاتین ملت از برخی از 129 میلیون در حال حاضر ذکر شده به عنوان هشت توسط تعدادی از موارد در رتبه بندی جهانی ارائه شده توسط ما جانز هاپکینز موسسه. مکزیک در حال حاضر در مورد به عنوان بسیاری از coronavirus موارد از اسپانیا اما اتحادیه اروپا کشور است بسیار کوچکتر جمعیت از 47 میلیون نفر است.

آمریکا و برزیل و روسیه باقی می ماند در بالای لیست.

00:12 , آلمانی, وزیر کشور Horst Seehofer به نام به سراسر کشور رایگان coronavirus تست برای همه, خروج از هدفمند تست روش ترجیح داده شده توسط فدرال وزیر بهداشت ینس Spahn.

در مصاحبه ای با روزنامه دی ولت am Sonntagسیاستمدار مورد حمایت شخص محافظه کار CSU عضو حزب و بایرن دولت برتر مارکوس Söder رویکرد. بایرن در حال حاضر تنها دولت آلمان به منظور آزمایش رایگان برای کل جمعیت.

"ما باید به طور مداوم در مبارزه با یک برنامه به طور بالقوه تهدید کننده زندگی با عفونت" Seehofer گفت. "تا کنون ما هیچ وضوح در مورد واقعی بروز عفونت در دولت است."

در عمل این به معنی پرداخت برای آزمون در مواردی که آن است که توسط بیمه پوشش داده. Seehofer همچنین گفت که هزینه انجام گسترده توده تست "تنها می تواند در درجه اول پوشش داده شده توسط دولت فدرال است."

Spahn ابراز نگرانی جمعی از آزمون به عنوان آن ممکن است منجر به مثبت کاذب.

00:05 آفریقای جنوبی گزارش کرده است که بالاترین روزانه سنبله با 10,853 جدید عفونت با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت در روز شنبه. این کشور گزارش کرده است در مجموع 187,977 تایید موارد ویروس.

با 74 مرگ و میر گزارش شده مرگ و میر افزایش یافته است به 3,026.

خروش می آید به عنوان کشور برطرف coronavirus محدودیت ها برای کمک به نجات اقتصاد است که در مواجهه با آن بدترین رکود در نزدیک به 90 سال است.

"آنچه ما شده اند به دنبال انجام دهید این است که به تعادل ... صرفه جویی در زندگی مردم ما و همچنین حفظ معیشت و آن را به یک تعادل ظریف" رئیس جمهور سیریل Ramaphosa گفت: در روز جمعه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: انگلستان برطرف COVID-19 مستند

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

ببینید tj jsi/mm (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب