Coronavirus آخرین: ما به ارمغان می آورد به جلو ممنوعیت سفر در برزیل

ایالات متحده تحمیل ممنوعیت سفر در برزیل به عنوان COVID-19 عفونت در این کشور آمریکای جنوبی افزایش است. در همین

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

ایالات متحده تحمیل ممنوعیت سفر در برزیل به عنوان COVID-19 عفونت در این کشور آمریکای جنوبی افزایش است. در همین حال کشورهای اروپایی در حال استراحت اقدامات پیش از تعطیلات تابستان. دنبال DW برای آخرین.

  • برزیل برای اولین بار گزارش روزانه بالاتر مرگ و میر در 807, از ما
  • ممنوعیت مسافران از برزیل وارد ما این است که به اجرا در آمده است اواخر روز سه شنبه
  • کشورهای اروپایی در حال کاهش مستند اقدامات آنها به عنوان دنده تا برای تعطیلات تابستان
  • چند ایالات آلمان برگزار خواهد شد شنبه جلسات به بحث در مورد تغییرات به محدودیت های خود را
  • بیش از 5.4 میلیون مورد ثبت شده در سطح جهان و حداقل 346,000 اند از COVID-19

01:35 چین ثبت شده هفت جدید کروناویروس عفونت در آن سرزمین اصلی همه آنها وارداتی موارد مربوط به مسافران از خارج از کشوربا توجه به کشور مقامات بهداشتی. ملی کمیسیون بهداشت گفت: در بیانیه ای که آن را نیز ثبت 29 جدید بدون علامت موارد از 40 یک روز پیش از آن. رمان کروناویروس اولین شکست در مرکزی چین در ماه دسامبر. از آن پس در مجموع 82,992 مردم در سرزمین اصلی آلوده شده اند در حالی که 4,634 نفر کشته شده اند.

01:30 برزیلی, پخش لوله O Globo و روزنامه Folha de Sao Paulo می گویند آنها را به طور موقت جلوگیری از ارسال خود را به روزنامه نگاران به کاخ ریاست جمهوری در برازیلیا با توجه به نگرانی های ایمنی.

مقالات گفت: خبرنگاران منتظر در خارج از محل اقامت رسمی برای مصاحبه با رئیس جمهور Jair Bolsonaro مواجه آزار و اذیت کلامی و حملات روزانه از حامیان دولت انتظار در همان نقطه. مقالات گفت: جنگ تا به حال تشدید در روزهای اخیر و آنها را به طور موقت به حالت تعلیق در پوشش از کاخ تا زمانی که ایمنی کارکنان خود را می تواند تضمین شده است.

Bolsonaro خود بوده است به شدت به انتقاد از رسانه ها همچون روزنامه نگاران از پخش اطلاعات نادرست درباره کروناویروس یک بیماری او به عنوان "کمی آنفولانزا."

00:07 ایالات متحده تصمیم گرفته است به جلو را به ممنوعیت از مسافران برزیلاست که در رتبه دوم بیشترین تعداد coronavirus موارد در جهان پس از ایالات متحده است.

کاخ سفید در بیانیه ای گفت: این اقدام در ابتدا برنامه ریزی شده برای 28 مه را در حال حاضر به اجرا در آمده است دو روز قبل از آن — برای شروع در سکته مغزی از نیمه شب چهارشنبه. آن را انجام نمی دهد دلیلی برای تغییر اما گفت که این محدودیت کمک خواهد کرد که اطمینان از اتباع خارجی را بیشتر ویروس موارد به ما.

00:03 به سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است برزیل در برابر بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودیو گفت: برخی از coronavirus محدودیت باید در محل باقی بماند.

تقاضای این کشور برای اولین بار گزارش روزانه بالاتر مرگ و میر را نسبت به ایالات متحده است. برزیل ثبت 807 جدید مرگ و میر در دوشنبه وزارت بهداشت گفت: آوردن کلی تلفات به 23,473. مقایسه 620 نفر در ایالات متحده که در حال حاضر بیش از 98,000 مرگ و میر — بیشترین تلفات برای کشور منحصر به فرد در جهان است.

که مدیر اجرایی, Michael Ryan گفت: برزیل را "شدید" نرخ انتقال معنای دولت باید مراقب باشید در مورد کاهش محدودیت های قبل از آن ظرفیت برای انجام به اندازه کافی تست. در دوشنبه, Sao Paulo, فرماندار جاو Doria گفت که شروع شل شدن محدودیت در برزیل بزرگترین اقتصاد دولتی در تاریخ 1 ژوئن. در ضمن ریو دو ژانیرو شهردار Marcelo Crivella گفت کلیساها خواهد بود اضافه به لیست "خدمات ضروری" به معنی مردم در شهرستان خود را به زودی خواهد بود قادر به حضور در خدمات با وجود اکثر کسب و کار باقی مانده بسته است.

ادامه مطلب: Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: اسپانیا برطرف محدودیت در شهرهای بزرگ

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

nm/msh (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن