Coronavirus آخرین: ما تلفات می رسد 100,000

این ما منجر جهان با بیش از 100,000 COVID-19 تلفات و حدود 1.7 میلیون coronavirus عفونت. ریاست جمهوری ایالات متح

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

این ما منجر جهان با بیش از 100,000 COVID-19 تلفات و حدود 1.7 میلیون coronavirus عفونت. ریاست جمهوری ایالات متحده امیدوار جو بایدن گفت: نقطه عطف "می تواند اجتناب شده است." دنبال DW برای آخرین.

  • ما مرگ و میر بالا تا 100000 از بیش از 350 ، 000 مرگ و میر جهانی
  • ایرلند مجموعه به صورت عمیق ترین رکود اقتصادی از زمان شروع ثبت
  • برزیل گزارش بیش از 20 ، 000 مورد جدید در یک روز

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

01:20 در اینجا یک روکش سریع در بزرگترین توسعه در اروپا در روز چهارشنبه.

کمیسیون اروپا اعلام €750 میلیارد دلار ($821 میلیارد دلار) طرح نجات برای کاهش اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. این برنامه شامل یک جدید بازیابی ابزار به نام نسل بعدی اتحادیه اروپا.

"من فکر می کنم که ما به عنوان یک کاملا جدید وضعیت آن است که ارزش به رفتن راه های جدید," ریاست کمیسیون Ursula von der Leyen گفت: DW در بروکسل.

او با تاکید بر اهمیت تعمیر بلوک های رایج در بازار که متزلزل شده است coronavirus محدودیت.

"هیچ دولت عضو قادر به به که خود را در همه آنها یکپارچه و وابسته به یکدیگر که خوب است" گفت: von der Leyen. "و به همین دلیل است که در آن منافع مشترک ما اقتصاد را دوباره روی پای خود."

در طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا را قرض €750 میلیارد دلار برای بازیابی صندوق در بازارهای مالی خواهد بود که پرداخت از طریق آینده اتحادیه اروپا بودجه.

بسیار پیش بینی, پیشنهاد به شرح زیر €500 میلیارد دلار طرح را به جلو در هفته گذشته توسط فرانسه و آلمان — اغلب دیده می شود به عنوان موتور از اتحادیه اروپا است. طرح خود را نیز به نام برای اتحادیه اروپا به قرض گرفتن پول در بازارهای مالی و توزیع آن را به صنایع کشور ضربه گیر در قالب کمک های مالی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیشنهاد استقبال, نقطه یک "مهم روز برای اروپا است."

"همه ما باید به سرعت حرکت می کند و اتخاذ بلند پروازانه توافق با همه ما از شرکای اروپایی," پاکسازی توییتی.

تمام 27 اعضای اتحادیه اروپا نیاز به توافق در این طرح قبل از آن می تواند اثر را.

00:34 ایرلند روبرو است و در آن عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ ثبت شدهو به عقیده کارشناسان کار برای کشور اقتصادی و اجتماعی پژوهشکده (ESRI).

فکر می کنم تانک پیش بینی 12.4% کاهش در تولید ناخالص داخلی این کشور تا پایان سال است. انقباض بود که "به احتمال زیاد" سناریو ESRI گفت. بیشتر خوش بینانه برآورد می بینیم انقباض 8.6% در حالی که موج دوم coronavirus عفونت خواهد کوچک شدن اقتصاد 17.1%.

"صرف نظر از او سناریو اقتصاد ایرلند است به تجربه بزرگترین کاهش سالانه در تاریخ آن" محققان در بیانیه ای گفت.

ملت بیکاری و آمار 28 درصد در ماه آوریل تقریبا دو برابر از آنچه در آن بود که پس از بحران مالی 2008.

فکر می کنم تانک همچنین پیش بینی کرد که اقدامات دولت برای مبارزه با بحران را به این که کسری بودجه برای سال 2020 به بیش از €27 میلیارد (30 میلیارد دلار) و یا برخی از 9 درصد از تولید ناخالص داخلی.

این ESRI هشدار داد در آن مقاله که "انتخاب سخت خواهد شد و باید ساخته شود" زمانی که تامین مالی از جمله بزرگ کسری.

00:18 برزیل گزارش 20,599 جدید کروناویروس عفونت در جمعه آوردن مجموع آن به 411,821. آمریکای جنوبی کشور دارای دومین بزرگترین caseload در جهان پس از ایالات متحده است. با 1,086 افراد در حال مرگ در 24 ساعت گذشته برزیل تلفات رسیده است 25,598.

این کشور در جناح راست رهبر Jair Bolsonaro بارها اخراج ترس از ویروس و تحت فشار فرمانداران به بلند مستند اقدامات است. او نیز چندین تظاهرات عمومی در برابر محدودیت های اعمال شده برای کنترل پخش.

دکتر Miguel Nicolelis شناخته شده برزیل پژوهشگر در توصیف این بیماری همه گیر به عنوان "بدترین جنگ برزیل تا کنون مواجه شده است."

"ما هرگز از دست 25000 نفر در طول سه ماه" او گفت: AFP news agency. او گفت: ویروس "آمد مانند ارتش مهاجم و آن را حمله به کل کشور است."

00:00 پس از آمریکا گزارش شده بیش از 100,000 coronavirus مرگ و میر دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن گفت: نقطه عطف "می تواند اجتناب شده است" و ابراز تسلیت خود را به کسانی که از دست دوستان و بستگان.

بایدن که قرار است به اجرا به عنوان نامزد حزب دموکرات در برابر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر ذکر شده اخیر در دانشگاه کلمبیا مطالعه که گفت: 36,000 زندگی می تواند ذخیره شده اند اگر دولت به اعمال اجتماعی فاصله و مستند اقدامات فقط یک هفته زودتر از مارس 13.

00:00 شما می توانید گرفتن در ما به روز رسانی نورد از مه 27 در اینجا.

dj/msh (Reuters, AP, dpa, AFP)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب