Coronavirus آخرین: ما تا حد زیادی از طریق' همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا

رئیس جمهور ایالات متحده می گوید دولت او است "هر تصمیم درستی است." در ضمن aFrench دولت دانشمند اعلام کرده است ک

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده می گوید دولت او است "هر تصمیم درستی است." در ضمن aFrench دولت دانشمند اعلام کرده است که COVID-19 "در حال حاضر تحت کنترل" در کشور است. دنبال DW برای آخرین.

  • از ما استقبال غیر منتظره کاهش بیکاری آمار و ارقام به عنوان ویروس محدودیت سهولت
  • یک مقام رسمی می گوید این بیماری همه گیر است که "تحت کنترل" به عنوان اروپا همچنان به بازگشایی مرز
  • موارد COVID-19 در قاره آفریقا افزایش یافت 5000 نفر در 24 ساعت با توجه به داده ها.
  • بیش از 6.6 میلیون نفر در حال حاضر آلوده شده است با COVID-19 جهان و برخی از 391,000 درگذشت

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

15:45 دولت باید از همه بخواهیم به پوشیدن پارچه ماسک صورت در اماکن عمومی که در آن وجود دارد که خطر انتقال از COVID-19 گفت که به روز رسانی قبلی ارشاد "در نور در حال تحول شواهد است."

تحت دستورالعمل جدید ماسک باید پوشیده که در آن وجود دارد "گسترده انتقال و فاصله فیزیکی دشوار است, از جمله در حمل و نقل عمومی در مغازه ها یا در دیگر محدود یا محیط های شلوغ" گفت: سلامت بدن سر Tedros Adhanom Ghebreyesus در یک کنفرانس مطبوعاتی.

این ماسک نیاز به پارچه و نه درجه پزشکی. این ماسک یکی در میان بسیاری از ابزار در مبارزه با ویروس ها و نباید به حس کاذب حفاظت تاکید کرد که.

15:05 ایالات متحده ساخته شده است آن را از طریق بدترین بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما تا به حال بزرگترین اقتصاد در تاریخ جهان است. و این قدرت اجازه دهید ما را از طریق این وحشتناک گیر تا حد زیادی از طریق من فکر می کنم ما در حال انجام به خوبی گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن در طول یک خبر مطبوعاتی به نام پس از انتشار بهتر از حد انتظار بیکاری آمار و ارقام.

"ما در هر تصمیم گیری صحیح," او اضافه شده خواستار به بازگشایی مدارس و پتو مستند" برداشته شود.

ایالات متحده به دست آورد 2.5 میلیون شغل ممکن است به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس خاموش شدن ناگهانی شروع به سهولت هجوم انتظارات اقتصاددانان. آمار ارائه یک استراحت خوش آمدید برای یک کشور است که تا کنون دیده می شود بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس در سراسر جهان در بیش از 108,000 مرگ و میر – حد کوتولگی انگلستان در جایگاه دوم با مرگ و میر بیش از 39 ، 000.

14:45 محققان انجام یک عمده بریتانیا محاکمه به ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین را متوقف کرده اند و آزمایش دارو پس از پیدا کردن آن است "هیچ اثر مفیدی" برای بیماران بستری با کوروناویروس.

محققان شاغل در دانشگاه آکسفورد به رهبری بازیابی محاکمه یافت "هیچ تفاوت قابل توجهی" در مرگ و میر پس از 28 روز بین گروه کنترل و کسانی که اختصاص به مواد مخدر است.

فواید هیدروکسی کلروکین در درمان COVID-19 که برای آن هیچ درمانی وجود دارد شده اند به شدت مورد بحث است. این هفته سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد که محاکمه مجدد به مواد مخدر است. که در ابتدا متوقف تحقیقات پس از یک بعد-پس گرفت مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی لانست که به نظر می رسد برای نشان دادن مواد مخدر آسیب coronavirus بیماران میزان زنده ماندن.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اعلام کرد او در مصرف مواد مخدر به عنوان یک اقدام پیشگیرانه.

14:23 یک کشیش کاتولیک که به رهبری کلیسا در سه شهر آلمان در ایالت مکلنبورگ-فورپومن تشخیص داده شده است با COVID-19 دولت برای سلامت و مراقبت اجتماعی است گزارش افزایش ترس از شیوع. کشیش سفر به شهرهای دمین, اشترالزوند و گریمن قبل از اینکه به این ویروس.

اهل محله از سنت برنارد در شمال شرقی دولت را لغو کرده است تمام خدمات تا 12 ژوئن در اشترالزوند و دمین. مقامات بهداشتی در منطقه را ترسیم تماس با مردم از لیست های گرفته شده از نمازگزاران حضور در این خدمات است. در مجموع 12 نفر که آمد به تماس نزدیک با کشیش شده اند قرنطینه و مقامات در حال انجام تست.

یک مورد از COVID-19 تایید شده است در یک فرد که در تماس با کشیش. بیشتر از 130 نتایج آزمون انتظار می رود بعد از امروز و یا شنبه.

13:48 سوئیس شتاب برنامه ای برای باز کردن مرزهای خود اجازه می دهد مردم رفت و آمد از تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و بریتانیا برای ورود از 15 ژوئن.

مقامات سوئیس در حال حاضر اعلام کرد که در اواسط ماه مه برنامه ای برای بازگشایی مرزهای این کشور با همسایگان به جز ایتالیا که در تاریخ و به بقیه شنگن پاسپورت-منطقه آزاد در اوایل ماه جولای.

اما زمان "وضعیت اپیدمیولوژیک" — با اکثر کشورهای آوردن همه گیر تحت کنترل در اروپا ساخته شده سریع تر و گسترده تر باز ممکن است.

آن را به ارمغان می آورد غیر اتحادیه اروپا سوئیس به خط با تعداد زیادی از اتحادیه اروپا دیگر کشورها مانند آلمان که همچنین بازگشایی مرزهای خود را به مسافران از داخل اتحادیه اروپا در این تاریخ.

سوئیس اعلام پیروی از اتحادیه اروپا در امور کمیسر Lauren جوهانسون بیان کرد که "عملکرد کامل" از منطقه شنگن و آزادی برای شهروندان باز خواهد گشت "بعد از پایان ماه ژوئن." محدودیت برای مسافران خارج از بلوک خواهد شد و در ادامه به درخواست تا ماه جولای اضافه شده یوهانسون.

13:36 ایتالیا, وزیر خارجه Luigi Di Maio ستایش آلمان برای کمک به کشور خود را از طریق بیماری همه گیر کوروناویروس پس از مذاکرات در برلین با همتای آلمانی خود Heiko Maas.

"آلمان پشتیبانی فاقد هرگز در طول کل دوره بیماری همه گیر" گفت: Di Maio. "اعتماد من در آلمان از زمان شروع این بیماری همه گیر بدون تغییر باقی مانده است و بدیهی است که مثبت است."

نظرات خود را پس از یک دوره اوج تنش بین دو کشور در طول این بیماری همه گیر در اروپا است. در حالی که بیمارستان آلمان در زمان در 40 به طور جدی بیمار COVID-19 افراد مبتلا از ایتالیا و آلمان نیز به طور موقت ممنوع صادرات حفاظتی تجهیزات پزشکی. تنش بود و همچنین سوخت توسط آلمان اولیه مخالفت مشترک اتحادیه اروپا بدهی به کمک اروپا برای بازیابی پس از ویروس.

13:20 از آمریکا به دست آورد 2.5 میلیون شغل ممکن است به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس خاموش شدن ناگهانی شروع به سهولت در ارسال نرخ بیکاری در حال سقوط به 13.3 درصد وزارت کار ایالات متحده گزارش کرده است. ماه گذشته نرخ بیکاری در 14.7%.

چهره های جدید بیش از حد انتظارات از اقتصاددانان که تا به حال پیش بینی شده است بیش از 8 میلیون از دست دادن شغل و بیکاری نرخ 20% و یا بالاتر است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال آمار به tweeting "این شگفت انگیز شماره" و افزود: او "حیرت زده" در یکی دیگر از صدای جیر جیر.

13:05 وجود داشته است بیش از 168,464 موارد coronavirus در قاره آفریقا — افزایش 5000 در 24 ساعت گذشته — سازمان بهداشت جهانی است.

آفریقای جنوبی گزارش کرده است که بیشترین تعداد از موارد حسابداری برای بیش از 40,000 یا 34 درصد از تمام موارد در این قاره. نیجریه دوم بیشترین تعداد موارد در بیش از 11500 نفر به دنبال الجزایر با 9,831.

تا کنون 4,700 اند از رمان coronavirus در سراسر این قاره است.

ارقام گزارش شده به عنوان جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa گفت: نظامی پرسنل پزشکی بودند در حالت آماده به کار به منظور اعزام به کیپ غربی استان — کشور coronavirus epicentre.

"این یک جنگ است که ما باید برنده ما نمی توانید عقب بنشینید و شکست COVID-19 بر این اساس است که ما نمی باید به اندازه کافی کارکنان" گفت: Ramaphosa در دیدار با مقامات استانی.

12:53 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد میزبان یک کنفرانس ویدئویی با لی کچیانگ نخست وزیر چین پنجشنبه آینده به بحث در مورد این بیماری همه گیر. دوجانبه و اقتصادی و وضعیت در حال انجام در هنگ کنگ نیز خواهد بود برای بحث و گفتگو.

اعلام می آید کمتر از 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات اتاق گفت: دیر است که اولین اجلاس بین اتحادیه اروپا و چین به میزبانی آلمان و در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده بود لغو شده است. Coronavirus همه گیر داده بود به عنوان دلیل رسمی برای لغو.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا-چین نشست: واقعا چه اتفاقی افتاد ؟

12:26 اسپانیا باز خواهد شد مرزهای خود را به گردشگران خارجی از ژوئیه 1, دولت, سخنگوی ماریا عیسی مونترو گفته است.

اعلام می آید یک روز پس از وزیر گردشگری ریس Maroto باعث سردرگمی گفت: مرزهای زمینی خواهد بازگشایی از ژوئن 22, قبل از جمع این بیانیه است. اشتباه خود جلب انتقاد از همسایه پرتغال.

وزیر بهداشت سالوادور Illa همچنین اعلام کرد بیشتر آرامش بخش از coronavirus اقدامات است. از دوشنبه بازدید کنندگان برای بارها و رستورانها و دیگر نمی خواهد محدود به مناطق صندلی در فضای باز و محدودیت های حاکم چقدر وقت کودکان صرف خارج برداشته خواهد شد.

11:59 برخی از کشورها تجربه کرده اند "upticks" در موارد coronavirus پس از کاهش مستند اقداماتسازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت:, و اضافه کرد که کشور نیاز به ادامه حفاظت از جمعیت خود در برابر ویروس.

"در upticks بله ما در کشور در سراسر جهان — من صحبت نمی به طور خاص در مورد اروپا — که مستندات سهولت زمانی که اجتماعی فاصله اقدامات سهولت مردم گاهی اوقات این تفسیر به عنوان 'OK, it's over'" که سخنگوی مارگارت هریس گفت: در سازمان ملل در جلسه مطبوعاتی در ژنو است.

"این بیش نیست. بیش از این نمی تا زمانی که وجود دارد هیچ ویروس در هر نقطه در جهان است," او گفت:.

11:56 فاحشه خانه ها می تواند بازگشایی در آلمان راینلاند-کامی شروع ژوئن 10, دولت اعلام کرده, تبدیل شدن به اولین دولت به انجام این کار.

تازه ترین قوانین و مقررات به مردم نیاز به پوشیدن ماسک در فاحشه خانه ها که اجتماعی فاصله اقدامات نمی تواند حفظ"به حدی است که این نوع از خدمات اجازه می دهد تا آن را" دولت گفت:. همه مشتریان نیز باید پشت سر بگذارید اطلاعات تماس.

11:55 آلمانی کشتی کروز شرکت آیدا می گوید وجود خواهد داشت نه بیشتر سفرهای خود به ایالات متحده و یا کانادا در این سال است.

"به عنوان یک نتیجه از تداوم تاثیر coronavirus از پیش شرایط را برای مسافرت های بین المللی به مقصد آمریکا یا کانادا در حال انجام در این زمان" در روستوک مبتنی بر شرکت گفت.

"کشتی های کروز مجاز به تماس در بنادر در کانادا تا پایان اکتبر سال 2020 است. در آمریکا و اروپا مسافران مجاز به ورود به آن اضافه شده است.

آیدا در حال حاضر لغو همه سفرهای خود را برای 14 کروز کشتی های برنامه ریزی شده از طریق ژوئن 30. تمام مسافرانی که سفر لغو شد اعتبار را دریافت خواهد کرد برابر با ارزش خود را رزرو به علاوه یک جایزه 10٪. اعتبار را می توان بازخرید با این شرکت از طریق پایان 2021. مسافران که نمی اوردن اعتبار آن را دریافت بازپرداخت.

11:05 همه دانش آموزان دبستانی در غرب آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن (NRW) می تواند بازگشت به مدرسه شروع ژوئن 15. مدرسه کودکان خواهد بود قادر به حضور در مدرسه به طور معمول تا زمانی که تعطیلات تابستانی آغاز می شود, NRW وزیر آموزش و پرورش ایوان Gebauer گفت. او افزود که وجود دارد هیچ خطر سلامت به دانش آموزان اگر روش های بهداشت به دنبال دارد.

مدارس در NRW بسته شد در مارس 13 با توجه به شیوع کروناویروس. کلاس شروع دوباره در کاهش برنامه ریزی شده در مارس 23.

این وزارتخانه گفت که دیگر آلمانی متحده نیز خود را باز مدارس قبل از تعطیلات تابستان.

09:43 اتحادیه اروپا نیروی پلیس Police اعلام کرده جدید, جرم, مرکز مبارزه با جرایم مالی انتظار می رود در اتحادیه اروپا در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

پول شویی و کلاهبرداری در حال پیش بینی برای افزایش به دلیل رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نیز وجود دارد که نگرانی ها در مورد مجرمان با سوء استفاده از یارانه های دولتی راه اندازی برای حمایت از کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

08:18 سر از فرانسه دولت علمی شورای مشورتی اعلام کرده است که این بیماری همه گیر است که "تحت کنترل" در کشور است که دیده می شود یکی از بالاترین مرگ, شمارش در اروپا است.

"این ویروس هنوز هم در حال گردش در مناطق خاص در خاص و ... اما از آن است که گردش به آرامی" immunologist Jean-Francois Delfraissy گفت: رسانه های فرانسه.

"ما می توانیم منطقی می گویند این ویروس را تحت کنترل است," او گفت:. فرانسه در حال حاضر حدود 1000 فعال موارد در مقایسه با 80,000 در اوایل ماه مارس. به طور کلی وجود دارد که بیش از 151,000 موارد تایید شده و بیش از 29 ، 000 نفر کشته شده اند.

08:00 مسلمانان در جاکارتا برگزار شد, خود را برای اولین بار جمعی در نماز جمعه به مساجد بازگشایی در اندونزی پایتخت برای اولین بار در نه هفته است. مکان های عبادت تنها مجاز به باز کردن در نصف ظرفیت برای اطمینان اجتماعی فاصله.

خطبه کوتاه بودند هیچ قیاس اجازه داده شد و نمازگزاران مورد نیاز بود را به خود نماز تشک و استفاده از دست عفونی.

اندونزی گزارش شده 28,818 مورد تأیید و 1,721 مرگ و میر با رئیس جمهور Joko Widodo گفت: اقتصاد در مسیر برگشت و کشور امن است از ویروس.

07:36 جدید تولید آلمان سفارشات خود را دیدم بدترین تا کنون سقوط در هاويه یک رکورد 25.8 درصد از ماه قبل است.

این شاخص که نشان دهنده آینده فعالیت های صنعتی در آلمان دیدم "بزرگترین سقوط از آغاز به داده های سری در سال 1991" فدرال آمار آژانس Destatis گفت.

آوریل خواندن پایین بود 36.6 درصد نسبت به رقم سال گذشته. یک ماه-در-ماه رها از 15 ٪ در ماه مارس این سال بوده است گذشته منفی ضبط.

"سقوط در سفارشات صنعتی بدتر دوباره در خط با انتظارات در ماه آوریل" وزارت اقتصاد در برلین گفت. به عنوان یک توضیح آن گفت: محدودیت در برابر تاج همه گیر شده بود در محل از طریق همه از مارس.

اما شل شدن تدریجی محدودیت های اعمال شده در حال حاضر در حال وقوع در آلمان به معنای "بدترین صنعتی رکود باید پشت سر ما میگوید.

07:33 آلمان در خانواده وزیر Franziska Giffey اعلام کرده است که او می خواهد مدارس و کودکستان ها را به طور کامل بازگشایی به صورت عادی پس از تعطیلات تابستان. او گفت قصد دارد در محل هستند با این فرض که نرخ ابتلا به عفونت پایدار باقی خواهد ماند.

"و البته لازم است که کارکنان را برای ارائه" Giffey گفت: رسانه های آلمان. او همچنین گفت: پس از اصلاح بهداشت و اقدامات امنیتی در محل هستند و اجتماعی فاصله 1.5 متر دیگر خواهد بود لازم است در مدارس.

"البته این در جهت منافع کودکان," او گفت:. "کودکان نیاز کودکان است. ما باید فشار با مراحل نسبت به بازگشایی اما در همان زمان باقی می ماند مسئول است."

07:09 به جمهوری چک رسما اعلام کرد که بازگشایی مرزهای خود با اتریش و آلمان و مجارستان در ظهر امروز و پس از چک رسانه ها گزارش دادند که این امر به زودی اتفاق می افتد در روز پنج شنبه.

"افرادی که بازدید از این کشورها نمی نیاز به هر گونه coronavirus آزمون قرنطینه" نخست وزیر Andrej بابیان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "ما در حال حاضر لغو محدودیت در بازدید از اسلواکی در روز پنج شنبه" او در توییتر تایید کرد.

مجارستان به طور مستقیم و نه مرز جمهوری چک اما بابیان در حال حاضر قضات خطر کوچک است. بازدید کنندگان از کشورهای که در آن همه گیر است که هنوز هم گسترده خواهد شد و نیاز به ارائه یک منفی COVID-19 آزمون و یا قرنطینه در هنگام ورود.

این حرکت به عنوان آخرین گام در اتحادیه اروپا با هدف به دوباره باز کردن به عنوان بسیاری از مرزها به عنوان ممکن است در ماه ژوئن 15.

07:08 آلمانی مجلس و اپیدمیولوژی کارل لاوترباخ به اشتراک گذاشته است جزئیات منتشر نشده از یک مطالعه است که نشان می دهد که یک فرد نوع خون تاثیر می گذارد و خطر به طور جدی تحت تاثیر قرار توسط coronavirus.

"بسیار (!) نتیجه گیری شگفت انگیز اما نشان داده شده در یک قوی مطالعه," او نوشت. "خون نوع A تا 50 درصد خطر بالاتر از COVID-19 داشتن یک اثر جدی. دو خطر گروه خونی O. گروه خون B در میان می آید."

06:22 آلمان گزارش کرده است 507 موارد جدید از coronavirus آوردن تعداد موارد تایید شده به 183,271. برخی از 32 نفر کشته در 24 ساعت گذشته با تعداد کل مرده در 8,613.

مقامات در آلمان هستند با احتیاط مشاهده آمار و ارقام و همچنین از همه مهم R شماره. بسیاری از این کشور با احتیاط بازگشایی با بسیاری از کسب و کار و محل بازگشت به حالت عادی اجتماعی فاصله مقررات و صورت-ماسک مورد نیاز در محل.

R تعداد برآورد شد 0.57 روز پنج شنبه از 0.71 روز چهارشنبه.

06:20 هند ثبت نام بیش از 9,800 موارد جدیدی از کروناویروس در 24 ساعت گذشته در یکی دیگر از تک روز افزایش موارد جدید. وزارت بهداشت گفت: تعداد کل جدید مورد تأیید رسیده است 226,770 با 6,348 مرگ و میر. برخی از 273 نفر کشته شده اند در چند هفته گذشته.

افزایش عفونت ممکن است متصل به کارگران ترک شهرها و بازگشت به مناطق روستایی و بیش به از دست دادن شغل و تعلیق در طول مستند.

هند نارندرا نخست وزیر هند تایید خواهد کمک 15 میلیون دلار (€13.19 میلیون) بین المللی واکسن داد پس از یک واکسن جهانی اجلاس سران در روز پنج شنبه.

03:53 برزیل coronavirus مرگ و میر عبور 34,000 دادن آن سومین شمارش در جهان.

با کلی مرگ و میر 34,021 برزیل نیز پیشی گرفته است و ایتالیا به آمار و ارقام در حال حاضر دروغ گفتن پشت تنها ایالات متحده و انگلستان.

این کشور در روز پنج شنبه ثبت یک رکورد 1,473 فتح کرد گرفته شد مرگ و میر در 24 ساعت.

تعداد کل موارد پس از آغاز شیوع این بیماری در 614,94. کارشناسان می گویند که با توجه به تحت تست در برزیل, ارقام واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

03:23 فیجی اعلام کرده است خود را COVID-19 رایگان پس از بهبود از آن گذشته شناخته شده آلوده بیمار است. دقیق جداسازی اقدامات و کنترل مرز هستند با اعتبار کمک به حفظ و افزایش عفونت در کشور جزیره ای در خلیج.

02:45 توکیو 2020 عضو هیئت اجرایی گفته است که سازمان نیاز به نظارت coronavirus وضعیت تا بهار آینده به تصمیم می گیرید که آیا برای برگزاری بازی های المپیک تابستانی سال آینده, Kyodo اخبار گزارش.

این بازی به تعویق افتاد و از این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

01:43 مکزیک گزارش شده است رکورد پرش روزانه تعداد coronavirus عفونت با 4,442 موارد جدید ثبت شده.

روزانه مرگ و میر در 816.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador کشور را به آرام باقی می ماند به عنوان چهره های جدید بیرون آمد.

"اجازه دهید وجود دارد نمی توان روان اجازه دهید وجود دارد و نمی شود ترس" لوپز Obrador گفت: در حالی که همچنین متهم رسانه ها از stoking ترس.

به گفته کارشناسان تایید و گنجاندن مرگ و میر رفتن تا آنجا که 25 روز یکی از عوامل پشت رکورد افزایش است.

این کشور گزارش کرده است در مجموع به 105,680 موارد و 12,545 مرگ و میر.

01:25 آرژانتین یافته اجباری coronavirus مستند در سرمایه بوئنوس آیرس و دیگر مناطق با بالا موارد عفونت.

رئیس جمهور آلبرتو فرناندز اعلام کرد روز پنج شنبه پس از این کشور گزارش داد بیش از 20 ، 000 موارد تایید شده در آخرین شمارش.

این مستند در محل قرار داده شد و در ماه مارس به پایان می رسد در ماه ژوئن 7.

بقیه کشور را ببینید یک مرحله از "اجباری و پیشگیری اجتماعی فاصله."

آرژانتین گزارش 929 مورد جدید از عفونت در روز پنج شنبه یکی از بالاترین روزانه شمارش پس از وقوع آغاز شد.

در مجموع 608 مرگ و میر گزارش شده است.

00:42 آفریقای جنوبی شاهد بزرگترین افزایش روزانه عفونت با 3,267 موارد ثبت شده در 24 ساعت.

پنجاه و شش جدید مرگ و میر گزارش شده از مصرف کل تلفات به 848.

این کشور بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس در کشورهای جنوب صحرای آفریقا با مجموع 40,792 موارد عفونت است.

آفریقای جنوبی قرار داده بود زیر یکی از ترین در جهان محدود coronavirus مستندات در ماه مارس است.

ممنوعیت تحمیل شد فروش الکل و سیگار. این کشور به تدریج کاسته coronavirus اقدامات را به سطح سوم از پنج درجه محدودیت.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa دولت در ابتدا شاهد حمایت مهمی برای اقدامات خود را, اما پس از هفته ها از آسیب به یک حال کوچک شدن اقتصاد وجود دارد در حال حاضر انتقاد.

یک دادگاه در اوایل این هفته تلقی برخی از قوانین حاکم بر سطوح سه و چهار از مستند "خلاف قانون اساسی و نامعتبر است".

دولت روز پنجشنبه گفت که این امر تجدید نظر این حکم.

00:25 یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی قلب می گوید که COVID-19 بيمار مبتلا به فشار خون بالا هستند دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ از کسانی که بدون شرط.

در این مطالعه محققان از چین و ایرلند بررسی coronavirus بیماران بستری در Huoshenshan بیمارستان در ووهان بین 5 فوریه و مارس 15.

حدود 30 درصد 850 بیماران تا به حال سابقه فشار خون بالا.

برخی از 4 درصد از این بیماران فوت کرده در مقایسه با بیش از یک درصد از 2,027 دفاع کرد گرفته شد بیماران بدون فشار خون بالا.

برای بیماران در بیمارستان که متوقف شده بود مصرف دارو برای فشار خون بالا خطر مرگ را دو برابر دوباره محققان اشاره کرد.

00:00 گرفتن در روز پنجشنبه تحولات در اینجا — Coronavirus آخرین: پاکستان و هند گزارش رکورد روزانه سنبله در موارد جدید مرگ و میر,

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب