Coronavirus آخرین: ما مدارس بعید است به طور کامل بازگشایی این سال, موارد, موج

میلیون ها نفر بیشتر از کودکان در ایالات متحده آموخته اند که آنها بعید است به بازگشت به کلاس های درس تمام وقت د

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

میلیون ها نفر بیشتر از کودکان در ایالات متحده آموخته اند که آنها بعید است به بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز به دلیل افزایش موارد است. تگزاس گزارش شده است رکورد روزانه COVID-19 مرگ و میر. دنبال DW برای آخرین.

  • هند ثبت نام بیش از یک میلیون نفر
  • ایالات متحده ثبت کرده است یکی دیگر از روزانه بالا از موارد ثبت نام بیش از 77,500 عفونت های جدید در 24 ساعت
  • استرالیا PM اسکات موریسون درخواست کرده است که بعد از نشستن در مجلس لغو می شود
  • تگزاس گزارش شده است رکورد تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19
  • آرژانتین به تایید بالاترین سطح خود تا کنون روزانه coronavirus مورد بار به عنوان بوئنوس آیرس شل آن مستند

03:12 نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون لغو آینده مجلس نشسته در سنبله در COVID-19 موارد است.

مجلس, برنامه ریزی برای بازگشت در 4 اوت در حال حاضر reconvene در 24 آگوست.

موریسون گفت: او لغو نشسته در کانبرا به توصیه افسر ارشد پزشکی هشدار داد که در مورد "خطر قابل توجهی" در اجازه دادن به سیاستمداران برای سفر به پایتخت, در میان موجی در جامعه انتقال در ملبورن و سیدنی است.

کانبرا گزارش شده بود هیچ مورد از coronavirus برای هفته تا ورود از ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا آورده در موارد جدید در اوایل این ماه.

ویکتوریا ثبت نام 428 موارد جدید عفونت در جمعه بالاترین تا کنون روزانه افزایش در این کشور از زمان شروع این بیماری همه گیر.

سه مرگ نیز گزارش شده است در دولت است.

دیگر نقاط کشور شاهد کاهش محدودیت اما ویکتوریا مرزها بسته شده اند و ساکنان ملبورن خواسته شده است به ماندن در خانه به جز برای کار ضروری.

افزایش موارد در سیدنی مرتبط به یک مرد.

02:26 به اقتصاد ایالات متحده تنظیم شده است به کوچک شدن 6.6% در سال 2020 در پی گیر با توجه به آخرین پیش بینی صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول).

غم انگیز پیش بینی است که در واقع یک ارتقا از یک صندوق بین المللی پول ساخته شده در ماه گذشته هنگامی که آن را پیشنهاد ما اقتصاد ممکن است تماس بگیرید تا آنجا که 8 درصد این سال است.

اما صندوق بین المللی پول هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده چهره خطراتی از اخیر تجدید حیات در COVID-19 موارد است.

اقتصاد ایالات متحده زمین به توقف در مارس و آوریل به عنوان شهروندان در خانه مانده و کسب و کار تعطیل برای جلوگیری از
گسترش ویروس.

شده است وجود دارد افزایش تدریجی در عفونت از اوایل ماه ژوئن قرار دادن بهبود اقتصادی در معرض خطر است. "افزایش اخیر در نرخ ابتلا به عفونت در برخی از ایالات آمریکا است که در حال حاضر منجر به یک رکود نسبی یا برگشت از بازگشایی تصمیم گیری های" صندوق بین المللی پول گفت: در آن سالانه ارزیابی از اقتصاد ایالات متحده.

02:24 گوگل گفت: این امر ممنوعیت تبلیغ و ناشرانکه با استفاده از پلت فرم از نمایش تبلیغات ترویج coronavirus تئوری های توطئه است.

ادعا می کند که این ویروس یک جعل و یا به عنوان یک bioweapon در میان محتوایی که گوگل نمی خواهد اجازه می دهد تا به کسب درآمد از آن سیستم عامل است.

غول فن آوری در حال حاضر ممنوعیت در محل برای محتوا است که باعث می شود ادعا می کند در مورد پیشگیری از بیماری ها "معجزه" درمان و یا ترویج ضد واکسیناسیون جنبش است.

"پس از آغاز شیوع کروناویروس ما سخت کار می کرد برای اطمینان از کاربران محافظت از تقلبی خطرناک و مضر تبلیغات و محتوای" یک سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت.

همانطور که در بیانیه گوگل حذف بیش از 200 میلیون تبلیغات برای تاکتیک های مانند قیمت-درآوردن و سرمایه گذاری در پزشکی کمبود عرضه.

"امروز ما در حال قرار دادن تدابیر اضافی در محل با گسترش ما مضر سلامت ادعای سیاست برای هر دو ناشران و تبلیغ کنندگان شامل محتوای خطرناک در مورد یک بحران بهداشتی که در تضاد با اجماع علمی" در بیانیه ای گفت:.

02:22 در ایالات متحده ثبت کرده است یکی دیگر از رکورد روزانه مورد بار از coronavirus موارد است.

این سومین روز متوالی در آمریکا ثبت یک رکورد بالا اهمیت حیاتی 77,638 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

ایالات متحده ثبت 927 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته با توجه به آمار و ارقام از بالتیمور مستقر در دانشگاه 8.30 p. m. EST (0030 GMT شنبه).

یک عامل کلیدی در پشت کشور را کشته بود در تگزاس رکورد روزانه بالا از 174 مرگ و میر ناشی از رمان ویروس.

ایالات متحده است که تا کنون سخت ترین ضربه در جهان درد و رنج 139,128 مرگ و میر از مجموع 3.64 میلیون تایید عفونت.

02:00 به کالیفرنیا و تگزاس و شیکاگو گذاشته معیار برای بازگشایی مدارس در روز جمعه میلیونها نفر بیشتر از کودکان در آمریکا متوجه شدند که آنها به احتمال زیاد نه بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز.

کالیفرنیا اعلام کرد معیارهای اکید برای بازگشایی مدرسه, ساخت آموزش بعید است برای بسیاری از مناطق. طبق قوانین دانش آموزان بالاتر از 2 درجه و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک در مدرسه است.

تگزاس اجازه داده است مدارس دولتی باقی می ماند بسته به سقوط. تحت قیمومیت مدارس می تواند نگه دارید آنلاین-تنها آموزش تا هشت هفته اول سال تحصیلی.

شیکاگو — ملت " سومین مدرسه منطقه — را ببینید اکثر کودکان از بازگشت به کلاس درس فقط دو روز در هفته در حالی که سه روز دیگر آنها را به شرکت در کلاس های آنلاین تحت آزمایشی طرح است.

بسیاری از ایالات در کشور به خصوص در Sunbelt در حال مبارزه در میان سنبله در coronavirus caseload.

کالیفرنیا گزارش بالاترین 48 ساعت شمارش از تایید موارد با نزدیک به 20 ، 000 عفونت و 258 مرگ و میر در دو روز.

فلوریدا ثبت شده 11,345 موارد جدید در روز جمعه و 128 مرگ و میر.

تگزاس ثبت شده 10,000 عفونت های جدید برای روز سوم در روز پنج شنبه و 129 جدید مرگ و میر.

در ضمن شهر نیویورک است که میله میله برای آغاز یک نسخه محدود از مرحله چهارم از ایالت بازگشایی از دوشنبه.

فیلم و تلویزیون خدمه اجازه خواهد داشت به فیلم ها و تیم های ورزشی حرفه ای قادر خواهد بود بازی بدون مخاطب است.

باغ وحش ها را ببینید کاهش می یابد بلند در حالی که مراکز موزه ها و ناهار خوردن در رستوران ها بسته باقی خواهد ماند.

00:00 گرفتن در روز جمعه coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

jsi dv/aw (dpa, Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن