Coronavirus آخرین: آمریکا در حال عقب نشینی به عنوان موارد افزایش

تگزاس و فلوریدا نورد عقب کاستن از محدودیت. برخی از کشورهای در حال ضبط تمام وقت تعداد بالا از عفونت. ترس در حال

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

تگزاس و فلوریدا نورد عقب کاستن از محدودیت. برخی از کشورهای در حال ضبط تمام وقت تعداد بالا از عفونت. ترس در حال رشد است که مستند اقدامات شده اند آرامش بیش از حد به زودی. دنبال DW برای آخرین.

- ما سهام به شدت سقوط به عنوان کشور می بیند یک روز رکورد در موارد جدید

- سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از عدم همبستگی جهانی در مبارزه با شیوع

- آلمان نزدیک رفاه حیوانات لوی پس از شیوع بیماری های متعدد در کشتارگاه کشف

- بیش از 9.75 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند در حالی که تقریبا نیم میلیون نفر از این رمان ویروس

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:55 چین گزارش کرده است بیشتر از 21 عفونت های جدید در به روز رسانی روزانه به عنوان آخرین شیوع در پکن نشان می دهد هیچ نشانه ای از کاهش.

تمام 17 از محلی منتقل موارد جدید ثبت شد در پایتخت با توجه به آخرین آمار و ارقام از ملی, مقامات بهداشت و درمان در حالی که چهار وارداتی موارد در Guangdong, Gansu و شانگهای.

قیام در موارد جدید در پکن به معنی مجموع 299 عفونت های ثبت شده پس از یک خوشه ترسیم شد به Xinfadi بازار عمده فروشی در ژوئن 11.

پکن پس از آن اجرا شده اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام تست توده بسته شدن مدارس و قرار دادن در محله مستند و ممنوعیت تمام سفر غیر ضروری.

روز جمعه چینی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت که این آخرین گونه از coronavirus همان است که به عنوان یک کشف شده در اولیه کانون همه گیر ووهان در اواخر سال گذشته.

01:31 آلمان است و نزدیک شدن به معرفی یک رفاه حیوانات لویبه گفته وزیر کشاورزی جولیا Klöckner پس از بحث بیش از تمیز کردن گوشت صنعت است که در زیر میکروسکوپ زیر تعدادی از شیوع بیماری در کشتارگاه در سراسر کشور است.

جدید ترین خوشه ای ثبت شد در یک کارخانه گوشت پردازش نزدیکی Gütersloh و منجر به بیش از 600 ، 000 شهروندان بازگشت به مستند, در حالی که همچنین باعث بحث در مورد استانداردهای کار در صنعت.

Klöcker گفت: گوشت نباید یک "روزمره مواد غذایی آشغال" و "تلاش شده به فریب مصرف کنندگان با آزادسازی قیمت" گوشت.

"همین دلیل است که ما معتقدیم یک رفاه حیوانات لوی لازم است," او گفت: بعد از جلسه نمایندگان گوشت خرده فروشی و مصرف کننده بخش است.

"ما آمده اند بیشتر از همیشه قبل از," او گفت: تلاش برای رسیدن به یک توافق است. این مالیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود شرایط زندگی حیوانات.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا صنعت گوشت است coronavirus نقطه داغ

00:00 تگزاس و فلوریدادو ایالت آمریکا که به تازگی منتشر شده یک افزایش در موارد سخت تر مستند محدودیت یک بار دیگر با بسته شدن میله و محکم از مقررات چگونه رستوران کار گیرند.

فرماندار تگزاس گرگ ابوت دستور میله در سراسر کشور به اواسط روز و رستوران ها باید محدود داخلی صندلی ظرفیت به 50 درصد است.

وی به عنوان یک شگفتی به تعدادی از صاحبان نوار که گفت ابوت به آنها داده بود تنها چهار ساعت قبل.

در فلوریدا مقامات وزارت امور خارجه گفت: بارها برای جلوگیری از خدمت به الکل با اثر فوری.

فلوریدا ثبت شده تقریبا 9,000 موارد جدید در روز جمعه یک رکورد روزانه رقم برای دولت است.

گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

js/dr (AP, AFP ساعت و dpa)

آخرین مطالب