Coronavirus آخرین: که خواستار تدریجی' کاستن از محدودیت های مسافرتی

کشورها باید به تدریج آسانسور مسافرت های بین المللی اقدامات بر اساس ارزیابی ریسک و باید اولویت سفر ضروری برای م

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

کشورها باید به تدریج آسانسور مسافرت های بین المللی اقدامات بر اساس ارزیابی ریسک و باید اولویت سفر ضروری برای موارد اضطراری سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفته است. دنبال DW برای آخرین.

  • برزیل ثبت تقریبا از 70000 مورد جدید در یک روز
  • هند گزارش 52,123 عفونت های جدید جدید, رکورد روزانه برای سخت-آمار کشور
  • ما مرگ و میر پیشی 150,000
  • بیش از 17 میلیون نفر قرارداد بسته اند این ویروس در سراسر جهان و در نتیجه بیش از 660,000 مرگ و میر

22:30 در اینجا نگاهی به ویروس تحولات از آفریقا:

به عنوان قاره رویکردهای 1 میلیون و تایید عفونت مدیر آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: "این است که هیچ وقت برای ما به وحشت و ترس" به آفریقا هنوز یک "فرصت بسیار خوب از این ویروس" با یک استراتژی جامع است که شامل تست پافشاریای.

آفریقای جنوبی است که کاهش آن virus حکومت نظامی توسط یک ساعت برای کمک به بهبود بیمار رستوران بخش وزیر گردشگری اعلام کرد.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اعمال کرده بود 9 بعد از ظهر حکومت نظامی در جولای 12, که رستوران گفت: نگهداری مشتریان از آینده برای شام در نظر گرفتن درآمد قابل توجهی از این در حال حاضر ضرب و شتم بخش.

با بیش از 471,000 تایید عفونت آفریقای جنوبی دارای پنجمین تایید caseload.

گامبیا معاون رئیس جمهور دکتر Isatou Touray دارای آزمایش مثبت برای coronavirus این کشور ، به عنوان یک احتیاط رئيس جمهور را به قرنطینه به مدت دو هفته. این کشور غرب آفریقا گزارش شده بیش از 400 تایید عفونت.

صندوق بین المللی پول را تایید کرده است $171.9 میلیون دلار بودجه برای ماداگاسکار برای کمک به این کشور جزیره ای در مقابله با این بیماری همه گیر.

"ماداگاسکار چشم انداز اقتصادی بدتر شده ... با توجه به وخامت بیشتر از محیط زیست جهانی و عمیق تر از تاثیر COVID-19 همه گیر" بیانیه صندوق بین المللی پول به عنوان خوانده شده. این به ارمغان می آورد کل coronavirus پشتیبانی اضطراری به ماداگاسکار به $337.9 میلیون.

این برنامه جهانی غذا (WFP) نامیده می شود برای اضافی $250 میلیون دلار در کمک به زیمبابوهاو به عنوان کشور معاملات با بحران اقتصادی تنها بدتر شده توسط ویروس.

مواد غذایی سازمان ملل متحد آژانس هشدار داده است که نزدیک به 60 درصد از زیمبابوه جمعیت یا 8.6 میلیون نفر می تواند تبدیل به "مواد غذایی-نا امنی" در ماه دسامبر اگر امداد ارائه شد.

22:00 در اینجا خلاصه ای از تمام تحولات از آسیا در پایان پنج شنبه:

چین در تلاش برای مهار شیوع ویروس در شمال غربی منطقه سین کیانگ با 105 ویروس جدید موارد گزارش شده است. از این 96 گزارش شده از سین کیانگ.

هندی مقامات می گویند گله مصونیت است نه یک گزینه برای دوم در جهان پرجمعیت ترین کشور و یک واکسن است که تنها راه برای هند به ضرب و شتم ویروس.

"با هند جمعیت به ساخت گله ایمنی بدون واکسیناسیون است نه یک انتخاب استراتژیک و یا گزینه" گفت: Rajesh بوشان ارشد وزارت بهداشت رسمی. کشور گزارش شده نزدیک به 1.6 میلیون تایید عفونت با نزدیک به 35,000 مرگ و میر.

ایالت ویکتوریا استرالیا ساخته شده است که با پوشیدن ماسک اجباری به زودی پس از گزارش جدید رکورد روزانه از 723 تایید عفونت. پس از ستایش برای آن ویروس پاسخ در مرحله اولیه استرالیا رو به یک تجدید حیات COVID-19.

ویروس محدودیت در پایتخت اندونزی جاکارتا تمدید شده است و تا 13 آگوست به عنوان تعدادی از عفونت های جدید همچنان به افزایش, جاکارتا فرماندار Anies Baswedan گفت: در روز پنج شنبه. با 20,969 مورد تأیید و 817 مرگ و میر در پایتخت تبدیل شده است این جزیره در کشور اولین کانون.

با نزدیک به 4000 جدید تایید عفونت های فیلیپین ثبت شده است که بالاترین مجموع روزانه. این به ارمغان می آورد تعداد کل موارد نزدیک به 90,000. این کشور دارای بالاترین ویروس caseload در جنوب شرقی آسیا پس از اندونزی.

پس از نزدیک به پنج ماه سریلانکا بازگشایی مدارس در اوت 10, وزارت آموزش و پرورش گفت: در روز پنج شنبه. عمومی و دولتی-مصوب مدارس خصوصی خواهد بازگرداندن دانش آموزان در حالی که زیر سخت اجتماعی فاصله گرفته است.

21:00 کشورها باید به تدریج شروع به سهولت سفر و محدودیت های سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه کرده است. اولویت باید با توجه به سفر ضروری برای شرایط اضطراری اقدامات انسان دوستانه سفر ضروری پرسنل و بازگشت آن گفت.

افزایش عفونت های جدید در بسیاری از نقاط جهان مجبور است بسیاری از کشورها به reimpose برخی از محدودیت.

این است که در حال حاضر خواست هر کشور به انجام ریسک و تجزیه و تحلیل سود خود را و تصمیم بگیرید که در آن اولویت های قبل از از سرگیری مسافرت های بین المللی.

در آخرین سفر مشورتی که گفت: کشورها باید به حساب محلی اپیدمیولوژی و انتقال الگوهای ملی و سلامت اجتماعی اقدامات در حال حاضر در محل.

20:00 فرمول یک راننده سرجیو پرز دارای آزمایش مثبت برای coronavirus را از دست ندهید و آینده, انگلیسی, جایزه بزرگ, مسابقه خود را نقطه تیم را تایید کرد.

30 ساله مکزیکی است که اولین راننده به تست مثبت برای COVID-19 پس از قهرمانی جهان ساخته شده خود را با تاخیر شروع در اتریش پیش از آن در ماه جولای تحت سخت تست پروتکل های. F1 فصل تا کنون دیده می شود بیش از 15000 coronavirus آزمون.

تنها دو نتایج مثبت ثبت شده است تا آنجا که هر دو بودند از محلی تنظیم کارکنان.

"پس از اعلام این که سرجیو دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در Silverstone مدار پیش از این جایزه بزرگ بریتانیا این تیم ابراز تاسف اعلام کند که او قادر خواهد بود برای شرکت در این آخر هفته مسابقه گفت: تیم او در یک بیانیه است.

قهرمانی جهان برگزار شد سه مسابقه پشت درهای بسته پشت به پشت حوادث در اتریش دنبال مجارستانی جایزه بزرگ.

نقطه مسابقه گفت که پرز که شرکت کرده بود در تمام سه مسابقه بود نه بازگشت به مکزیک از مجارستان جایزه بزرگ 10 روز قبل.

18:29 چندین شرکت های جهانی و دولت های ملی گزارش داده اند که پایین ترین رکورد در نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2020 است. در آلمان تولید ناخالص داخلی کاهش یافت 10.1 درصد و در ایالات متحده رشد اقتصادی شکستن رکورد 33 درصد و در مکزیک وجود دارد که انقباض 17.3%.

راه آهن آلمان اپراتور Deutsche Bahn گزارش خود بدترین عملکرد سه ماهه همیشه و فولکس واگن گزارش شده قبل از مالیات از دست دادن €1.4 میلیارد دلار برای نیمه اول سال 2020 است.

ادامه مطلب: شرکت های فلج coronavirus گزارش بدبخت Q2 نتایج

16:10 برلین افسانه ای تکنو باشگاه Berghain اعلام کرده است که موسیقی سر گرفته خواهد شد برای اولین بار پس از آن بسته به علت این بیماری همه گیر در اواسط ماه مارس. به جای اجازه دادن به clubbers به آن کاورنو, صنعتی, ساختمان, آن را به جای میزبان یک حزب باغ با تعدادی از اقدامات.

"لطفا از آوردن ماسک که پوشش دهان و بینی خود را به اندازه کافی و اجتناب از تماس مستقیم با مهمانان دیگر مگر اینکه شما می آیند از همان خانواده" گفت: آن را در وب سایت خود را. ماسک الزامی در ورودی منطقه در سالن و در تشناب. آنها همچنین نصب طرفداران در سالن و در توالت "برای جلوگیری از گسترش ذرات معلق در هوا.

پیش از این باشگاه اعلام کرده بود یک هنر صدا نصب در داخل ساختمان Kessel سالن. پنجاه نفر در یک زمان بودند اجازه داده می شود در به قدرت سابق گیاه برای گوش دادن به یک نمای صوتی از ضربان ریتمیک, نرم, شهرستان صداهای پچ پچ و حتی چرخش هلیکوپتر پره.

برلین مشهور تکنو صحنه شده است ضربه سخت تعطیلی با بسیاری از clubbers در حال حاضر سازماندهی غیر قانونی و زیرزمینی raves در خلاف همه گیر مقررات.

ادامه مطلب: Covid raves بلوک احزاب و شادی از شورش

15:36 ما بیوتکنولوژی شرکت Inovio دارو اعلام کرده است که خود را کانديد واکسن INO-4800 بود و موثر در حفاظت از rhesus macaques از ویروس 13 هفته پس از آخرین واکسیناسیون.

آن مطالعه نشان داد که واکسن کاهش بار ویروسی در پایین ریه ها و معابر بینی در میمون ها که با دریافت دو دوز از واکسن چهار هفته از هم جدا. این مطالعه بوده است نه کارشناسی.

این خبر باعث شد سهام این شرکت به پرش 6% قبل از زنگ.

15:21 پنجمین وزیر فدرال در برزیل آزمایش مثبت برای ویروس. علم و فن آوری وزیر مارکوس پنتس آخرین رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro کابینه برای گرفتن ویروس. 57-ساله نشان داد تشخیص خود را در توییتر. او در حال حاضر منزوی پس از تجربه آنفولانزا مانند علائم و سردرد. می آید بعد از تابعیت وزیر عقیق Lorenzoni و وزیر آموزش و پرورش میلتون Ribeiro هر دو آزمایش مثبت در هفته گذشته و Bolsonaro خود را اعلام خود نتیجه مثبت در جولای 7.

برزیل دوم در جهان قرار دارد-بدترین آمار کشور با بیش از 2.5 میلیون مورد تأیید و بیش از 90 ، 000 مرگ و میر.

10:40 از 21 کشور اروپایی انگلستان دچار بالاترین نرخ مرگ و میر بیش از حد تا کنون در گیر یک مقایسه نشان داده کشور است.

تجزیه و تحلیل با بریتانیا برای ملی آمار (ONS) گفت: مرگ و میر بیش از حد — تعداد مرگ و میر ناشی از همه علل است که بیش از میانگین پنج ساله برای این زمان از سال — بهترین راه محاسبه مرگ و میر ناشی از شیوع آن را به عنوان بین المللی قابل مقایسه است.

این فایرفاکس تجزیه و تحلیل تایید بریتانیا محل به عنوان یکی از کشورهای بدترین ضربه توسط یک بیماری همه گیر است که بیش از کشته 666,000 مردم در سراسر جهان است.

حدود 65,000 مردم بیش از حد معمول فوت کرده اند از تمام علل در سراسر بریتانیا تا کنون این سال, بالاترین مجموع در اروپا است.

این آمار نشان داد که بریتانیا نیز تا به حال در اروپا بالاترین حد مرگ میزان زمانی که برای تنظیم اندازه و سن جمعیت آن است.

بیش از 303,000 مردم آلوده شده اند و بیش از 46,000 که مردم از COVID-19 در انگلستان است.

10:00 اقتصاد اتریش منقبض شده است 10.7% در سه ماهه دوم در میان COVID-19 pandemic — بزرگترین رکود پس از جنگ جهانی دوم است.

این رقم از اتاق فکر Wifo که جمع آوری اطلاعات برای دولت اتریش بود که در مقایسه با سه ماه گذشته. وجود دارد کاهش و حتی بیشتر — از 12.8% — در مقایسه با زمان مشابه سال قبل است.

در ضمن بلژیک تولید ناخالص داخلی کاهش یافت 12.2% در سه ماهه دوم در مقایسه با سه ماه گذشته با توجه به بانک ملی بلژیک.

خبر می آید و در همان روز آلمان دیدم اقتصادی آن خروجی سقوط در یک رکورد سرعت با کاهش در تولید ناخالص داخلی از 10.1 درصد.

08:30 قله اورست و دیگر عمده کوه در نپال خواهد شد به بازدید کنندگان خارجی هنگامی که محدودیت در مسافرت های بین المللی برداشته و در اواسط مرداد ماه خبر داد.

"کوهنوردان می توانید درخواست برای مجوز از امروز" گفت: میرا Acharya رئیس بخش محلی از گردشگری گفت: آژانس خبری DPA. "ما هنوز در حال بحث در مورد قرنطینه روش برای گردشگران خواهد بود که مجاز به پرواز در از اوت 17."

اجتماعی فاصله اقدامات به شمار می رود در محل. مقامات نیز با توجه به اقداماتی مانند درخواست گردشگران به ارائه مدرک است که آنها تا به حال یک منفی COVID-19 تست و به خود جدا برای دو هفته قبل از تنظیم در سفر خود را.

هیمالیا ملت اجازه می دهد تا کوهنوردی در 414 قله, اما بالا رفتن مجوز لغو شد در ماه مارس ،

a bird flies as Mount Everest is seen from Namche Bajar, Solukhumbu district, Nepal (picture-alliance/AP Photo/N. Shrestha)

نپال لغو و متوقف شده بود صدور مجوز صعود در ماه مارس

08:20 coronavirus همه گیر باعث شده است تا مردم در آلمان کمتر به نوشیدن آبجو, آمار و ارقام می گویند. مصرف آبجو در سراسر کشور کاهش یافته است 5.9% در نیمه اول سال 2020 در مقایسه با نیمه اول سال گذشته با توجه به دفتر آمار فدرال.

کارخانه های لبنی آلمان و کسب و کار به فروش می رسد در حدود 4.3 میلیارد لیتر آبجو (1.36 میلیارد گالن) بین ماه های ژانویه و ژوئن سال 2020 مارک کمبود برخی از 303 میلیون لیتر نسبت به سال گذشته است. بیش از 82 درصد از این مقدار مصرف شده در اتحادیه اروپا کشور است.

08:00 آلمان دیدم اقتصادی آن خروجی سقوط در یک رکورد سرعت با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دفتر آمار فدرال. این کشور با تولید ناخالص داخلی کاهش یافت 10.1%.

"این بود که بیشترین کاهش از سه ماهه تولید ناخالص داخلی محاسبات برای آلمان آغاز شد و در سال 1970" آمار دفتر گفت.

07:45 خودروساز آلمانی فولکس واگن گزارش شده است از دست دادن €1.4 میلیارد دلار (1.6 میلیارد دلار) قبل از مالیات در نیمه اول سال 2020 با توجه به ياوه فروش در طول coronavirus بحران است.

در همان دوره در سال گذشته سود قبل از مالیات بود در €9.6 میلیارد دلار است.

ادامه مطلب: فولکس واگن رسوایی: بالا قوانین دادگاه در 'dieselgate' آسیب ادعا

VW اروپا بزرگترین خودروساز گفت: درآمد کاهش یافته و 23 درصد به رقم 96 میلیارد دلار در سال در سال به عنوان مستندات بسته نمایشگاه و متوقف و خطوط تولید.

"نیمه اول سال 2020 یکی از چالش برانگیز ترین در تاریخ شرکت ما با توجه به COVID-19 pandemic" امور مالی رئیس فرانک Witter گفت.

به طور کلی این گروه — که شامل پورشه و آئودی و اشکودا برندها — فروش 3.9 میلیون وسایل نقلیه بین ماه های ژانویه و ژوئن حدود 27 درصد کمتر خودرو در مقایسه با نیمه اول سال 2019. بزرگترین رکود در ماه آوریل ثبت شد زمانی که بسیاری از کشورها بودند که در مستند برای جلوگیری از گسترش ویروس.

ادامه مطلب: می تواند 400,000 صنعت خودرو شغل در آلمان بود از دست داده ؟

Witter گفت: VW بود با این وجود در مسیر تا پایان سال در "قلمرو مثبت" با کاستن از محدودیت در سراسر جهان انتظار می رود به افزایش میزان فروش است.

"با توجه به روند مثبت به نمایش گذاشته شده در کسب و کار ما بیش از چند هفته گذشته و معرفی متعدد و جذاب مدل های ما نگاه با احتیاط خوش بینانه به نیمه دوم سال," او گفت:.

07:27 رهبر آلمان, خارجه بادن-وورتمبرگ Winfried Kretschmann, فکر می کند که برای تعطیلات در خارج از کشور است "مناسب" در بار جهانی بیماری همه گیر.

"من فقط رفتن به آن را انجام دهید به دلیل آن است که بیش از حد پیچیده و همچنین مناسب نیست," او گفت: آلمان DPA news agency. "در زمان هایی از این شما فقط می توانید با اقامت در این کشور و لازم نیست که به سفر در جهان است."

72 ساله حزب سبز سیاستمدار او را صرف خود را در تابستان راه رفتن در جنگل باواریا در جنوب آلمان و همچنین نوه او به باغ وحش و یا زمین بازی.

آلمان برداشته شده بسیاری از آن همه گیر سفر هشدارهای اجازه می دهد مردم را به گرفتن تعطیلات تابستان خود را پس از چند ماه تاخیر. در حال حاضر وجود دارد هیچ محدودیتی در بازدید از اتحادیه اروپا و کشورهای شنگن. اما حوادث مربوط مستی گردشگران آلمانی در جزیره اسپانیایی مایورکا را وادار نگرانی از تمدید شیوع و مستندات توسط مقامات در اسپانیا.

06:59 انگلیسی, وزیر بهداشت مت, Hancock, می گوید او "نگران موج دوم" از coronavirus عفونت در اروپا و این که دولت نمی دریغ به reimpose قرنطینه اقدامات اگر وضعیت بدتر می شود.

"من فکر می کنم شما می توانید یک موج دوم شروع به رول در سراسر اروپا و ما رو به انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از آن را از رسیدن به سواحل این کشور و برای مقابله با آن" هنکاک گفت: در مصاحبه با Sky News.

"این فقط اسپانیا ... دارد اما در کشورهای دیگر بیش از حد که در آن تعدادی از موارد در حال افزایش است. و ما کاملا مصمم به انجام همه چیز را که ما می توانیم به حفظ این کشور امن است," او گفت:.

بریتانیا به ارمغان آورد دو هفته قرنطینه حکومت برای مردم ورود از اسپانیا هفته گذشته موجب اعتراض از مادرید. دیگر کشورهای اروپایی هستند معاف از, اندازه, اما افزایش عفونت در کشورهایی مانند فرانسه منجر به ترس سیاست می تواند گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: ضربه جدید به اسپانیا در بخش گردشگری از آلمان و انگلستان و ممنوعیت سفر

06:41 تنیس جهان شماره 1 Ashleigh Barty کشیده است از ما باز با استناد به "خطرات قابل توجهی" از coronavirus بیماری همه گیر.

استرالیا بالاترین-رتبه بندی بازیکن تا کنون به برداشت از مسابقات که برنامه ریزی شده است برای شروع در نیویورک در ماه اوت است.

"تیم من و من تصمیم گرفته اند که ما نمی خواهد در سفر به ایالات متحده برای غرب و جنوب باز و ما باز در این سال ،" 24 ساله در بیانیه ای گفت.

"این یک تصمیم دشوار اما هنوز هم وجود دارد خطرات قابل توجهی درگیر با توجه به COVID-19 و من احساس نمی راحت با قرار دادن تیم من و من در آن موقعیت است."

تک قهرمان گفت که او هنوز تصمیم گیری او را به رقابت در مسابقات به جای برنامه ریزی شده در ماه های سپتامبر و اکتبر.

دیگر بازیکنان نیز ابراز نگرانی در مورد سفر به ایالات متحده که در آن بیش از 150 ، 000 نفر کشته شده اند از coronavirus.

06:06 اروپایی تولید کننده هواپیما ایرباس اعلام کرد زیان خالص €1.9 میلیارد دلار ($2.2 میلیارد دلار) در اولین شش ماه از سال را به دلیل دست کشیدن بر اثر coronavirus.

در بیانیه این شرکت گفته است: استفاده €12.4 میلیارد دلار دارایی در نیمه اول سال 2020 و امید اقدامات جدید کمک خواهد کرد که آن را "نه از طریق سوزاندن بیشتر" در شش ماه آینده.

ایرباس مدیر عامل گیوم Faury گفت: تاثیر این بیماری همه گیر در شرکت روشن بود با هواپیما تحویل پایین 50 ٪ در مقایسه با همان نیم سال دوره در سال 2019.

ایرباس' زیان خالص در سه ماهه دوم سال 2020 به میزان €1.4 میلیارد دلار نسبت به رقم 1.2 میلیارد دلار سود در مدت مشابه سال گذشته است.

شیوع ویروس گرفته سنگین مالی و تلفات در صنعت حمل و نقل هوایی بین المللی سفر اساسا متوقف و اکثریت قریب به اتفاق پروازهای پایه در سراسر جهان است. در تلاش برای مقابله با کاهش فعالیت در میان مشتریان هواپیمایی ایرباس در ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد برای کاهش 15,000 شغل در سراسر جهان و بریده بریده تولید 40 درصد برای دو سال.

05:48 هند ثبت کرده است بیش از 50000 موارد در یک روز برای اولین بار از زمان شروع این بیماری همه گیر.

جدید روزانه بالا از 52,123 عفونت در زمان این کشور به طور کلی شمارش به 1,583,792.

وزارت بهداشت نیز گزارش داد 775 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل مرگ و میر به 34,968.

هند سومین سخت ترین-آمار کشور ایالات متحده و برزیل از نظر موارد گزارش شده آن نرخ مرگ و میر به طور قابل توجهی پایین تر است.

ادامه مطلب: هند در مورد برای رسیدن به 'گله ایمنی'?

05:18 فرانسه را 10 درصد کاهش در تولید ناخالص داخلی در این سال, اما "ممکن است کمی بهتر" از آن گفت: سر از کشور, بانک مرکزی, فرانسوا Villeroy د Galhau.

او همچنین پیش بینی یک "قوی ارتجاعی" پس از پایان سال "به امید به دست آوردن مجدد قبل از COVID سطح فعالیت در شروع 2022."

اظهار نظر در بسته های مشوق بزرگ ارائه شده توسط دولت کبک گفت: دولت باید صرف عاقلانه و مسکن و اعتماد به نفس در بخش خصوصی بودند یک کلید به سرعت بخشیدن به بهبود است.

"پول نامحدود نیست," او گفت: Paris Match magazine. "این 'هر آنچه در آن طول می کشد' باید به تدریج راه را برای زمانی که مورد نیاز است'."

04:57 ویتنام تحمیل کرده است بیشتر coronavirus محدودیت پس از شیوع در تفریحگاه ساحلی از دانانگ به پنج شهر دیگر.

وزارت بهداشت در گزارش نه عفونت های جدید در روز پنج شنبه — هشت نفر از آنها در دانانگ و یکی در پایتخت هانوی در یک مرد که به تازگی از ساحل رفت و آمد مکرر.

هانوی شهرستان مقامات گفتند که ممنوعیت تجمعات و کافه ها و باشگاه ها از پنج شنبه و همچنین به عنوان تست 21,000 مردم که در بازگشت از دانانگ قبل از شهر قفل شده بود در اوایل این هفته.

استانهای همسایه دا ننگ, Quang Nam و Quang Ngai خود را بسته اند سواحل و غیر ضروری کسب و کار. بیشتر در جنوب Dak Lak استان reimposed اجتماعی فاصله اقدامات در روز پنج شنبه بسته شدن غیر ضروری خدمات و ممنوعیت تجمعات عمومی از بیش از 20 نفر است.

تا زمانی که شیوع بیماری در دانانگ ویتنام رفته بود بیش از سه ماه بدون یک مورد منفرد از جامعه انتقال COVID-19.

03:35 کره جنوبی شرکت biopharmaceutical Celltrion دریافت تایید از انگلستان برای شروع یک فاز کارآزمایی بالینی برای آن COVID-19 درمان مواد مخدر است.

Celltrion را ضد ویروسی درمان اهداف سطح ویروس و طراحی شده است برای جلوگیری از آن را از اتصال به سلول های انسان است.

این شرکت کره جنوبی تصویب مراحل اولیه آزمایشی در اوایل این ماه بود که اولین داروی ضد ویروسی برای آزمایش بر روی انسان است.

Celltrion مدیر عامل شرکت Kee وو-سونگ گفت: درمان خواهد بود ارزان تر از جلعاد را داروی ضد ویروسی remdesivir. Kee حمایت برای داروسازان به COVID-19 درمان مقرون به صرفه برای کمک به پایان دادن به این بیماری همه گیر.

03:05 برزیل آماده است تا به استقبال بازدید کنندگان خارجی که وارد این کشور با هواپیما با وجود ثبت رکورد تعداد تایید عفونت و مرگ و میر.

این کشور تمدید آن ممنوعیت بازدید کنندگان پس از رسیدن به زمین و یا دریا برای 30 روز. اما کسانی که پس از رسیدن هوا خواهد بود اجازه ورود به کشور در تلاش برای احیای برزیل صنعت گردشگری که ویران شده است توسط چهار ماه مستند.

با توجه به برآورد توسط کنفدراسیون ملی تجارت کالا و خدمات و گردشگری (CNC) صنعت دهکدهای از دست داد حدود 23.6 میلیارد دلار است.

این کشور دارای دومین ویروس caseload در جهان با تایید عفونت عبور از 2.5 میلیون. بیش از 90 ، 000 مرگ و میر گزارش شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus: امریکا در تلاش برای مهار این بیماری همه گیر

03:00 ژاپن اجازه خواهد داد که برخی از ساکنان خارجی برای ورود مجدد به کشور در هفته آینده لغو ممنوعیت طراحی شده است به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

برخی از 90000 اتباع خارجی با اجازه اقامت در ژاپن به رشته در خارج از کشور پس از مقامات ممنوع ورود مجدد از بیش از 100 کشور جهان است.

از اوت 5, دانش آموزان, کسب و کار مردم و کارآموزان قادر خواهد بود به بازگشت به ژاپن ارائه آنها را به یک "re-entry تایید نامه" از نزدیکترین ژاپنی ماموریت دیپلماتیک و می تواند ثابت کند آنها را آزمایش منفی در عرض 72 ساعت از پرواز بازگشت.

اتباع خارجی در دسته بندی های دیگر از جمله دائمی و طولانی مدت ساکنان و همسران و فرزندان از ساکنان می تواند بازگشت از سپتامبر 1.

ادامه مطلب: چرا هند انکار COVID-19 جامعه انتقال?

02:12 کاستاریکا آغاز خواهد شد مبهوت بازگشایی برنامه در روز شنبه برای کمک به محاصره اقتصاد با وجود افزایش موارد است.

تحت نظر رئیس جمهور Carlos Alvarado طرح رستوران ها باز خواهد شد در طول نه روز از ماه اوت اما پس از آن مکث به مدت 12 روز و رزومه محدودیت — یک چرخه است که تکرار خواهد شد.

"ما به دنبال تعادل مناسب برای حفظ و حفاظت از سلامت و در همان زمان از سرگیری فعالیت های تولیدی که بسته شده اند," او گفت:. "ما در حال دادن یک جدول زمانی مشخصی به طوری که شرکت می تواند از پیش برنامه ریزی."

کاستاریکا گزارش 16,800 coronavirus موارد و 133 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد. سه چهارم از موارد و 90 درصد از مرگ و میر ثبت شده در ماه جولای.

01:35 چین ثبت شده یکی دیگر از 105 موارد جدیدی از کروناویروس در روز پنج شنبه از 101 مورد روز قبل از, اما هیچ جدید مرگ و میر.

از عفونت های جدید 96 بودند در شمال غربی منطقه سین کیانگ است که تجربه های اخیر شیوع.

سرزمین اصلی چین ثبت کرده است 84,270 موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر است که سرچشمه گرفته در شمال شهر ووهان در استان هوبئی.

01:27 دولت برتر دیوید اندروز از ویکتوریا در استرالیا تایید کرد 723 جدید کروناویروس مواردجدید, رکورد روزانه.

Victoria, استرالیا دوم-محبوب ترین دولت تلاش کرده است با موج دوم عفونت ضبط 1,934 تا کنون این هفته است.

برای مبارزه با شیوع اندروز گفت: پوشش صورت اجباری خواهد بود از یکشنبه. ماسک در حال حاضر اجباری در پایتخت دولت از ملبورن است که در نیمه راه از طریق یک شش هفته مستند.

00:51 مکزیک وزارت بهداشت گزارش 5,752 موارد جدید و 485 بیشتر مرگ و میر.

مکزیک پنجم-بیشترین تعداد coronavirus موارد در سراسر جهان با 408,449 و چهارم-بیشترین مرگ و میر با 45,361 پس از همه گیر آغاز شد.

دولت گفت: شماره پرونده ممکن است بالاتر از تایید چوب خط حساب کردن.

00:33 رئیس یک آنتی تراست پانل در مجلس نمایندگان آمریکا متهم Facebook پول از تئوری های توطئه مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

پرداختن Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ طی یک ضد تراست شنوایی دموکرات دیوید Cicilline اشاره کرد که یک سری از تئوری های توطئه از جمله آنهایی که ادعا می کنند که این بیماری همه گیر شد جعل رونق در Facebook پلت فرم.

ادامه مطلب: چگونه انکار و تئوری های توطئه سوخت coronavirus بحران در پاکستان

"آن را به ارمغان می آورد ترین فعالیت است که البته تولید سود بزرگ," Cicilline گفت.

زوکربرگ در دفاع از رسانه های اجتماعی غول اطلاعات غلط سیاست گفت: این شرکت شده است "کاملا تهاجمی در نظر گرفتن برخی از این پایین."

00:24 نانسی پلوسیرئیس مجلس نمایندگان آمریکا, گفت, ماسک مورد نیاز خواهد بود در کف خانه پس از یک جمهوری خواه نماینده آزمایش مثبت برای COVID-19.

او گفت: مجلس ارائه خواهد شد یک ماسک اگر او و یا او را فراموش یک و ماسک می تواند برداشته شود که پرداختن به اتاق.

"صندلی انتظار دارد که همه اعضای کارکنان به رعایت این شرط به عنوان نشانه ای از احترام به سلامت ایمنی و رفاه دیگران در اتاق و مناطق اطراف آن" پلوسی گفت: در کف خانه.

جمهوری خواه تگزاس کابل تست مثبت فقط قبل از اینکه او را به سفر به خانه اش دولت با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او اغلب دوری پوشیدن یک ماسک و اغلب رای دادند بدون.

00:05 در اینجا قرار دادن اخبار در جاهای دیگر در شمال و جنوب امریکا:

مرگ و میر از COVID-19 در ایالات متحده بیش از 150,000 با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از نیمی از کشور را 50 متحده ثبت شده 1,000 مرگ. آمریکا همچنین از ثبت بیش از 4.4 میلیون مورد از این بیماری همه گیر آغاز شد.

اکوادور کیتو پایتخت شاهد افزایش coronavirus موارد پس از این کشور آمریکای جنوبی کاسته مستند اقدامات ماه گذشته. این شهر ثبت کرده است 12,474 موارد و 605 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد اما نیمی از موارد و 141 مرگ و میر ثبت شده پس از 30 ژوئن. اکوادور دارای یک کل به ثبت رسیده 83,193 موارد و 5,623 مرگ و میر.

مقامات بیمارستان در گواتمالا می گویند که آنها تا به حال به دفن ده ها تن از ناشناس COVID-19 مرگ قربانیان. یک بیمارستان شده است ایجاد یک آرشیو با امید در نهایت شناسایی متوفی زمانی که این بیماری همه گیر عبور می کند. کارگران در یکی از این کشور بزرگترین بیمارستان شروع عکاسی از مردم بیش از حد بیمار به اطلاعات شخصی خود را زمانی که آنها وارد محوطه. گواتمالا ثبت کرده است 47,605 موارد و 1800 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد.

آرژانتین را تایید کرده است آزمایش های بالینی از یک COVID-19 درمان شامل hyperimmune سرم از اسب. سرم به دست آمده است با تزریق یک اسب با SARS-CoV-2 پروتئین و استخراج پلاسما با خنثی سازی آنتی بادی اسب ایجاد می کند. کارآزمایی بالینی است که در حال انجام توسط شرکت زیست فناوری Inmunova خواهد بود انجام شده در 242 نفر مبتلا به این بیماری است.

00:01 برزیل وزارت بهداشت تایید کرده است 69,074 موارد جدید و 1,595 مرگ و میر هر دو تک آهنگ جدید روز سوابق. ارقام فشار این کشور در مجموع بیش از 2.5 میلیون نفر و 90,000 مرگ و میر.

"برزیل در حال تجربه بدترین مرحله از این بیماری همه گیر" گفت: Alexandre Naime که ریاست بخش بیماریهای عفونی در سائو پائولو دانشگاه. "تناقض سیاست های عمومی و رفتار شخصی در حال رفتن در جهت مخالف به عنوان اگر ما در حال رفتن را از طریق روزانه یک فاجعه است.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dv/rt (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب