Coronavirus آخرین: که سیاهههای مربوط, جدید, روزانه, رکورد جهانی ویروس موارد

تعداد coronavirus موارد در سراسر جهان افزایش بیش از 228,000 بیش از 24 ساعت گذشته — تنظیم یک رکورد جدید. کشورها

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

تعداد coronavirus موارد در سراسر جهان افزایش بیش از 228,000 بیش از 24 ساعت گذشته — تنظیم یک رکورد جدید. کشورهای re-اجرای مستندات به عنوان ویروس گسترش می یابد. دنبال DW برای آخرین.

  • آمریکا, هند, آفریقای جنوبی و مکزیک باید مجموعه ای جدید روزانه عفونت سوابق
  • هند در حال آماده سازی برای قرار دادن 230 میلیون نفر به یک آخر هفته مستند
  • پایتخت کلمبیا از بوگوتا دوباره تحمیل یک "سخت مستند" پس از موارد مشخصی
  • بیش از 12.3 میلیون مورد ثبت شده و بیش از 556,000 مرگ و میر در سراسر جهان

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

19:30 جهان شاهد یک رکورد جدید در تایید روزانه coronavirus موارد در روز جمعهبا سازمان بهداشت جهانی ورود 228,102 جدید COVID-19 موارد بیش از 24 ساعت گذشته.

بزرگترین روزانه خوشه آمد از ایالات متحده و برزیل و هند و آفریقای جنوبی که در آن COVID-19 که در آن دولت در حال تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس.

قبلی رکورد روزانه برای موارد جدید بود 212,326 که قرار بود در تاریخ 4 ژوئیه.

"در تمام جنبه های زندگی ما همه در حال آزمایش به حد" که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: "از کشورهایی که در آن وجود دارد رشد نمایی به مکان هایی که در حال شل شدن محدودیت و در حال حاضر شروع به دیدن موارد افزایش است."

"تنها اقدام تهاجمی همراه با وحدت ملی و همبستگی جهانی می تواند به نوبه خود این بیماری همه گیر در سراسر," او اضافه شده است.

16:00 ژاپن حرفه ای لیگ بیس بال (NPB) و لیگ فوتبال (جی لیگ) آغاز شده اجازه می دهد تا طرفداران به استادیوم در روز جمعه سه هفته بعد از تاخیر در شروع فصل به طور منظم.

استادیوم می تواند نگه دارید تا به 5000 طرفداران و یا 50 درصد از ظرفیت هر کدام شکل کوچکتر بود.

طرفداران حاضران در این مورد نیاز به استفاده از ضد عفونی کننده دست, دنبال, اجتماعی فاصله و درجه حرارت گرفته شده قبل از ورود. وجود دارد محدودیت در میزان تشویق طرفداران می تواند انجام دهد که یک جزء اصلی از بیس بال ژاپن و مسابقات فوتبال. مواد غذایی و سوغات در فروش, اما الکل نمی شد.

با وجود های اخیر سنبله در مورد ژاپن بوده است که عمدتا موفق در کنترل coronavirus با مورد تایید 1,000 مرگ و میر در کشور بیش از 125 میلیون نفر است.

Chunici Dragons fans in the stands at Nagoya Dome in central Japan on July 10, 2020. (picture-alliance/dpa/Kyodo/MAXPPP)

حامیان آنها گسترش می ایستد به عنوان بخشی از قوانین اجازه دادن به آنها را به عقب در داخل

14:45 در شرایط اضطراری اتحادیه اروپا می تواند تولید ضد ویروسی coronavirus درمان Remdesivir بدون اجازه از آن سازپارلمان اروپا عضو Peter the straits times گفته است DW.

اتحادیه اروپا می تواند به استناد صدور مجوز اجباری قوانین برای تولید دارو گفت: Liese.

صدور مجوز اجباری پیش بینی شده است در شرایط اضطراری گفت: Liese اضافه کرد "من فکر می کنم ما در وضعیت های اضطراری است."

نظرات خود را پس از ایالات متحده اعلام کرد که آن را خریداری کرده بود 92 درصد از تمام Remdesivir از آن تولید علوم جلعادتا پایان سپتامبر حدود 500.000 درمان خارج از حدود 550,000.

این دارو نشان داده شده است به کوتاه شدن در بیمارستان برای COVID-19 بيمار.

جهان "نمی توانیم" را به نگه داشتن coronavirus درمان و واکسن به خود گفت: Liese.

از حزب دموکرات مسیحی پارلمان اروپا گفت: DW او فکر می کند اروپا خواهد بود "آماده برای به اشتراک گذاشتن" هر احتمالی آینده واکسن و یا درمان با بقیه جهان است.

13:45 استرالیا با توجه به چراغ سبز برای استفاده از ضد ویروسی داروی remdesivir برای درمان coronavirus مشابه پس از تصویب به کمیسیون اروپا یک هفته پیش.

این اولین داروی مجاز توسط مقامات استرالیا برای درمان COVID-19. Remdesivir می تواند کمک به کاهش زمان صرف شده در بیمارستان استرالیا Therapeutic Goods Administration(TGA) در بیانیه ای گفت.

"با کاهش زمان بهبودی بیماران قادر خواهد بود به ترک بیمارستان زودتر آزاد تخت برای کسانی که در نیاز" TGA گفت.

این دارو داده شد موقت تایید برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان از بیماران. آن را تنها می تواند تجویز شود برای کسانی که به شدت ناخوش از این ویروس نیاز به کمک به تنفس و در بیمارستان مراقبت TGA اشاره کرد. آزمایشات نشان داده اند که این دارو تنها کمک می کند تا با شدید ترین موارد است.

"در حالی که این یک نقطه عطف بزرگ در استرالیا در مبارزه با این بیماری همه گیر است, مهم است که به تاکید است که این محصول شده است نشان داده شده است برای جلوگیری از عفونت کروناویروس و یا از بین بردن موارد خفیف تر از عفونت است."

12:45 موضعی مستند برای منونایت جامعه در شهر ائوسکیرش در ایالت نوردراین-وستفالن, آلمان, ثانیهبه عنوان برداشته شده است پس از گسترده آزمایش نشان داد تنها تعداد محدودی از موارد.

کل جامعه قرار داده بود در قرنطینه در انتظار تست این هفته است. در این زمان حدود 900 تست شده اند با تنها 25 نتایج مثبت است.

"این یک خوش ترین نتیجه" گفت: محلی سیاستمدار Günther Rosencke. "با [تعداد مانند] این ما دور از [نیاز به] اعمال محدودیت در جنبش مردم."

جامعه قصد دارد تا خدمات کلیسا و استفاده از مدرسه خود را یک بار دیگر.

11:42 منطقه اکسترمادورا است پس در قدم به قدم از کاتالونیا و جزایر بالئارس با اجرای یک ماسک صورت قانون.

اسپانیا سخت مستند به پایان رسید و در اواسط ماه ژوئن اما تعداد روزانه عفونت کروناویروس در حال افزایش بوده است به تازگی در برخی از نقاط کشور است.

مقامات در Extremadura, یک منطقه خودمختار است که مرزهای پرتغال گرفته اند پیشگیرانه اندازه گیری معنی هر کس بیش از سن شش سالگی باید از شنبه باید پوشیدن ماسک های صورت که در خارج و یا زمانی که محصور در فضاهای عمومی.

10:28 ایتالیا به احتمال زیاد تمدید یک وضعیت اضطراری فراتر از آن زمان مهلت جولای 31 با توجه به بهداشت و درمان اضطراری نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته گفت: در روز جمعه.

"ممکن است گسترش به سادگی بدان معنی است که ما در یک موقعیت برای ادامه در نظر گرفتن اقدامات لازم" را به صورت اپیدمی کونته گفت: صحبت کردن در حاشیه یک مراسم در ونیز.

ایتالیا اعلام کرد در شش ماه وضعیت اضطراری در پایان ژانویه اجازه می دهد دولت به قطع از طریق نوار قرمز به سرعت در صورت نیاز پس از دو گردشگران چینی تست مثبت برای جدید کروناویروس در موارد شناسایی شده در کشور است.

09:52 به ایالات متحده ارسال شده است 65,551 جدید کروناویروس موارد یک رکورد برای یک دوره 24 ساعتهبا توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در روز پنج شنبه سخت ترین-آمار کشور توسط همه گیر تا به حال در مجموع caseload بیش از 3.1 میلیون 133,195 مرگ و میر.

ما شاهد افزایش عفونت در هفته های اخیر به خصوص در جنوب و غرب و کارشناسان بهداشت و نگرانی از مرگ و میر ممکن است به زودی به دنبال همان مسیر است.

"ما در شرایط بسیار دشوار و چالش برانگیز دوره در حال حاضر," بالا ما بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci گفت: در طول تلفنی سازمان یافته توسط خروجی اخبار تپه.

"ما نیاز به دریافت متحده توقف در باز کردن فرآیند" او گفت:, اگر چه او افزود: "من فکر نمی کنم ما نیاز به بازگشت به افراطی از خاموش کردن."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که آشکارا گفت که او مخالف با Fauci, تا به عنوان سنبله در موارد.

"برای 1/100 بار دلیل ما نشان می دهد بسیاری از موارد در مقایسه با کشورهای دیگر که انجام نداده اند تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان ما این است که تست ما بسیار بزرگتر و بهتر" او توییتی پنج شنبه.

09:06 سنگاپور شده اند هدف قرار دادن نظر سنجی به عنوان جزیره شهر-دولت دارای یک انتخابات عمومی با این بیماری همه گیر کوروناویروس ارائه یک پس زمینه منحصر به فرد به رسیدگی است.

ماسک صورت و دستکش بودند نشان می دهد که شهروندان مشاهده اجتماعی فاصله زمانی که آنها با نزدیک شدن به صندوق های رای است.

نه روز مبارزات انتخاباتی رخ داده است عمدتا آنلاین با توجه به تظاهرات بودن ممنوع است به کاهش خطر ابتلا به عفونت.

نظر سنجی بسته خواهد شد در 8 p. m. به وقت محلی (1200 UTC/GMT) با نتیجه اعلام خواهد شد در اوایل روز شنبه.

مرفه مالی hub شاهد بود قابل توجه شیوع بیماری در خوابگاه های, که, خانه, پایین, پرداخت, کارگران خارجی اما با عفونت های جدید در کاهش و مقامات کاستن بخشی از مستند دولت تصمیم به تماس انتخابات.

مخالفان را متهم به حاکم حزب خلق بودن "غیر مسئولانه" اما مقامات اصرار دارند که تضمین ایمنی برخی از 2.65 میلیون رای دهنده واجد شرایط.

09:02 ترین هند-پرجمعیت ایالت اوتار پرادش, وارد, یک , تازه, مستند برای دو روز شروع اواخر جمعه دولت اعلام کرده است.

تمام فروشگاه ها و کسب و کار در سراسر شمال دولت دستور داده شده است به نزدیک است. داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی باز باقی خواهد ماند اما.

اعلام می آید هند گزارش داد یک رکورد 26,506 جدید COVID-19 نفر در روز جمعه.

موارد در اوتار پرادش با جمعیت نزدیک به 230 میلیون نفر گذشت 32,000.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

08:40 Revelers در ملبورن استرالیا شده اند جریمه یک$26,000 ($18,000, €15,995) برای ممنوع coronavirus جشن تولد. این رویداد گران بود پس از آنها به منظور قرار داده شده در فست فود زنجیره ای KFC.

ملبورن شهر ویکتوریا دولت دستور داده شد به مدت شش هفته مستند روز چهارشنبه پس از یک سنبله در Covid-19 موارد است.

پلیس کشف این حزب پس از مخفیگاه آنان توسط امدادگران بودند که غذا خوردن در یک رستوران KFC و دیدم دو نفر سفارش 20 وعده های غذایی در ساعات اولیه روز شنبه گفت: Shane پاتون دولت کمیسر پلیس.

پلیس سپس به دنبال خودرو و کشف 16 نفر پنهان شده در یک خانه در Dandenong جنوب شرق حومه شهر.

پاتون گفت: رفتار "مسخره" و اضافه کرد: "این یک معامله از یک جشن تولد به یاد."

در 24 ساعت گذشته دولت ثبت 288 موارد جدید – بزرگترین-روز افزایش دهد در این کشور از همه گیری آغاز شد.

08:15 اکثریت آلمانی ها حمایت اجباری ماسک صورت-پوشیدن زمانی که از خرید با توجه به نتایج حاصل از یک مطالعه انجام شده توسط آلمانی ZDF پخش.

در مجموع 87 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی پشتیبانی از ماسک صورت در مقایسه با فقط 12% که در برابر آن هستند.

بسیاری از بیش از 1200 شرکت کنندگان که در این مطالعه نیز متقاعد مزایای پوشیدن یک ماسک صورت در کاهش گسترش coronavirus. در مجموع 73 درصد بر این باورند ماسک مفید هستند در مقایسه با 26 درصد که فکر می کنم این ماسک کمک تنها کمی و یا نه در همه.

ماسک پوشیده شده توسط مردم در سراسر طیف سیاسی این مطالعه نشان داد.

نتایج آمده است که به چند آلمانی متحده هستند با توجه به انجام دور با اجباری ماسک صورت-پوشیدن در مغازه ها.

زمان coronavirus قوانین در سراسر آلمان مورد نیاز مردم را به پوشیدن ماسک صورت در حالی که خرید و در حالی که در حمل و نقل عمومی.

06:32 سازمان بهداشت جهانی کارشناسان را صرف دو روز آینده در پایتخت به زمینه سازی برای بزرگتر ماموریت به بررسی ریشه های COVID-19 همه گیر.

یک حیوان متخصص بهداشت و اپیدمیولوژی در طول سفر خود به پکن در این آخر هفته کار می کنند برای رفع این "محدوده و ضوابط" برای ماموریت های آینده با هدف یادگیری چگونه این ویروس شروع به پریدن کرد از حیوانات به انسان, آژانس بیانیه ای در روز جمعه گفت.

که ماموریت حساس سیاسی با آمریکا — بالای منابع و مدارک از U. N. بدن در حال حرکت به قطع روابط با آن را بیش از ادعاهای آژانس و سنن و شیوع و گرایش به سمت چین است.

بیش از 120 سازمان ملل خواستار تحقیق و تفحص درباره ریشه های این ویروس در مجمع بهداشت جهانی در ماه مه. چین اصرار دارد که که منجر به بررسی و برای آن صبر کنید تا همه گیر تحت کنترل در آورده است.

05:42 از امروز انگلستان و ایرلند شمالی کاهش یافته است یک حکومت نیاز به ورود از بیش از 50 کشور به خود قرنطینه برای 14 روز. بازدید کنندگان از آلمان و فرانسه و اسپانیا و ایتالیا در حال حاضر معاف اما نه کسانی که از ایالات متحده است.

این حرکت را نیز پاک می کند و راه را برای میلیون ها نفر از گردشگران انگلیسی به تعطیلات تابستانی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد قرنطینه زمانی که آنها بازگشت.

اسکاتلند در روز پنج شنبه گفت: آن را با استفاده از یک لیست مشابه اما حفظ قرنطینه برای مسافرت از اسپانیا.

ایرلند شمالی تصمیم به چین با انگلستان رویکرد مجموعه آن را در تقابل با همسایه جمهوری ایرلند که با آن سهام باز مرز.

دولت ایرلند به تاخیر انداختن آن 14 روز قرنطینه برای هر کشور تا تاریخ 20 ژوئیه است و حاکی از آن است که به احتمال زیاد برای تولید نسبتا کوتاه.

ادامه مطلب: آسیب شدید مغزی ممکن است حتی با خفیف علائم کروناویروس

05:10 هنگ کنگ است و به همه مدارس پس از یک سنبله در محلی منتقل coronavirus موارد است که سوخت ترس از تمدید جامعه گسترش در این شهرستان است.

این شهر وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس خواهد بود بسته از دوشنبه آوردن به جلو شروع تعطیلات تابستانی

در جنوب چین صبح پست به نقل از یک مقام بهداشتی عنوان کرد و گفت که حداقل 30 نفر تست مثبت برای ویروس.

مالی آسیا hub گزارش 42 مورد جدید در روز پنج شنبه که 34 شد به صورت محلی منتقل می شود, به مناسبت دومین روز متوالی افزایش عفونت های محلی.

تعداد کل موارد در این شهرستان از اواخر ژانویه در حال حاضر در 1,366. هفت نفر کشته شده اند.

04:00 آلمان گزارش کرده 442 مورد جدید از رمان coronavirus در نظر گرفتن تعداد کل موارد در کشور به 197,783, با توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت (RKI).

آلمان ثبت 12 جدید مرگ و میر با مجموع مرگ و میر در کشور ایستاده در 9,048.

ادامه مطلب: COVID خاطرات سفر: تور در آلمان در زمان coronavirus

03:50 استرالیا گفته است که بسته شدن تعدادی از شهروندان و دارندگان اقامت دائم که می تواند بازگشت به کشور از خارج از کشور.

استرالیا که اجازه می دهد حدود 8000 مردم را به بازگشت هر هفته اجازه خواهد داد که حداکثر 4000 نفر در هر هفته از شنبه. این کشور تصمیم گیری می آید به دلیل افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در شهرستانها استرالیا.

کشور دوم پرجمعیت ترین ایالت ویکتوریا گفت: در شماره جدید خود را coronavirus عفونت کرده بود آمار یک رکورد روزانه.

دولت برتر Daniel Andrews که گفت 288 موارد جدید تشخیص داده شد در 24 ساعت گذشته خواست ساکنان مناطق شهری از ملبورن به پوشیدن ماسک در خارج از منزل.

03:10 ما ثبت نام بیش از 60,500 جدید COVID-19 عفونت تنظیمات یک روز رکورد.

پنجشنبه شمارش اندکی افزایش از روز قبل زمانی که کشور شاهد افزایش حداقل از 60 ، 000 مورد جدید.

آن است که بزرگترین روز افزایش هر کشور پس از همه گیر ظهور در چین در سال گذشته است.

عفونت شده اند در افزایش 41 از 50 ایالت آمریکا برای دو هفته گذشته با ایالات مانند کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس و فلوریدا در تلاش برای مهار شیوع بیماری خود را.

فلوریدا ثبت شده حدود 9,000 موارد جدید و یک رکورد روزانه 120 مرگ و میر. اما فرماندار ران DeSantis به خواست ساکنان نترس خواستار افزایش "blips."

"من می دانم که ما تا به حال تعداد زیادی از blips," DeSantis گفت."ما در حال حاضر در بالاتر بر روی صفحه رادار از جایی که ما در ماه مه و اوایل ماه ژوئن است."

فلوریدا یکی از چند ایالت آمریکا که فاش نمی کند آن COVID-19 بستری اعداد. اما بیش از چهار ده بیمارستان در کشور باید بنا به گزارش رسیده از ظرفیت کامل در بخش های مراقبت ويژه در اوایل این هفته.

ادامه مطلب: اجباری است صدور مجوز از remdesivir امکان پذیر است گزینه است ؟

01:50 مکزیک آمار یک رکورد جدید برای جدید کروناویروس عفونت در یک روز با 7,280 موارد است. این به ارمغان می آورد این کشور COVID-19 شمارش به 282,283, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد.

این کشور به ثبت 730 اضافی مرگ و میر آوردن آن به طور کلی مرگ و میر به 33,526. ارقام پیش افتادن آن از روز قبل که همچنین رکورد تعداد بالا با 6,995 موارد جدید ثبت شده است.

این همه می آید به عنوان ما خودروساز فورد موتور شرکت ابراز نگرانی در مورد کوروناویروس محدودیت های اعمال شده بر روی نیروی انسانی در کارخانه های مکزیک, Chihuahua دولت است.

"ما با ایالات متحده گیاهان در حال اجرا در 100 درصد است که پایدار نیست" او در بیانیه ای گفت. "در حالی که ما انتظار نداریم که هر ضربه به تولید در هفته آینده ما در ادامه به همکاری با مقامات دولتی در راه با خیال راحت و سازنده رزومه باقی مانده تولید می باشد."

ادامه مطلب: خطرات ناشی از کورونا ذرات معلق در هوا هستند دست کم گرفت

 A doctor gives instructions on how to test for COVID-19 at Central de Abastos on June 19 (Getty Images/H. Vivas)

01:08 بیشتر در آمریکای لاتین و رهبران سیاسی باید آزمایش مثبت برای COVID-19. جانین Añez چاوز رئیس جمهور بولیویتایید کرد که او آلوده با کوروناویروس.

در یک صدای جیر جیر او گفت که او قصد دارد به ماندن در انزوا برای 14 روز پس از آن او را دوباره تست شده است. چاوز گفت که او را به ادامه کار از انزوا.

او نتیجه مثبت در یک زمان می آید زمانی که بولیوی بیمارستان در حال غرق تقاضا و تلاش برای اعتراف COVID-19 بيمار. بولیوی در حال حاضر 42,984 موارد است.

مدت کوتاهی پس از ونزوئلا حزب سوسیالیست رئیس Diosdado Cabello در نظر گرفته دوم-قدرتمند ترین فرد در این کشور بعد از رئیس جمهور نیکولاس مادورو گفت که او بیش از حد آزمایش مثبت برای COVID-19.

Cabello گفت در توییتر که او منزوی و درمان. "ما پیروز خواهیم شد!" او نوشت: متعهد به بهبود می یابند به زودی از این بیماری است.

ونزوئلا در نظر گرفته شده است یکی از حداقل آمادگی کشور برای مقابله با این بیماری همه گیر با یک فقیر زیرساخت های بهداشت و درمان که در آن بیمارستان به طور معمول کوتاه در منابع اولیه مانند آب و برق و پزشکی است.

مقامات گزارش شده بود 8,010 مورد تأیید و 75 و میر ناشی از این ویروس تا کنون و در این کشور شده است در حال انجام lockdown برای نزدیک به چهار ماه است.

در این اطلاعیه آمده روز پس از رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تایید او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و به عنوان اپیدمی شدت یافته در منطقه است.

00:25 آفریقای جنوبی اعلام کرده است که بالاترین روزانه تعداد تایید coronavirus موارد با 13,674 عفونت های جدید.

کشور - آفریقا ترین کشور توسعه یافته - در حال حاضر یک نقطه داغ در جهانی همه گیر با 238,339 تعداد موارد تایید شده.

Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا است و بیش از یک سوم از کل موارد.

وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: آفریقای جنوبی می تواند اجرا از دسترس تخت بیمارستان در ماه.

00:10 دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: آمریکای لاتین و کارائیب را تبدیل به یک "نقطه داغ" برای COVID-19 همه گیر که چندین کشور در حال حاضر دارای یکی از بالاترین سرانه میزان عفونت و تعداد موارد در جهان است.

"شهری انتقال COVID-19 ویژه نگرانی برای آمریکای لاتین و کارائیب به شهری در حال توسعه منطقه" یک گزارش سازمان ملل متحد گفت.

برخی از 80 درصد از مردم این منطقه زندگی در شهرها اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد و با اشاره به محله های فقیرنشین به خصوص در بزرگترین آنهایی که بالقوه زمینه پرورش.

"COVID-19 نشان دهنده عظیم سلامت اجتماعی و اقتصادی شوک با بسیار زیاد تلفات انسانی برای کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب" در این گزارش است. "انتظار می رود که این نتیجه در عمیق ترین رکود اقتصادی در حافظه زندگی."

در طول یک ویدئو و یک جلسه توجیهی برای به تازگی منتشر شده گزارش اشاره به این حادثه تلخ گفت: 9.1% انقباض در تولید ناخالص داخلی در این سال انتظار در منطقه خواهد بود که "بزرگترین در یک قرن."

سازمان ملل متحد نیروهای مسلح گفت: آمریکای لاتین و کارائیب در حال حاضر چهره "خمیازه نابرابری" سطح بالایی از کار غیر رسمی و تکه تکه خدمات بهداشتی و درمانی.

نرخ بیکاری در این منطقه است که انتظار می رود افزایش به 13.5% از 8.1 درصد در سال گذشته تحت تاثیر قرار بیش از 44 میلیون نفر در مقایسه با بیش از 18 میلیون دلار در سال 2019 در این گزارش هشدار داده است.

نرخ فقر نیز انتظار می رود به 37.2 درصد از 30.2% موثر بر برخی از 230 میلیون نفر نسبت به 185 میلیون سال گذشته است.

"زنانی تشکیل می دهند که اکثریت نیروی کار در بخش های اقتصادی بودن تحت تاثیر قرار در حال حاضر نیز باید تحمل فشار اضافی مراقبت" اشاره به این حادثه تلخ گفت. "افراد مسن و افراد معلول هستند بيشتر در معرض خطر مرگ ناشی از ویروس است."

او افزود که مردم بومی آن آفریقایی تبار مهاجران و پناهندگان "نیز رنج می برند به طور نامتناسبی."

00:00 گرفتن در پنجشنبه coronavirus اخبار در اینجا: که راه اندازی پنل به بررسی بین المللی COVID-19 پاسخ

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

jg/mm (dpa, AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب