Coronavirus: ژاپنی های بیشتر به زندگی شهری برای روستا

خسته از بودن cooped در خانه و اسیاب شهر بیشتر مردم ژاپن می گویند که آنها امید به فرار و محدودیت در حالت اضطرار

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

خسته از بودن cooped در خانه و اسیاب شهر بیشتر مردم ژاپن می گویند که آنها امید به فرار و محدودیت در حالت اضطراری اثبات آنها می توانید یک زندگی متعادل و کار از خانه.

به عنوان او نزدیک بازنشستگی پس از یک حرفه ای در دانشگاه, Jun Okumura متوجه شده است که او می خواهد چیزی متفاوت برای مرحله بعدی زندگی خود را. ساکن توکیو برای دهه او می خواهد به تبادل اسفالته دارای سنگفرش پیاده رو برای احساس شن و ماسه بین انگشتان خود و آسمان خراش برای بامبو نخلستان با تپه های سبز به عنوان پس زمینه خود را.

"من فکر فرار به یکی از جزایر جنوب توکیو و راه اندازی یک هتل کوچک است که catered برای بازدید کنندگان خارجی," او گفت: DW. "این امر می تواند بزرگ به خارج از شهر است. جزایر گشت و گذار و غواصی وجود دارد ماراتن در هر سال و آن را به یک مکان زیبا – اما توکیو است که هنوز هم کمتر از یک ساعت دور hydrofoil," او اضافه شده است.

"این ممکن است یک رویا, اما قطعا آن را تجدید نظر."

Okumura است تنها یکی از بسیاری از ژاپن ساکنان شهری که با توجه به تبادل اتشی از زندگی در شهر برای چیزی خیلی بیشتر گذاشته پشت یک چشم انداز است که با تشویق مداوم coronavirus بیماری همه گیر. مقدار زیادی از افرادی که cooped در آپارتمان کوچک برای هفته ها در پایان به طور فزاینده ای حسرت برای خارج از منزل بزرگ – به خصوص کسانی که شرکت کرده اند در آغوش مفهوم کار از راه دور.

شهری به روستایی

سالانه مطالعه 10,000 ساکنان توکیو و اطراف سه استان کشف شده است که به طور کامل 49.8 درصد از مردم می خواهند به زندگی در حومه شهر در آینده است. این مطالعه در ماه فوریه فقط به عنوان coronavirus بود شروع به سفت گرفتن آن بر روی کشور شد تا به شدت از 23 درصد از پاسخ دهندگان به امید حرکت به بخش روستایی کشور فقط دو سال پیش.

حتی قبل از شیوع کروناویروس ملی دولت بود برنامه ریزی برای تشویق مردم به مبادله شهر به روستا و معکوس دهه روند از افراد جوان در حال حرکت به مناطق شهری در جستجوی کار. در سال 2018 دولت اعلام کرد که طرح زیر که ساکنان توکیو می تواند دریافت 3 میلیون ین (€24,853) اگر آنها به سمت چپ تراکم سرمایه به زندگی در جاهای دیگر.

بیشتر بخوانید: ژاپن اجتماعی اثرگذارندهها پیدا کردن راه هایی برای دور coronavirus بحران

نزدیک به 9.3 میلیون نفر در حال کهنه به 23 بخش را تشکیل می دهند که مرکزی توکیو مساحت 619 کیلومتر مربع در حالی که 2,188 کیلومتر مربع بیشتر Tokyo metropolitan district خانه را به بیش از 36 میلیون نفر است.

و در حالی که در ژاپن مردم در کاهش تدریجی پس از رسیدن به اوج در 127.32 میلیون در سال 2010 تعداد ساکنان توکیو همچنان به افزایش به عنوان افراد جوان ترک روستایی کشور در جستجوی بهتر در آموزش و پرورش و فرصت های شغلی. و این گونه است که ابتدا برای گفتن در شهرها سیستم حمل و نقل عمومی آب و برق, بیمارستان ها و زیرساخت های دیگر.

در موازی بی شماری از روستاها و شهرهای کوچک در حومه شهر امروز ساخته شده از سالمند ساکن با بسته شدن مدارس و زمین های کشاورزی به سمت چپ برای رفتن آیش به دلیل وجود افراد جوان از چپ به کار آن است.

خواسته در مطالعه اخیر که چرا آنها می خواستند به مبادله شهر, حومه شهر, نزدیک به 55 درصد ذکر شده "غنی طبیعی و محیط زیست" در حالی که کمی بیش از 16 درصد گفت: آنها می خواستند برای رفتن به مناطق که در آن خانواده خود را در اصل از.

Coronavirus تاثیر

"Coronavirus چیز تغییر کرده است که" Okumura گفت: DW. "مردم در حال حاضر می خواهم یک کیفیت بهتر زندگی برای نزدیک به ساحل یا کوه ها به فضا به حرکت در اطراف. و هنگامی که شما عامل در قیمت املاک و مستغلات در توکیو و سپس حرکت کردن حتی بیشتر حس می کند."

"دست دوم آپارتمان در حومه شهر تنها یک ساعت و یا پس از توکیو است که تنها به هزینه $40,000 (€35,584) و یا پس و تا زمانی که مردم قادر به کار از خانه و رفتن به دفتر شاید یک بار در هفته پس از آن این است که به طور ناگهانی بسیار مناسب گزاره" او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: ژاپن از دست دادن صبر و شکیبایی با دولت بیش از COVID-19 پاسخ

برخی از جوامع که قبلا از دست رفته خود را نسل جوان به چراغ های روشن از توکیو اوزاکا و جاهای دیگر در حال حاضر به دنبال فریب تازه واردان با مشوق های جذاب.

شورای شهر در جزیره Kuroshima شش ساعت توسط کشتی خاموش جنوبی جزیره کیوشو است که ارائه یارانه از 85,000 ین (€704) هر فرد در هر ماه و همچنین پوشش هزینه های در حال حرکت به سمت جزیره. یک شیرین کننده اضافه شده به این معامله این است که یک پرداخت 300,000 ین (€2,485) و یا یک گاو است.

شهر Tsuwano در جنوب غربی استان Shimane نیز کشیده شده تا برنامه ای برای احیای جامعه با خارجی ها. این شهر در حال حاضر حدود 7,200 ساکنان با این رقم در حال سقوط بیش از 9 درصد بین سال های 2010 و 2015. در گذشته پنج سال سرشماری به سال 2010 جمعیت کاهش یافته است 11.4 درصد بیشترین انقباض در استان گفت: Sugako Sugawa از شهر زندگی ارتقاء بخش.

بیشتر بخوانید: ژاپن به نظر می رسد برای عشق آنلاین در میان coronavirus بحران

چرخه معیوب

"بسیاری از زنان جوان در خصوص ترک این شهر که بدان معنی است که وجود دارد کمتر محلی از ازدواج و پس از آن کودکان کمتر بودن دنیا در اینجا," او گفت:. "در همان زمان جمعیت سالمندی در سرعت سریع تر پس از آن یک چرخه معیوب."

در تلاش برای تشویق مردم برای حرکت به شهر, این شهرستان دارای یک وب سایت است که لیست های محلی و ویژگی های که در دسترس هستند برای اجاره برای عنوان کمی به عنوان 30,000 ین (€248) یک ماه و یا خرید فقط 4 میلیون ین (€33,168). علاوه بر این Sugawa گفت: افراد زیر سن 40 واجد شرایط هستند "انگیزه" از 50,000 ین (€415) برای سرپرست خانوار و 25 ، 000 ین (€207) برای هر شخص دیگر.

این طرح تا به حال برخی از تاثیر با 1,148 مردم در حال حرکت به Tsuwano در نزدیک به پنج سال به دسامبر 2019. متاسفانه این رقم هنوز هم تحت الشعاع قرار 1,374 که نقل مکان کرد و دور از جامعه.

وجود دارد با این وجود خوش بینی است که ترکیبی از میل به فرار از شهر و پیدا کردن بیشتر وجود صلح آمیز را تشویق بیشتر مردم به شهر خانه خود را Sugawa گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus عجله ژاپن تغییر به دور از مهر و موم هنکو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب