Coronavirus mutes ما جشن روز استقلال

کاخ سفید مارک جولای 4th رسمی "سلام به امریکا" پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده "پیروزی فوق ا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

کاخ سفید مارک جولای 4th رسمی "سلام به امریکا" پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده "پیروزی فوق العاده ای" در COVID-19 بحران است. تگزاس و فلوریدا گزارش شکستن رکورد عفونت خوشه.

هزاران نفر از مردم جمع شده بودند در واشنگتن DC از روز شنبه برای این سال را به جشن روز استقلال که کاخ سفید تا به حال لقب "سلام به امریکا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از این مناسبت به خود حمله دشمنان داخلی و محکوم کردن اعتراضات گسترده.

"آمریکایی قهرمانان شکست نازی ها سرنگون فاشیست, سرنگون کمونیست ذخیره ارزش های آمریکایی را تایید کرد آمریکا اصول و تعقیب تروریست ها به پایان می رسد از زمین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است.

"ما در حال حاضر در روند شکست رادیکال چپ های مارکسیست ها و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند," او اضافه شده اشاره به این کشور علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری شده است که مداوم از مارس 25 مرگ جورج فلوید, گزارشی مردی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

حزب برجسته هواپیماهای نظامی انجام نمایشگاه پرواز و یک صفحه نمایش آتش بازی به عنوان فینال. ما مقامات مهمانان دعوت شده از جمله پزشکان و پرستاران و اعضای نظامی — برای مشاهده مجموعه مقالات از داخل کاخ سفید است. حتی کاخ سفید در حال انجام اقدامات برای محدود کردن خطر گسترش coronavirus.

"برای اطمینان از سلامت و ایمنی از کسانی که حضور اجتماعی فاصله خواهد بود مشاهده و در صورت پوشش شخصی و ضد عفونی کننده دست ارائه خواهد شد گفت:" سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere.

در اجرا به حزب ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ما بوده است "آمار توسط این وحشتناک طاعون از چین" شد اما در حال حاضر "نزدیک شدن به مبارزه با [آن] راه خروج از آن است."

"ما در راه به یک پیروزی فوق العاده ای است."

گروهی از معترضان راهپیمایی در نزدیکی کاخ سفید به عنوان جشن رو در جریان decrying قتل جورج فلوید در اواخر ماه مه. آنها مواجه شد توسط یک گروه ضد معترضان که شعار "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا" اما بدون خشونت بود بلافاصله گزارش شده است.

ادامه مطلب:دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شدید 'چپ فاشیسم" در Mt. Rushmore سخنرانی برای ژوئیه 4

Bowser خود: شما دعوت شده, شما لازم نیست برای رفتن

مقامات ایالات متحده را پوشش صورت اجباری برای ژوئیه 4, جشن اگر چه خدمات پارک های ملی شد, توزیع رایگان ماسک در واشنگتن, DC. شهردار این شهرستان موریل Bowser هشدار در مورد خطر ابتلا به عفونت اما گفت که او قادر به جلوگیری از این رویداد به عنوان آن برگزار شد فدرال زمین.

"فقط به خاطر کسی که شما را دعوت به یک مهمانی معنا نیست که شما باید برای رفتن گفت:" دموکراتیک سیاستمدار.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است مشتاق به حفظ یک فضای جشن در طول تعطیلات آخر هفته اما خلق و خوی بود و علاوه بر خاموش توسط هر دو تگزاس و فلوریدا اعلام شکستن رکورد عفونت خوشه در روز شنبه. تگزاس مقامات گزارش 8,258 جدید بیماران در قبل از 24 ساعت با فلوریدا ثبت نام 11,458 موارد جدید. ما هنوز هم در بیشتر موارد بیش از هر کشور دیگری در جهان با عفونت تلفات بیش از 2,836,000 و نزدیک به 130,000 مرگ و میر.

مغلوب ساختن پیشی جستن را رد کرد افزایش دوباره ارتباط آن با تعداد زیادی از تست های انجام شده در ایالات متحده است.

"موارد, موارد, موارد! اگر ما نمی توانیم به آزمون بسیار و موفقیت ما را تعداد بسیار کمی از موارد" مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت.

اما بیشتر و بیشتر در ایالات متحده گزارش داد که درصد افرادی که تست مثبت بود همچنین افزایش نشان می دهد که سهم رو به رشد جمعیت در حال آلوده.

dj/aw (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب