بیماری همه گیر کوروناویروس: برزیل است جدید کانون?

مدل های علمی نشان داده اند بیشتر مردم ممکن است با آلوده COVID-19 در برزیل نسبت به ما. سیاستمداران در حال تقسیم

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

مدل های علمی نشان داده اند بیشتر مردم ممکن است با آلوده COVID-19 در برزیل نسبت به ما. سیاستمداران در حال تقسیم در مورد چه باید بکنید, اما کارشناسان می گویند هیچ یک استراتژی موثر.

از دوشنبه تنها نیمی از اتومبیل های ثبت شده در سائو پائولو — برزیل بزرگترین شهر شده اند مجاز به رانندگی در خیابان های آن. صاحبان خودرو با پلاک پایان دادن به در یک تعداد حتی مجاز به رانندگی در شماره روز تقویم و بالعکس برای کسانی که پایان دادن به اعداد عجیب و غریب.

مدیران امیدوارم که محدود کردن تعداد زیادی از مردم سفر در خیابان های شهر به شما کمک کند گسترش coronavirus. فقط دو ماه پیش Sao Paulo شهردار Bruno Covas به نام برای شهروندان به تنها مخالف بلند کردن روز هفته محدودیت ترافیک — که نوار یک پنجم از همه خودروها از رانندگی در یک روز داده می شود — در تلاش برای از بین بردن این شهر سیستم حمل و نقل عمومی.

سائو پائولو را به عقب و جلو حاکی از برزیل رویکرد کلی به COVID-19 همه گیر می گوید دمینگس آلوس یک مدرس در دانشگاه سائو پائولو دانشکده پزشکی در شهرستان ریبیرو پرتو. "برزیل هیچ طرح در همه. هر کس فقط اعمال" آلوس می گوید.

People walk through a market in Belem (Imago Images/Fotoarena/F. Bispo)

در این بازار در بلم در سواحل شمال شرق برزیل و کسب و کار ادامه داد: به طور معمول در اواخر ماه آوریل

بیش از حد چند تست بیش از حد undercounting

با توجه به آمار رسمی به عنوان از آوریل 11, برخی 168,331 مردم در برزیل در حال آلوده شده است با کروناویروس و 11,519 مردم مرده بود از آن منجر به بیماری COVID-19. اما آلوس و 40 عضو تیم محققان با استفاده از مدل های علمی نشان می دهد که تعداد واقعی از عفونت می تواند حداقل 16 بار بالاتر است. با توجه به آلوس' مدل این بدان معنی است که برخی از 2.1 میلیون برزیلی خواهد آلوده شده است 9 مه بیشتر نسبت به ما.

قبل از اینکه او مجبور شد از پست خود در اواسط ماه آوریل خروجی وزیر بهداشت Luiz Henrique Mandetta اعتراف کرد که تعداد واقعی عفونت در کشور به مراتب بالاتر از آنچه که بود منعکس شده در آمار رسمی. برزیل در میان جهان حداقل آزمایش کشورهای وقتی که می آید به COVID-19 و با توجه به اخبار آنلاین سایت رهگیری برزیل نیز با استفاده از عام وارداتی تست کیت که به نوبه خود کاهش ارزش خود را از نظر اطلاعات جمع آوری شده. "اطلاعات رسمی در اصل تنها آهنگ های بستری بیماران می گوید:" آلوس که می افزاید: "هیچ جدی آمار وقتی که می آید به این بیماری همه گیر."

فقیر بار دیگر تحمل فشار

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro به احتمال زیاد احساس می کند که رویکرد به زمان بیماری همه گیر. او به طور مستمر خار مشاوره در مورد شدت بیماری خواستار آن چیزی بیش از "یک کمی آنفولانزا." هنوز شماره — حتی آمار رسمی — رنگ به طور چشمگیری متفاوت عکس: آخر هفته گذشته این کشور شاهد 10 درصد افزایش مرگ و میر, تیراندازی توسط 1,131 به کل از 11,123.

در شمال غربی شهر مانائوس در ایالت آمازوناس شهردار آرتور Virgilio نتو هفته گذشته اعلام کرد که چهار یا پنج بار به عنوان بسیاری از تدفین بودند در حال وقوع در شهر از حد نرمال است. مانند بسیاری از شهرهای دیگر مانائوس, بیش از حد, راه اندازی موقت بیمارستان برای مراقبت از بیمار است. هنوز هم بسیاری از افراد بیمار جرات نکرد بیا به سر می برند و امکانات برای کمک به. تعدادی از برزیلی ها در حال مرگ در خانه شروع به پریدن کرد 20 درصد از مارس. در ایالت آمازوناس که تعداد بیش از دو و نیم برابر بالاتر از متوسط است.

یکی از دلایلی که افزایش تعداد این واقعیت است که بسیاری از برزیلی ها به سادگی زندگی می کنند بیش از حد دور از بیمارستان برای رسیدن به آنها. درست است که از مردم بومی ، میلیون ها برزیلی ها زنده جدا شده در مناطق روستایی است. يافته ها توسط اسوالدو کروز بنیاد top بهداشت عمومی موسسه تحقیقات واقع در ریو نشان می دهد عفونت بالا رفتن سرسام آور در جوامع با 20 ، 000 ساکنان یا کمتر — اعطای وام و حتی بیشتر حس فوریت برای این روند.

Brazilian authorities in protective gear bring coffins to a mass gravesite (picture-alliance/dpa/C. Batata)

متوفی در حال به خاک سپرده شد در یک توده gravesite مانند این یکی در مانائوس

سیاستمداران باعث زنگ

اگر چه Bolsonaro گرفته است به پوشیدن یک ماسک صورت در حال حاضر و دوباره او هنوز هم هرگز خسته از گفتن مردم که آسیب های ناشی از اقتصادی shutdown خواهد شد به مراتب بزرگتر از آن است که ناشی از ویروس خود را. اما بسیاری از نمایندگان مجلس و حتی اعضای دولت خود را در حال شروع به دیدن چیزهایی متفاوت است. شهرداران و فرمانداران در خاص شده اند و التماس مردم برای توجه به رئیس جمهور Bolsonaro و پایبند به دستورالعمل های بهداشتی و ماندن در خانه به جای.

دانشمند دمینگس آلوس می گوید: جلو و عقب است منجر به عدم اطمینان در میان برزیل: "ما تحت مستند برای دو ماه. مردم شروع به شک و تردید خود را. در ضمن کمتر از نیمی از برزیلی ها در حال اطاعت مستند سفارشات."

یکی از Bolsonaro را قابل رویت ترین مخالفان شده است جاو Doria فرماندار ایالت سائو پائولو. اگر چه او حمایت Bolsonaro در انتخابات گذشته او به تازگی گفته BBC: "این شگفت انگیز است که شما باید دو ویروس ها برای مبارزه با: coronavirus و [این] Bolsonaro ویروس. این است که لحظه ای برای سیاست آن است که لحظه ای برای محافظت از مردم است."

به عنوان رهبر برزیل پرجمعیت ترین و از لحاظ اقتصادی قدرتمند دولت Doria به نظر می رسد مقصد به چالش Bolsonaro در سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری یک واقعیت است که Guilherme Casaroes از محترم دانشگاه خصوصی و اتاق فکر Fundacao Getulio وارگاس می گوید: Doria است که قطعا آگاه. Casaroes می گوید Doria گرفته است کاملا متفاوت با رویکرد برخورد با این ویروس نسبت به رئیس جمهور: "Doria تا به معرفی دقیق اجتماعی-فاصله اقدامات اشاره به شیوه های بین المللی و علمی مشاوره. او در حال انجام است تا به تشخیص خود از دیگر فرمانداران و موقعیت خود را در برابر Bolsonaro."

Jair Bolsonaro wears a face mask (picture-alliance/AP Photo/E. Peres)

در حالی که Bolsonaro به تازگی شروع به پوشیدن یک ماسک صورت او همچنان به بازی کردن خطر ابتلا به این ویروس

یک 'ساختگی معضل'

در عین حال با وجود Doria رویکرد سختگیرانه اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین و حکومت هنوز در واقع تحمیل شود در سائو پائولو. تا کنون تنها چند شهر از جمله فورتالزا در شمال شرقی ایالت Ceara یا بندر شهر ریسیف در Pernambuco, در ساحل اقیانوس اطلس را آغاز کرده اند که اجرای قوانین است. روز دوشنبه بخش هایی از ریو دو ژانیرو و همسایه نیتری به دنبال کت و شلوار.

اما پس از برزیل مستند آغاز شد, بازارهای محلی باقی مانده است تقریبا به طور کامل به عنوان همیشه. برخی فکر می کنند Bolsonaro ممکن است به سمت راست می گویند بیشتر مردم از گرسنگی می میرند بیش از COVID-19 در برزیل اگر دقیق مستند بود به در محل قرار داده به عنوان بسیاری از مردم وجود دارد درآمد زندگی خود را به عنوان روز کارگران.

اما محقق آلوز می گوید که فقط بهانه ای آن را "ساختگی معضل است." صحبت از هزینه اثربخشی او امتیاز به یک برنامه موجود به ارائه مواد غذایی و دارو به بيماران مبتلا به سل. او می گوید هزینه از کمک 10 نفر برای یک ماه در این برنامه همان است به عنوان یک روز ویژه برای مراقبت از یک بیمار است. برای آلوس آن است که روشن گزاره: "به مردم پول به طوری که آنها می تواند در خانه بماند."

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن