Coronavirus: روسیه تلفات آمار تحریک برخی از ناباوری

روسیه به ثبت نام بیش از نیم میلیون coronavirus عفونت ساخت کشور سوم بیشترین تاثیر در جهان است. اما رسمی مرگ و م

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

روسیه به ثبت نام بیش از نیم میلیون coronavirus عفونت ساخت کشور سوم بیشترین تاثیر در جهان است. اما رسمی مرگ و میر تحت 8,000. می تواند برخی از شکل جزئی بود ،

در آنا Klochkova اتاق نشیمن وجود دارد یک عکس از مادر گالینا Oleinik. که دومی بد شد با COVID-19 آنا تا به حال به درخواست پزشکان به مادر او را به بیمارستان, او می گوید.

گالینا در نهایت در بیمارستان درگذشت در منطقه یاروسلاول در مارس 21. او تا به حال مشغول به کار به عنوان منشی در یک مرکز بهداشت در پرسلاول-Zalessky جایی که او احتمالا آلوده شد با رمان coronavirus. وجود لباس های حفاظتی ارائه شده در محل کار. "من دوخته مادر من چهار لایه ماسک با باندهای الاستیک خودم" آنا می گوید.

در روسیه یک آسیب شناس به تایید COVID-19 به عنوان علت مرگ است. به همین دلیل یک کالبد شکافی از گالینا بدن دستور داده شد. آنا می گوید که مرگ گواهی می دهد عفونت رمان coronavirus به عنوان یکی از علل مرگ.

"در روز مادر من فوت کرد هر چند وجود رسما فقط یک coronavirus مرگ یک مرد است. مادر من به نظر نمی رسد در آمار," او می گوید.

فرماندار منطقه یاروسلاول دیمیتری Mironov, تایید مرگ این مرد در Facebook صفحه. اما پس از آن این رقم برای coronavirus مرگ و میر در منطقه تغییر نمی کند برای یک هفته. DW خواسته های منطقه ای بهداشت و درمان سازمان برای روشن شدن این موضوع اما هیچ پاسخی تا کنون داده شده است.

Anna Klochkova says her mother's death certificate lists COVID-19 as one cause

آنا Klochkova می گوید او از مرگ مادر گواهی لیست COVID-19 به عنوان یک علت

آمار رسمی در شک

به عنوان اوایل به عنوان ممکن است به نیویورک تایمز و فایننشال تایمز روسی به نام آمار به سوال اشاره به این که 70 درصد از مرگ و میر ناشی از COVID-19 در مسکو و سنت پترزبورگ شدند و در آمار رسمی است. مقامات روسی اما اصرار دارند که این مقام اعداد صحیح هستند. روسیه و وزارت بهداشت در پاسخ به یک DW تحقیق با گفتن این که روش شمارش شد و بر اساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی (WHO).

اما این که در شرایط اضطراری رئیس Michael Ryan گفت که روسیه آمار در coronavirus مرگ و مير بودند "به درک" و این که اختلاف بین تعداد تایید عفونت و مرگ و میر "غیر معمول است." در پاسخ به این که نماینده روسیه Melita Vujnovic گفت: روسیه پخش کسب و کار FM که رایان بود نه یک آماردان و تا به حال هیچ تجربه در این زمینه است. Vujnovic اصرار داشت که رایان تا به حال فقط با ابراز نظر خود و این که چه کسی تا به حال "هیچ سوال در مورد روسیه و ارقام.

اما روسیه داده ها نشان می دهد برخی از بی نظمی. برای مثال در منطقه آرخانگلسک وجود دارد دو لیست.

Artyom Vakhrushev معاون منطقه ای فرماندار تایید DW که وجود دارد آمار جداگانه برای شهر سورودوینسک در شمال این منطقه است. "بخشی از جمعیت است که پس از نگاه فدرال پزشکی-بیولوژیکی آژانس (FMBA). آنها بیشتر کارگران برای تسلیحات شرکت. این FMBA جداگانه ثبت نام برای بیماران خود و آنها گنجانده شده در این آمار برای منطقه آرخانگلسک در وب سایت 'stopcoronavirus.rf" می گوید: "Vakhrushev. وزارت بهداشت را بگویید DW که در آن FMBA داده ها گنجانده شده است.

Ovchinnikov doubts the accuracy of the official statistics

Ovchinnikov شک و تردید در صحت آمار رسمی

بوریس Ovchinnikov از تحقیقات آژانس داده بینش نیز شک و تردید خود را در مورد آمار و ارقام رسمی. او تجزیه و تحلیل آمار در حال افزایش است در عفونت کروناویروس در روسیه از 30 آوریل 24 و کشف کردند که این تعداد در این دوره به پایان رسید و چهار بار در 99: در 30 آوریل وجود دارد 7,099 عفونت در مارس 8 10,699 در مارس 12 10,899 و در مارس 24 8,599 عفونت. "آماری احتمال که اعداد در یک دوره از زمان به پایان رسید و در 99 چهار بار کوچک است" Ovchinnikov گفت: DW اضافه کرد: "ظاهرا مقامات می خواستم به تعداد دور. اما آنها همچنین می دانیم که مردم احتمالا پیدا کنید که مشکوک است. قبل از انتشار آمار آنها تغییر آنها را به 99." Ovchinnikov در نتیجه حکومت می کند نه که منطقه ای و فدرال آمار می تواند دستکاری شده اند.

پزشکان خود لیست

در پایان ماه مه به روسیه در وزارت بهداشت منتشر شده یک لیست از 101 نام از پزشکان که مرده بود از COVID-19. اما پزشکان روسیه به مدت طولانی ضبط خود به خود آمار — "یادبود لیست" که در حال حاضر شامل نام بیش از 400 نفر است.

مسکو بیهوشی الکسی Erlich در میان پزشکان که در آغاز این فهرست است. او همچنین در نظر اطلاعات رسمی به عنوان ناقص است. "وزارت مستثنی پزشکی پرسنل پشتیبانی از لیست از کارکنان و پرستاران به تمیز کردن کارکنان. ما یادبود لیست همچنین شامل آمبولانس رانندگان که در نظر گرفته نمی پرسنل پزشکی," او می گوید.

Erlich says authorities are lying

Erlich می گوید مقامات در حال دروغ گفتن

Erlich معتقد است که خدمات فدرال برای نظارت بر مصرف کننده حفاظت از حقوق و رفاه انسان (Rospotrebnadzor) شده است دروغ گفتن. رئیس این سازمان آنا Popova اعلام کرد که میزان مرگ و میر در میان پزشکان تا به حال عملا نه تغییر در مقایسه با دیگر دوره. "بسیاری از پزشکان در حال آزمایش است. من می دانم که از بیمارستان که در آن آزمون ممنوع به آمار نگاه کنید بهتر است. مردم در حال مرگ هستند و بدون ظاهر شدن در coronavirus آمار می گوید:" Erlich که خودش آلوده شده توسط virus.

برای روسیه سلامت وزارت بهداشت گالینا Oleinik به حساب نمی آید پزشکی به عنوان کارگر با وجود کار در یک مرکز بهداشت. به همین دلیل خانواده اش دریافت نمی کند هر گونه کمک های مالی. اما او در حال حاضر ذکر شده در پزشکان یادبود لیست.

این است که از اندک آسایش به دخترش, آنا Klochkova. او حتی قادر به حضور او و مادرش مراسم تشییع جنازه از آنجا که او خودش را به حال تبدیل شدن به آلوده به ویروس coronavirus و در قرنطینه. آنا خاصی است که برای مدت زمان طولانی مقامات می خواهید برای انجام یک تست خود را به طوری که آمار را نگاه بهتر است.

شما می توانید به اشتراک DW این خبرنامه اینجا:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن