Coronavirus: جنوب آسیا می بیند افزایش شکار غیر قانونی در طول مستندات

مستند محدودیت در مکان هایی مانند هند و پاکستان و نپال مجبور بسیاری از به نوبه خود به شکار غیر قانونی حیوانات و

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

مستند محدودیت در مکان هایی مانند هند و پاکستان و نپال مجبور بسیاری از به نوبه خود به شکار غیر قانونی حیوانات وحشی و غیر قانونی حیوانات تجارت برای معاش و به عنوان یک منبع درآمد. Tanika Godbole گزارش.

در طول چند ماه گذشته در جنوب کشور را اجرا مستندات به درجات مختلف برای مبارزه با گسترش سریع رمان coronavirus. در طول این دوره در جنگل مقامات در هند و نپال و پاکستان گزارش داده اند که یک افزایش شدید در شکار موارد است.

روند شرح مشاهدات مشابه در آفریقا و آمریکای جنوبی که در آن جنگل زدایی و شکار غیر قانونی حیوانات افزایش یافته و پس از اعمال coronavirus مستندات.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

در حالی که شکار غیر قانونی و غیر قانونی حیوانات تجاری هستند نه یک پدیده جدید COVID-19 بهداشت و درمان اضطراری به تشدید این مشکل است.

در جنوب آسیا در بنگلادش باقی مانده است یک استثنا بودن تنها کشور منطقه است که گزارش کاهش در حوادث شکار غیر قانونی.

فعالیت سودآور

در آوریل و مه پاکستان و نپال گزارش داد افزایش شکار غیر قانونی پرندگان و گونه های در معرض خطر. در پاکستان 65 demoiselle جرثقیل داشت و روپوش دار در پشت آمبولانس رانندگی به پیشاور.

جنگل های محلی مقامات در استان بلوچستان گفت: شکار پرندگان رفته بود تا از منطقه کلیدی استراحت نقطه برای پرندگان مهاجر پرواز به سیبری از هند است.

با وجود مقامات تلاش برای محدود کردن غیر قانونی حیوانات, شکار و تجارت غیر قانونی باقی مانده است یک کسب و کار سودآور در منطقه است. و به عنوان دولت های متمرکز بر اجرای مستند محدودیت مجرمان درگیر در این تجارت غیر قانونی حیات وحش در زمان استفاده از این وضعیت و تشدید فعالیت های خود را.

بعلاوه هزینه های اقتصادی تحمیل شده توسط این مستندات نیز تحت فشار قرار دادند و برخی از مردم به توسل به شکار غیر قانونی برای حمایت از خود می گویند ناظران.

در نپال شش مشک آهو در بر داشت Sangarmatha پارک ملی در چه یکی از بدترین نمونه های از شکار غیر قانونی.

در هند مقامات ثبت افزایش حوادث شکار غیر قانونی در بسیاری از نقاط کشور است. این موارد شامل شکار غیر قانونی پرندگان وحشی و حیوانات مانند پلنگ صحرا بزکوهی و کرگدن. در ماه مه بیشتر از یک شاخ کرگدن بود داغستان در پارک ملی کازیرانگا در شمال شرقی هند است.

گاهی شکارچیان پرداخت مالی محروم خانواده های محلی به آنها کمک کند. "با مردم از دست دادن کار آنها [شکارچیان] قطعا استفاده از این گفت:" Uttara Saikia حیات وحش سرپرست در Kaziranga.

ادامه مطلب: کروناویروس در پاکستان: پلاسمای خون در تقاضای بالا برای درمان COVID-19 بيمار

شکار برای مواد غذایی

مقامات همچنین بر این باورند که مردم از دست دادن درآمد در طول مستندات نیز ممکن است کمک به افزایش در مخفی حیات وحش تجارت است. مشكل عظیم شهری به روستایی مهاجرت از افرادی که شغل خود را از دست در شهرستانها. کارشناسان می گویند این افراد که مجبور به تکیه بر شکار غیر قانونی و غیر قانونی دیگر حیوانات فعالیت های تجاری خود را برای امرار معاش.

"بیش از پستانداران بزرگ آن است که از شکار حیوانات برای گوشت بیشه رفته است تا" Latika Nath, نویسنده, و حیات وحش, محیط زیست گفت: DW.

انسان تجاوز در زیستگاه های حیات وحش نیز انتظار می رود به یک اثر منفی بر روی مردم تندرستی است.

"وجود دارد خطر ابتلا به بیماری های زئونوز پخش از طریق این حیوانات به خصوص آنهایی که استفاده می شود برای گوشت است. بیشتر به شما رشوه دادن با طبیعت شانس بیشتری وجود دارد از گسترش بیماری" Nath گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن