Coronavirus: اسپانیا قرار می دهد منطقه در نزدیکی بارسلونا جدید مستند

برخی از 200,000 زندگی مردم در شمال شرقی منطقه کاتالونیا جدید داده شده است stay-at-home سفارشات. اسپانیا گردشگر

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

برخی از 200,000 زندگی مردم در شمال شرقی منطقه کاتالونیا جدید داده شده است stay-at-home سفارشات. اسپانیا گردشگری و مهمان نوازی بخش در حال مبارزه برای نجات آنچه باقی مانده از فصل تابستان است.

مقامات در شمال شرق اسپانیا در روز شنبه دستور مستند از ال Segria شهرستان در اطراف شهر لریدا خانه را به بیش از 200 ، 000 نفر پس از مقامات بهداشت ثبت شده پرش در 60 موارد در 24 ساعت.

قرنطینه آغاز شد و شنبه در ساعت 12 ظهر (1000 GMT) و ساکنان در حال حاضر قرنطینه منطقه بود تا 4 بعد از ظهر به وقت محلی (1400 UTC/GMT) به بازگشت به محل اقامت خود.

پس از آن هیچ کس مجاز به مسافرت و یا ترک لریدا و جوامع اطراف آن در غرب استان به جز برای رفتن به محل کار. پلیس راه اندازی ایستگاه های بازرسی در جاده های دسترسی.

"ما تصمیم به محدود Segria منطقه داده های زیر تایید افزایش شدید COVID-19 عفونت" کاتالونیا منطقه ای رئیس جمهور Quim Torra گفت.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا موافقت خود را با بازگشایی مرزها به 14 کشور گسترش ممنوعیت سفر برای ما گردشگران

مستند را تهدید می کند بخش مهمان نوازی

وزارت بهداشت داده های ثبت شده 4,030 عفونت در این منطقه در روز جمعه — 60 تر از روز پنج شنبه. وجود دارد و در مجموع 365 موارد در طول هفته. بیست و هشت نفر با COVID-19 تحت درمان در بیمارستان و شش نفر از آنها در بخش های مراقبت ويژه.

کامل مستند درون منطقه قرنطینه نشده است, لازم, اسپانیایی روزنامه La Vanguardia به نقل از کاتالان وزیر بهداشت آلبا Verges عنوان کرد و گفت.

تجمع بیش از 10 نفر خواهد بود ممنوع اما Verges مردم خواست برای جلوگیری از نشست و برای محدود کردن یا به تعویق انداختن خانواده جشن.

شیوع در میان فصلی کارگران مزرعه

با توجه به روزنامه های محلی La Provinciasاکثر موارد متصل به خانه های بازنشستگی یک منطقه مسکونی روستایی و کارگران کشاورزی.

در اوج شیوع بیماری در ماه آوریل از ترس این که کمبود کارگران را ترک میوه های فاسد در, درختان, کشاورزان اتحادیه ها و انجمن های کسب و کار آگهی های مشاغل است که جذب بسیاری از متقاضیان از انتظار است.

لریدا معاون شهردار ساندرا کاسترو به نام وضعیت "طوفان کامل" به صورت یک "بحران اجتماعی در بالای مداوم بهداشت بحران است."

ادامه مطلب: اسپانیا معرفی مزایای رفاهی برای جلوگیری از رشد فقر

جدید مستند می آید به عنوان کشور اسپانیا, گردشگری و مهمان نوازی بخش بودند امیدوار به جذب در آخرین لحظات بازدید کنندگان در طول نخست فصل تابستان است.

اروپایی گردشگران داخلی در حال حاضر شروع به سفر به این کشور مدیترانه ای پس از این بلوک آغاز شده کاستن از مرز محدودیت.

اسپانیا یکی از کشورهای اروپا در بدترین برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس با بیش از 250 ، 000 ضبط عفونت و 28,300 مرگ و میر.

mvb/mm (dpa خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب