Coronavirus: در اسپانیا از دست دادن دوباره

Coronavirus بحران به افراد جوان در اسپانیا با نیروی کامل است. اورژانس کار برنامه این است که حداقل در برخی از ن

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

Coronavirus بحران به افراد جوان در اسپانیا با نیروی کامل است. اورژانس کار برنامه این است که حداقل در برخی از نقاط توریستی به کمک برخی از طریق تابستان است. ژان-فیلیپ Scholz, گزارش از, Andalucia.

پابلو گارسیا می توانید تعداد خود را خوش شانس. او در حال پرداخت به صرف تمام تابستان در ساحل. از ساعت 9 صبح او می رود گشت با همکارش, Laura Moreno همراه تقریبا دو کیلومتر کشش از ساحل در شهر کوچک Torrox نیم ساعت رانندگی از شهرستان بندر مالاگا.

"کار ما این است که مطمئن شوید که تمام bathers پایبند به جدید بهداشت اقدامات" 32 ساله توضیح می دهد. "مهم ترین چیز این است اجتماعی فاصله قوانین وجود دارد باید دو متر فضا بین خانواده ها و چندین متر از فضا نیز باید باقی می ماند در مقابل آب به طوری که واکر نمی توانید در هر یک از دیگر در راه است."

بیشتر بخوانید: اسپانیا معرفی مزایای رفاهی برای جلوگیری از رشد فقر

ساحل کلانتر در: شدت رقابت کار

تقریبا 90,000 اسپانیایی ها را برای اعمال برخی از 3000 پست با عنوان "ساحل کلانتر" به عنوان برخی از مردم محلی به آنها تماس بگیرید. و اکثر آنها را افراد جوان هستند.

Spain I Torrox after lockdown (DW/J.-P. Scholz)

پابلو گارسیا خوشحالم که او تا به برخی از کار — حتی اگر آن را فقط برای تابستان

وجود دارد یک دلیل خوب برای این کار است. برای یک چیز, کار در گرمای شدید جنوبی, اسپانیایی خورشید است که از لحاظ جسمی به چالش کشیدن. علاوه بر این افراد جوان از اسپانیا به مراتب بیشتر احتمال دارد به طور منفی تحت تاثیر پیامدهای اقتصادی coronavirus بحران از خود و هموطنان.

بیش از یک میلیون نفر در اسپانیا از دست داده اند کار خود را به دلیل همه گیر و حدود نیمی از آنها زیر 35 سال است.

از اندلس دولت ابداع ساحل کلانتر برنامه در تلاش برای فریب بازدید کنندگان به این منطقه سواحل معروف و کمک به محلی گردشگری صنعت است که کار برخی از 300,000 Andalusians قبل از بحران -- به عقب بر گردیم روی پای خود را. اما آنها همچنین نیاز به مطمئن شوید که مردم در امان بودند.

"هدف اصلی این است برای جلوگیری از عفونت های ویروسی و برای اطمینان از ایمنی از ساحل بازدید کنندگان گفت:" Ana Celia گونزالس رئیس حفاظت مدنی آژانس در مالاگا.

شهروندان اتحادیه اروپا شده اند قادر به بازگشت به اسپانیا پس از پایان ماه ژوئن اما مشتاقانه در انتظار موجی از گردشگران است و تا کنون موفق به تحقق. بر این اساس پابلو گشت اجرا می شود میان خلوت ساحل کافه ها و خالی sunbeds. در این روز وجود دارد تنها چند اسپانیایی بازنشستگان. بسیاری از خانه دوم در تررکس و صرف تمام تابستان در اینجا.

"آن را تبدیل به یک جامعه کوچک" گفت: Pablo. اغلب وجود دارد زمان برای مکالمات است که در آن مردم به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را درباره بحران جاری است. در حالی که نگرانی سلامت هستند قبل از هر چیز در ذهن افراد مسن گردشگران و افراد جوان مشغول به کار در ساحل هستند بیشتر نگران آینده مالی.

از ماهی تابه به آتش

پابلو نمی دانم چه اتفاقی برای او پس از تابستان زمانی که قرارداد خود را در ساحل. داشتن فارغ التحصیل در رشته اقتصاد در سال 2018 او صرف سال تلاش برای پیدا کردن یک شغل.

در اوایل سال جاری او جرات کرده بود به این امید که ممکن است بهتر: اسپانیا شد و به آرامی دوره نقاهت بعد از سختی سال از بحران مالی و رکود اقتصادی اما اثرات پس هنوز قابل توجه به خصوص برای نسل جوان است.

"وجود دارد چند کار ارائه می دهد اما این رقابت ها بود و در این شرایط پر از بدبختی و" پابلو به یاد می آورد. در اوج بحران اقتصادی بیکاری جوانان در اسپانیا بیش از 50 درصد است.

به عنوان همه چیز شروع به انتخاب کنید تا دوباره بسیاری از کارفرمایان شروع به استفاده از نومیدی از افراد جوان است. آنها را در قرعه کشی کوتاه مدت "زباله قرارداد" را به عنوان بسیاری از اسپانیایی ها را به نام, با شرایط و حقوق کم. با توجه به مطالعه توسط اسپانیا واگذار کرد, متوسط درآمد ماهانه از کسانی که زیر 30 بود فقط €930 ($1,050) سال گذشته است.

Spain I Torrox after the lockdown (DW/J.-P. Scholz)

آندلس را در صنعت گردشگری شده است تلاش

سقوط برنامه

پابلو تصمیم گرفت در یک مسیر متفاوت است. او یک کار به عنوان یک متصدی بار و در همان زمان کهنه برای خود "oposiciones" — امتحانات که هموار کردن راه برای یک کار در خدمات مدنی. بسیاری از جوانان اسپانیایی ها سال را صرف آماده شدن برای آنها اغلب با گران قیمت کمک حرفه ای است. سال گذشته-و-یک-نیمه پابلو خواهد نشستن به مطالعه پیچیدگیهای اسپانیا مالیات بر سیستم اداری قانون تجارت خارجی و استراتژی خود را در تلاش برای به دست آوردن یک آرزو موقعیت در امور مالی است.

"سپس همه برنامه های من فرو ریخت" او گفت: به خاطر سپردن شروع coronavirus بحران در ماه مارس است. ابتدا خبر آمد که رئیس خود را دیگر نمی تواند استطاعت به پرداخت دستمزد خود را. او به عنوان پول از اضطراری, دولت, صندوق, اما آن را به مبلغ فقط €500 ($560) در هر ماه. "البته مقدار آن بیش از حد پایین برای به دست آوردن, به خصوص با توجه به این که شریک زندگی من است که من به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان با از دست او کار تقریبا در همان زمان."

بعد از او دیگر تکه ای از اخبار بد: همه انتخاب روش برای خدمات مدنی لغو شده و تا اطلاع ثانوی. "که فقط به پایان رسید و من خاموش. من می خواهم همه چیز بنا بر این فرصت و من تا به حال برای آن آماده وجدان" او گفت:. "من تا به حال یک احساس خوب که من امتحان" او آهی کشید.

این کار به عنوان یک ساحل سرپرست یک خوش آمدید, راه خروج از مخمصه خود را حتی اگر صرف تمام روز در ساحل داغ است و کمتر لذت بخش تر از اکثر مردم فکر می کنم ممکن است.

اما حقوق و دستمزد از €1 ٬ 500 در هر ماه است بالاتر از حد متوسط اسپانیایی استاندارد و پابلو است که در حال حاضر قرار دادن پول کنار گذاشته برای نامشخص زمان بلندی پس از تابستان است. تعطیلات در خارج از, سوال, حتی اگر او می تواند یک. دولت اسپانیا می تواند در تئوری تعیین یک تاریخ جدید برای خدمات مدنی آزمون با فقط سه روز متوجه طوری پابلو خواهد شد به طور مداوم در تماس است.

او امیدوار بالا نیست تا آنجا که این می رود. کارشناسان تخمین می زنند که اقتصاد اسپانیا را کوچک توسط 13 ٪ در این سال با نتیجه تاثیر در درآمد دولت و استخدام جدید کارمندان دولت.

هنوز پابلو خوشحال است که یک شغل برای زمان حال و قادر به لذت بردن از چیزهای ساده در زندگی مانند یک زن و شوهر از روز در پایان هفته با دوست دختر خود را. این جفت ارز نمی تواند رفتن به ساحل هر چند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب