Coronavirus جرقه افزایش تقاضا برای خانه سقط جنین

به عنوان کشور قفل شده برای این بیماری همه گیر کوروناویروس و برخی از کشورها با استفاده از این ویروس به عنوان به

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

به عنوان کشور قفل شده برای این بیماری همه گیر کوروناویروس و برخی از کشورها با استفاده از این ویروس به عنوان بهانه ای برای بیشتر محدود کردن دسترسی به سقط جنین زنان در سراسر کشور نگران شد آنها ممکن است قادر به خاتمه بارداری های ناخواسته است. یک مطالعه جدید نشان می دهد بسیاری از آنها ممکن است تبدیل به در خانه گزینه های.

مطالعه منتشر شده در پنج شنبه توسط محققان در دانشگاه تگزاس در Austin, تجزیه و تحلیل تعداد درخواست های ارسال شده برای کمک به دسترسی به یک سایت که ایمیل های سقط جنین قرص برای زنان در ایالات متحده بین 1 ژانویه و آوریل 11. در سراسر کشور آنها 27 درصد افزایش در درخواست پس از مارس 20—متوسط تاریخ مستند سفارشات آغاز شده و در اکثر متحده است.

بزرگترین افزایش در آمد درخواست از ایالات مانند نیویورک و نیوجرسی که در آن شیوع بودند شدید ترین و از ایالات مانند تگزاس و اوهایو که در آن فرمانداران اقدام به توقف خدمات سقط جنین به دلیل بیماری همه گیر. محققان می گویند این افزایش می تواند به علت افزایش تقاضا برای خدمات سقط جنین به طور کلی به دلیل اقتصادی نگرانی یا ترس از باردار شدن در طول یک بیماری همه گیر و یا اینکه دولت ممنوعیت سقط و ترس از سفر ساخته شده در صفحه اصلی سقط جنین بیشتر به راحتی در دسترس گزینه است.

تقاضا برای داروهای سقط جنین به ضرب گلوله به شدت بیشتر در تگزاس که ممنوع همه "غیر ضروری" عمل جراحی و روش های پزشکی—از جمله سقط جنین—از مارس 22 مارس 22. در همان مدت زمان محققان دریافتند درخواست برای سقط جنین قرص در تگزاس افزایش یافته است 94 درصد است. کالیفرنیا که یکی از بزرگترین شیوع بیماری در زمان اما هیچ بیماری همه گیر مربوط به ممنوعیت سقط شاهد افزایش کمتر از 30 درصد است.

تنها کشوری که در آن درخواست برای سقط جنین قرص کاهش—کنتاکی—دو برابر آن تعداد درمانگاه در ماه مارس افزایش-کلینیک سقط جنین دسترسی داشته باشید.

سقط جنین قرص به طور کلی موضوع به ویژه محدودیت نیاز آنها را به برداشت فرد از خصوص ثبت نام داروخانه. یک قاضی دادگاه فدرال اعطا موقت توقف برای کسانی که محدودیت های این ماه, نوشتن که فرد نیاز "ارائه یک بار جدی به بسیاری از بيماران مبتلا به سقط" در طول بیماری همه گیر.

اما دسترسی به کمک های بشردوستانه که پر نسخه آنلاین و کشتی آنها را از هند است که هنوز درگیر در نبرد با FDA بر سر اینکه آیا باید آن را مجاز به کار در همه. در سال 2018 غذا و دارو گفت: روزانه وحش آنها بررسی سایت به صورت "بالقوه نقض قانون ایالات متحده." دکتر ربکا Gomperts صاحب وب سایت شکایت سازمان در ماه سپتامبر در تلاش برای ادامه فعالیت است. سایت عملیات بودند به طور موقت متوقف شد در ماه آوریل به دلیل حمل و نقل بین المللی محدودیت های ناشی از این بیماری همه گیر.

هنوز در سه ماه تحت مطالعه به تنهایی این سایت دریافت حدود 50000 درخواست برای سقط جنین قرص.

"یافته های ما نشان می دهد که پزشکی از راه دور مدل دارو برای سقط جنین باید در اولویت های سیاست" محققان به این نتیجه رسیدند. "زمانی که در کلینیک سقط جنین خدمات در دسترس نیست ممکن است مردم به دنبال راه های جایگزین برای دسترسی به زمان حساس مراقبت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن