Coronavirus تست تزار را هل در مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از دستورالعمل CDC

Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت, که همچنین منجر به دولت coronavirus تلاش های تست روز یکشنبه به ظاهر تحت فشا

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت, که همچنین منجر به دولت coronavirus تلاش های تست روز یکشنبه به ظاهر تحت فشار قرار دادند در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر انتقاد از مراکز کنترل بیماری دستورالعمل برای بازگشایی مدارس در این پاییز.

هفته گذشته در میان تهاجمی خود را فشار مبارزات انتخاباتی به نیروی محلی مدارس به طور کامل بازگشایی این سقوط با وجود عظیم افزایش coronavirus موارد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شکایت کرده است که CDC راهنمایی در خیال بازگشایی مدارس بود "بسیار دشوار" و "گران است."

با وجود معاون رئیس جمهور مایک پنس نشان می دهد توصیه های جدید خواهد بود صادر شده در روزهای CDC مدیر دکتر رابرت Redfield در تضاد کاخ سفید اشاره کرد که در حالی که وجود دارد خواهد بود "اضافی مرجع اسناد" آن اسناد "نیست یک نسخه از دستورالعمل."

"هر کس می خواهد برای دیدن بچه ها در مدرسه در پاییز, اما سوال مهم این است که چگونه به آن را انجام دهد با خیال راحت" ABC News لنگر جورج Stephanopoulos خواسته Giroir در صبح روز یکشنبه. "رئیس جمهور گفت که او فکر می کند CDC دستورالعمل ها بیش از حد سخت و بیش از حد گران است. شما که نگرانی؟"

"من فکر می کنم CDC دستورالعمل واقعا راست بر روی هدف" کاخ سفید coronavirus نیروی کار عضو پاسخ داد. "و ما همه شما می دانید CDC دستورالعمل های ما همه بر روی آن کار با هم. تمام اسناد در این سازمان. و ما احساس می کنیم آنها بسیار قوی است."

در حالی که Giroir گفت که کودکان از دست رفته کلاس می کند خود را در معرض خطر "اجتماعی و سلامت عاطفی" است که آن را مهم است که کودکان و نوجوانان "از لحاظ فیزیکی در مدرسه" آنها نیاز به "ویروس را تحت کنترل" قبل از آن اتفاق می افتد.

"هنگامی که ما به این ویروس بیشتر تحت کنترل و سپس ما می توانیم فکر می کنم در مورد چگونه ما با قرار دادن کودکان در کلاس درس," او گفت:.

"این دلایل بهداشتی به آنها پشت در مدرسه, اما آن را باید انجام شود با دقت" بهداشت عمومی کارشناس به این نتیجه رسیدند. "CDC دستورالعمل های خوب هستند. دستورالعمل نیست تغییر در این هفته. این دستورالعمل که متمایل به مدارس در واقع اجرای آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب