Coronavirus: سفر, رئیس, اتحادیه اروپا خواستار به استراحت محدودیت در گردشگری

چین برداشته آن coronavirus ممنوعیت فروش بسته های تعطیلات معنی هانوفر-بر اساس توی گروه می توانند, رزومه, کسب و

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

چین برداشته آن coronavirus ممنوعیت فروش بسته های تعطیلات معنی هانوفر-بر اساس توی گروه می توانند, رزومه, کسب و کار است. گروه خواسته اتحادیه اروپا را در نظر انجام همان.

چینی ها دست از آلمان توی AG بزرگترین جهان, گردشگری, گروه, از سر گرفته است و فروش بسته های تعطیلات در چین گفت: این شرکت در روز یکشنبه. همچنین خواست اتحادیه اروپا برای لغو محدودیت های مسافرتی در محل قرار داده برای مقابله با کروناویروس.

"ما در حال حاضر دیدن شدن قابل توجهی از تقاضا برای تعطیلات. توی چین خواهد شد در هفته های آینده گسترش آن ارائه می دهد گام به گام" گفت: اجرایی فریتز Joussen در بیانیه ای.

ادامه مطلب: شرکت های آلمانی برای انتخاب کردن "صبر کنید و ببینید" بیش از شیوع کروناویروس

چین معرفی گسترده محدودیت در سفر و زندگی مدنی در ابتدا مؤثر در ووهان پس از رمان coronavirus شکست در شهرستان چینی در ماه دسامبر 2019. از آن زمان به بعد محدودیت در حرکت اجرا شده توسط دولتها در سراسر جهان اخلال جهانی سفر و گردشگری بخش.

چینی ها دست از هامبورگ مبتنی بر گروه گفت: فعالیت خود را به حال متوقف شده است در چین به مدت سه ماه. شرکت دفاتر ماند باز در شهر پکن و شانگهای در بحران, اما آنها مجاز به فروش بسته های تعطیلات با توجه به ممنوعیت فروش اجباری توسط دولت چین. این ممنوعیت در حال حاضر برداشته شده است.

توی چین را در ابتدا فروش کوتاه استراحت در کوه و استراحتگاه های ساحلی. بسته های دیگر شامل سفرهای درون شهرهای بزرگ.

ادامه مطلب: یونان می خواهد برای باز کردن, برای, گردشگری, اما می توان آن را بیش از حد به زودی ؟

اتحادیه اروپا باید یک سفر 'جدول'

Joussen نیز خواست اتحادیه اروپا به منظور توسعه یک "جدول زمانی" برای دیدن سفر دوباره تحكيم در سراسر اتحادیه اروپا و "تعطیلات ممکن است در سال 2020 است." بسیاری از اروپا بسته مرزها در سراسر اتحادیه اروپا از اواسط ماه مارس و اجرا به طور موقت محدودیت های مسافرتی – معمولا شهروندان از اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه شنگن می توانند آزادانه از طریق بلوک بدون مرز چک.

Joussen ذکر یونان و اسپانیا و اتریش و بلغارستان به عنوان پیشرفت نسبت re-opening تفریحی.

تعطیلات تابستانی لغو شود ؟

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری درآمد داشته اند برخورد سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) اخیرا تخمین زده است که صنعت هواپیمایی استفاده خواهد کرد تا در مجموع $61 میلیارد (€55 میلیارد دلار) در سه ماهه دوم این سال با مسافری به ناوگان پایه در سطح جهان است.

اما سفر در داخل اتحادیه اروپا بلوک نگاه نمی کند به احتمال زیاد هر زمان به زودی. آلمان وزارت امور خارجه گفت: آن سخت هشدار جهانی سفر خواهد در محل باقی می ماند "تا اطلاع ثانوی" و نه قبل از ژوئن 14.

چین شاهد افزایش بازدید کنندگان به تازگی بازگشایی نقاط توریستی در روزهای شنبه و یکشنبه پس از مسافرت داخلی محدودیت بودند آرام جلوتر از پنج روز تعطیلی اجرا می شود که از طریق پنج شنبه. اما سفر در داخل چین همچنان دشوار است چرا که برخی از مناطق از جمله پکن را حفظ جنبش محدودیت هایی برای محافظت در برابر موج دوم از عفونت.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب