Coronavirus باعث سلامت روانی بحران در هند

هند coronavirus بحران را تحت فشار قرار دادند و میلیون ها نفر مجبور به انزوا و بیکاری است. کارشناسان بهداشت هشد

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

هند coronavirus بحران را تحت فشار قرار دادند و میلیون ها نفر مجبور به انزوا و بیکاری است. کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که افسردگی و خودکشی در حال افزایش است و سلامت روحی و روانی می تواند کشور را از بحران است.

Shagun صرف سه ماه گذشته آگاهانه اجتناب از هر گونه اخبار از جهان خارج است. او نمی جرات حرکت را از طریق رسانه های اجتماعی. این 23 سال زندگی در Gurgaon جنوب غربی دهلی نو و از درد و رنج شدید افسردگی بالینی در میان جهانی coronavirus بیماری همه گیر.

"علائم بالا و پایین رفتن در همه زمان ها ..." Shagun گفت. "ناگهان من تا به حال هیچ سرنخی چه برای انجام بعدی. از آن ساخته شده من احساس می کنم گیر کرده است. همه چیز بسته بود و نبود بسیاری برای منحرف کردن توجه و تمرکز نسبت به, که منجر به بیشتر احساسات منفی است."

در مارس 24, هند, معرفی یکی از شدید ترین مستندات. در سراسر کشور خاموش مختل زندگی بیش از 1.3 میلیارد دلار و در نتیجه بیکاری توده و سطح بالا از پریشانی در میان بخش بزرگی از جمعیت است. کسانی که نمی تجربه سلامت روان موانع قبل از همه گیر و همچنین مشکلات مقابله.

برای Shagun این مستند به معنای از دست رفته کارآموزی فرصت است که باید کمک به امن خود را از یک محل در یک مدرسه فارغ التحصیل. همه گیر و پس از آن اقدامات آن را دشوار برای Shagun برای مقابله با احساسات خود را.

"به وجود آمد زمانی که من به طور کامل از دست من اشتها. من نمی تواند غذا خوردن برای 10-11 روز. نه می تواند خواب مناسب," او گفت:.

بررسی های اخیر توسط هند روانپزشکی جامعه (IPS) یافت می شود که تعدادی از موارد بیماری های روانی افزایش یافته بود 20 درصد از این مستند که حداقل یک پنجم سرخپوستان قرار گرفتند.

عراقی هشدار داد که از دست دادن معیشت و افزایش سطح مشکلات اقتصادی انزوا و همچنین افزایش استفاده داخلی در میان همه گیر می تواند باعث روانی و بحران بهداشتی در هند و "ممکن است قابل ملاحظه ای افزایش خطر خودکشی."

"من گمان می کنم ما در حال رفتن به شروع به دیدن اثرات سلامت روان در حال حاضر. بحران رفته است به اندازه کافی طولانی و مردم در حال اجرا هستند از بخار" Soumitra Pathare مدیر مرکز بهداشت روانی و قانون و سیاست گفت: DW. "همه ما در نهایت باید محدود به چقدر انعطاف پذیری ما و اگر استرس بیش از حد است و همچنان برای بیش از حد طولانی ما اجرا خواهد شد از ظرفیت و توانایی ما برای مقابله با آن," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: کروناویروس در هند: یک مهاجر زن داستان زنده ماندن و آرمان

کودکان در صورت افزایش خطر

برای Shagun ترس از ابتلا رمان coronavirus مرکب ذهنی دولت است.

"این واقعا باعث پارانویا من. شروع کردم به شستن دست من حدود 20 بار در روز و متوقف پله در مجموع" او گفت:, و اضافه کرد که او تصادفا او را شکست تجویز عینک و اما حاضر به بیرون رفتن برای یک جفت دیگر وحشت زده او ممکن است تبدیل شدن به آلوده به ویروس. او بازگو احساسات خود را از بی قراری او به عنوان منتظر این مستند به پایان رسیده – هر خبر از یک فرمت به مستند همراه بود احساس ناامیدی.

"قبل از اینکه من را برای اجرا و یا رفتن به ورزشگاه و یا دیدار با دوستان. همه که متوقف شده و من احساس می کنم در قفس در" او گفت:.

روانپزشکان هشدار می دهند که کودکان در معرض ابتلا به مشکلات روحی و روانی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر با استناد مجبور انزوا و افزایش سطح خشونت در خانواده در مستند به عنوان مخل به تندرستی خود را.

"ما نمی دانیم که بازی سختی در دوران کودکی شناخته شده است به یک عامل خطر برای داشتن سلامت روان مشکلات زمانی که آنها رشد. وضعیت کنونی در حال رفتن به ایجاد آن عوامل خطر" Pathare گفت. "به عنوان مثال موارد سوء استفاده از کودکان ممکن است بالا برود. اگر بزرگسالان بیشتر تاکید آنها بیشتر احتمال دارد به خشونت به بچه های خود را. بنابراین واضح است که این یک پرچم قرمز است."

ادامه مطلب: خشونت خانگی افزایش می یابد و در میان coronavirus مستندات در آسیا

افزایش خطر خودکشی

بررسی های اخیر توسط محققان مستقل گزارش خودکشی به عنوان علت غیر COVID-19 مربوط به مرگ و میر در هند مستند.

با توجه به بررسی 343 نفر با خودکشی به عنوان از آوریل امسال با 125 از آنها به دلیل ترس از عفونت و تنهایی و عدم آزادی و عدم توانایی برای رفتن به خانه. این مطالعه همچنین با اشاره به آشفتگی مالی و ترک الکل به عنوان عوامل خودکشی.

با توجه به Pathare مردم به خصوص در معرض خطر خودکشی هستند کسانی که مبارزه با اعتیاد به الکل است. "در دو هفته اول وجود دارد تعداد زیادی از خودکشی به دلیل ترک الکل گفت:" روانپزشک. "مردم رفت و به ناخواسته ترک الکل است که در نهایت منجر به یک خوشه از خودکشی. این یک هند-از ویژگی های خاص."

ادامه مطلب: هند: در حال نابینا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

Pathare نگران است که سلامت روانی خواهد بود هند بعدی بحران بزرگ بیش از 6 تا 12 ماه. "بحران اقتصادی که هر کس می توانید ببینید در آینده است که منجر به خود کشی بیشتر بیشتر مربوط به الکل و مشکلات و روانی بیشتر مسائل مربوط به سلامت. ما می دانیم که این از قبلی بحران های مالی," او گفت:.

"وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات از سال 2008 که نشان می دهد چه اتفاقی می افتد در سلامت روانی فضای پس از یک بحران اقتصادی ... وجود دارد هیچ بهانه ای برای ما جوامع و دولتها به آماده نیست" او هشدار داد.

روان بهداشت و درمان در هند

در سال 2017 دولت نارندرا معرفی روانی, بهداشت و درمان, قانون برای تضمین دسترسی شهروندان به دولت-بودجه بهداشت و درمان روانی و درمان است.

"هند بسیار مترقی قانون بسیار مترقی سیاست در سلامت روان" Pathare گفت. "مشکل ما به خصوص در بخش های اجتماعی بوده و تبدیل آن سیاست های مترقی به یک استراتژی برای پیاده سازی و سپس عمل بر روی زمین."

در حالی که Pathare تحسین تلاش های دولت در یک دهه گذشته برای افزایش ظرفیت روانی, بهداشت و درمان گفت: هند هنوز هم در سمت چپ با تعداد زیادی از مردم که رنج می برند درمان نشده می رود.

"روان بهداشت و درمان در هند بدون شک بهبود در 10 سال گذشته است. اما این بهبود به اندازه کافی است ؟ بدون شک نه."

ادامه مطلب: Coronavirus قرار می دهد فشار بر هند محافظان امنیتی خصوصی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن