Coronavirus: راه آهن بریتانیا کارگر می میرد پس از 'حامل' تف او

مردی که ادعا می شود حمل مرگبار پاتوژن عمدا سرفه و تف و یک همکار در یک درگیری. او اتحادیه گفت: "بیش از حد بسیار

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

مردی که ادعا می شود حمل مرگبار پاتوژن عمدا سرفه و تف و یک همکار در یک درگیری. او اتحادیه گفت: "بیش از حد بسیاری از کارگران خط مقدم" فوت کرده اند با توجه به کشنده پاتوژن.

حلقه Mujinga یک زن 47 ساله انگلیسی راه آهن بلیط, اتاق کار, کارگر, درگذشت ماه گذشته پس از یک مرد ادعا به حمل رمان coronavirus عمدا سرفه او گفت: اتحادیه در روز سه شنبه.

Mujinga مشغول به کار در دفتر فروش بلیط از لندن ویکتوریا ایستگاه اما دستور داده شد به کار در تلاقی چند خیابان یا جاده با وجود شفاعت با او مافوق برای جلوگیری از خروج ایمنی بلیط جعبه یا حداقل داده می شود دنده محافظ مانند یک ماسک. در حالی که یک مرد به ضرب و شتم او و همکار.

ادامه مطلب: Coronavirus طول می کشد غم انگیز تلفات در انگلستان مراقبت از خانه

مرد گفت: او حامل مرگ پاتوژن و عمدا سرفه در هر دو آنها است. در روز هم زنان بیمار و آزمایش مثبت برای ویروس.

'شوکه شده و ویران'

Mujinga وضعیت رو به وخامت گذاشته و با توجه به زمینه ای تنفسی موضوع است. او بعد از آن گرفته شده است به یک بیمارستان که در آن او قرار داده و در یک ونتیلاتور. چهارده روز پس از این حادثه او به دلیل عوارض ناشی از COVID-19.

"ما در حال شوکه شده و ویران در حلقه مرگ" گفت: مانوئل Cortes, دبیر کل حمل و نقل و مزایای کارکنان انجمن (TSSA). "او یکی از بیش از حد بسیاری از کارگران خط مقدم که از دست داده اند زندگی خود را به کوروناویروس."

پلیس در حال بررسی حادثه است.

مرگبار پاتوژن

به گفته کارشناسان پاتوژن های عفونی دوز یا مقدار ذرات لازم برای آن را به ایجاد یک عفونت است که به احتمال زیاد "نسبتا کم" دانشگاه بیرمنگام Willem van Schaik گفت: علم و تکنولوژی, مجله دانشمند جدید.

ادامه مطلب: میلیون ها نفر از coronavirus عفونت چپ کشف نشده در سراسر جهان – مطالعه

انگلستان است که از دوم بیشترین تعداد COVID-19 مرگ پشت سر ما با بیش از 32,100. این ثبت نام بیش از 224,000 موارد مثبت.

در شروع این بیماری همه گیر دولت بریتانیا را رد کرد و مستند اقدامات برای جلوگیری از ویروس. با این حال لندن پس از اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری از جمله وضع محدودیت در تجمعات و تحرک است.

ls/rc (AFP ایسنا)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن