Coronavirus: چشم انداز مثبت در ژاپن عفونت باعث موج دوم ترس

کارشناسان می گویند که آنها در اشتباه هستند چرا coronavirus موارد کاهش یافته است در ماه های گرم تابستان در ژاپن

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

کارشناسان می گویند که آنها در اشتباه هستند چرا coronavirus موارد کاهش یافته است در ماه های گرم تابستان در ژاپن و یک هشدار "بسیار خطرناک" وضعیت زمانی که فصل آنفولانزا می رسد. جولیان Ryall گزارش از توکیو است.

یک چشم انداز مثبت در تعدادی از عفونت رمان coronavirus در توکیو است و باعث سردرگمی و نگرانی در میان مقامات بهداشتی شارژ با آوردن شیوع بیماری تحت کنترل با مقامات اینجا هشدار داد که نرخ افزایش احتمال زیاد به مراتب بیشتر به سرعت بعد از آن در سال.

تشدید که نگرانی عدم وقوع به کاهش و یا سطح شرکت های گرم تابستان ماه وارد شده اند. اپیدیولوژی امیدوار بود برای برخی از مهلت از یک بیماری است که تا کنون آلوده 18,631 مردم در سراسر ژاپن و باعث 985 مرگ و میر, اما تعداد هنوز هم روند به سمت بالا.

ادامه مطلب: Coronavirus: توکیو افزایش سطح 'هشدار' میان سنبله جدید

پنجاه و هشت مورد گزارش شد در پایتخت در روز دوشنبه پس از 60 روز قبل و بلند کردن میانگین هفتگی به 51.8. 60 موارد گزارش شده در یکشنبه بالاترین تک روز رقم از 87 مورد در مارس 4. در مجموع 6,172 ساکنان توکیو تشخیص داده شده است با ویروس. در سراسر کشور وجود دارد که 110 موارد اضافی.

خوشه در میزبان باشگاه

این موارد جدید شامل یک خوشه مربوط به یک میزبان باشگاه در شهر Utsunomiya شمال توکیو با هشت مورد در میان کارکنان در اواخر نوجوانی تا اوایل 30s ترسیم به یک مشتری که در حال بازدید این باشگاه پیش از آن در ماه.

با وجود افزایش تدریجی در عفونت های دولت ژاپن روز دوشنبه گفت که قصد ندارد به معرفی وضعیت اضطراری که برداشته شد برای توکیو در مارس 25 یا به تحمیل ممنوعیت سفر استانی در سراسر مرز.

Yasutoshi نیشیمورا وزیر مسئول هماهنگی دولت در پاسخ به بحران گفت: در روز یکشنبه وجود دارد که "عدم نیاز" به معرفی یک حالت اضطراری است. او گفت که مقامات بهداشتی در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات ارائه شده توسط هر یک از ملت استان برای ردیابی ارتباط بین شیوع بیماری های جدید و به شناسایی گروه عفونت.

نیشیمورا نیز به دنبال اطمینان دادن به عموم اعلام کرد که این کشور سیستم پزشکی است که "بیش از قادر" برای رسیدگی به هر کسی که با این ویروس آلوده.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

Kazuhiro Tateda رئیس جمهور از ژاپن انجمن بیماری های عفونی و عضو کمیته تنظیم شده توسط دولت برای مبارزه با گسترش ویروس کمتر است متقاعد شده است.

"وضعیت نگران کننده است زیرا ما نمی دقیقا درک کنند که چرا این اتفاق می افتد," او گفت: DW. "ما می دانیم که بسیاری از این عفونت ها مربوط به شب زنده داری مناطق توکیو, مکان, مانند, Shinjuku, Kabukicho یا Roppongi اما حدود نیمی از کل موارد جدید نیست مربوط به میله باشگاه کارائوکه و جعبه."

دستورالعمل های ایمنی

اپراتورها از سالن در توکیو صادر شده است با دستورالعمل در تأمین رفاه کارمندان خود توصیه کرد که آنها با پوشیدن ماسک, نگه داشتن یک فاصله امن از مشتریان خود و به طور منظم خود را با دست بشویید. برای یک صنعت است که متکی بر صمیمیت آن است که تقریبا غیر ممکن است برای اطمینان حاصل شود که قوانین به دنبال دارد.

ژاپن ramping تا تست Tateda گفت و او می گوید: کارشناسان پیشنهاد کرده اند با تمرکز تلاش های خود را در شبانه مناطق برای شناسایی افرادی که حامل ویروس شاید ناخواسته و سپس خود را ردیابی مشتریان و بازدید کنندگان به این منطقه است.

بیشتر بخوانید: ژاپن اجتماعی اثرگذارندهها پیدا کردن راه هایی برای دور coronavirus بحران

یوکو Tsukamoto یک استاد کنترل عفونت در علوم سلامت دانشگاه هوکایدو است و همچنین در مورد یک انفجار ناگهانی در موارد قبل از درمان موثر را می توان توسعه یافته.

"ما می توانیم ردیابی این آخرین افزایش به کاهش محدودیت های مسافرتی در ژوئن 19, زمانی که مردم مجاز به رفتن به نقاط مختلف کشور برای اوقات فراغت," او گفت: DW. "ما شاهد تاثیر لغو محدودیت های اعمال شده در آمریکا و در حالی که از آن شده است به طوری بد در اینجا وجود دارد قطعا افزایش موارد است. در حقیقت, آن را می سازد من عصبی," او گفت: با اشاره به خوشه ای از عفونت در صفحه اصلی بازنشستگی در هوکایدو.

"من امیدوارم که این است آغاز موج دوم و من امیدوارم که ما می تواند به توقف این خوشه برداشت اما من نگران است که این بیماری در حال گسترش توسط افراد جوان که هیچ نشانه قابل مشاهده اند و باور دارند که آنها خوب هستند اما در حال عبور از آن را به دوستان و بستگان خود," او گفت:, و اضافه کرد که یک عفونت است که محدود تاثیر بر روی یک فرد در 20s خود می تواند کشنده باشد به یک نسبت در 80s.

ادامه مطلب: کروناویروس در ژاپن: آتش سوزی طرد آنلاین حملات علیه پزشکان قربانیان

خطر پیش رو

Tateda همچنین ابراز ترس که عفونت کرده بود نمی دم با ورود گرمتر ژاپنی, ماه های تابستان.

"ما مطمئن هستیم که چرا شماره افتاده اند و نه به درک ما این است که با افزایش دما و اشعه ماوراء بنفش از خورشید خواهد تاثیر," او گفت:. "اما آن را هنوز هم ممکن است که گرما و تابش در واقع داشتن یک تاثیر اما ما هنوز شاهد یک افزایش دهد."

"اگر که درست است که دلیلی برای نگرانی از آنجا که درجه حرارت شروع به رها کردن در اواخر پاییز و زمستان و ما ممکن است موج دوم از عفونت های پس از آن," او گفت:.

"اگر که موج دوم نیز همزمان با فصل آنفولانزا خواهد شد که بسیار خطرناک است و ما باید بسیار مراقب باشید," او گفت:.

بیشتر بخوانید: ژاپن به نظر می رسد برای عشق آنلاین در میان coronavirus بحران



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب