Coronavirus: ما در مواجهه با 'مشکل بزرگ" به عنوان COVID-19 مورد افزایش

تگزاس و کشورهای دیگر دیدم تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد این هفته است. با وجود بهبود در تست ما مقامات بهداشت

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

تگزاس و کشورهای دیگر دیدم تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد این هفته است. با وجود بهبود در تست ما مقامات بهداشت تخمین می زنند که 20 میلیون نفر آلوده شده اند — 10 برابر بیشتر از آمار رسمی.

ایالات متحده به نظر می رسد در مسیر به تنظیم یک رکورد روزانه برای COVID-19 مورد در روز پنج شنبه با چندین جنوبی و کشورهای غربی در مواجهه با موج جدید در مورد.

چندین ایالت شکست خود را روزانه ثبت این هفته با آریزونا و کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا در میان سخت ترین ضربه. تعدادی از بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش است در برخی از ایالت ها با کارشناسان بهداشت نگران است که بیمارستان ها می تواند تحت الشعاع

Stefan سایمونز DW خبرنگار در واشنگتن دی سی گفت: همه گیر شد و همچنین گسترش فراتر از آن 4 متحده است.

"این بد است در 30 متحده گفت:" سیمونز. "30 متحده – که 60 درصد از تمام ایالات آمریکا — گزارش یک افزایش قابل توجهی در طول هفته گذشته در coronavirus عفونت و 13 از کسانی متحده گزارش داد افزایش 50 درصد موارد و پس از آن به دنبال خوب است."

"این رشد در سراسر ایالات متحده و این یک مشکل بزرگ است."

توقف و بازگشایی برنامه

هشدار دهنده افزایش موارد باعث شده است تا چندین ایالت به توقف بازگشایی مجدد برنامه از جمله اورگان یوتا و تگزاس.

"همانطور که ما تجربه یک افزایش در هر دو مثبت Covid-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان ما با تمرکز بر استراتژی است که آهسته گسترش این ویروس در حالی که همچنین اجازه می دهد تگزاسی به ادامه درآمد یک چک برای حمایت از خانواده" فرماندار تگزاس گرگ ابوت در بیانیه ای گفت.

بیشتر بخوانید: آمریکا: Fauci هشدار به اتحادیه اروپا در نظر طولانی سفر بان کی مون

راهب بزرگ یک جمهوری خواه است که متحد سرسخت رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند برای تگزاس به بازگشایی آن کسب و کار و سایر عرصه های زندگی خیلی زودتر از کشورهای دیگر.

نگرانی وجود دارد که تگزاس شهر هوستون می تواند تبدیل به یک ویروس جدید کانون با آبوت سفارش توقف اعمال جراحی الکتیو در برخی از بیمارستان ها برای تخت.

در کالیفرنیا Goernor گاوین Newsom اعلام کرد یک بودجه اضطراری به دلیل بیماری همه گیر. روز چهارشنبه وزارت امور خارجه شاهد یک رکورد 7,149 جدید COVID-19 موارد است. توسط شنبه حدود 34 درصد از تمام دولت را در دسترس تخت های مراقبت ويژه بودند که با استفاده از 29% روز قبل.

موارد می تواند 10 برابر بیشتر از رسمی برگه

اگر چه ما را تحت فشار قرار دادند به افزایش آزمایش تایید تعدادی از موارد به احتمال زیاد تنها نشان دهنده کسری از افرادی که قرارداد این ویروس در آمریکا و مقامات بهداشت گفت: در روز پنج شنبه.

ادامه مطلب: چگونه میلیون ها نفر در امریکا به طور موقت اخراج می تواند دائمی

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) در حال حاضر تخمین می زند که بین 16.5 به 26.4 میلیون نفر آلوده شده اند — به معنی واقعی آمار و ارقام می تواند تا حدود 10 برابر بالاتر از 2.3 میلیون موارد تایید شده.

آن را در حال حاضر باقی مانده است دیده شود که آیا ما می توانیم جلوگیری از فاجعه مرگ روزانه عوارض آن را دیدم در زمانی که در اطراف 2,200 مردم بودند در حال مرگ در هر روز است.

در حال حاضر در سراسر کشور مرگ و میر در هر روز حدود 600 با این رقم احتمالا منعکس کننده بهتر است تلاش برای جلوگیری از خانه سالمندان, عفونت زودتر مداخله در درمان و همچنین افزایش تعداد افراد جوان که تست مثبت است. این ویروس در خصوص ثابت خطرناک برای بیماران مسن تر.

rs/rc (AP, Reuters, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن