Coronavirus واکسن: هند می تواند نقش تعیین کننده در توزیع

سرم موسسه هند (SII) است ramping تا تولید از دانشگاه آکسفورد نامزد واکسن در پیش بینی از آن عبور محاکمه. DW صحبت

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

سرم موسسه هند (SII) است ramping تا تولید از دانشگاه آکسفورد نامزد واکسن در پیش بینی از آن عبور محاکمه. DW صحبت با سرم مدیر عامل اژدر helen clark در مورد زمانی که یک واکسن می تواند آماده.

اژدر helen clark (اصلی تصویر وسط) مدیر ارشد اجرایی موسسه سرم از هند (SII) است که مشغول این روز است. SII, بزرگترین تولید کننده واکسن توسط, حجم, در حال حاضر شروع تولید در یک رمان coronavirus واکسن نامزد توسعه یافته توسط Jenner موسسه در دانشگاه آکسفورد.

پژوهشگران در آکسفورد شروع به تست نامزد واکسن "ChAdOx1 nCoV-19" در بیش از 1,110 نفر در ماه گذشته. آزمایش تعیین اثر بخشی واکسن در حالی که شناسایی عوارض جانبی احتمالی.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

هفته گذشته یک مطالعه نشان داد که آکسفورد واکسن قادر به جلوگیری از SARS-CoV-2-مربوط به ذات الریه در پستانداران.

در مصاحبه با دویچه وله helen clark گفت که او امیدوار است هند خواهد نقش تعیین کننده در تولید واکسن و انتظار موفق محاکمه تا 40 میلیون دوز می تواند در اکتبر آماده می شود.

بر اساس در غرب هند در شهر پونا SII باعث می شود 1.5 میلیارد دوز واکسن در هر سال و این شرکت در حال حاضر تولید در حدود 20 واکسن برای 165 کشور جهان است.

DW: چرا سرم موسسه شروع به ساخت آکسفورد کانديد واکسن قبل از محاکمات انجام شده است?

اژدر helen clark: این تصمیم تنها به یک پرش شروع به ساخت و باید به مقادیر کافی در دسترس است. توزیع دوز را تنها آغاز یک بار آزمایش موفق هستند و این ثابت شده است که واکسن موثر و امن برای استفاده است.

ما همچنین در حال کار بر روی خود ما انجام آزمایشات انسانی در هند در این ماه. تمرکز اولیه آزمون است برای تعیین اینکه آیا واکسن باعث ايجاد خوب پاسخ سیستم ایمنی بدن است و هیچ عوارض جانبی غیر قابل قبول.

ادامه مطلب: چرا جهان گرسنه است برای یک coronavirus مواد مخدر ساخته شده در هند

چگونه اعتماد به نفس شما که آکسفورد نامزد واکسن کار خواهد کرد ؟

بیش از 100 بالقوه COVID-19 نامزد واکسن در حال حاضر تحت توسعه زیست فناوری و تیم های تحقیقاتی در سراسر جهان است. حداقل شش نفر از اینها در تست های اولیه در انسان برای آنچه شناخته شده به عنوان فاز 1 کارآزمایی بالینی.

اگر چه آکسفورد واکسن به نام "ChAdOx1 nCoV-19," هنوز ثابت نشده است به محافظت در برابر COVID-19 عفونت سرم تصمیم به شروع ساخت و پس از آن نشان داد در وعده قبل از فاز بالینی و پیشرفت را به بشر محاکمه.

وجود دارد چند شاخص است که این واکسن در حال توسعه توسط Oxford خواهد بود خوب. این فن آوری از این واکسن موفق بوده است قبل و ما امیدواریم این امن خواهد بود و همچنین.

ما باید خوش شانس در آزمایش های بالینی برای رسیدن مردم به اندازه کافی و بدون COVID-19 در گروه کنترل به قطعی نشان می دهد که این واکسن بسیار خوب کار شده است.

اما واقعیت این است که ما یک پتانسیل کانديد واکسن در یک دوره کوتاه از زمان است که قطعا چیزی است که به تشویق کردن در مورد.

ادامه مطلب: مسابقه به سمت coronavirus واکسن: آنچه در آخرین?

حتی اگر ما قادر به ایجاد یک واکسن به زودی شما چه فکر میکنید در مورد چالش تولید میلیاردها دوز ؟

آن را خیلی زود به اظهار نظر در مورد آنچه که تولید کنندگان دیگر در حال رفتن به انجام این کار در این نقطه, اما ما قطعا نگه داشتن قیمت گذاری مقرون به صرفه است. هدف ما برای ساخت 4 تا 5 میلیون دوز در هر ماه و پس از آن ما می خواهیم به مقیاس تولید به 10 میلیون دوز یک ماه بر اساس موفقیت آزمایش.

ما پیش بینی تولید به میزان 20 تا 40 میلیون دوز سپتامبر-اکتبر. اگر آزمایشات موفق هستند ما را به این محصول در دسترس در بسیاری از کشورها به عنوان امکان پذیر است از جمله هند است. هنگامی که یک واکسن است که توسعه ما طرح آن را برای فروش در اطراف €12 (13 دلار) در هر دوز.

ما در حال همکاری با شورای تحقیقات پزشکی هند برای آزمایش های بالینی و نیز در تماس با گروه بیوتکنولوژی.

من را ترک خواهد کرد آن را به دولت هند تصمیم بگیرید که کدام کشورها را دریافت کنید چقدر از واکسن و هنگامی که.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن می تواند آماده "در یک سال' — اتحادیه اروپا سازمان پزشکی

آنچه باید انجام شود برای افزایش تولید برای بالا واکسن نامزدها به طوری که وجود دارد گسترده در دسترس بودن در هر کشور پس از واکسن توسعه یافته ؟

هر دو قیمت و قابلیت اطمینان کلیدی هستند. در این مرحله ما نیاز شرکت های متعدد در سراسر جهان به تلاش های مختلف واکسن در آزمایشات است.

برای مثال ما از طریق ارتباط با ما-بر اساس بیوتکنولوژی شرکت Codagenix ما را توسعه داده اند یک واکسن ویروس فشار است که یکسان به SARS-CoV-2.

ما شروع ما قبل از بالینی و امید به پیشرفت را به بشر محاکمه فاز سپتامبر یا اکتبر. هدف این است که به آن واکسن در دسترس است در اوایل سال 2021 به مبارزه با رمان coronavirus.

بیشتر بخوانید: آلمان به صرف €750 میلیون در coronavirus واکسن

است وجود دارد یک طرح B, اگر دادگاه در این سال نشان می دهد این واکسن کار نمی کند?

به طور معمول واکسن رفتن را از طریق مراحل مختلف پژوهش که شامل آزمایش بر روی حیوانات و حداقل سه مرحله از آزمایش های بالینی. تمام این چند سال طول می کشد و گاهی به یک دهه است. اما این یک وضعیت فوق العاده ای بر جهان.

یک واکسن است تنها چیزی که برای بازگشت به حالت عادی به جهان و این تماس برای توسعه پروژه به شتاب.

اگر چه وجود دارد در حال حاضر حدود 150 واکسن پروژه های توسعه در سراسر جهان وجود دارد و تنها پنج آزمایش های بالینی بر روی انسان است که تصویب شده در سراسر جهان است.

آیا این بیماری همه گیر کوروناویروس اشاره به نیاز به واکسن جدید توسعه پارادایم?

با COVID-19 بودن یک چالش منحصر به فرد, کار و مشارکت جهانی بسیار مهم خواهد بود در جلو آوردن امن و موثر واکسن در دسترس برای همه است. بزرگ واکسن سازان در حال حاضر شبکه های توزیع در محل. آنها قادر خواهد بود برای رسیدن به سراسر جهان بسیار به سرعت.

مصاحبه انجام شد Murali Krishnan, DW خبرنگار در دهلی نو.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن: که در آن سود و بهداشت عمومی برخورد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن