Coronavirus: ویتنام خوش بین در مورد بهبود اقتصادی

با وجود مشکل اقتصادی جهانی محیط زیست در میان COVID-19 گیر دولت ویتنام باقی مانده است خوش بینانه در مورد این کش

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

با وجود مشکل اقتصادی جهانی محیط زیست در میان COVID-19 گیر دولت ویتنام باقی مانده است خوش بینانه در مورد این کشور چشم انداز اقتصادی و مجموعه های بلند پروازانه رشد نرخ هدف برای این سال است.

با وجود بحران اقتصادی جهانی و احتمال رکود اقتصادی در برخی از کشورهای همسایه ویتنام هدف برای رشد اقتصادی 5 درصد در این سال است. هدف بلند پروازانه اعلام شد ویتنام نخست وزیر Nguyen Xuan Phuc در اخیر کنفرانس آنلاین با هزاران نفر از خارجی و محلی نمایندگان کسب و کار.

هدف بلند پروازانه است به طور قابل توجهی بالاتر از پیش بینی صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) که اعلام کرد که این انتظار ویتنام محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) به رشد 2.7%. حتی این پیش بینی قرار می دهد ویتنام پیش از همسایگان خود و تضمین می کند که این کشور ادامه خواهد داد به جنوب شرق آسیا سریعترین رشد اقتصاد است. پیش بینی نرخ رشد, اما, است که در تضاد کامل با 7% گسترش 2019.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

دولت در هانوی انتظار اقتصاد برای بهره مندی از این کشور تا کنون موفق مبارزه با رمان coronavirus. تا به حال ویتنام ثبت 324 COVID-19 عفونت و صفر مربوط به مرگ و میر.

این کشور دیده نشده و جدید محلی سرچشمه موارد در هفته. همه عفونت اخیر وارد شده اند موارد ویتنامی که عودت از کشورهایی است که از رنج می برند بسیار شدید شیوع ویروس.

کارشناسان بر این باورند که ویتنام بود قادر به مهار این ویروس به دلیل آن عمل به سرعت و قاطعانه. هانوی تصمیم به بستن مدارس تعطیل مرزها و تعلیق مسافرت های بین المللی بسیار زودتر از دیگر کشورها است. این کشور نیز راه اندازی قرنطینه اردوگاه که در آن ده ها هزار نفر از ورود مسافران از خارج از کشور بودند قرنطینه برای 14 روز.

اگر چه این اقدامات شد شدید ویتنام دریافت ستایش از سراسر جهان برای چگونه آن را به کار گرفته شیوع. با اقتصاد شروع مجدد هانوی امیدوار به استفاده از این تازه به دست آورد اعتماد به جذب بیشتر سرمایه گذاران خارجی و کسب و کار.

Number of COVID-19 tests per confirmed case

'بلند پروازانه اما نه غیر واقعی'

آدام مک کارتی اقتصاددان ارشد تحقیق و مشاوره شرکت مکونگ اقتصاد انتظار دارد که ویتنام را به طور گسترده ای بهره مند از چگونه آن را به کار گرفته COVID-19. "شاید این یک نقطه عطف ویتنام که در آن برگ های این گروه از کشورها به عنوان کامبوج و فیلیپین و می پیوندد پیچیده تر کشورهای تایلند و کره جنوبی و حتی ویتنام ندارد مشابه تولید ناخالص داخلی هنوز" مک کارتی گفت: DW از هانوی.

این اقتصاددان گفت که ویتنام به جهان نشان داده است که در آن می توانید مدیریت یک مجتمع تهدید به عنوان coronavirus بهداشت بحران است. "آنها نشان می دهد که آنها می توانید آن را بسیار بهتر از بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده است. که یک سیگنال به سرمایه گذاران خارجی و به دولت های خارجی."

ویتنام امیدوار به ادامه این روند آغاز شده است که تا چند سال پیش. پس از تجارت تنش بین آمریکا و چین شروع به افزایش برخی از شرکت های نقل مکان کرد و تولید خود را از چین به ویتنام است. با نسبتا ارزان و نیروی کار یک جمعیت جوان و نسبتا باز سرمایه گذاری, آب و هوای جنوب کشور آسیایی است که اغلب دیده می شود به عنوان یک جایگزین خوب برای تولید انبوه در چین است.

Vu مین Khuong دانشیار در دانشگاه ملی سنگاپور گفت که دولت ویتنام هدف "بلند پروازانه اما نه غیر واقعی است." Khuong گفت: DW که او انتظار دارد که بیشتر سرمایه گذاری خارجی و بیشتر تخصیص مجدد از چین است. بعلاوه COVID-19 را تقویت ویتنام قابلیت های اجتماعی و با توجه به افزایش دیجیتالی, او گفت:. "با تشکر از همه گیر ویتنام ساخته شده است که دخالت پیشرفت در انتقال دیجیتال. نرخ معاملات آنلاین در خدمات عمومی افزایش یافته و از 12 درصد به 24 درصد در طول دو ماه مستند."

Khuong همچنین گفت که او انتظار دارد که قوی سرمایه گذاری دولت و مصرف خصوصی برای تقویت اقتصاد.

ادامه مطلب: چگونه ویتنام است که برنده آن 'جنگ' در coronavirus

نه بی ریا

اما حتی اگر ویتنام است که انتظار می رود بهتر از رقبای منطقه ای آن — تایلند برای مثال انتظار دارد اقتصاد خود را به کوچک شدن به اندازه 6% — ویتنام نمی خواهد بیرون آمدن از این بحران سالم. در سه ماهه اول سال جاری حدود 35,000 کسب و کارهای عقب نشینی از بازار, ویتنامی روزنامه VNExpress گزارش بر اساس یک نظرسنجی که توسط ویتنام و اتاق بازرگانی و صنعت. ویتنام اقتصاد رشد 3.8 درصد در سه ماهه اول, پایین ترین رقم در 11 سال است.

بخش ها مانند گردشگری و صادرات صنایع مرتبط با داشتن یک ویژه زمان سخت است. گردشگران خارجی دیگر قادر به رسیدن به مقصد محبوب مانند ولز بلند خلیج و توده پس از این کشور مرزهای خود را بسته و تعطیل تمام پروازهای بین المللی. پوشاک کارخانه ها دیده می شود کاهش شدید سفارشات به دلیل کاهش تقاضا برای لباس و کفش.

"با بقیه جهان هنوز هم رنج می برند از COVID-19 صادرات هستند و واقعا قصد صدمه" مک کارتی گفت. این اقتصاددان تاکید کرد که همه چیز فقط نمی تواند بازگشت به آنها چگونه بود. و حتی اگر مصرف داخلی است به احتمال زیاد به افزایش در ماه به 5 درصد رشد رقم برای سال 2020 ممکن است بیش از حد بلند پروازانه. "این احتمالا بیشتر شبیه به 3 درصد اما هنوز هم خوب است در این شرایط. آن را هنوز هم به معنی ویتنام برنده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن