Coronavirus عروسی: چگونه سرخپوستان در حال بستن گره در میان همه گیر

یک مستند در سراسر کشور موجب شده است تا عروسی لغو سراسر هند است. اما بسیاری از زوج ها هنوز هم مصمم به ازدواج مب

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

یک مستند در سراسر کشور موجب شده است تا عروسی لغو سراسر هند است. اما بسیاری از زوج ها هنوز هم مصمم به ازدواج مبادله آداب و رسوم سنتی با آنلاین مراسم عروسی و اجتماعی-فاصله مراسم.

Anantika 26 ساله در بمبئی مبتنی بر معلم بود و قصد ازدواج در 7 آوریل. پس از هند رفت و به lockdown برای جلوگیری از شیوع کروناویروس او تا به حال هیچ چاره ای جز انصراف از عروسی خود را.

هند coronavirus موارد گذشته رسید 100,000 روز سه شنبه, روز پس از این کشور بیشتر کاسته آن ماه بلند مستند در سراسر کشور در تلاش برای احیای اقتصاد است.

به نظر می رسد بزرگترین مستند است و تلفات در هند میلیارد دلار در صنعت عروسی.

"این مستند به نظر می رسید مانند یک شر لازم است که در آن نقطه. البته ما ناراحت شدند بیش از حد چرا که شرکت های هواپیمایی حاضر به لغو بلیط و صدور بازپرداخت. برخی از سالن نیز حاضر به بازگشت ما سپرده اولیه" گفت: Anantika.

او پس از تلاش شده است که این ازدواج از نظر قانونی ثبت شده با کمک یک وکیل اما بدون موفقیت های زیادی. دادگاه ثبت نام در نظر گرفته نمی شود یک اولویت در میان مستند.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

India coronavirus wedding industry

این COVID-19 اجتماعی فاصله اقدامات را به ارمغان آورد عروسی صنعت به متوقف مجازی

همه گیر طول می کشد تلفات در صنعت عروسی

هند عروسی صنعت برآورد شده به ارزش 50 میلیارد دلار (€46 میلیارد دلار) در سال 2019 با توجه به گزارش KPMG. برآورد نرخ رشد 25-30 ٪ در سال است.

به نظر می رسید حتی بحران مالی سال 2008 تا به حال تاثیر کمی در این کشور در عروسی صنعت آیا به عنوان دهلی جدید دولت را معرفی اقدامات مالیاتی کالا و خدمات و آن demonetization سیاست. هند اجتماعی پارچه — همراه با آن غالب جمعیت جوان نگه داشته و عروسی بازار سیستم ایمنی بدن به تحول اقتصادی.

این بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از آن اجتماعی فاصله اقدامات را به ارمغان آورد و صنعت را متوقف مجازی. هزاران نفر از مراسم لغو شده است در سراسر کشور ناامید کننده مشتاق, ارتباط جنسی, و کسانی که مشغول به کار در صنعت عروسی — تا حد زیادی بخش غیررسمی. بسیاری از کشور های عروسی ارائه دهندگان خدمات از جمله تزئینات مواد غذایی و آرایش هنرمندان, تکنسین ها و عکاسان کار بر روی یک به صورت مستقل.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن: هند می تواند نقش تعیین کننده در توزیع

Mahima Bhatia, دهلی-بر اساس عکاس عروسی, برنامه ریزی شده است به کار در یک عروسی آینده با 30 مهمانان — بسیار کوچکتر از آنچه او به عادت کرده اند. او در حال حاضر خواسته خانواده عروس و داماد به ارائه حفاظتی تجهیزات شخصی (PPE) برای او و تیم خود را به طوری که آنها می تواند به حفظ بهداشت قوانین. اما Bhatia هنوز هم احساس می کند نگران چگونه این مستند و دیگر coronavirus مهار اقدامات تاثیر عروسی و رای دادن.

"با کوچکتر مراسم عروسی مردم ممکن است می خواهید از تخفیف در نرخ های ما ... اما این ممکن است مناسب برای ما است. ما هنوز هم مجبور به پرداخت ما مترجمان آزاد همان نرخ و حجم کار همان باقی می ماند برای ما. بسیاری در صنعت ممکن است به کاهش دستمزد و کاهش کارکنان," او گفت:, و اضافه کرد که چشم انداز آینده در صنعت عروسی در حال حاضر به نظر می رسد تلخ است.

دیجیتال عروسی

هند سخت coronavirus اقدامات را دلسرد نمی شود هر کس از بستن گره به عنوان اصل برنامه ریزی شده و البته با برخی از لوازم جانبی.

نیلو و Animesh تنظیم کرده بود روز بزرگ خود را برای مارس 8, اما به عنوان مستند نورد – این زن و شوهر شد جدا در شهرستانها متفاوت است.

مایل به رفتن پیش با ازدواج خود قصد دارد با این وجود آنها مرتب برای یک کشیش به رفتار سنتی هندو مراسم از طریق ویدئو کنفرانس. خانواده و دوستان خود را قادر به حضور در مراسم — تقریبا البته.

ادامه مطلب: مرد آلمانی گیر کرده 2 ماه در فرودگاه

"ما تا به حال ما لباس عروسی آماده در خانه. ما فکر کردیم این بود که یک مفهوم خوب و همچنین به معنای ما نیست که به تعویق انداختن عروسی ما. ما در حال برنامه ریزی هر مراسم پس از همه چیز عادی است اما ما باید برخی از پست-مراسم عروسی در خانه" این زوج گفت: DW.

عروسی خود را ساخته شده ممکن است با ازدواج آنلاین خدمات Shaadi.com. دیجیتال ارائه دهنده همچنین دارای آنلاین mehendi (حنا) آموزش و حتی می اندازد اجرای موسیقی برای اضافه کردن یک مطلب معتبر لمسی به قبل از مراسم عروسی.

"ما شاهد افزایش مشتری جدید ثبت نام و پلت فرم تعامل در طول مستند دوره است. این است که تا حد زیادی در بازگشت از افراد زمان بیشتری در دست داشتن فضای ذهنی به فکر می کنم از تصمیمات بزرگ ... که گفت: درآمد همچنان به ماندن در زیر انتظار می رود سطح" یک سخنگوی Shaadi.com گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: هند مستند تبدیل به بحران انسانی

آینده از مراسم عروسی

زویا بوشان یک طراح رقص و آرایش هنرمند فکر می کند که اجتماعی فاصله مقررات را تغییر آینده از هند عروسی سنتی ، او تا حدودی بدبین که همانند مراسم ادامه خواهد داد در هند.

"من فکر می کنم مردم نیز نگران به معاشرت. مقیاس مراسم عروسی نیز نهفته جایی که مردم ممکن است کوچک رویدادهای خود را با محدود مهمانان. مراسم عروسی مقصد نیز ممکن است کاهش می دهد. این به نظر می رسد طبیعی جدید در حالی که حداقل" او گفت:.

برای Rebin وینسنت Gralan استادانه درست شده, تالار عروسی همه چیز نیست. او موفق به برگزاری یک کوچک اما موفق کلیسا عروسی در جنوب ایالت کرالا با تنها 10 شرکت کنندگان در مجموع از جمله خودش و عروس.

"هر دولت در بخش بهداشت و درمان را پیشنهاد ما ارائه اطلاعات تماس با هر کسی که در این مراسم حضور داشتند. ما خوشحال برای به اشتراک گذاشتن که حتی پس از یک ماه هیچ کس شما با COVID-19."

بیشتر بخوانید: مسلمانان هند در صورت تمدید ننگ میان COVID-19 بحران



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن