کاستاریکا: ازدواج رسمی همجنسگرایان برگزار شد با وجود همه گیر

کاستاریکا تبدیل شده است اولین مرکزی آمریکا ملت را به ازدواج همجنسگرایان قانونی است. ده ها تن از زوج ها با استف

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کاستاریکا تبدیل شده است اولین مرکزی آمریکا ملت را به ازدواج همجنسگرایان قانونی است. ده ها تن از زوج ها با استفاده از قانون جدید اگر چه مراسم باید رعایت coronavirus اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

اولین ازدواج رسمی همجنسگرایان در کاستاریکا رفت جلوتر بامداد سهشنبه پس از یک نقطه عطفی ازدواج برابری حاکم آمد در نیمه شب.

مراسم کوچک بودند و تا حد زیادی در انجام خصوصی در خط با کروناویروس محدودیت اگر چه برخی از آنها پخش آنلاین و یا حتی در تلویزیون دولتی.

Daritza آریا و الکساندرا Quiros شد برای اولین بار زن و شوهر به کراوات گره در ساعات اولیه صبح است. تقریبا 20000 نفر به تماشای خود خدمات زندگی می کنند در Facebook به عنوان یک دفتر اسناد رسمی پوشیدن یک ماسک صورت تلفظ آنها "و."

فعال مارکو Castillo که مبارزه برای برابری ازدواج در سال نیز بحباله نکاح در اوردن, دیرین خود را شریک در یک مراسم, تماشا صدها نفر از بینندگان آنلاین.

"این یک گام در برابری اجتماعی. این واقعیت است که رودریگو و من قادر به آمدن به ازدواج یکدیگر در یک دادگاه پیشرفت" Castillo گفت. "این همواره ما را به ادامه دیگر دعوا برای کسانی که متفاوت با گرایش های جنسی."

ادامه مطلب: اکوادور تصویب ازدواج همجنسگرایان

نقطه عطفی حکم

قانون تغییر نتیجه حکم دادگاه عالی در ماه اوت سال 2018 که در بر داشت که کاستاریکا در ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان بر خلاف قانون اساسی بود. دادگاه به قانونگذاران 18 ماه برای تغییر ارائه و یا آن را به طور خودکار لغو شده است.

رئیس جمهور Carlos Alvarado که انتخاب شد در ماه مه سال 2018 پس از حمایت قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان گفت: تغییر خواهد "علت مهم اجتماعی و فرهنگی تحول در کشور است."

ادامه مطلب: چرا همجنسگرایی تابو است و در بسیاری از کشورهای آفریقایی?

انریکه سانچز کاستاریکا برای اولین بار آشکارا گی کنگره ادای احترام به فعالان که در حال صرف سال مبارزه. "با تجربه خود مبارزات خود را ... آنها کمک کرده اند ساخت یک جامعه که در آن وجود دارد طبقه دوم خانواده یا دوم رای مردم," او گفت: تامسون رویترز پایه و اساس است.

ازدواج همجنسگرایان در حال حاضر قانونی در تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی از جمله اکوادور و آرژانتین و برزیل با وجود مخالفت های شدید برخی از گروه های مذهبی. عمدتا کاتولیک کاستاریکا اولین کشور در آمریکای مرکزی به قدم.

nm/msh (AP ساعت و dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن