می تواند یک زلزله بزرگ به زودی اعتصاب کره جنوبی?

شبه جزیره کره است به طور معمول یک منطقه از فعالیت های لرزه ای اما لرزه شده اند لرزاند توسط یک مجموعه ای جدید ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

شبه جزیره کره است به طور معمول یک منطقه از فعالیت های لرزه ای اما لرزه شده اند لرزاند توسط یک مجموعه ای جدید از لرزش آنها هشدار می دهند که می تواند نشانه ای از یک بزرگتر زلزله آمده است.

زلزله شناسان در کره جنوبی نگران هستند غیر معمول راش از زلزله که متزلزل شبه جزیره در هفته های اخیر با برخی از نشان می دهد که این قیام ناگهانی در فعالیت های لرزه ای ممکن است یک پیشرو به عمده — و به طور بالقوه بسیار مخرب — زلزله.

شبه جزیره کره است به طور سنتی به عنوان بخشی از به اصطلاح حلقه ای از آتش لرزه های فعال در خطوط گسل که اجرا در اطراف لبه اقیانوس آرام است. اما زلزله شناسان به دنبال این که آیا تغییر ساختاری ممکن است تبدیل به یک جدید عادی برای کره.

هفته گذشته کره جنوبی گزارش اداره هواشناسی قدر 2.8 لرزش در Wanju شهرستان در دور باد از جنوب غرب کره جنوبی. اگر چه هیچ آسیب گزارش شده از ضعیف زلزله و هیچ کس مجروح شد این اولین بار است که از دسامبر 2014 که یک لرزش با قدر بالا 2 تا ضربه زدن به منطقه.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

بزرگ قیام فوری و ناگهانی در فعالیت های لرزه ای

دو روز قبل از Wanju termor یک 3.8-بزرگی زلزله شناسایی شد در کره شمالی. جنوبی نظارت آژانس به سرعت اعلام شد, طبیعی, فعالیت های لرزه ای برای برطرف کردن هر گونه نگرانی که ممکن است یکی دیگر از آزمایش هسته ای زیرزمینی انجام شده توسط این رژیم در پیونگ یانگ.

شمال انجام آن آزمایش اتمی در آن Punggye-ri proving grounds در شمال شرق این کشور با آخرین انفجار در سپتامبر 3, 2017, از یک بمب هیدروژنی است که ثبت نام به عنوان یک زلزله با بزرگی 6.3.

اما حتی عمیق تر نگرانی کارشناسان شده است بیش از 400 زمین لرزه لرزش از آوریل 26 در یک منطقه در جنوب Jeolla استان در دور در جنوب غرب شبه جزیره.

این منطقه گزارش نشده است, فعالیت های لرزه ای از دولت برای اولین بار شروع تلفیقی داده در سال 1978.

ادامه مطلب: زمین شناسان پیدا کردن کره شمالی به سایت های هسته ای غیر قابل استفاده پس از سقوط

کارشناسان اعتراف است که آنها نمی دانند که برای مطمئن شوید که آنچه که باعث فعالیت دارد اما در برخی از نظریه ها که چرا این افزایش بالا و پایین شبه جزیره.

"ما شده اند نظارت South Jeolla, حوادث, نزدیک به دلیل آنها بسیار غیر معمول شده اند و این اتفاق در یک فضای کوتاه از زمان گفت:" هنگ Tae-kyung استاد زلزله شناسی در دانشگاه Yonsei در سئول.

"آن نیز غیر معمول است چرا که آنها اتفاق می افتد در یک منطقه بسیار کوچک هستند و آنها بسیار عمیق تر از حد معمول" او گفت:, و اضافه کرد که زمین لرزه در شبه جزیره معمولا رخ می دهد در عمق حدود 10 کیلومتر (6 مایل). این آخرین لرزش در حال اتفاق می افتد 20 کیلومتر در زیر سطح.

یک انفجار از گذشته

"ما نمی دانیم دقیقا چرا این اتفاق می افتد اما قطعا وجود دارد برخی از نظریه ها که نیاز به تایید از طریق تحقیقات بیشتر گفت:" هنگ. "حدس و گمان شخصی من این است که آنچه که ما در حال حاضر شاهد یک نتیجه از مارس 2011 توهوکو زلزله در ژاپن است."

همچنین شناخته شده به عنوان بزرگ شرق ژاپن زلزله, کانون توهوکو زلزله زده 70 کیلومتر در سواحل شمال شرقی ژاپن در عمق حدود 29 کیلومتری زیر بستر.

یک megathrust زلزله آن را قدرتمند ترین تا کنون ثبت شده در ژاپن و چهارمین در جهان از سال 1900.

آن unlashed قدرتمند امواج سونامی که نابود شمال ژاپن خط ساحلی با ارتفاع بیش از 40 متر است.

امواج ضربه نیروگاه هسته ای فوکوشیما انتشار تابش و اضافه کردن یک لایه اضافی به فاجعه است. نزدیک 19,000 نفر کشته شده اند و یا هنوز هم به عنوان ذکر شده از دست رفته است.

ادامه مطلب: چین می گوید کره شمالی زلزله یک مظنون انفجار'

عظیم زلزله 'قرار گیرند' شبه جزیره

"هنگامی که توهوکو زلزله اتفاق افتاده است که نقل مکان کرد و بخش شرقی شبه جزیره کره در حدود 5 سانتی متر (2 اینچ) به شرق" گفت: هنگ.

"در همان زمان آن را نقل مکان کرد و بخش غربی شبه جزیره در حدود 2 سانتی متر به سمت شرق که به معنی زلزله کشیده پوسته شبه جزیره در حدود 3 سانتی متر است."

وجود تمدید شد فعالیت های لرزه ای در شبه جزیره کره در ماه ها و سال های پس از توهوکو تراژدی استاد هنگ گفت: از جمله 5.8 لرزش در سال 2016 بود که بزرگترین تا کنون ثبت شده در کره جنوبی.

اما عمیق تر صفحه تکتونیکی فعالیت نسبتا آرام تا زمانی که در اوایل این سال است.

یوشیاکی Hisada استاد در ژاپن Kogakuin دانشگاه با تمرکز بر تاثیر زلزله گفت: از لحاظ تاریخی کره ای, شبه جزیره دیده می شود کمی قابل توجهی در فعالیت های لرزه ای و افزایش اخیر در زمین لرزه است دلیلی برای نگرانی.

"زمین لرزه در می آیند و در مناطق بیش از یک دوره طولانی از زمان و ممکن است ناپدید می شوند در مجموع برای سال های بسیاری در برخی از نقاط جهان تنها به بازگشت دوباره بعد," او گفت:.

"زمین ساخته شده است تا از صفحات هستند که همیشه در حال حرکت پس از تنش های افزایش و کاهش اما افزایش تعداد حرکات چیزی است که نیاز به نظارت بسیار دقت کنید. که یک علامت هشدار دهنده."

ادامه مطلب: زلزله شناسایی نزدیک به کره شمالی آزمایش هسته ای سایت احتمالا 'ساخته'

نظارت بر زمین

کره اداره هواشناسی نصب شده تا تعدادی از مشاهده امکانات در South Jeolla به جمع آوری داده های لرزه ای و در بدترین سناریو مسئله هشدار.

استاد هنگ می گوید که در حالی که وجود داشته است هیچ واقعا زلزله ویرانگر در یک قرن سوابق تاریخی نشان می دهد که شبه جزیره به طور کامل ایمنی بدن به یک لرزش است که می تواند مقدار قابل توجهی از آسیب و از دست دادن زندگی است.

"ادبیات است که زنده می ماند از سلسله چوسون که زد کمی بیش از 500 سال تا سال 1897 کند بازشماری داستان از زلزله و آسیب به جوامع در شبه جزیره" او گفت:.

"از آنچه محققان می تواند به نظر می رسد که آنها با تجربه لرزه قدر به عنوان بالا به عنوان 7 و در صورتی که در گذشته اتفاق افتاده است و البته ممکن است که چیزی مشابه اتفاق می افتد می تواند یک بار دیگر."

"من می گویند که به عنوان یک نتیجه از توهوکو زلزله وجود دارد, افزايش احتمال که کره ممکن است تجربه عمده لرزش. ما باید مراقب باشند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن