کشور موافقت مستقل پروب که coronavirus پاسخ

یک قطعنامه به بررسی جهانی دست زدن به coronavirus همه گیر شده است به تصویب رسید که کنفرانس. اتحادیه اروپا در حم

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

یک قطعنامه به بررسی جهانی دست زدن به coronavirus همه گیر شده است به تصویب رسید که کنفرانس. اتحادیه اروپا در حمایت از این حرکت, اما در دفاع از این که از ما رئیس جمهور تهمت را تهدید به برداشت ما بودجه است.

سازمان بهداشت جهانی به تصویب قطعنامه ای روز سه شنبه به اجازه می دهد یک بررسی جهانی در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. رزولوشن رو بدون اعتراض از مجمع 194 عضو.

اتحادیه اروپا بود که در میان کشورها و بدن برای حمایت از این حرکت در سازمان بهداشت جهانی (WHO) سالانه کنفرانس به اصرار یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" از واکنش بین المللی به این بیماری همه گیر.

اتحادیه اروپا همچنین ابراز حمایت که پیش از آن در روز سه شنبه رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به قطع ما بودجه جهانی سازمان.

"این زمان برای همبستگی نه زمان برای انگشت اشاره و یا برای تضعیف چند جانبه" اروپا در امور خارجه سخنگوی Virginie Batti-Henriksson به خبرنگاران گفت: در دومین روز از مجمع بهداشت جهانی.

این قطعنامه را بلافاصله اتخاذ یک چارچوب زمانی برای بررسی و اما چه کسی رئیس Tedros گفت: این مجمع در روز دوشنبه او را خوش آمد می گوییم یک ارزیابی مستقل در "اولین لحظه ای مناسب است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را مقصر می داند که چین

مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال حاضر به حالت تعلیق در بودجه از, که, با انتشار نامه ای در روز دوشنبه که در آن او به نام که یک "عروسک خیمه شب بازی از چین" و خواستار "اصلی اساسی پیشرفت در 30 روز آینده."

که متعهد به دادن پاسخ مستقیم به مغلوب ساختن پیشی جستن نامه و بعد از آن در روز سه شنبه. آنگلا مرکل صدر اعظم بود که در میان رهبران اروپایی که حمایت خود را از این که در مجلس پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن نظر گفت: "این که مشروع موسسه جهانی است که به ارمغان می آورد همه چیز را با هم."

بررسی خواهد شد و نه به طور خاص نگاه به که اما در پاسخ جهانی از همه دولت ها و نهادهای بین المللی.
قبل از ما بودجه یخ های ما شد بزرگترین تک کمک کننده به چه کسی است. باید از آنها جلو بروید با دائمی یخ چین ممکن است پر کردن بخشی از شکاف.

بیشتر بخوانید: رو COVID-19 سازمان بهداشت جهانی در حالت بحران

روسیه را متهم به تهمت از 'بی اساس اتهامات'

یک مقام همچنین حمایت چه کسانی و چین روز دوشنبه شب انتقاد از تهمت و تهدید.

"روسیه است که در برابر هر گونه ساخته تحقیقات و اتهامات بی اساس. ما قاطعانه در برابر آنها" والنتینا Matviyenko بلندگو روسیه مجلس سنا گفت: خبرگزاری روسی اینترفاکس.

سابق نخست وزیر استرالیا کوین راد گفت: DW که ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن"s تهدید به خروج بودجه از سازمان بهداشت جهانی (WHO) بود "غیر مسئولانه" و نشان "هرج و مرج" طبیعت ریاست جمهوری خود.

"برای رئیس جمهور ایالات متحده به یک پتو لام که که اقدام به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی' به سادگی آن را انجام نمی عدالت" سعید راد که رئيس جمهور از انجمن آسیا موسسه سیاست. "مغلوب ساختن پیشی جستن است بسیار سریع به انتقاد از دیگران در حالی که بسیاری از ما موافق خود را از سیاست های داخلی هرج و مرج هستند."

اما راد اذعان کرد که هر دو که و چین "را مشروع پرسش پاسخ" و گفت که چین "نمی کردن قلاب."

اد/msh (AP, AFP رویترز)
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب