دادگاه مسائل $69.6 میلیون قضاوت در Qui Tam ادعاهای دروغین عمل خلاف کاران مورد

در 30 آوریل سال 2020 آمریکا قاضی دادگاه منطقه تانیا والتون پرات صادر $69.6 میلیون حکم علیه متهمان در بالا مشخص

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

در 30 آوریل سال 2020 آمریکا قاضی دادگاه منطقه تانیا والتون پرات صادر $69.6 میلیون حکم علیه متهمان در بالا مشخصات qui tam ادعاهای دروغین عمل مورد ایالات متحده سابق rel. Chepurko v. e-سوخت های زیستی, LLP, et al.
 
این qui tam مورد باعث شد whistleblower آشکار آن زمان 21 ساله الکساندر Chepurko در مورد معاملات جعلی در انرژی های تجدید پذیر سوخت های زیستی میباشد. Chepurko مورد توسعه یافته به بزرگترین محیط زیست و اوراق بهادار موارد تقلب در ایندیانا, تاریخ, شد, مشخص شده در تلویزیون CBS نشان می دهد "کاران" و منجر به تقلب موفق و اوراق بهادار پیگرد قانونی توسط دولت است.
 
با وجود این حقوقی پیروزی Chepurko هنوز باید در انتظار نتیجه گیری از مجموعه تلاش های دولت در موارد متعدد قبل از او می تواند دست آوردن whistleblower جایزه.
 
Chepurko شهادت و خلاف کاران افشا فرود آمد و شش نفر از اعضای طرح تقلب در زندان از جمله اصلی متفکر بود که محکوم به 20 سال در زندان است. بهادار تقلب تعقیب منجر به متهم اصلی سابق مدیر عامل شرکت عموم معامله بودن محکوم به 10 سال زندان و آن را یکی از موفق تعقیب برای تقلب اوراق بهادار ادعا نقض ساربانز-Oxley Act.
 
همانطور که توسط قاضی پرات آقای Chepurko "منفجر سوت متهمان برای ادعاهای دروغین" و "چون از Chepurko را حس کرد تلاش دولت قادر بود به عنوان جرم جنایی محاکمه" مختلف ستمگران "برای نقش خود را در چند دولت طرح برای فریب دادن بیودیزل خریداران و مالیات دهندگان ایالات متحده توسط متقلبانه فروش بیودیزل انگیزه."
 
تحت ادعای عمل آقای Chepurko شد مجاز به فایل qui تام عمل به منظور به دنبال خسارت از طرف ایالات متحده است. دلار 69.6 میلیون قضاوت به دولت پرداخت می شود. آقای Chepurko است که به عنوان یک خلاف کاران پاداش از بین 25-30 ٪ از آنچه دولت جمع آوری. مالیات پرداخت نمی کند هر یک از پاداش و تمام درآمد حاصل به طور مستقیم آمده از جریمه و مجازات به دست آمده از گروه ستمکاران.
 
در حکم به نفع آقای Chepurko حرکت برای قضاوت دادگاه اشاره کرد که "او به طور داوطلبانه تماس دولت به افشای اطلاعات در مورد ادعاهای دروغین" و ارائه شده دولت با "گسترده اطلاعات است." Chepurko ارائه مدارک و شواهد از جنایت به آمریکا وکیل دفتر خدمات درآمد داخلی ("IR") ، سازمان حفاظت محیط زیست وزارت دادگستری ، دفتر تحقیقات فدرال و کمیسیون بورس و اوراق بهادار. قاضی متوجه شد که خود را "افشا اطلاعات ارائه شده اجازه داده است که دولت برای انجام کیفری و مدنی تحقیقات" مجاز سازمان حفاظت محیط زیست به صدور "اعلامیه نقض" و اجازه دولت به موفقیت تعقیب "حداقل یک اقدام مدنی یک اقدام اداری و اقدامات مجرمانه."
 
در علاوه بر این به اخذ حکم از طرف ایالات متحده برای بیش از $69 میلیون در ادعاهای دروغین عمل مورد آقای Chepurko شواهد منجر به دولت اخذ گناه در برابر حکم هفت نفر در اتهامات متعدد.
 
برای مثال اصلی کینگ پین در پشت تقلب یوسف Furando "pled گناه به اتهام سیم تقلب اظهارات نادرست به بازرسان فدرال درگیر شدن در ممنوع معاملات مالی با جنایی حاصل و توطئه است." او محکوم به 20 سال زندان. یکی دیگر از متهم کریگ Ducey, "pled گناه به اتهام سیم تقلب اظهارات نادرست زیر هوای پاک عمل ادعاهای دروغین علیه IRS انسداد عدالت درگیر شدن در ممنوع معاملات مالی با جنایی حاصل و توطئه است." او محکوم به 6 سال در زندان است. یک سوم متهم چاد Ducey, "pled گناه به اتهام سیم تقلب اظهارات نادرست به سازمان حفاظت محیط زیست و IRS ادعاهای دروغین علیه IRS درگیر شدن در ممنوع معاملات مالی با جنایی حاصل و توطئه است." او محکوم به 7 سال پشت میله های زندان.
 
اوراق بهادار در مورد تقلب متهم جفری ویلسون بود تحت تعقیب کیفری برای نقض ساربانز-Oxley قانون و جهاد "توسط یک هیئت منصفه." داوران اظهار داشت: "او را به جرم نوزده فقره کیفری نقض و از جمله اوراق بهادار تقلب و اظهارات نادرست به کمیسیون بورس و اوراق بهادار." ویلسون بود و محکوم به 10 سال زندان.
 
هر دو آقای Chepurko و خلاف کاران وکیل David K. Colapinto شهادت در ویلسون محاکمه.
 
دولت خواسته آقای Colapinto به توضیح برای داوران اهمیت خلاف کاران پاداش ، در زمان Wilson پرونده به دادگاه رفت آقای Chepurko ثبت کرده بود سه شبه tam پاداش موارد زیر ادعای قانون و IRS و SEC whistleblower ، دولت احساس مهم بود که برای آقای Colapinto و متخصص در شبه تام," تا مطمئن شویم که داوران درک نقش این قوانین در کمک به اجرای قانون است. در دادگاه Colapinto توضیح داد که ادعاهای دروغین در عمل نیز شناخته شده به عنوان "لینکلن قانون" را به عنوان آن را به طور کامل پشتیبانی شده توسط رئیس جمهور لینکلن که آن را امضا و به قانون در تاریخ 2 مارس سال 1863. او توضیح داد که چگونه قانون "قدمت آن به آبراهام لینکلن" است که آن را سبب "هر شهروند" به فایل طرح دعوی در دادگاه "به نام ایالات متحده" به منظور کسانی که "defrauded ایالات متحده" به عدالت است.
 
دولت نیز خواسته آقای Colapinto در دادگاه آیا IRS و SEC خلاف کاران پاداش قوانین یک "چیز خوبی است." Colapinto پاسخ صریح "بله" و به اطلاع داوران چگونه این قوانین کند: "بیان هدف" از این خلاف کاران پاداش قوانین به "تشویق مردم به جلو می آیند به گزارش" جنایت همانطور که اتفاق افتاده است در Chepurko مورد.
 
در بحث بسته شدن وزارت دادگستری ارشد دادستان در مورد, Steven D. DeBrota گفت که هیئت منصفه که آقای Chepurko بود درست و صادقانه "کاران" بود که "قهرمان در داستان است."
 
در پاسخ به دادگاه مارس 30 سال 2020 حکم خود را به نفع آقای Chepurko گفت: "من احساس من تا به حال به ایستادن به چنین آشکار فساد است."
 
او افزود: "من در مورد نشان می دهد که هر کسی می تواند یک سوت در شرکت های بزرگ فساد و حرص و آز. من خوشحالم که وجود دارد خلاف کاران قوانین به گزارش کلاهبرداران برای سرقت از مردم و از سرمایه گذاران و با آنها به عدالت به ارمغان آورد."
 
"من آمد به جلو بیش از 8 سال و با تجربه بسیاری از مشکلات به عنوان یک نتیجه. من امیدوارم که دولت را عادلانه پرداخت جایزه های مختلف خلاف کاران ادعا می کند که هنوز هم در انتظار," او گفت:.
 
آقای Colapinto افزود: "الکس Chepurko نشان شجاعت بسیار زیاد در باد سوت. او با قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر برای جلوگیری از جرم و جنایت زیست محیطی و حفاظت از سرمایه گذاران که defrauded از میلیون ها نفر."
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن