COVID-19 تار هنجارهای جنسیتی به 59 درصد از پدران در اولیه خرید نقش اریکسون Emodo می یابد

Emodo یک اریکسون شرکت با تمرکز بر روی داده های فعال سازی و کسب درآمد امروز منتشر شد تحقیقات نشان دادن چگونگی ن

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Emodo یک اریکسون شرکت با تمرکز بر روی داده های فعال سازی و کسب درآمد امروز منتشر شد تحقیقات نشان دادن چگونگی نگرش مصرف کننده را تعیین می کند راه هایی که در آن COVID-19 عصر روند خرید برای مصرف کننده کالاهای بسته بندی شده (CPG) هستند به احتمال زیاد به تغییر در آینده است. داده ها نشان می دهد تغییرات گسترده در رفتار مصرف کننده است که منجر به از پناهگاه در محل سفارشات در سراسر کشور از یک تغییر در اولیه خانوار خریداران به افزایش DIY محصول مورد علاقه است.

کمی مطالعه می آید از این شرکت اختصاص داده شده در پژوهش و آموزش بازو Emodo موسسه که با هدف کمک به بازاریابان بهتر مطلع کمپین تصمیم گیری و دستیابی به نتایج بهتر است. بررسی بیش از 1000 مصرف کنندگان متعادل برای جمعیتی و اشتغال وضعیت Emodo پرسید: انواع خرید رفتاری سوالات و COVID-19 نگرشی سوالات و کشف تعدادی از روشنگری روند برای تبلیغ از جمله موارد زیر:

به جهان باقی می ماند, صفحه اصلی, خانگی کلیشه های جنسیتی سقوط دور

کلیشه اولیه خرید نقش برگزار می شود اما Emodo یافته های چالش این روایت است. از زمان شروع این بیماری همه گیر شده است که کاهش قابل توجهی در درصد از مادران گزارش می شود اصلی خریداران در خانواده به 59 درصد از خانوارهای گزارش پدران گرفته اند در این نقش است. این مطالعه همچنین نشان می دهد که پدران بسیار بیشتر مایع در چگونه آنها را در فروشگاه که آیا آن زندگی دیجیتالی و یا در فروشگاه وانت. پدر جمعیتی مغازه ها بسیار متفاوت ظاهر می شود بسیار کمتر نام تجاری وفادار و بیشتر احتمال دارد به سوئیچ اگر آنها نمی تواند پیدا کردن معمول خود را با نام تجاری ارائه یک فرصت کلیدی برای مارک های رقیب.

روشن است که در حال تحول نقش های جنسیتی تا به حال تاثیر قابل توجهی در نه فقط کسی که خرید مواد غذایی در خانواده های ایالات متحده, اما چگونه مصرف کنندگان در فروشگاه. بازاریابان به دنبال موفقیت در یک پست-COVID جهان ممکن است بخواهید به تجدید نظر خود را تصورات از پیش پنداشته و خیاط پیام خود را به مرد جمعیتی و نه فقط برای محصولات است که در درجه اول به بازار عرضه شده به مردان است.

نه فقط در خانه و کوتاهی مو: مصرف کنندگان را به تبادل نظر در droves

با غیر ضروری کسب و کار بسته و جهان مجبور به ماندن در خانه مصرف کنندگان تنظیم با تبادل نظر و تلاش به جای. Emodo داده نشان می دهد 64 درصد از مصرف کنندگان در حال پخت و پز بیشتر از خراش و 58 درصد در حال تلاش دستور العمل های جدید. خریداران که در حال آزمایش با مارک های جدید در حال نزدیک 3X بیشتر احتمال دارد به خرید بیشتر محصولات DIY.

با موفقیت به حفظ و یا پیروزی در این پایه مشتری بازاریابان می خواهند برای کمک به مصرف کنندگان ایجاد اعتماد به نفس در مورد چگونه به انجام کارهایی که از آنها استفاده می شود به پرداخت پول به دیگران برای انجام آن زیبایی, پخت و پز, بهبود صفحه اصلی و یا حتی خودکار کار می کنند. با پشتیبانی مناسب, DIY می تواند تبدیل به یک سرگرمی است که طول می کشد فراتر از سرپناه در محل.

وای & GenZ آرامش را در درمان های خرده فروشی در قرنطینه

Millennials نشان می دهد بیشترین افزایش در خرید مواد غذایی, لباس, خرید حیوانات خانگی, خرید, در فروشگاه, خرید و خدمات تحویل. از این دسته هر دو نسل وای و GenZ نشان می دهد یک سطح بسیار بالاتر از محصولات مراقبت شخصی خرید -- 29 ٪ و 28 ٪ افزایش به ترتیب -- دو برابر است که از دیگر گروه های سنی است. علاوه بر این Millennials, گزارش, افزایش, الکل, خرید که بیش از نسل های دیگر به عنوان نزدیک به نیمی (40%) گزارش افزایش در مقایسه با 25 درصد گزارش شده از سایر گروه های سنی است.

در حال حاضر شناخته شده برای توجه خود را به مراقبت از خود Millennials و GenZ در حال غرقه شدن خود رفتار خرید آنها به عنوان اقامت, خانه, ساخت نسل جوان یک کلید جمعیتی برای بازاریابان است. این بینش تغییر خواهد کرد که چگونه بازاریابان مانور جدید خرده فروشی چشم انداز نه تنها برای چند ماه آینده است اما به طور بالقوه برای سال آمده است.

بازاریابان باید فعال ماندن در بازار

"بزرگترین غذای آماده برای بازاریابان است چگونه مهم نقش آنها در گرفتن مشتریان خود را به احساس راحتی با خرید دوباره. بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند که بلند کردن اجسام از پناهگاه در محل سفارشات است نه به اندازه کافی به آنها را به بازگشت به حالت عادی و تقریبا 40 درصد می گویند همان حتی در مورد وجود یک واکسن" توضیح جیک Moskowitz رئیس Emodo موسسه در Ericsson Emodo. "بازاریابان باید یک فرصت به طور فعال در اطلاع رسانی و اطمینان تمایلی مصرف کنندگان و کمک به آنها احساس امن است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اریکسون Emodo و Emodo موسسه مراجعه کنید: https://www.emodoinc.com/

در مورد Emodo

Emodo اطلاعات فعال سازی و کسب درآمد پلت فرم اریکسون مخابرات مبتکر است که قدرت های حامل های تلفن همراه در سراسر جهان است. در هسته Emodo است که حامل آن هوش تکنولوژی اختصاصی پلت فرم است که ترکیبی از عمیق یادگیری ماشین با سالها تجربه کار با اپراتور های تلفن همراه داده است. Emodo حامل اطلاعات تولید ماندگار ترین اطلاعات دقیق در دسترس به قدرت تبلیغات تلفن همراه راه حل از طریق Emodo بازار آگهی و Emodo آگهی هوش مجموعه ای از محصولات است. به عنوان یک شرکت تابعه تماما متعلق به از اریکسون یک رهبر جهان در فن آوری ارتباطات و خدمات Emodo ارائه دقیق رسانه ای راه حل برای تبلیغ قدرتمند بینش به رهبران کسب و کار موثر کسب درآمد برنامه برای حامل های تلفن همراه.

در مورد Emodo موسسه

این Emodo موسسه برای اولین بار از آن نوع برنامه متمرکز در پژوهش و آموزش و پرورش و حل و فصل نگرانی های است که مانع اثربخشی تبلیغات تلفن همراه. این موسسه یک سال 2020 ترجمه برنده جایزه کمک می کند تبلیغ سازمان و ارائه دهندگان راه حل کاهش ضایعات با افزایش درک خود را از داده های تلفن همراه, هوش مصنوعی و چگونه ظهور 5G اثرات برنامه ریزی فن آوری. این برنامه منحصر به فرد ترکیبی از Emodo را اول تحقیق و تجزیه و تحلیل با یک ساختار آموزش و پرورش سری. دوره های ارائه شده از طریق دیجیتال, دوره های آموزشی, پادکست ها و سخنرانی های کلیدی در صنعت حوادث.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب