COVID-19 تمیز کردن و ضد عفونی ارشاد از CDC برای بازگشایی کسب و کار و موسسات

بسیاری از میلیون ها نفر از کسب و کار و موسسات که به طور موقت تعطیل در اوایل سال جاری با توجه به COVID-19 همه گ

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

بسیاری از میلیون ها نفر از کسب و کار و موسسات که به طور موقت تعطیل در اوایل سال جاری با توجه به COVID-19 همه گیر دوباره باز شده اند و یا در حال برنامه ریزی برای در چند هفته آینده. با محدودیت های که برداشته متحده در سراسر کشور, کارفرمایان در صورت حصول اطمینان از چالش های داخلی کیفیت محیط زیست (IEQ) از امکانات خود را در حال امن برای کارگران و مشتریان و با توجه به کروناویروس و دیگر قرار گرفتن در معرض نگرانی.
 
یک جزء کلیدی از بازگشایی و جلوگیری از موج دوم از عفونت است که تمیز کردن و ضد عفونی ساختمان ها و فضاهای عمومی. برای پرداختن به این موضوع که مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به تازگی منتشر شده راهنمایی برای تمیز کردن و ضد عفونی – فضاهای عمومی محل کسب و کار و مدارس و خانه ها.
 
به گزارش آژانس هدایت سند در نظر گرفته شده است برای همه آمریکایی ها آیا آنها صاحب یک کسب و کار اجرای یک مدرسه و یا می خواهید برای اطمینان از تمیزی و ایمنی از خانه خود را. آن ایالت که تمیز کردن و ضد عفونی نیاز:

  • در حال توسعه یک طرح
  • اجرای طرح
  • حفظ و تجدید نظر در طرح

 
"کاهش خطر ابتلا به بیماری با توجه به COVID-19 با تمیز کردن و ضد عفونی پروتکل است که بخش مهمی از بازگشایی شرکت ها و موسسات زیر بی سابقه تعطیلی بسیاری از تجربه در اوایل سال جاری گفت: Zahid Iqbal, MPH, CIH و ویژگی های مدیر در Clark Seif کلارک (CSC). "کارفرمایان نیاز به یک طرح توسعه با ارزیابی فضاهای تعيين عوامل مانند انواع سطوح و مواد را تشکیل می دهند که هر منطقه است. برخی از سطوح می تواند به کار گرفته شده با روال تمیز کردن در حالی که دیگران به خصوص اغلب لمس سطوح و اشیاء نیز نیاز مکرر ضد عفونی. این برنامه همچنین نیاز به نگهداری شود برای آینده قابل پیش بینی و تجدید نظر شده به عنوان جدید ارشاد منتشر شده است. در CSC ما با افتخار به حمایت از این تلاش ها با 3rd حزب تایید تمیز کردن و ضد عفونی از پروتکل های همراه با دیگر تست های زیست محیطی. علاوه بر این ما بهداشت صنعتی و IEQ حرفه ای با ارائه آموزش کارکنان, شخصی, تجهیزات حفاظتی, آموزش و پرورش, واکنش اضطراری برنامه ریزی و ساختمان ارزیابی."
 
CSC نیز به تازگی حمایت از فیلم های آموزشی در مورد سی دی تمیز کردن و ضد عفونی راهنمایی است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/ti7QnbFjCSI

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و یا دیگر ساختمان علم کنترل عفونت بهداشت صنعتی در محیط داخلی با کیفیت و زیست محیطی و بهداشت و ایمنی خدمات مراجعه کنید www.csceng.com ایمیل csc@csceng.com تماس بگیرید و یا (800) 807-1118.
 

در مورد کلارک کلارک Seif
CSC در سال 1989 تاسیس شد برای کمک به مشتریان در هر دو بخش دولتی و خصوصی آدرس کیفیت هوا در محیط داخلی شغلی و زیست محیطی و ایمنی و بهداشت (EH&S) مسائل. CSC پیشرو در ارائه دهنده این خدمات را با دفاتر متعدد در امتداد حاشیه غربی و جنوب غربی. این شرکت معتقد است که در علم مبتنی بر پروتکل ها و دارای یک پس زمینه قوی در مهندسی ساخت آنها ترجیح زیست محیطی مشاوران صنعتی, مشتریان, امکانات بهداشتی معماران مدارس و سازندگان و پیمانکاران توسعه دهندگان و حرفه ای املاک و مستغلات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب