COVID-19 در آفریقا: نیاز به بهبود ارتباطات

برخی از کشورهای آفریقایی انتقاد شده است برای صدور اطلاعات دقیق در COVID-19. ساختاری دلایل جمع آوری داده ها است

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

برخی از کشورهای آفریقایی انتقاد شده است برای صدور اطلاعات دقیق در COVID-19. ساختاری دلایل جمع آوری داده ها است که بیشتر از یک چالش در آفریقا از در اروپا است. اما مشکل اصلی کارشناسان می گویند.

به تازگی رئیس جمهور تانزانیا جان Magufuli ابرو مطرح شده در سراسر جهان با بیان این که کشور خود را به حال "حذف کرونا بیماری به لطف خدا." Magufuli شده است و در پایان دریافت به خصوص انتقادهای تند از او تصمیم به توقف صدور داده ها در گسترش COVID-19 در پایان ماه آوریل است. حمله به رهبر مخالفان فریمن Mbowe اواخر روز دوشنبه که او را در بیمارستان بستری بود و نسبت خود را Chadema به Mbowe اصرار بر شفافیت بیشتر در مبارزه با ویروس.

Magufuli با خوشحالی گرفته نقش آفریقایی پرت, مایکروسافت کردن انتقادات بین المللی. "شما می توانید برخی همدردی با تانزانیا موقعیت" Osman Dar, یک متخصص بهداشت با فکر مستقر در لندن, چتم هاوس گفت: DW. جمع آوری داده ها به خودی خود گران است. در نظر فقدان اطلاعات بیرون آمدن از تانزانیا به یک مشکل عمده وجود دارد به اندازه کافی غیر دولتی و موسسات بر روی زمین به انتخاب کنید تا شل.

Magufuli دولت مانند بسیاری دیگر در آفریقا به وزن مزایای یک مستند در برابر تاثیر آن بر اقتصاد و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی. در انگلستان به تنهایی Dar توضیح می دهد که تخمین زده می شود که حدود 20 درصد از مرگ و میر اضافی از زمان شروع این بیماری همه گیر را می توان به مردم عدم دریافت کمک های پزشکی در طول مستند و هیچ ربطی به COVID-19. عواقب در کشورهایی که دسترسی به مراقبت های پزشکی است که در حال حاضر بسیار دشوار می تواند ثابت کند بسیار بیشتر وخیم.

Tanzania President John Pombe Magufuli in Dar es Salaam (DW/S. Khamis)

تانزانیا جمهور Magufuli ایمنی بدن به انتقاد خود را برای دست زدن به همه گیر

دقت توزین اولویت

متقاعد کردن مردم به شدت از این بیماری همه گیر است که اثبات می شود یکی دیگر از مشکل است. در یک قاره که در آن بر خلاف اروپا به سختی وجود دارد هر گونه حمایت اجتماعی "مردم به احتمال زیاد به درخواست" اگر ما HIV و سل و مالاریا شد و صدها نفر از هزاران نفر از مردم و دولت اهمیتی نمی دهند به همین دلیل شما به طور ناگهانی پس نگران این عفونت کروناویروس?'," Dar می گوید. مردم می توانید ببینید عواقب ناشی از تعلیق برای مثال از برنامه های واکسیناسیون سرخک و بیماری های دیگر. این نیز فراهم می کند زمین حاصلخیزی برای تئوری های توطئه را نگه دارید.

"در غنا بسیاری از مردم بی سواد می گوید:" شجاعت کسی Setsoafia صبا, یک میکروبیولوژیست در دانشگاه مطالعات توسعه در تمل. او معتقد است که داده ها در حال گردآوری در کشور خود است "ok." اما او افزود: "با توجه به در راه شما را با آمار و ارقام وجود خواهد داشت بسیاری از سوالات."

متناقض و رسوب اطلاعیه های رسمی هستند یک مشکل است. "هنگامی که ما تا به حال حدود 3000 موارد مقامات دولتی اعلام کرد که ما رسیده بود ما در اوج" صبا گفت: DW. "فقط چند روز پس از آن اعلام کرد ما در حال افزایش بوده است.". با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز غنا در حال حاضر 10,201 مورد تأیید و 43 مرگ و میر.

A woman on a truck distributes food among members of the public (AFP/N. Dennis)

مواد غذایی داده شد در آکرا به مردم باید به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستند

غنا پیشگامان جمع آوری داده ها روش

در تمل مردم پیدا کردن آن سخت به این باور است که COVID-19 حتی وجود دارد. این واقعیت که برای اولین بار از ده نفر است که تشخیص داده شد و برای درمان این بیماری و بعد از آن اعلام کرد درمان - به نمایش گذاشته هیچ علائم ظاهری.

این شک و تردید تا به حال بسیار واقعی عواقب: "سه هفته پیش بسیاری از مردم شد و تمرین های اجتماعی فاصله ،" میکروبیولوژیست می گوید. در حال حاضر بسیاری از مردم را متوقف کرده اند و با پوشیدن ماسک.

اما غنا واقع شده است پیشگام با توجه به معرفی یک روش جدید و موثر روش تلفیقی داده های مرتبط با سلامت, متخصص Dar می گوید. پولد تست آن را به عنوان شناخته شده "در حال حاضر سعی کردم با کشورهای دیگر بیش از حد" به عنوان وسیله ای برای افزایش تست ظرفیت. این نوع نمونه گیری ترکیبی از نمونه های بیولوژیکی از افراد متعدد به یک آزمایش استخر و که پس از آن در معرض یک آزمون. اگر نتیجه می آید و منفی هیچ آزمایشات بیشتر مورد نیاز هستند آزاد کردن ظرفیت.

استراتژیک شکست

این هیچ جای تعجب است که کشورهای که در حال رفتن را از طریق سیاسی و بحران امنیتی پیدا کردن آن مشکل تر واکنش نشان می دهند به سرعت به این بیماری همه گیر.

Cameroonians که در حال حاضر مشکوک از مقامات انگیزه هستند به خصوص حساس به اعداد است که نمی اضافه کردن و یا حتی در تضاد با خود. آلبرت Ze که برنده جوایز متعدد برای تحقیقات خود را در سلامت اقتصاد نیست یدکی دولت او انتقاد به راه آن بوده است دست زدن به این بیماری همه گیر.

"از همان آغاز که ما موفق به انجام آنچه لازم است انجام شود به مبارزه با ویروس" او گفت: DW. اقدامات انجام شده کپی شده از اروپا و نه به حساب کامرون منحصر به فرد سیاسی و اجتماعی و سلامت سازه - با نتایج وخیم. Ze نیز مقصر سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای رهبری بیش از حد "هماهنگ" واکنش جهانی به این بیماری همه گیر.

تا کنون کامرون رسما ثبت شده 8,631 موارد و 212 مرگ و میر. اما Ze معتقد است که اطلاعات ارائه شده توسط دولت است معتبر نیست در همه. بسیاری از شماره های خارج از مورخ و نمی منعکس کننده وضعیت فعلی در هر زمان داده شده. این است که عمدتا با توجه به تمرکز تمام تست تنها در یک موسسه. دولت تنها در حال حاضر شروع به تلاش برای عدم تمرکز تست. در حالی که او آگاه است از تعدادی از "اشتباهات توسط دولت" آلبرت Ze نمی بینم هر شیطانی, انگیزه های پشت مقام عمل است.

The Centre Pasteur in Yaunde's capital Cameroon (Imago Images/Xinhua/J. P. Kepseu)

همه کامرون را coronavirus تست پردازش شد در یک آزمایشگاه

کمبود اطلاعات معتبر

او انتقاد از این واقعیت است که کامرون سه موسسات چاپ و نشر متناقض داده است. "عنوان نتیجه هیچ اطلاعات معتبری در دسترس برای مردم است."

در زمان بحران و معتبر اطلاعات بسیار مهم است برای توسعه کار استراتژی, او گفت:. "بسیاری از مردم بر این باور نیست در وجود یک ویروس دیگر. دیگران فکر می کنم معرض خطر است چرا که دولت برداشته شدن برخی از محدودیت."

Ze معتقد است وجود دارد به تلاش های دولت برای آموزش مردم در مورد نیاز به تطابق با اقدامات شامل گسترش ویروس. غنا متخصص بهداشت شجاعت کسی Setsoafia صبا خواستار "آموزش مبتنی بر شواهد" از مردم توسط دولت است." حتی اگر وجود دارد یک ننگ متصل به بیماری "کسانی که بهبود یافته اند باید به صحبت کردن در مورد تجربه خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب