COVID-19: فقدان منطقه ای هماهنگی می تواند منجر به مرگ و میر بیشتر در آفریقا

کمبود PPE در آفریقا خنثی تلاش به سرعت گسترش coronavirus اما عدم هماهنگی بین رهبران منطقه ای ممکن است به اثبات

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

کمبود PPE در آفریقا خنثی تلاش به سرعت گسترش coronavirus اما عدم هماهنگی بین رهبران منطقه ای ممکن است به اثبات می شود یک بزرگتر کمک به COVID-19 مصدوم تلفات.

تعداد coronavirus موارد در آفریقا در حال افزایش است با وجود بسیاری از کشورها اجرای اقدامات توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) — مانند پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) پس از پروتکل های بهداشت و تمرین "اجتماعی فاصله."

یک عدم هماهنگی در سطح منطقه می تواند مانع آن تلاش و منجر به مرگ و میر بیشتر. که در حال حاضر هشدار داد که تا به 190,000 مردم در سراسر آفریقا می میرند از coronavirus در سال 2020 اگر کشور موفق به رعایت دستورالعمل های آن.

Infografik Coronafälle Afrika 15. Mai 2020 EN

منطقه ای درهم و برهم کردن

از اوایل مارس اولیه coronavirus موارد گزارش شده در قاره آفریقا و منطقه ای اقتصادی بلوک شده اند تنبل برای تحمیل اقدامات است که احتمالا پهن COVID-19 منحنی.

"کشورهای آفریقایی از روش های مختلف برای تحمیل مستندات به دلیل وضعیت اقتصادی" الکس Vines, مدیر چتم هاوس آفریقا برنامه گفت: DW.

رواندا رئیس جمهور پل Kagame و جامعه شرق آفریقا (EAC) رئیس در طول 12 ماه مه کنفرانس های مجازی بسیج همتایان منطقه ای خود را برای همکاری به منظور کاهش گسترش COVID-19.

ادامه مطلب: آفریقای جنوبی برنامه بشود جلوگیری COVID-19 گسترش

پایین مردم در انتخابات

"تا زمانی که هر عضو از جامعه ما آسیب پذیر است و همه ما در معرض خطر" Kagame گفت. "ما باید کار بسیار نزدیک به هم در ماه های پیش رو به این چالش به عنوان یک جامعه از همکاران."

از شش رهبران تنها چهار شرکت در کنفرانس: اوگاندا Yoweri Museveni کنیا را اوهورو کنیاتا جنوب سودان Salva Kiir و رئیس جمهور Kagame رواندا.

"ما نیاز به کار برای مردم ما و اگر ما نمی توانیم با هم کار کنند که شش تن از ما و همه چیز در حال حرکت به این معنا نیست که دو, سه, چهار, نباید, کار در این شرایط برای مقابله با مشکلات است که ما باید برای مقابله با" Kagame گفت.

ادامه مطلب: آفریقای جنوبی برنامه بشود جلوگیری COVID-19 گسترش

ناهماهنگ رویکرد

آشکارا تانزانیا رئیس جمهور جان Magufuli و بروندی Pierre Nkurunziza شرکت نمی کنند. Magufuli با رد درخواست برای تحمیل یک مستند و به جای خواست مردم خود به دنبال مداخله الهی.

"Magufli موقعیت است و بیشتر سیاسی و ایدئولوژیک" گفت: انگور.

"تانزانیا گرفته شده بیشتر ناسیونالیستی استراتژی با نادیده گرفتن دستورالعمل های WHO," او گفت: DW.

"پارادوکس این است که ما در حال شنیدن است که بسیاری از تانزانیایی هستند تحت تاثیر COVID-19 با وجود شاخص های اقتصادی نشان می دهد که از آن خواهد شد یکی از معدود کشورهایی است که رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2020 است."

از سوی دیگر Nkurunziza مشغول است با انتخابات به عنوان موارد در کشور همچنان افزایش یابد. در مه 14, بروندی اخراج که نمایندگان و اعلام آنها شخص غیر قابل قبول.

جان Nkengasong آفریقا CDC رئیس است به نام بوروندی عمل "تاسف" کرد و گفت هیچ تفاوت shouldbe خطاب گفت و گو به جای اقداماتی که تحت تاثیر قرار thepandemic پاسخ.

"ما نمی لوکس ofkicking از این که" او به خبرنگاران گفت:. "این جنگ به دست آورد در یک هماهنگ مد و هماهنگی کلیدی است. ما نیاز مبرم به تخصص [...] ما را تشویق کشورها به انجام کار درست است."

ادامه مطلب: فلور Nwapa: مادر مدرن ادبیات آفریقایی

بسته مرز

در سواحل غرب این وضعیت هر یک متفاوت است. در طول کنفرانس های مجازی كون جمهور نانا Akufo-Addo گفت: رهبران ملی از جامعه اقتصادی برای کشورهای آفریقای غربی (ECOWAS) است که غنا به حال تصمیم به بستن مرزها با کشورهای همسایه برای جلوگیری از وارد موارد است.

"من فکر می کنم این بسیار مهم است که ما خیاط خاص غنا پاسخ به جابجایی از این همه گیر و نه لزوما کپی کورکورانه از روش های است که در حال اتخاذ شده توسط کشورهای شمال آمریکا و در جای دیگر" Akufo-Addo گفت: رهبران.

اما الکس تاک فکر می کند "که وجود دارد نیاز به یک درک مشترک از سفر منطقه ای به خصوص که ما هنوز در ابتدای COVID-19 مسیر است."

بدون در نظر گرفتن, در یک اطلاعیه مشترک, ECOWAS رهبران مجددا تعهد خود را به فشار به صورت جمعی و هماهنگ تلاش در تعیین مبارزه با COVID-19 و اقدامات مناسب برای جلوگیری از تاثیر و احیای اقتصاد.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس به شمار تهدید به مهاجران مستند نشده

'گیاه معجزه'

غنا تایید کرده است 4,700 موارد مثبت و 22 نفر فوت کرده اند از coronavirus-علل مربوط بالاترین تا کنون در منطقه است. یکی دیگر از 494 بهبود یافته اند.

کشورهایی مانند گینه بیسائو گینه استوایی و لیبریا در حال حاضر وارد شده ماداگاسکار "معجزه گیاه" درمنه است که تبلیغ به درمان Coronavirus.

کامرون و چاد گزارش دستور معجون دیگران — مانند نیجریه —در حال محتاط تر.

اما هشدار داد که در وب سایت آن است که "هیچ شواهد نشان می دهد که COVID-19 می توان جلوگیری کرد و یا تحت درمان با محصولات ساخته شده از درمنه بر اساس مواد گیاهی."

ادامه مطلب: نظر: Coronavirus تئوری های توطئه در افزایش

تقلا برای PPE

در آفریقای جنوبی وضعیت در زیمبابوه همچنان وخیم برای سلامت کارگران که داده می شود و نه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در هنگام برخورد با بیماران مبتلا به نشان دادن علائم کروناویروس.

زیمبابوه است در چنگ خود بدترین بحران اقتصادی در یک دهه مشخص شده توسط کمبود ارز خارجی غذا و دارو.

Kenyan fashion designer David Avido with a mask he made from cloth remnants

کنیا طراح مد دیوید Avido با یک ماسک او ساخته شده از پارچه باقی مانده

PPE کمبود

در اخیر جلسه مجازی از کشورهای همسایه آفریقای جنوبی, رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اذعان کرد که یکی از بزرگترین چالش های این قاره چهره دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی.

یکی از بزرگترین چالش های این قاره چهره دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی. "من منصوب زیمبابوه بازرگان تلاش Masiyiwa برای کمک به تلاش ها برای منبع شخصی حفاظت تجهیزات برای منطقه و قاره" Ramaphosa گفت گلشیفته فراهانی رهبران.

"من نیز درگیر با رهبران کشورهای مختلف از جمله کوبا و چین و روسیه و فرانسه و کانادا و ایالات متحده به درخواست برای پشتیبانی از این قاره است."

با توجه به انگور "آفریقا سازمان ها تحت فشار بوده اند چینی ها به خود را در حد متوسط و چین توافق کرده اند که آنها را همگام سازی رویکرد خود را به بدهی با باشگاه پاریس برای طلبکاران. این رویکرد جدید است و نه قبل از اتفاق افتاده است."

ادامه مطلب: COVID-19: آزمون برای 'درمان معجزه' گیاه درمنه شروع

AU نقش

اتحادیه آفریقا و مرکز کنترل بیماری و پیشگیری (ACDC) شده اند کاملا موثر در مشاوره در چه استانداردهای اخلاقی هستند و کار بسیار نزدیک با کسی که.

"شده اند وجود دارد چند AU طرح که در حال هل دادن فوری برای تسکین بدهی" گفت: انگور.

انگور همچنین فکر می کند که برخی از اقتصادهای در حال بیش از حد ضعیف به دنبال مسیرهای خاص. اگر شما نگاه گلشیفته فراهانی در کشور وجود دارد شده است پاسخ متفاوت از بوتسوانا آنگولا و موزامبیک و زیمبابوه.

"برای مثال کشوری مانند موزامبیک نمی توانیم به تحمیل یک مستند راهی آفریقای جنوبی انجام داد."

وجود دارد بحث در مورد چگونه این بیماری تاثیر این قاره هنوز هم ادامه دارد اما سخاوت از جامعه بین المللی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در حال رفتن به بسیار مهم خواهد بود.

اما کشورهای آفریقایی باید جلوگیری از فشرده توسط ژئوپولیتیک رقابت بین آمریکا و چین در مورد COVID-19 با توجه به تاک.

لازم به ذکر است که این ویروس به سرعت در این قاره در طول هفته گذشته با عفونت شکوه 75,543 توسط May 14 در حالی که بیش از 2500 بيمار را از دست داده اند زندگی خود را با توجه به آخرین آمار و ارقام از آفریقا مرکز کنترل بیماری.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب