COVID-19: یکی از کشنده ترین جنگ در تاریخ آمریکا

"ما این حقایق را به خود آشکار" توماس جفرسون نوشت: 244 سال پیش زمانی که یک نام تجاری-ملت جدید در بر داشت خود را

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

"ما این حقایق را به خود آشکار" توماس جفرسون نوشت: 244 سال پیش زمانی که یک نام تجاری-ملت جدید در بر داشت خود را در حال حاضر یک سال به جنگ با قدرتمند ترین امپراتوری در این سیاره است. دو و نیم قرن بعد ، ذاتی ناقص کشور بود که به دنیا اعلام جفرسون گذراند در حال مبارزه با یکی از مرگبارترین جنگ های تاریخ خود را.

به جز این زمان در اطراف آن باقی مانده است عمیقا تقسیم در مورد ماهیت یک horrifically کشنده دشمن.

در حالی که رهبران برخی از کشورها در سراسر جهان در بسیاری از موارد با استفاده از یک ترکیب تهاجمی مستندات و توده تست برای دریافت یک دسته در COVID-19 ایالات متحده آمریکا است که داستان دیگری است. برخی از 25 درصد یک چهارم از مستند جهانی عفونت و مرگ و میر آمده اند در داخل مرزهای ایالات متحده با توجه به مرکز سیستم های علوم و مهندسی (CSSE) در دانشگاه جانز هاپکینز. با وجود این آمریکا تنها با داشتن 4.25 درصد از جمعیت جهانی است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همچنان به underplay جدیت رمان coronavirus با بسیاری از فرمانداران زیر سرب خود را با وجود عمده سنبله در هر دو مورد و مرگ و میر. در حالی که حقایق ساده و احتیاطی به نظر می رسد غیر ممکن است برای آمریکایی ها به توافق بر اساس یک آمار باید غیر ممکن است به انکار: 129,432 که مردم در ایالات متحده از ژانویه 20, 2020 از COVID-19 و به گفته کارشناسان که شمارش است به احتمال زیاد چشمگیر undercount.

حتی به عنوان او بوده است بیزار به حمله به آن راه بسیاری عمومی-کارشناسان بهداشت و درمان ممکن است مایل تهمت گرفته به شعار خود را به عنوان یک رئیس جمهور زمان جنگ. او قاب مبارزه برای مهار این ویروس به عنوان یک "جنگ" در برابر "نامرئی دشمن." اگر آمریکایی ها او را قبول فرض که پنج ماه گذشته شده اند جدیدترین جنگ آنها پس از آن باید در نظر مرگ و میر به زمان جنگ مرگ و میر. و وقتی که در مقایسه 129,432 مرگ و میر به کسانی که در طول هر عمده دیگر آمریکایی جنگ و درگیری COVID-19 بیرون می آید مرگبارترین علاوه بر دو: جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم است.

در زیر مجموعه ای گیج کننده از 129,432 نقطه به نمایندگی از مرگ یک نفر به علت COVID-19 در ایالات متحده است. آنها شکسته تنها با مقایسه مرگ و میر عمده هر آمریکایی جنگ و درگیری که قبل از این یکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن