COVID-19 بازیابی بسته: رهبران اتحادیه اروپا با تمدید مذاکرات پس از ناکامی در رسیدن به توافق

اتحادیه اروپا نشست مشترک coronavirus بسته محرک اقتصادی را در حال حاضر reconvene روز یکشنبه در بروکسل پس از نشس

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

اتحادیه اروپا نشست مشترک coronavirus بسته محرک اقتصادی را در حال حاضر reconvene روز یکشنبه در بروکسل پس از نشست روز جمعه و شنبه موفق به غلبه بر مقاومت از هلند و برخی دیگر از کشورهای عضو.

نشست اتحادیه اروپا باقی مانده به بن بست رسیده بیش از یک بسته محرک اقتصادی به جبران خسارت ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

روز شنبه, اروپایی, شورای, سخنگوی danny walters Leyts در توییتر نوشت که این نشست در حال حاضر reconvene در 12 ساعت (1000 به وقت تهران) یکشنبه.

این اجلاس قرار بود تا پایان روز شنبه اما بلوک 27 رهبران موفق به رسیدن به یک توافق در مورد چگونه به صرف بی سابقه €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بسته محرک و چه رشته باید به آن متصل است.

"همه چیز در حال حرکت در مسیر درست" گفت: صدراعظم اتریش Sebastian Kurz. "این آن است که البته همانطور که شما انتظار می رود سختی مبارزه دشوار مذاکره, اما ما در حال حرکت در مسیر درست است که مهم ترین چیز است."

اتحادیه اروپا مقام که خواست ناشناس بماند به این دلیل که مذاکرات در حال انجام گفت که اجلاس میزبان چارلز میشل است که "مقید کردن برخی از به پایان می رسد در حال حاضر" قبل از شکستن شب و reconvening با یک پیشنهاد جدید در اوایل یکشنبه.

"ما در حال هل دادن از طریق. میشل در حال کار با دقت و نمی خواهند به اجازه دهید آن را به لغزش دور در حال حاضر" این مقام گفت.

27 کشور اتحادیه اروپا اقتصاد تخمین زده است که به قرارداد 8.3 درصد در سال جاری با توجه به آخرین پیش بینی. حدود 135.000 از شهروندان اتحادیه اروپا درگذشت رمان coronavirus.

سکندری بلوک

بسیاری در خطر است در طول روز 2 از رهبران' اولین چهره به چهره نشست پس از coronavirus رسید. بلوک چهره بدترین حالت آن-تا به حال رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع برای تقویت اقتصاد خود را از همه گیر ناشی از بحران.

ادامه مطلب: رهبران اتحادیه اروپا در دیدار با 'بسیار دشوار' coronavirus بازیابی مذاکرات

27 رهبران بودند با توجه به ارائه "پیشنهاد جدید" اتحادیه اروپا و دیپلمات ها و مقامات گفت: برای شکستن بن بست بیش از یک €1.074 تریلیون بودجه اتحادیه اروپا که پیشنهاد شده است به طول بیش از هفت سال و یک €750 میلیارد coronavirus بازیابی صندوق.

اندازه بازیابی بسته است بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند در حال قرار دادن وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

آنها خواستار آن شدند که هر گونه وام و یا کمک های مالی باید همراه با شرایط سخت به اطمینان حاصل شود که کشورهایی که تحت بدهی های سنگین انجام بازار کار اصلاحات.

خواستار حق وتو بر نحوه توزیع پیشنهاد بازیابی صندوق برگزار خواهد شد نخست وزیر هلند روز جمعه تاکید کرد که کمک های مالی توزیع به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی و بهبود انعطاف پذیری تسهیلات باید قطعنامه به اتفاق آرا موافقت از همه دولت های اتحادیه اروپا.

تجدید نظر طرح توسط رئیس شورای اروپا چارلز میشل را کاهش سهم کمک های مالی رایگان صادر شده به کشورهای اتحادیه اروپا و "ترمز اضطراری" در پرداخت وجوه.

این پیشنهاد نیز افزایش تخفیف در هسته بودجه اتحادیه اروپا برای اتریش دانمارک و سوئد.

ادامه مطلب: اتریش Sebastian Kurz میسازد شرایط اتحادیه اروپا برای coronavirus بازیابی مقابله

محتاط رویکرد

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شده است هل دادن برای بلند پروازانه بسته وام و یارانه به کشورهای عضو و بارها و بارها به دادگاه تجدید نظر به یک مصالحه.

مرکل روز جمعه تا به حال شک و تردید خود را در مورد رسیدن به دستیابی به موفقیت.

"من باید بگویم که تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ است. و بنابراین من نمی توانم بگویم که آیا ما را به یک نتیجه در این زمان" او به رسانه ها گفت. "شما باید به صورت تا به واقعیت."

پاکسازی گفت که او "با اعتماد به نفس اما محتاط" و اضافه کرد که آن را یک "لحظه ای از حقیقت و جاه طلبی برای اروپا است."

روز جمعه ماراتن مذاکرات دیدم Michel کار به صورت جداگانه و با Rutte و مجارستان ویکتور اوربان به پل تفاوت.

shs dv,mm/kp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن