COVID-19: آزمون برای 'درمان معجزه' گیاه درمنه شروع

یک گیاه تبلیغ توسط ماداگاسکار دولت به عنوان شفا coronavirus است که تحت آزمایش توسط یک گروه بین المللی از محققا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

یک گیاه تبلیغ توسط ماداگاسکار دولت به عنوان شفا coronavirus است که تحت آزمایش توسط یک گروه بین المللی از محققان. که هشدار می دهد که وجود دارد بدون مطالعات علمی و در عین حال که اثبات درمنه کار می کند.

دانشمندان در آلمان موسسه ماکس پلانک از Colloids و رابط در پوتسدام در میان یک گروه از محققان از آلمان و دانمارک همکاری با ما شرکت ArtemiLife برای کشف این که آیا گیاه درمنه می توان در برابر رمان coronavirus.

"این اولین مطالعه است که در آن دانشمندان در حال بررسی عملکرد این مواد گیاهی در ارتباط با COVID-19," سر از مطالعه پیتر Seeberger گفت: DW.

سلول مطالعه را با استفاده از آزمون عصاره از گياه Artemisia annua گیاه, همچنین شناخته شده به عنوان شیرین افسنطین و همچنین مشتقات جدا شده از گیاه و مانند آن.

یک درمنه ترکیب شده است به عنوان استفاده می شود برای درمان مالاریا.

این اولین مالاریا درمان برای به دست آوردن توجه در جستجو برای یک درمان در برابر COVID-19 – مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین نیز به کرات در ماه های اخیر با وجود اطلاعات کمی حمایت از اثر خود را در برابر عفونت کروناویروس.

وضوح در اطراف آرتمیسا مورد نیاز

درمنه نیز بوده است trialed "کاملا موفقیت" در برابر بیماری های دیگر از مالاریا می گوید Seeberger. مطالعات در بر داشت درمنه عصاره ای موثر در مهار اول کوروناویروس سارس (SARS-CoV) که ظاهر در آسیا در سال 2002 باعث بیماری تنفسی.

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقا سلامت کارگران در خطر

دانشمندان انتظار نتایج تا پایان ماه مه در آخرین. اگر درمنه است یافت می شود موثر در این آزمایشات آزمایشات بیشتر از جمله مطالعات بالینی بر روی انسان هنوز هم نیاز به کار گیرد.

"اما حتی اگر این امید برای مبارزه با مواد مخدر بر اساس ماده فعال در برابر COVID-19 پایان در یک ناامیدی را افزایش می گوید:" Seeberger, "بالاتر از همه, آن را به وضوح."

'درمان معجزه' بدون شواهد

در پایان آوریل ماداگاسکار جمهور Andry Rajoelina تبلیغ یک معجون حاوی عصاره درمنه و گیاهان دیگر به عنوان یک "درمان معجزه آسا" برای coronavirus.

از آن پس رسانه ها در آفریقا باید وصل نوشیدنی بالقوه و چندین کشور آفریقایی قرار داده سفارشات برای تونیک گیاهی فروخته شده تحت نام COVID آلی.

Students drink from bottles of COVID organics, touted by Madagascar's President Rajoelina as a powerful remedy against COVID-19 despite no scientific proof

یک نوشیدنی با عصاره درمنه شده است تبلیغ به عنوان یک درمان در برابر COVID-19 در ماداگاسکار

مدیر ماداگاسکار IMRA موسسه تحقیقات چارلز Andrianjara صحبت مبهم از "آزمایش برخی از مردم" هنگامی که تماس DW برای جزئیات هر گونه مطالعات علمی در این معجون و با اشاره به سالها تجربه با ترکیب.

او قادر به استناد به هر گونه خاص پژوهش اثبات این نوشیدنی گیاهی را توانایی یا به جلوگیری و یا درمان COVID-19.

آن را نیز دشوار است برای دیگر دانشمندان برای تست معجون که فرمول آن مخفی است - در گفتگو با دویچه وله Andrianjara گفت که او نمی تواند آشکار خود را برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی.

که هشدار تست نشده درمان

سازمان بهداشت جهانی با این حال هشدار می دهد در وب سایت خود را که وجود دارد این است که "هیچ شواهد نشان می دهد که COVID-19 می توان جلوگیری کرد و یا تحت درمان با محصولات ساخته شده از درمنهبر اساس مواد گیاهی."

در حالی که آن را ممکن است درمان های جدید ممکن است از داروهای سنتی می گوید: Michel یائو از دفتر منطقه ای که برای آفریقا و مردم باید با خودداری از استفاده از تست نشده راه حل برای کوروناویروس.

"هیچ مدرکی وجود دارد. ما نمی دانیم که چگونه این داروهای سنتی هستند که توصیه می شود توسط کشورها و مقامات موثر واقع و اینکه آیا آنها بی ضرر برای سلامت انسان," او گفت: DW.

ادامه مطلب: COVID-19: که هشدار علیه استفاده از گیاهان سنتی در آفریقا

هلن ریس اجرایی, مدیر عقل بهداشت باروری و HIV موسسه در دانشگاه Witwatersrand در ژوهانسبورگ موافق است.

ریس امتیاز وجود دارد که علاقه رو به رشد در طب سنتی در گذشته 10 تا 20 سال اما "شما باید قادر به نشان دادن ایمنی و اثربخشی در یک مطالعه بالینی."

Boxes of COVID Organics tea

گینه بیسائو یکی از کشورهای آفریقایی برای دریافت COVID آلی چای از ماداگاسکار

در حالی که برخی از کشورهای آفریقایی از جمله تانزانیا توگو و چاد گزارش دستور معجون دیگران – مانند نیجریه – در حال محتاط تر.

نیجریه COVID-19 هماهنگ کننده ثانی Aliyu گفت: این هفته در یک جلسه که هر یک پتانسیل COVID-19 مواد مخدر خواهد بود در معرض "دقیق" ارزیابی با توجه به نیجریه روزنامه پانچ.

"من می خواهم برای شروع به طور خلاصه با ماداگاسکار درمان به دلیل آن شده است در مطبوعات به تازگی" علیه به نقل شد. "به عنوان کارگردان آقای رئیس جمهور من می خواهم به دولت دوباره که هر دارو به کشور آن است که آیا یک درمان گیاهی یا ترکیب یا عادی مواد مخدر به معرض نظارتی روند."

مزایای خانه رشد راه حل

ماداگاسکار جمهور Rajoelina همچنان به دفاع از COVID آلی در برابر انتقاد است. در مصاحبه با رادیو فرانسه ایستگاه های روز دوشنبه گفت جهان نمی خواهید به اعتراف "یک کشور مانند ماداگاسکار توسعه این فرمول برای نجات جهان است."

پیتر Seeberger معتقد است که ماداگاسکار می تواند به نفع اگر Artemesia عصاره اثبات موثر در ماکس پلانک مطالعه و پس از آن آزمایش های بالینی.

"در حال حاضر امروز حدود 10 درصد از آن مورد نیاز برای مالاریا مواد مخدر تولید شده در ماداگاسکار" گفت: Seeberger.

آن را در نتیجه می تواند جذاب باشد برای ماداگاسکار به تولید بیشتر از عصاره به صورت محلی.

اریک Topona و فرژو Qenum کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن