COVID آزمون محموله های بالای یک میلیون در هر روز

پیشرفته فن آوری پزشکی انجمن (AdvaMed) امروز اعلام کرد که محموله COVID-19 مولکولی تشخیصی آزمون های رسیده از یک

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

پیشرفته فن آوری پزشکی انجمن (AdvaMed) امروز اعلام کرد که محموله COVID-19 مولکولی تشخیصی آزمون های رسیده از یک میلیون در هر روز برای هفته پایان جولای 24, بر اساس آخرین داده ها از انجمن ملی تست رجیستری.

"این باور نکردنی نقطه عطف فقط آخرین مثال از اینکه چگونه صنعت فناوری پزشکی در حال افزایش است برای دیدار با چالش های مطرح شده توسط COVID-19 pandemic" گفت: Scott Whitaker, AdvaMed رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. "گسترده و به طور گسترده ای در دسترس آزمایش کلیدی برای توانایی ما به عنوان یک ملت برای غلبه بر این بحران بهداشت عمومی و صنعت ما متعهد به ارائه تست منابع و اطلاعات ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به منظور دستیابی به این تست لازم ظرفیت."

روزانه مولکولی آزمون اجرا می شود ادامه خواهد داد به رشد به سرعت در حال افزایش حدود 30 درصد از ماه ژوئن و رسیدن به اوج در مورد 775,000 روزانه آزمون اداره اواسط ماه جولای. با کیفیت بالا و تست سرولوژی مجاز توسط FDA در حال حاضر در دسترس در مقیاس با صنعت ظرفیت تولید 100 میلیون آزمون در هر ماه.

پرده برداری جولای 21, AdvaMed رجیستری جمع آوری اطلاعات از شرکت های تشخیصی همراه با در دسترس عموم داده های روزانه آزمون های انجام شده برای ایجاد یک متمرکز و استاندارد COVID-19 تشخیصی عرضه رجیستری. رجیستری را ارائه بارگیری در این هفته دولت و در سطح ملی به روز رسانی در تعداد مولکولی آنتی ژن و سرولوژی (آنتی بادی) آزمون حمل در ایالات متحده آمریکا برای کمک به دولت های ایالتی و فدرال در پاسخ همه گیر. AdvaMed و AdvaMedDx انجمن بخش از تشخیص شرکت های توسعه ملی تست رجیستری با مشارکت 13 تجاری تشخیص کنندگان: ابوت, BD, bioMérieux, Bio-Rad, Beckman Coulter, Cepheid, Hologic ارتو بالینی تشخیص QIAGEN, روشه تشخیص Sekisui تشخیص زیمنس Healthineers و Thermo Fisher Scientific.

# # #

AdvaMed عضو شرکت های تولید تجهیزات پزشکی محصولات تشخیصی و درمانی سیستم های اطلاعات است که در حال تبدیل مراقبت های بهداشتی از طریق زودتر بیماری تشخیص روشهای کمتر تهاجمی و درمان های موثر تر. AdvaMed اعضای طیف وسیعی از بزرگترین به کوچکترین تکنولوژی پزشکی نوآوران و شرکت های. برای اطلاعات بیشتر www.advamed.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب