Coworking سالن در زوریخ اعزام Sennheiser TeamConnect سقف 2

در Tessinerplatz در زوریخ جدید coworking فضا دریافت پاسخ بسیار مثبت. طراحی با تمرکز ویژه بر روی پایداری این فو

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

در Tessinerplatz در زوریخ جدید coworking فضا دریافت پاسخ بسیار مثبت. طراحی با تمرکز ویژه بر روی پایداری این فوق العاده با کیفیت بالا محیط کار فوری ایجاد می کند احساس خوب بودن. این می رود بدون گفت که Coworking سالن Tessinerplatz نیز مجهز شده با دولت از هنر و رسانه فناوری: یک Sennheiser TeamConnect سقف 2 میکروفون آرایه با DSP matrixing و اختراع فناوری beamforming مطلوب را تضمین می کند گفتار در صوتی و تصویری همایش ها.

فضا برای نوآوری و الهام بخش
با بیش از 500 m2 از فضای طبقه ، Coworking سالن Tessinerplatz با موقعیت مرکزی آن در قلب این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد مقدار زیادی از فضا برای نوآوری و الهام بخش است. پایداری و طراحی شد و اساس مهم از این نمایشگاه پروژه توسط konzeptS به عنوان پاسکال Scheidegger بنیانگذار و مدیر عامل وینترتور مبتنی بر معماری شرکت توضیح می دهد.

محل ارائه می دهد نه تنها مختلف coworking فضاهای اما همچنین جلسه اتاق مناسب برای بزرگتر تجمعات و فضا برای رویدادها و کارگاه های آموزشی. یک نوار قهوه است که به عموم مردم باز است ("Coworking قهوه جامعه") و همچنین جلسه فضاها و مناطق تفریحی نیز عناصر کلیدی از خدمات ارائه شده است. سرمایه گذار سوئیس زندگی AG; این Coworking سالن Tessinerplatz است که توسط خانه Coworking GmbH.

مرکتو با دولت از هنر رسانه ای تکنولوژی
بزرگترین اتاق در دسترس در Coworking سالن Tessinerplatz است به نام مرکتو. این ایجاد شده است که همه کاره فضایی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد مختلف. آن را ارائه می دهد 53 m2 از فضای طبقه و فراهم می کند دولت از هنر دیجیتال کار تجهیزات از قبیل صفحه نمایش لمسی بزرگ با smartboard قابلیت. اتاق کنفرانس است که البته مجهز به با کیفیت بالا ویدئو کنفرانس فناوری است. در علاوه بر این به یک دوربین و صفحه نمایش codec و خط آرایه بلندگو تجهیزات همچنین شامل یک Sennheiser TeamConnect سقف 2 میکروفون آرایه ای است که از سقف معلق در وسط اتاق. این زمین شکستن Sennheiser سقف میکروفون عرضه شد, نصب و راه اندازی توسط شرکت سوئیسی Supravision AG.

با کیفیت و بدون زواید غیر ضروری
آکوستیک و نور و اتاق آب و هوا در چند منظوره مرکتو اتاق کنفرانس بسیار چشمگیر به عنوان مبلمان است که می تواند آزادانه تنظیم به عنوان مورد نیاز است. کیفیت "با هیچ زواید غیر ضروری" بود اولویت برنامه ریزان. به همان اندازه نفیس است که رسانه ها و تجهیزات که در آن Sennheiser TeamConnect سقف 2 نقش کلیدی.

با آن 28 قبل از قطبی الکترونیکی کندانسور کپسول میکروفون آرایه را فراهم می کند پوشش کل اتاق بدون توجه به جایی که در این جلسه شرکت کنندگان را انتخاب کنید به نشستن. آن محجوب ظاهر پشتیبانی از طراحی تمیز و زیبا از محیط کار: سخنرانان چهره نیست پنهان توسط میکروفن در طول ویدئو کنفرانس و میز نیست به هم ریخته با میکروفون واحد و می ایستد. نیز وجود دارد بدون کابل دروغ گفتن در اطراف برای مردم به سفر ، تعامل با خط آرایه بلندگوهای نصب شده در کنار صفحه نمایش قرار می گیرد و بدون بازخورد و گفتار است که همیشه به عنوان توضیح داده شده بسیار عالی توسط ویدئو کنفرانس شرکت کنندگان در انتهای دیگر از ویدئو لینک.

با بهداشت پس از تبدیل شدن به یک نگرانی کلیدی این روزها TeamConnect سقف 2 فراهم می کند یک راه حل معقول بیش از حد: نصب شده به سقف آن نیازی به تمیز کردن مداوم به عنوان جدول میکروفن می, و این واقعیت است که آن را قابل اعتماد را پوشش می دهد و کل اتاق و بدون نیاز به هر گونه دوباره تنظیم اجازه می دهد تا شرکت کنندگان به نشستن در فاصله توصیه می شود از هر یک از دیگر.

"اولین انتخاب برای کنفرانس ها"
"انتخاب بهترین میکروفون راه حل سخت بود برای ما چون ما واقعا هیچ ایده ای در مورد فن آوری های صوتی. ما به سادگی می خواستم صوتی سیستم به درستی کار نکند و به ارائه با کیفیت خوب" توضیح می دهد که فابیو Donnaloia, co-founder در Coworking سالن Tessinerplatz. "Sennheiser سقف میکروفون شد توصیه می شود به ما به عنوان معیار برای اتاق کنفرانس صوتی. سخنرانی با کیفیت فوق العاده است و آن را به طور کامل با خواسته های بالا که ما در Tessinerplatz برای مشتریان ما در بالای سطح مدیریت. تکنولوژی دیجیتال Sennheiser را TeamConnect سقف 2 توسط دولت از هنر. این آسان برای استفاده است و دارای یک طراحی جذاب است."

Viviane متیو دستیار به سر املاک و مستغلات مدیریت نمونه کارها در سوئیس زندگی مدیریت دارایی است که یک مشتری به طور منظم در Coworking سالن Tessinerplatz گزارش در تجربیات او: "ما اغلب برگزاری جلسات آنلاین در مرکتو. به عنوان میکروفون آرایه را پوشش می دهد اتاق تمام کسانی که شرکت در این نشست می توانند آزادانه حرکت در اطراف. حتی زمانی که آنها در حال کار در تخته سفید دیجیتال صوتی با کیفیت است که هرگز دچار اختلال میشود. و این باعث می شود تفاوت وجود دارد دو یا بیست نفر در اتاق – آن را به سادگی کار می کند!"

از بنیانگذاران فابیو Donnaloia اشاره می کند که در نظر او یک اتاق کنفرانس است که همیشه به خوبی دریافت کرده اگر این کار با توجه به پلاگین و بازی اصل. Donnaloia: "شما بروید به اتاق و نیازی به هدر هر زمان از آنجا که همه چیز کار می کند فورا. در ضمن ما مشتریان در Coworking سالن Tessinerplatz که تبدیل به طرفداران واقعی سقف میکروفون – اولیه خود دستگاه قضایی به سرعت به راه به تحقق است که این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و بسیار آسان برای استفاده."

Viviane متیو تایید این مشاهدات: "پیشنهادات و انتقادات در این ویدئو کنفرانس از شرکت کنندگان در انتهای دیگر از لینک ویدئو بسیار مثبت بوده است در سراسر. آنها همیشه می توانید ما را بشنوند با صدای بلند و روشن حتی اگر دو نفر در حال صحبت کردن در همان زمان – کیفیت صوتی اختلال است در هر راه است."

فابیو Donnaloia می افزاید: "شرکای کسب و کار در انتهای دیگر معمولا شگفت زده در چگونه به خوبی از آنها می تواند به درک ما که راه همیشه مورد نیست و در جهت دیگر در هر وضعیت..." (او لبخند می زند). Donnaloia خلاصه تجارب خود را با سقف میکروفون در یک جمله: "برای ما Sennheiser TeamConnect سقف 2 اولین انتخاب برای کنفرانس!"

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و دیگر برنامه های عملی را نیز بررسی کنید Sennheiser وبلاگ کسب و کار.
سازمان دیده بان این پروژه ویدئو اینجا هستید::

مشتری موفقیت داستان Sennheiser TeamConnect سقف 2 | Sennheiser


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن