Cox Media Group, اعلام خروج از کیم اکلاهما به عنوان مدیر ارشد اجرایی

Cox Media Group ("CMG") امروز اعلام کرد که کیم اکلاهما, رئيس جمهور و مدیر اجرایی, تصمیم گرفته است برای حرکت از

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

Cox Media Group ("CMG") امروز اعلام کرد که کیم اکلاهما, رئيس جمهور و مدیر اجرایی, تصمیم گرفته است برای حرکت از این سازمان پس از 22-به علاوه حرفه ای سال با این شرکت است.

استیو Pruett اجرایی رئیس Cox Media Group, خدمت خواهد کرد به عنوان موقت رئیس اجرایی تا زمانی که دائم اجرایی منصوب شده است به زودی. Pruett اظهار داشت: "از طرف هیئت مدیره ما می خواهم برای تشکر از کیم برای دهه خدمت به Cox Media Group و رهبری در طول این شرکت در انتقال به مالکیت جدید. او بوده است در موقعیت CMG برای موفقیت در آینده به عنوان یک صنعت پیشرو شرکت رسانه ای." اکلاهما را با Pruett در یک انتقال منظم.

اکلاهما گفت: "ما ساخته شده است یک بنیان قوی برای رشد در آینده از جمله استثنایی تیم مدیریت ارشد موفق carveout از شرکت کاکس و طولانی مدت روابط با جوامع ما مشتریان و همکاران. من اعتماد به نفس کامل در این تیم بزرگ در CMG و من مشتاقانه منتظر تماشای CMG آینده دست آوردهای."

در مورد Cox Media Group,

Cox Media Group (CMG) یک صنعت پیشرو شرکت رسانه ای با غالب مارک های برنده جایزه محتوا و استثنایی مردم است. CMG فراهم می کند با ارزش محتوای محلی به مخاطبان در جوامع که در آن خدمت می کند. شرکت عملیات شامل 33 بازار پیشرو ایستگاه های تلویزیونی در 20 بازارهای 54 برنده جایزه از ایستگاه های رادیویی در 10 بازارهای متعدد و چند پلت فرم های ویدئویی و سیستم عامل های دیجیتال. Cox Media Group, نمونه کارها شامل وابستگان از ABC, CBS, FOX, NBC و MyNetworkTV و همچنین چندین ارزشمند مستقل ایستگاه. علاوه بر این Cox Media Group, عمل ملی تبلیغات پلت فرم کسب و کار از CoxReps; و ارائه می دهد یک مجموعه کامل از محلی و منطقه ای تبلیغات خدمات با راه حل های محلی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Cox Media Group و کسب و کار خود مراجعه کنید www.coxmediagroup.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب