کردیت سوئیس تقویت چین اوراق بهادار سرمایه گذاری مشترک با انتصاب ارشد

این CSFS هیئت مدیره منصوب شده است تیم Tu به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مشترک در حالی که در زمان مدیر عا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

این CSFS هیئت مدیره منصوب شده است تیم Tu به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مشترک در حالی که در زمان مدیر عامل Minsheng وانگ منصوب شده است به عنوان معاون رئیس CSFS. علاوه بر دانیل کیو را در نقش به عنوان رئیس سرمایه گذاری و بانکداری و بازار سرمایه (IBCM) برای سرمایه گذاری مشترک. این ملاقات موثر خواهد بود در دوره به دلیل.

اظهار نظر در قرار ملاقات Helman Sitohangآسیا و اقیانوس آرام مدیر عامل شرکت کردیت سوئیس گفت: "این ملاقات تاکید ما همچنان تعهد دراز مدت به چین است. ما اوراق بهادار سرمایه گذاری مشترک است که بخشی کلیدی از استراتژی ما برای ساخت یک پیشرو در مدیریت ثروت با سرمایه گذاری بانکی قابلیت در این بازار کلیدی. ما را به هدف ما جامع دریایی قابلیت به سرزمین اصلی چین و گرفتن فرصت از آزاد سازی بیشتر بازار مالی داخلی. ما همچنان به سرمایه گذاری در چین و از نزدیک ادغام ما خشکی عملیات با ما کسب و کار در سراسر آسیا و اقیانوس آرام است."

کارستن Stoehrمدیر عامل شرکت بزرگ چین در کردیت سوئیس اظهار داشت: "رهبری قرار ملاقات ما در سرمایه گذاری مشترک فعال خواهد شد قوی تراز دلخواه مشتری ما گزاره در سراسر این بانک بزرگ چین حق رای دادن در حالی که موقعیت ما به خوبی برای رشد در آینده."

به عنوان مدیر عامل شرکت CSFS تیم خواهد بود مسئول برای مدیریت عملیات کسب و کار و همچنین نظارت بر آن جهت استراتژیک است. او را به تمرکز بر روی هماهنگی CSFS با کردیت سوئیس را گسترده تر چین استراتژی و تقویت آن به طور کلی قابلیت های.

تیم پیوست کردیت سوئیس در سال 2016 از بانک استاندارد چارترد آوردن تجربه گسترده در صنعت خدمات مالی. به عنوان رئیس ساختار بزرگ چین در بانک آسیا و اقیانوسیه تامین مالی گروه (AFG), Tim شده است مسئول منشاء و ساختار از راه حل های تامین مالی برای کارآفرین و مشتریان شرکت های بزرگ در چین بیشتر است.

در تازه ایجاد شده نقش به عنوان رئیس IBCM برای CSFS دانیل خواهد بود مسئول برای رانندگی طرح های رشد برای اوراق بهادار سرمایه گذاری مشترک را تعهد و مشاوره کسب و کار در چین مشغول به کار در همکاری نزدیک با کردیت سوئیس را بیشتر چین و منطقه ای IBCM تیم برای ارائه یک جامع بانکداری سرمایه گذاری پلت فرم برای هر دو بخش خشکی و مشتریان بین المللی. دانیل شده است با کردیت سوئیس از سال 2010 و بیش از 20 سال سرمایه گذاری بانکی تجربه.

Minsheng بیش از 25 سال تجربه در چین صنعت مالی در سراسر بانکداری سرمایه گذاری و کارگزاری کسب و کار. او پیوست CSFS در سال 2009 و منصوب شد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مشترک در سال 2014.

ماه گذشته کردیت سوئیس منصوب جانیس Hu, معاون رئیس برای چین در کردیت سوئیس به عنوان معاون CSFS. جانباز بانکدار سرمایه گذاری با سابقه قوی به عنوان یک مشتری متمرکز, نتایج گرا رهبر جانیس یکی از با تجربه ترین چین بانکداران در صنعت شده است و با کردیت سوئیس برای تقریبا دو دهه است.

در مورد CSFS

تاسیس شده در سال 2008 و مقر آن در پکن CSFS فراهم می کند طیف وسیعی از بازارهای سرمایه خدمات به مشتریان در بازار داخلی چین در بازار از جمله حمایت و تعهد یک-سهام سرمایه گذاری خارجی سهام و اوراق و اوراق قرضه شرکت های بزرگ و همچنین ارائه خدمات مشاوره مالی. از اکتبر سال 2016 آن نیز عمل اوراق بهادار کارگزاری کسب و کار در شنژن Qianhai و ادامه داد: برای گسترش تجارت و قابلیت اجرای.

کردیت سوئیس در چین

کردیت سوئیس سفر در چین آغاز شد و بیش از 60 سال پیش زمانی که آن را آغاز یک خبرنگار ارتباط بانکی با بانک مرکزی چین در 1950s. کردیت سوئیس اولین سوئیس بانک برای باز کردن یک دفتر نمایندگی در پکن در سال 1985 و پس از آن در شانگهای افتتاح شد شعبه بانک است. در طول سال کردیت سوئیس ساخته شده است قوی چین کسب و کار با یک بازار پیشرو حق رای دادن در سراسر بانکداری خصوصی, سهام و سرمایه گذاری بانکی و بازار سرمایه.

کردیت سوئیس همچنین دارای یک مدیریت دارایی های سرمایه گذاری مشترک – ICBC کردیت سوئیس دارایی مدیریت شرکت. Ltd. – که در حال حاضر در میان بزرگترین در چین با مجموع دارایی های تحت مدیریت نزدیک به RMB 1.3 تریلیون همانطور که از پایان ماه دسامبر 2019.

Credit Suisse AG

Credit Suisse AG یکی از جهان پیشرو در خدمات مالی و ارائه دهندگان خدمات است که بخشی از کردیت سوئیس گروه از شرکت ها (به اینجا مراجعه کننده به عنوان "کردیت سوئیس'). استراتژی ما بر اساس کردیت سوئیس هسته نقاط قوت: موقعیت خود را به عنوان یک پیشرو در مدیریت ثروت خود را متخصص بانکداری سرمایه گذاری و قابلیت های آن حضور قوی در بازار خانه ما از سوئیس. ما به دنبال به دنبال یک رویکرد متعادل به مدیریت ثروت با هدف سرمایه گذاری در هر دو استخر بزرگ از ثروت در بزرگسالان بازار و همچنین رشد قابل توجهی در ثروت در آسیا و اقیانوسیه و دیگر بازارهای در حال ظهور نیز به خدمت کلید توسعه بازار با تاکید بر سوئیس. کردیت سوئیس استخدام حدود 47,860 مردم است. ثبت نام سهام (CSGN) از Credit Suisse AG شرکت مادر Credit Suisse Group AG ذکر شده در سوئیس و در قالب سپرده ای آمریکایی سهام (CS) در نیویورک است. اطلاعات بیشتر در مورد کردیت سوئیس را می توان در یافت www.credit-suisse.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن