کرواتی PM hails 'پیروزی' به صورت محافظه کاران در انتخابات پارلمانی

مرکز-راست HDZ حزب به ثمر رساند تا یک اکثریت قابل توجهی در کرواسی انتخابات پارلمانی. مخالفان گفته بود انتخابات

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

مرکز-راست HDZ حزب به ثمر رساند تا یک اکثریت قابل توجهی در کرواسی انتخابات پارلمانی. مخالفان گفته بود انتخابات زودهنگام به مخاطره می اندازد رای دهندگان در میان COVID-19 شیوع.

کرواسی از اقدام نخست وزیر Andrej Plenkovic روز دوشنبه ستایش "نتیجه بزرگ و یک پیروزی بزرگ" برای او محافظه کار کرواتی اتحادیه دموکرات (HDZ) حزب به عنوان نتایج حاصل از این کشور در انتخابات پارلمانی نورد در.

اتحادیه اروپا در روز دوشنبه نشان داد که حاکم HDZ که Plenkovic منجر به ثمر رساند پیروزی: با تقریبا همه آرا شمارش شده حزب بود میله میله برای 66 کرسی در 151-عضو مجلس.

رقبای اصلی خود و انتظار پیروز به حزب سوسیال دموکرات (SDP) شگفت زده تامین امنیت تنها 41 کرسی برای ائتلاف آن منجر می شود. SDP رهبر Davor Bernardic استعفا داد و روز دوشنبه در پاسخ.

HDZ قابل توجهی منجر بدان معنی است که آنها قادر خواهد بود به حکومت بدون میدانی ائتلاف شریک و ممکن است تنها نیاز به حمایت از شرکای کوچک برای تشکیل یک اکثریت.

راست میهن جنبش بود که انتظار می رود به بازی kingmaker شد پیش بینی شده برای برنده شدن 16 نفر. دو احزاب کوچکتر Mozemo (ما می توانیم) و (پل) بودند و انتظار برای گرفتن هشت و هفت صندلی بود.

HDZ مانع از ایده ائتلاف با populists

HDZ که منجر کرواسی برای بسیاری از آن نزدیک به 30 سال استقلال گفت: آنها تصمیم خواهد گرفت در روزهای آینده چه خواهد بود وجود دارد یک ائتلاف اما اشاره کرد که این حزب نمی خواهد همکاری با میهن جنبش است.

"من یک پوپولیستی و من نفرت populists," HDZ معاون رئیس جمهور ایوان Anusic گفت: روزانه 24Sata گزارش شده است. "مردم می دانند که ما در مواجهه با چالش های بزرگ و populists و اشخاص نباید اجازه داد به دولت است."

صحبت کردن با DW استاد علوم سیاسی در دانشگاه زاگرب Dejan Jovic گفت: نخست وزیر در حال حاضر در موقعیت راحت قادر به انتخاب کنید که با آنها HDZ تشکیل یک دولت است.

یکی از نگرانی HDZ بود که میهن جنبش حزب است که بیشتر به سمت راست و در واقع نوع Orbanist در مهاجرت و ضد اقلیت خواهد شد که چنین قدرت, اما آنها نمی," او گفت:.

او همچنین بر راه SDP بزرگ از دست دادن می تواند لرزش وضعیت موجود در کرواسی.

"نیروهای جدید در کرواتی سیاست, شامل جدید سبز سمت چپ ائتلاف که به ثمر رساند ، و در واقع ممکن است یک چالش جدی برای سوسیال دموکرات ها از سمت چپ" او گفت:.

انتخابات زود هنگام و ضعیف رای دهندگان

میزان مشارکت برای یکشنبه انتخابات ضعیف بود در میان شیوع کروناویروس. مشارکت مردم در حدود 46 درصد در 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی (1430 UTC/GMT) با توجه به دولت و کمیسیون انتخابات (DIP).

در سال 2016 ضربه محکم و ناگهانی سنجی مردم در انتخابات شد و 37 درصد در همان نقطه در حالی که نهایی میزان مشارکت به حدود 53 درصد.

ادامه مطلب: کرواسی: انتخابات نشان می دهد رای دهندگان جوان' بی تفاوتی نسبت به سیاست

امید به سرمایه گذاری در آنچه به نظر می رسد عملکرد خوبی در مقابله با COVID-19 گیر Plenkovic نقل مکان کرد و در انتخابات چند ماه رو به جلو است.

کارشناسان گفت: او می خواست برای برگزاری انتخابات قبل از coronavirus' اقتصادی خرید اینترنتی به طور کامل احساس می شود ،

کرواسی ثبت شده 3,000 عفونت و 110 مربوط به مرگ و میر این کشور دیده می شود یک چشم انداز مثبت در coronavirus موارد در هفته های اخیر.

سمت چپ متمایل سوسیال دموکرات (SDP) دولت را متهم به خطر انداختن شهروندان توسط "عجله" برای برگزاری انتخابات زود جای خود را به طرح اولیه برای پاییز. اما Plenkovic در دفاع از این حرکت گفت: "هر چه زودتر بهتر" به دلایل ایمنی.

"همه توصیه ها و از همه کارشناسان بودند که آن را (ویروس) می تواند خطرناک تر و در تابستان از آن است که در حال حاضر به همین دلیل است که انتخابات امروز" 50 ساله به خبرنگاران گفت: پس از رای گیری.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا خواهد در تابستان, سفر دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus همه گیر?

رای دهندگان بودند توصیه به پوشیدن ماسک و دوری از مراکز رای دهی اگر آنها احساس بیمار. آنها همچنین گفته را به خود قلم.

یکی از وظایف اصلی دولت آینده خواهد بود برای احیای اقتصاد این کشور است که به شدت وابسته به گردشگری است. بخش گردشگری رنج می برد به شدت با توجه به همه گیر.

kp,shs/mm (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن