کرواسی حاکم HDZ پارتی امنیت سرب در انتخابات پارلمانی: نظرسنجی های خروج

اما جناح راست حزب موفق به کسب کرسی های بیشتر در روز یکشنبه مجلس, رای, خروج سنجی نشان می دهد. مخالفان گفته اند

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

اما جناح راست حزب موفق به کسب کرسی های بیشتر در روز یکشنبه مجلس, رای, خروج سنجی نشان می دهد. مخالفان گفته اند در معرض خطر توسط "راش" برای برگزاری انتخابات زود هنگام در میان COVID-19 شیوع.

حکم کرواتی اتحادیه دموکرات (HDZ) آماده است برای پیروزی در کرواسی انتخابات پارلمانی خروج سنجی نشان داد در روز یکشنبه.

HDZ شد میله میله برای 61 کرسی در 151-عضو مجلس پس از 44 از رقبای اصلی خود در یک مرکز-چپ ائتلاف به رهبری سوسیال دموکرات ها با توجه به یک نظرسنجی خروج از ایپسوس آژانس.

راست میهن جنبش پیش بینی شده بود به پیروزی 16 کرسی است. دو احزاب کوچکتر Mozemo (ما می توانیم) و (پل) بودند و انتظار برای گرفتن هشت صندلی در هر.

حمایت از خواننده سابق میروسلاو Skoro را راست میهن جنبش است که دیده می شود به عنوان یک شریک برای HDZ می تواند بسیار مهم برای هر دو حزب برای تشکیل دولت بعدی. دو طرف می تواند به تنهایی کنترل روشن اکثریت در مجلس قانونگذاری.

کرواسی ثبت پایین مردم در انتخابات از رای دهندگان در میان شیوع کروناویروس. مشارکت مردم در 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی (1430 UTC/GMT) در حدود 34 درصد به دولت و کمیسیون انتخابات (DIP).

در سال 2016 ضربه محکم و ناگهانی سنجی مردم در انتخابات شد و 37 درصد در همان نقطه در حالی که نهایی میزان مشارکت به حدود 53 درصد.

ادامه مطلب: کرواسی: انتخابات نشان می دهد رای دهندگان جوان' بی تفاوتی نسبت به سیاست

نظر سنجی پیش بینی شده نزدیک نژاد در انتخابات با نه نخست وزیر Andrej Plenkovic را HDZ و نه SDP احتمال زیاد به نفع اکثریت در 151-عضو مجلس.

نخست وزیر Plenkovic که HDZ منجر کرواسی برای بسیاری از آن نزدیک به 30 سال استقلال, ممکن است شانس بهتری برای پیدا کردن متحدان خود برای تشکیل دولت بعدی تحلیلگران می گویند.

انتخابات زودهنگام

امید به سرمایه گذاری در آنچه به نظر می رسد عملکرد خوبی در مقابله با COVID-19 گیر Plenkovic نقل مکان کرد و در انتخابات چند ماه رو به جلو است.

کارشناسان می گویند او نیز می خواست برای برگزاری انتخابات قبل از coronavirus' اقتصادی خرید اینترنتی به طور کامل احساس می شود ،

کرواسی تا کنون ثبت شده 3,000 عفونت و 110 مربوط به مرگ و میر این کشور دیده می شود یک چشم انداز مثبت در coronavirus موارد در هفته های اخیر.

سمت چپ متمایل سوسیال دموکرات (SDP) دولت را متهم به خطر انداختن شهروندان توسط "عجله" برای برگزاری انتخابات زود جای خود را به طرح اولیه برای پاییز. اما Plenkovic در دفاع از این حرکت گفت: "هر چه زودتر بهتر" به دلایل ایمنی.

"همه توصیه ها و از همه کارشناسان بودند که آن را (ویروس) می تواند خطرناک تر و در تابستان از آن است که در حال حاضر به همین دلیل است که انتخابات امروز" 50 ساله به خبرنگاران گفت: پس از رای گیری.

رای دهندگان بودند توصیه به پوشیدن ماسک و دوری از مراکز رای دهی اگر آنها احساس بیمار. آنها همچنین گفته را به خود قلم.

چالش های پیش رو

"هر کس که برنده [انتخابات] را عمده مشکلات اقتصادی در پاییز. آن را نمی خواهد بود آسان" ایگور Ivic 49 ساله اقتصاددان گفت: AFP news agency.

یکی از وظایف اصلی دولت آینده خواهد بود برای احیای اقتصاد این کشور است که به شدت وابسته به گردشگری است. بخش گردشگری رنج می برد به شدت با توجه به همه گیر.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا خواهد در تابستان, سفر دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus همه گیر?

این SDP-led راه اندازی مجدد ائتلاف بین الملل: دولت فاسد بودن.

"امروز آینده خود را در حال تصمیم سرنوشت خانواده خود تصمیم گرفته خواهد شد و آینده کشور ما" SDP رهبر Davor Bernardic گفت: در روز یکشنبه. "هر شمارش آرا. آیا دور انداختن رای خود را و اجازه ندهید دیگران برای شما تصمیم می گیرید. ما با ارائه یک جایگزین روشن روشن جهت و یک چشم انداز روشن از آینده است."

shs/mm (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن