جمعیت جمع آوری برای مغلوب ساختن پیشی جستن رالی با پرچم از ماسک

TULSA, Oklahoma—مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم coronavirus توطئه و کاریکاتور رئیس جمهور شاشیدن در سی ان ان آرم تعد

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

TULSA, Oklahoma—مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم coronavirus توطئه و کاریکاتور رئیس جمهور شاشیدن در سی ان ان آرم تعدادشان کمتر صورت ماسک بعد از ظهر روز شنبه در خارج از عرصه ای که در آن رئیس جمهور تهمت را نگه دارید خود را برای اولین بار در اواسط همه گیر کمپین تجمع است.

برخی در میان جمعیت شروع به پوشش روز پیش در مرز دروازه اطراف BOK مرکز در مرکز شهر تولسا—همه برای یک نگاه اجمالی از مغلوب ساختن پیشی جستن در اولین تجمع پس از مارس.

از آن خواهد شد اولین سفر به نیویورک توسط یک رئیس جمهور ایالات متحده در بیش از 25 سال است. می آید در وسط یک جهانی همه گیر و به عنوان coronavirus موارد در اوکلاهما در شکوفایی. ان بی سی نیوز گزارش روز شنبه ساعت قبل از این تجمع که شش نفر از اعضای تهمت کمپین کارکنان انجام می دهند تنظیم کردن کار در تولسا تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

خارج از 19,000-صندلی عرصه یک خلق و خوی بزمی غالب در میان صد و یا بیشتر که در جمع آوری اولیه به گیر یک صندلی. مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم شد محبوب تر از پرچم آمریکا. فروشندگان فقید هاوکینگ همه چیز از پرچم به تصویر می کشد عضلانی تهمت مجهز به شخصیت های فیلم رمبو به طیف رنگارنگ از مغلوب ساختن پیشی جستن کالا. تی شرت و یادگاری برای فروش بودند با نابودسازی همه چیز را از خدا تهمت و اسلحه به یک کاریکاتور کاریکاتور از تهمت, شاشیدن روی آرم سی ان ان.

یک زن که صحنه نشسته اعتراض در حالی که با پوشیدن یک تی شرت که گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" دستگیر شد به صورت زنده از تلویزیون و حذف از منطقه اطراف عرصه زمانی که او حاضر به ترک. زن شناسایی خودش را به عنوان شیلا باک و گفت: او تا به حال خریداری یک بلیط برای این رویداد.

اخبار خدمه از سراسر جهان از جمله روسیه در تلویزیون دولتی مصاحبه تهمت هواداران بودند که مشتاق برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را.

"تظاهرات سرگرم کننده هستند. آن را یک حزب بزرگ" گفت: یک زن از شیکاگو که به نام او تنها به عنوان ارین و کسانی که به سفر در سراسر کشور به چند تهمت کمپین حوادث.

مانند بسیاری از کسانی که در جمع آوری او نبود نگران COVID-19 و نمی پوشیدن ماسک. و نه او نگران معترضان یا آشوبگران که ممکن است همگرا در تولسا از اعضای اوکلاهما گارد ملی به صف ایستادند حمل تفنگ.

یک مرد جوان با یک کلاه کابوی فریاد زد: از یک نظامی به سبک کامیون آراسته با InfoWars آرم در مورد چگونه دموکرات ها در حال از بین بردن امریکا و COVID-19 ویروس واقعی نیست.

"آیا شما می دانید درمان coronavirus سوار در خیابان ؟ که علم" او اعلام کرد.

چند جوان سیاه مردان meandered از طریق جمعیت از فروش "سیاه پوستان برای مغلوب ساختن پیشی جستن" دنده ها و علائم در حالی که سابق NFL Dallas Cowboys linebacker Bruce Carter آمیخته به ترویج خود را در گروه "مغلوب ساختن پیشی جستن برای جوامع شهری." او قبلا به عنوان یک مغلوب ساختن پیشی جستن عمل شدند و Breitbart اخبار به سرکوب سیاه رای در ایالت های مهم.

برخی از معترضان را یک شبه و یا حتی هفته گذشته برای اطمینان از یک نقطه در این تجمع است. آنها گفت: شب گذشته صلح آمیز بود; تنها چند معترضان در آمد از طریق منطقه فریاد حامیان و بیداری آنها را در ساعت 3 صبح

صخره Sallas ساکن شن و ماسه در نزدیکی چشمه شب به سر برد وجود دارد و ناراحت بود با تولسا شهردار G. T. به bynum چرا که هیچ قابل حمل دستشویی برای شرکت کنندگان ارائه شد. او گفت خانواده مجاز به استفاده از امکانات در هایت ریجنسی چند بلوک دور.

"من پیدا کردن آن سخت به درک چرا مردم نمی بینید چه تهمت انجام داده است برای این کشور," او گفت:.

Nguyet Truong و همسرش, Meng آمد به تولسا در سال 1975 به عنوان پناهنده از ویتنام است. هر دو که در حال حاضر شهروندان آمریکایی گفت: آنها افتخار برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که او خوب است برای اقتصاد و موفق به کسب احترام از جهان است.

"ما از ویتنام بنابراین ما می دانیم آنچه کمونیسم است" Meng گفت. "ما که نمی خواهیم."

تهمت بود انتظار می رسند در تولسا در 6 p. m. برای 7 p. m. تجمع در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب