Cullum اعلام COVID-19 کارمند امداد

Cullum روز سه شنبه 5 مه اعلام کرد که آنها ایجاد کرده اند COVID-19 کارمند صندوق امداد کمک $200,000 برای کمک به

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

Cullum روز سه شنبه 5 مه اعلام کرد که آنها ایجاد کرده اند COVID-19 کارمند صندوق امداد کمک $200,000 برای کمک به اعضای تیم به عنوان آنها را از طریق COVID-19 بیماری همه گیر.

Cullum استخدام بیش از 200 نفر در سراسر ایالت کارولینای جنوبی با دفاتر واقع در چارلستون کلمبیا و گرینویل.
 
به عنوان اخراج در ادامه با توجه به کسب و کار خاموش شدن ناگهانی و بی ثباتی اقتصادی در طول همه گیر Cullum است که هنوز هم به طور فعال استخدام journeymen و زنان است.
 
"به عنوان یک شرکت ما درک می کنیم که ما کارکنان روبرو شده اند بسیاری از عدم قطعیت. خانواده و زندگی و روال قطع شده اند با نگرانی های بهداشتی و بسیاری از اعمال محدودیت بر فعالیت های روزانه. در به رسمیت شناختن هزینه اضافی و فداکاری اعضای تیم را ساخته اند بی سابقه ای در طول این زمان ما می خواهیم برای کمک به! ما صمیمانه از آنها تشکر می کنم برای کمک به نگه داشتن Cullum سازمان باز برای کسب و کار" گفت: Chris Cullum, رئيس جمهور از Cullum سازنده, Inc.
 
Cullum می خواهم برای تشکر از همه اعضای تیم ما و مشتریان و فروشندگان برای ادامه حمایت در طول این زمان نامشخص است. در حال حاضر بیش از همیشه Cullum متکی بر ارزش های اصلی خود را—با کیفیت, احترام, نوآوری و یکپارچگی—همانطور که همه ما منشور این سرزمین های جدید است.

در مورد Cullum
Cullum مکانیک ساخت و ساز, Inc. تاسیس شد و در سال 1972 توسط کتل فالز Cullum. در عملیات امروز شامل دو پر رونق شرکت های تابعه: Cullum سازنده, Inc. و Cullum Services, Inc. Cullum حفظ مجوز نامحدود به عنوان یک مکانیکی پیمانکار و پیمانکار عمومی در کارولینای جنوبی در علاوه بر این به مکانیکی و لوله کشی مجوز در کارولینای شمالی و گرجستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://culluminc.com/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن