طوفان Amphan: میلیون ها نفر تخلیه در هند و بنگلادش به عنوان طوفان رویکردهای

طوفان Amphan تهدید به یکی از خطرناک ترین ضربه دو کشور در سال است. تغییرات آب و هوایی منجر به افزایش تعداد طوفا

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

طوفان Amphan تهدید به یکی از خطرناک ترین ضربه دو کشور در سال است. تغییرات آب و هوایی منجر به افزایش تعداد طوفان قدرتمند ضربه خود را بشکست.

بیش از دو میلیون نفر از مردم در حال تخلیه از در مناطق با خطر از هند و بنگلادش روز سه شنبه به عنوان گردباد "Amphan" با مته سوراخ کردن.

این طوفان یکی از قوی ترین طوفان در سال با باد تا 185 کیلومتری (115 مایل) در ساعت می رود که طوفان باعث ریزش زمین در روز چهارشنبه.

"ما را تخلیه تا 2.2 میلیون و سعی کنید به نگه داشتن تلفات در صفر" بنگلادش معاون فاجعه وزیر Enamur رحمان گفت: فرانسه آژانس خبری AFP.

به منظور اطمینان از بهداشتی و اجتماعی فاصله در حال انجام coronavirus همه گیر رحمان گفت که تعدادی از پناهگاه شده بود دو برابر شده توسط commandeering را محلی مدارس و امکانات دیگر که ماسک باقی خواهد ماند الزامی است.

"ما همچنین نگه داشتن جداگانه جداسازی اتاق در پناهگاه برای هر آلوده بیماران" رحمان گفت.

بنگلادش گارد ساحلی نامیده شده است اقدام به کمک به فرار هزاران نفر از جزایر دوردست. ترس مقامات که Amphan ساخته شده بود و حتی قدرتمند تر از گندم سیاه طوفان در سال 2007 که به کشته شدن حدود 3500 نفر است.

ادامه مطلب: Coronavirus را تهدید می کند میلیون ها نفر آواره شدید آب و هوا و تعارض

Satellite image of cyclone Amphan

طوفان که می ترسید به مخرب تر از 2007 گندم سیاه طوفان

'یک انتخاب غیر ممکن'

کمک گروه کاتولیک خدمات امدادی (CRS) گفت که شهروندان زندگی در ساحل رو "انتخاب غیر ممکن است."

"وجود فضای محدود موجود تخلیه پناهگاه و افرادی که در COVID-19 مستند دریغ ممکن است به ترک خود را کمتر-محکم خانه برای رفتن به یک مرکزی و احتمالا شلوغ پناهگاه است."

خیریه همچنین هشدار داد "گریم روز پیش رو" از ترس بدتر شدن شرایط بهداشت و دسترسی به آب تمیز برای بسیاری از مردم زندگی در ساحل.

در هند بیش از 200 ، 000 نفر در حال تخلیه در ایالت بنگال غربی. وجود دارد بیش از حد مقامات قول داده دست از ماسک و بهداشتی محصولات و حفظ فاصله فیزیکی.

هندی مقامات گفتند آنها آماده به حرکت می کند به عنوان بسیاری از 1.1 میلیون نفر باید نیاز بوجود می آیند.

سواحل هند و بنگلادش شده اند به طور فزاینده ای به ضرب و شتم هیولا طوفان در دهه های اخیر به عنوان تغییرات آب و هوایی منجر به بیشتر شدید آب و هوا ، در سال 1999 از 10000 نفر کشته شدند توسط یک گردباد در ایالت شرقی اوریسا. اما تعداد مرگ و میر کاهش یافته است در طول سال حتی به طوفان تبدیل شدن به قوی تر با توجه به بهتر و کارآمد تر تخلیه سیاست.

es/aw (خبرگزاری AP)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن