سینتیا Ritchie در پاکستان اتهامات تجاوز به عنف: "من امیدوارم که تجربه من کمک می کند تا به دیگر قربانیان

ما وبلاگ نویس سینتیا Ritchie به راه انداخته است یک طوفان سیاسی در پاکستان توسط متهم سابق وزیر کشور از تجاوز به

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

ما وبلاگ نویس سینتیا Ritchie به راه انداخته است یک طوفان سیاسی در پاکستان توسط متهم سابق وزیر کشور از تجاوز به او. در یک DW مصاحبه او توضیح می دهد که چرا صحبت کردن در برابر آزار و اذیت جنسی مهم است.

سینتیا Ritchie که برای اولین بار به پاکستان در سال 2010 است و بیشتر یا کمتر وجود دارد اقامت پس از توصیف خود به عنوان یک "مستقل آمریکایی کارگردان تهیه کننده و نویسنده" در حساب های رسانه های اجتماعی.

در اوایل این ماه Ritchie متهم سابق پاکستان PM یوسف رضا گیلانی از نظر جنسی آزار و وزیر کشور سابق رحمان ملک از تجاوز به او در سال 2011. هر دو سیاستمداران متعلق به پاکستان حزب مردم (PPP) که یک بار به ریاست وزیر سابق بی نظیر بوتو بود که مقتول در یک سال 2007 حمله تروریستی در شهر راولپندی.

قبل از این اتهامات Ritchie همچنین هدفمند بوتو در یکی از توییت های خود را.

وزرای سابق را تکذیب کرد Ritchie اتهامات اما ما نویسنده می گوید او آماده است برای دفاع از ادعای خود در دادگاه از قانون است.

آزار و اذیت جنسی یک tabooed موضوع در پاکستان است. پس از Ritchie این اتهامات شامل محبوب سیاسی حزب و رهبران آن در بسیاری از پاکستان متهم او را از "انگیزه های نهان." تجاوز نماید تا به این ترتیب بوده است کفن در یک بحث سیاسی را تضعیف میکند بالقوه #MeToo لحظه.

در مصاحبه با دویچه وله Ritchie توضیح می دهد که چرا او احساس نیاز به بحث در مورد اتهام آزار و اذیت جنسی.

DW: چرا شما را به بیرون آمدن با تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی اتهامات علیه پاکستان حزب مردم (PPP) رهبری در این زمان ؟

سینتیا D Ritchie: چند هفته پیش که من شروع به گفتن داستان در Facebook صفحه. این بود که یک ماه قبل از بحث برانگیز بی نظیر بوتو جیر و چند هفته قبل از دوم من, Facebook live تصویری در مورد بدرفتاری در دست اعضای حزب مردم.

در اولین ویدیو من در مورد سال از آزار و اذیت و سوء استفاده از من را تحمل و از اعضای احزاب مختلف – اما مهم تر از من در مورد آنچه اتفاق افتاده است زمانی که من خواهر و برادر افشا اطلاعات بسیار دقیق برای یک فرد تظاهر به نیمه خواهر و برادر از پدر من اول ازدواج. جعلی Facebook profile که کسی تا به حال ابلاغ از طریق ترسیم شد به PPP و پشتون Tahaffuz جنبش (PTM) حساب آن گذاشته سپس ما اطلاعات شخصی آنلاین. سوء استفاده از من یک چیز است. سوء استفاده از خانواده من است که من رسم خط.

ادامه مطلب: پاکستان فعال Marvi Sirmed: "من تحریک سمی مردانگی'

بسیاری از مردم که در حال خنثی به جنجال می گویند که خود را زودتر نظرات به بوتو از زندگی زناشويی در طعم بد است. آیا شما با این موافق انتقاد?

تعریف از طعم بد نسبی است. من توییت اعلام کرد که "این پژواک" آنچه که من می خواهم گفته شده توسط ارشد PPP وزیران. این نمایندگان مجلس از جمله [وزیر کشور سابق] Reman ملک به نظر می رسید مجذوب با تجاوز به عنف و فرهنگ و حتی بیشتر از آن در این ایده از یک زن در مقام سفارش تجاوز به زنان دیگر است. انتقاد من بود از تجاوز به فرهنگ و به هیچ وجه به سمت کارگردانی بی نظیر بوتو.

PPP حامیان می گویند که چون شما نزدیک به ارتش و خان پاکستان تحریک-e-انصاف (PTI) حزب شما با استفاده از این اتهامات تجاوز به عنف به صدمه زدن به مخالفان. چگونه شما واکنش نشان می دهند به این اتهامات?

این طبیعی است که برای PPP به این می گویند. PPP یک مبارزه مرگ از خود انجام خواهد شد و استفاده از هر بهانه ای سعی کنید به ماندن مربوطه. قبلی تصویر بودن "طرفدار دموکراسی و حقوق زنان" بوده و در معرض برای شام آن بود و است. واقعیت این است که رهبران حزب مردم انجام داده اند هیچ چیز برای مردم است. خیلی از گارد قدیمی نیاز به جا شود با متفکران با علاقه واقعی در پاکستان در حال پیشرفت است.

ادامه مطلب: پاکستان بلاول بوتو زرداری: "ما باید برای مقابله با افراطی ایدئولوژیک روایت'

شما شده است زندگی در پاکستان برای یک دهه. چگونه می توانم به شما به موضوع آزار جنسی در این کشور ؟

من درک می کنم که چرا برخی از زنان به پوشیدن burqas به عنوان یک پوشش محافظ برای حفظ مردان از خیره. این مهم است به یاد داشته باشید که هر دو زنان و مردان خیره اما مردان بیشتر آشکار است. در اسلام به مردان آموزش داده می شود به پایین زل زل نگاه کردن خود در مقابل یک زن است که اغلب اتفاق نمی افتد. اما مشکل از آزار و اذیت – هر دو آنلاین و آفلاین – می آید بیشتر از تحصیل نخبگان.

شما تا کنون تجربه آزار و اذیت از اعضای حکم PTI ،

من با تجربه چند موارد خفیف آزار و اذیت از PTI کارگران در گذشته چیزی نزدیک به خشونت حملات تهاجمی من را تحمل کرده اند از مردان وابسته به PPP.

چگونه زنان را مورد آزار و اذیت در محافل نخبگان در پاکستان و چه شما شاهد?

من ملاقات بسیاری از مردم خوب در اصطلاح نخبگان محافل. من نیز دیده می شود هر دو جنس بد رفتاری خود بندگان, بندگان,' کودکان و فریاد نقض حقوق بشر در مردم فقیر در بازار. در پاکستان سوء استفاده است که به طور علنی مورد بحث به عنوان آن را در غرب است. سوء استفاده به نظر می رسد بیشتر قابل قبول به عنوان طولانی به عنوان یکی حفظ یک شیوه زندگی لوکس.

ادامه مطلب: روز زن: زنان پاکستانی تقاضا بدن, حقوق برابری جنسیتی

آیا شما ترجیح می دهید را به رسانه های اجتماعی به بحث در مورد اتهامات تجاوز به عنف?

من همان رسانه های اجتماعی زیر در سال 2011 که من در حال حاضر احساس می شود که رسانه های اجتماعی بهترین راه بود برای من داستان من ویرایش نشد.

آیا شما فکر می کنم شما می توانید اثبات اتهامات خود را در دادگاه قانون ؟

من را انتخاب کنید به ایمان. اگر من عدالت از دادگاه من را به انگلستان و ایالات متحده که در آن PPP کارگران همچنان به آزار و اذیت من آنلاین و از طریق روش های دیگر است. و من ادامه خواهد داد من کمپین های آنلاین به عنوان لازم است.

دادگاه ثبت نام اولین اطلاعات گزارش (شاه) در برابر شما. آیا شما فکر می کنم شما دستگیر خواهد شد?

محترم دادگاه و سنن و مورد عمل خارج از حوزه صلاحیت آن است. مقامات وظیفه با بررسی جرایم اینترنتی باید گفت که من جرمی مرتکب نشده. علاوه بر این در انگلیسی, قانون یک فرد متوفی نمی تواند میگیرد. اگر شانس وجود دارد مشروع افترا مورد نگهبان یا ورثه باید فایل شکایت قبل از دادگاه در این مورد فرزندان بوتو – که آنها انجام داده اند.

من در نهایت آماده برای گفتن داستان من و اگر هیچ چیز دیگری می آید از این امیدوارم تجربیات من به کمک دیگر قربانیان سوء استفاده بدانند که آنها تنها نیستند.

ادامه مطلب: نعیم میرزا: یک مرد مبارزه برای حقوق زنان در مردسالار پاکستان

مصاحبه انجام شده توسط Haroon Janjua, DW خبرنگار در اسلام آباد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب